فروش پتوی سربازی تهران

فروش پتوی سربازی تهران به صورت آنلاین و اینترنتی برای شما امکان پذیر است. در این مرکز انواع پتوی سربازی نو و دست دوم خرید و فروش می شود.
فروش پتوی سربازی تهران از بهترین مراکز برای این امر است. در این مرکز بزرگ خرید و فروش پتو انواع سربازی و نمدی نو و دست دوم به صورت عمده با بهترین کیفیت در اختیار مشتری و توزیع کنندگان قرار خواهد گرفت.

پتوهای پشمی سربازی نوعی پتو است که عمدتا در کانکس ها و خوابگاه ها استفاده می شود. ویژگی این مدل پتوها مواد ، بافت و ضخامت آنهاست. پتوهای نظامی معمولاً از نمد و پشم ساخته می شوند. به دلیل مواد سبک ، مقاومت آنها بسیار زیاد است و شستشوی پتوهای نمدی بسیار راحت تر از انواع دیگر پتوها است. پتوهای پشمی در بازار با مارک های نارمینه ، لیلیان ، گلبافت و نگار به فروش می رسند. قیمت پتوی شادیلون نوبافت را می توان از سایت های فروش اینترنتی آن خریداری نمود. قیمت این بافته ها تابعی از عوامل و فاکتور های مختلف است.

فروش پتوی سربازی تهران

مرکز پتوی تهران

مرکز پتوی تهران فروش پتوی سربازی تهران از جمله مراکز و نمایندگی هایی است که بازار بزرگ خرید و فروش پتو در آن قرار دارد و همیشه یکی از قطب های خرید و فروش این کالا و کالاهای نساجی دیگر بوده است. در این مرکز بیشتر سطح خرید و فروش پتوهای نمدی نو و دست دوم به صورت عمده انجام می گیرد.
خریداران محترم با وارد شدن به سایت اینترنتی و یا سر زدن به نمایندگی تهران این مجموعه بهتر و بیشتر با فعالیت آن آشنا خواهید شد.

امروزه خرید عمده پتوهای سپاه از طریق اینترنت بسیار آسان شده است زیرا بسیاری از تولیدکنندگان شروع به فروش و عرضه آنلاین محصولات خود کرده اند که این امر منجر به حذف واسطه ها و کالاهای با کیفیت با قیمتی ، بسیار مقرون به صرفه و ارزان شده است. برای خرید پتو سپه و تماس با کارشناسان فروش ما می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و همچنین پس از سفارش ، در اسرع وقت در محلی که قبلاً مشخص کرده اید پس از دریافت کالا و استفاده از آن ، آن را دریافت کنید شاهد کیفیت عالی باشید.

بازارهای تهران به عنوان یکی از بزرگترین و گسترده ترین مراکز خرید در کل کشور شناخته می شوند و اغلب خرید از آنجا به دلیل تنوع زیاد و کیفیت بهتر بسیار راحت تر ، جذاب تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. فروشگاه های پتوی نظامی در تهران با ارائه خدمات جامع شرایط خرید بهتر را فراهم کرده اند. این گروه می توانند علاوه بر خرید کالاهای خانگی ، کالاهای خود را به صورت عمده در سراسر کشور و در همه نقاط فروش به متقاضیان ارائه دهند. همچنین ، اگر به صورت عمده و مقدار زیادی سفارش داده شود ، به تولید انبوه با کیفیت بی نظیر اختصاص دارد. سربازان پتوی نظامی به طور تمام وقت برای مشتریان مناسب است.

انواع پتوی مرکز تهران

انواع پتوی مرکز تهران

  • پتو سربازی نو و دست دوم
  • پتوی نمدی نو و دست دوم
  • پتوی طرح دار
  • پتوی مسافرتی نو و دست دوم
  • پتوی مسافرتی حوله ای
  • پتو دو نفره
  • پتوی دو نفره گلبافت
  • پتوی اعلا صادراتی طرح دار
  • پتوی حوله ای طرح دار نرم و لطیف
  • پتوی بهاره مسافرتی
  • پتوی لایکو
  • پتوی طرح برجسته
  • پتوی نوزاد
  • پتوی ورزشی
  • پتوی نمدی
  • پتوی نازک

همانطور که گفته شد در ساخت این نوع پتو از پلی استر و آکریلیک استفاده می شود که البته نوع مرغوب تر از نوع الیاف آکریلیک می باشد.
البته با توجه به کیفیت بهتر آکریلیک قیمت آنها در بازار بسیار بیشتر از نوع دیگر هستند. به همین دلیل است که بیشتر کارخانه های نساجی از الیاف پلی استر استفاده می کنند تا قیمت آن پایینتر باشد که عموم بتوانند از آن استفاده نمایند.

تولید کننده در تلاش است تا تولید پتوی سربازی به نحو احسنت انجام گیرد و بهترین محصول در اختیار سربازان و نظامیان قرار بگیرد.

نکات مهم درباره انواع پتوی سربازی

نکات مهم درباره انواع پتوی سربازی پوشش نظامی محصولی عالی و منحصر به فرد است که از ویژگی ها و مزایای مثبت بسیاری برخوردار است و به همین دلیل این محصول مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و طرفداران زیادی هستند که این محصول را خریداری کرده و از خرید آن کاملا راضی هستند. این پوشش درجه یک نظامی بسیار نرم و راحت است و در صورت تماس با پوست به پوست آسیب نمی رساند.

همچنین الیاف استفاده شده در این پوشش نظامی، الیاف ضد حساسیت نرم و درجه یک هستند که باعث حساسیت پوستی، تحریک پوست ، خارش پوست ، قرمزی پوست و التهابات پوستی نمیشود. این پتو درجه یک نظامی بسیار گرم است و می تواند از نفوذ سرما جلوگیری کند ، بنابراین این محصول می تواند در روزهای سرد زمستان دوست ثابت شما باشد. پتو های ارزان قیمت سبک و متناسب هستند و در صورت عدم فشار و وزن می توانید آنها را به راحتی جابجا کنید.

تولید انواع پتوی سربازی در رنگهای مختلف

تولید انواع پتوی سربازی در رنگهای مختلف صادرات پتو درجه یک نظامی علاوه بر خرید اینترنتی ، عمده و خرده پتو نظامی از طریق این فروشگاه اینترنتی ، از طریق این شبکه نیز به صورت آنلاین انجام می شود و مشتریان می توانند به راحتی این محصول را خریداری کرده و از مزایای بی نظیر آن از بهره مند شوند. قیمت پتو نظامی با کیفیت بالا در این فروشگاه اینترنتی بسیار ارزانتر از قیمت آن در سایر فروشگاههای اینترنتی و آفلاین در سراسر کشور است و مشتریان در سراسر کشور می توانند این پتوی نظامی با کیفیت بالا را با قیمت بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به این آنلاین خریداری کنند.

برای خرید پتو های نظامی با کیفیت و ارزان ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که از طریق اینترنت به این وب سایت بروید و در صفحه ثبت این محصول عالی به هر سفارش سفارش دهید و سپس منتظر پردازش سفارش این محصول توسط همکاران ما . در اسرع وقت برای شما ارسال کنید

3

  1. سلام، وقت بخیر، سایتتون خیلی جامع و خوبه قصد خرید دارم اگر امکانش هست کاتالوگ ولیست قیمت ها رو برام بفرستین.

  2. سلام .. خدا قوت … عرضه محصول خشک باعث می شود تا قیمت ها متعادل شده و ماندگاری آن بیشتر شود همینطور پر واضح است که تولید ارگانیک محصولات با توجه به فواید زیست محیطی و عدم استفاده از سموم می تواند در حفظ بافت اصلی و خواص اصلی مرتبط با محصول تاثیر بسزایی داشته باشد. زندگی ماشینی امروز مستلزم تسهیل تصمیم گیری مشتری برای انتخاب در شرایط مختلف است. با سپاس از شما

  3. سلام برای اطلاع از قیمت پتوی مسافرتی به صورت عمده از چه طریقی میتونیم اقدام کنیم ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما