خریدار پتو سربازی در تهران

پتو سربازی در تهران معمولا با نرخ قیمت ثابت و ارزانی به خریدار و فروشندگان عمده عرضه می گردد. این نوع از کالای خواب تنوع نسبتا خوبی را شامل می شوند که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.
در اکثر محیط های عمومی مانند پادگان، خوابگاه، زندان ها و… از پتوهایی استفاده می شود که لطافت کمتری را دارند و در عوض مقاومت بسیار بالایی را شامل می گردند.
از جمله عللی که می توان برای این موضوع بیان کرد، مدت زمان طولانی بوده که باید از این نوع کالاهای خواب استفاده نمود.
پتوهای سربازی تنوع رنگی کمی را دارند و شاید اصلا مورد توجه نیز نباشند.
چرا که در این محیط ها، مقاومت و شستشوی کالای خواب حرف اول را می زند.
جنس پتوی سربازی می تواند نمدی یا پشمی باشد که بستگی به نوع محل مورد استفاده را دارد.
این نوع از پتوها به خوبی دور دوزی شده اند که عدم نخ کشی را به همراه دارند.
مراکز فروش پتوی سربازی تهران در استان تهران قرار گرفته که به توزیع سراسری در داخل کشور می پردازد.
بد نیست بدانید که پتوهای سربازی ایرانی جزو مرغوب ترین کالاهایی بوده که به خارج از کشور نیز صادر می گردد.

پتو سربازی در تهران معمولا با نرخ قیمت ثابت و ارزانی به خریدار و فروشندگان عمده عرضه می گردد. این نوع از کالای خواب تنوع نسبتا خوبی را شامل می شوند که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد. در اکثر محیط های عمومی مانند پادگان، خوابگاه، زندان ها و… از پتوهایی استفاده می شود که لطافت کمتری را دارند و در عوض مقاومت بسیار بالایی را شامل می گردند. از جمله عللی که می توان برای این موضوع بیان کرد، مدت زمان طولانی بوده که باید از این نوع کالاهای خواب استفاده نمود. پتوهای سربازی تنوع رنگی کمی را دارند و شاید اصلا مورد توجه نیز نباشند.

خریدار پتو سربازی در تهران

پتو سربازی در تهران با قیمت مناسب

پتو سربازی در تهران با قیمت مناسب و ارزانی در بین خریداران کلی و جزیی عرضه می گردد.
زیرا همانطور که اشاره شد استان تهران جزو تولیدکنندگان اولیه و اصلی این دسته از کالاهای خواب در سراسر کشور به شمار می رود.
پتوی سربازی خوب و باکیفیت عمدتا ضخامت قابل قبول و استانداردی را داشته و به رنگ های تیره تولید می شود تا آلودگی های موجود بر روی آن به چشم نیاید.
مشخصات کلی که می توان برای پتوهای سربازی درجه یک نام برد عبارت است از:

  • ابعاد یک نفره مناسب
  • تولید در رنگ های آبی و سبز تیره یا مشکی و قهوه ای
  • لبه دوزی عالی دور پتو
  • وزن نسبتا سبک
  • عدم جذب آلودگی
  • مقاومت مناسب به مرور زمان

پتو سربازی در تهران با قیمت مناسب و ارزانی در بین خریداران کلی و جزیی عرضه می گردد. البته باید توجه داشته باشید که قیمت عمده پتو بسیار به صرفه تر خواهد بود و شما می توانید پتو سربازی نو هزینه بسیار کم خریداری کنید.

زیرا همانطور که اشاره شد استان تهران جزو تولیدکنندگان اولیه و اصلی این دسته از کالاهای خواب در سراسر کشور به شمار می رود. پتوی سربازی خوب و باکیفیت عمدتا ضخامت قابل قبول و استانداردی را داشته و به رنگ های تیره تولید می شود تا آلودگی های موجود بر روی آن به چشم نیاید.

مشخصات کلی که می توان برای پتوهای سربازی درجه یک نام برد عبارت است از:

ابعاد یک نفره مناسب

تولید در رنگ های آبی و سبز تیره یا مشکی و قهوه ای

لبه دوزی عالی

دور پتو وزن نسبتا سبک

عدم جذب آلودگی

مقاومت مناسب به مرور زمان

خریدار انواع مدل پتوی سربازی چه کسانی هستند؟

پتوی سربازی از آن دسته لوازم و کالای خوابی به شمار می رود که هم می توان به عنوان روانداز امکان استفاده را داشته باشد و هم به عنوان زیرانداز.
مقاومت عالی جنس پتو و طول عمری که در اختیار دارند، از جمله دلایل محبوبیت آن در بین عامه مردم به شمار می رود.
لذا خریدار این دسته از پتوی سربازی را می توان افرادی دانست که مدام در حال گشت و گذار هستند، صاحب اماکن عمومی، کسانی که بچه کوچک دارند و… .
بد نیست بدانید که جنس پتوهای سربازی اغلب از نوع پشم یا نمد می باشد.

مقاومت عالی جنس پتو و طول عمری که در اختیار دارند، از جمله دلایل محبوبیت آن در بین عامه مردم به شمار می رود. لذا خریدار این دسته از پتوی سربازی را می توان افرادی دانست که مدام در حال گشت و گذار هستند، صاحب اماکن عمومی، کسانی که بچه کوچک دارند و… . بد نیست بدانید که جنس پتوهای سربازی اغلب از نوع پشم یا نمد می باشد.

جزئیات یک پتو سربازی مناسب

جزئیات یک پتو سربازی مناسب از جمله عللی که می توان برای این موضوع بیان کرد، مدت زمان طولانی بوده که باید از این نوع کالاهای خواب استفاده نمود. پتوهای سربازی تنوع رنگی کمی را دارند و شاید اصلا مورد توجه نیز نباشند.

چرا که در این محیط ها، مقاومت و شستشوی کالای خواب حرف اول را می زند. جنس پتوی سربازی می تواند نمدی یا پشمی باشد که بستگی به نوع محل مورد استفاده را دارد. این نوع از پتوها به خوبی دور دوزی شده اند که عدم نخ کشی را به همراه دارند.

پتوی سربازی از آن دسته لوازم و کالای خوابی به شمار می رود که هم می توان به عنوان روانداز امکان استفاده را داشته باشد و هم به عنوان زیرانداز.

قیمت عمده انواع پتو سربازی نو

قیمت عمده انواع پتو سربازی نو قیمت پتو سربازی برای شما عزیزانی که می خواهید آن را به صورت عمده خریداری کنید شامل تخفیف های ویژه ای خواهد شد .

مراکز فروش عمده این نوع از کالاهای خواب در استان تهران قرار گرفته که به توزیع سراسری در داخل کشور می پردازد. بد نیست بدانید که پتوهای سربازی ایرانی جزو مرغوب ترین کالاهایی بوده که به خارج از کشور نیز صادر می گردد.

3

  1. خوب بود. کیفیت قابل قبولی برای شخص من داشت. من بعد از تعطیلات نوروزی این نوع ازمحصولات رو خریداری کردم و بسیار راضی بودم. جزو سفارش های آنلاینی بود که به شما هم خریدش رو پیشنهاد میدم.

  2. درصورت عدم رضایت از محصول امکان مرجوع کردن هم وجود داره؟ و یا تعویض انجام میدین؟

  3. سلام ..در دنیای کنونی دقت و رعایت الزامات و استانداردهای بسته بندی از ارکان بسیار حیاتی در کسب سهم بازار مناسب برای محصول صادراتی خواهد داشت. اولین باری که مشتری با بسته بندی نامناسب برخورد کنه با وجود کیفیت ممتاز بعیده که مجددا از این تولید کننده خریدی داشته باشه. درضمن عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. با سپاس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما