مشخصات فنی انواع پتو های شادیلون + عکس

پتو یک منسوج بسیار کاربردی به خصوص در فصل های سرد سال است. استفاده از پتو همواره برای انسان لذت بخش است، چرا که گرمی، نرمی، لطافت و زیبایی آن حس خیلی خوبی را برای ما به وجود می آورد. یکی از انواع پتو، پتوهای شادیلون هستند که در نظر داریم به مشخصات و ویژگی های خاص فنی انواع پتوهای شادیلون بپردازیم.
همانطور که میدانید پتوها میتوانند انسان را در برف و سرمای زمستان از مریض شدن در امان دارند یا برای کوه نوردان و گردشگران بسیار مفید به فایده باشند.
برای هر کسی با هر سنی پتو فواید خود را دارد. ما انسان ها از همان بدو تولد در پتویی نرم و زیبا پیچیده میشویم و همواره در تمام طول عمر خود شب هایمان را با پتو میگذارنیم. حتی بعضی ها در تمام طول روز پتویشان را رها نمیکنند و آن را دور خود مییچند.
حالا به نظر شما شایسته نیست کالایی که هر شب ما را برای داشتن خوابی آسوده و راحت تر یاری میکند، بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد؟
واقعاً پتو جزئی از زندگی ما انسان ها است که به هیچ عنوان قابل کنار گذاشته شدن نیست. شما روز خود را به هر شیوه ای و در هر مکانی بگذارنید، در نهایت شب به سراغ پتو میروید. اگر روزی طاقت فرسا و پر از فعالیت داشته باشید یا روزی که هیچ فعالیت خاصی انجام نداشته باشید، اگر روز را در منزل گذارنده باشید یا بیرون از خانه، به هر حال تفاوتی ندارد. شما شب خود را زیر پتوی گرم و نرمتان میگذرانید که خستگی هایتان را از تن شما به در میکند.

با توجه به توضیحاتی که دادیم و با توجه به وابستگی شدیدی که هریک از ما به پتوی خود داریم، پاسخ شما به سؤال بالا چیست؟
قطعاً همگی شما خواهید گفت که پتویتان باید بهترین و با کیفیت ترین نوع پتو باشد. حال در این متن ما قصد داریم بهترین پتویی که میتوانید برای خود تهیه کنید را با تمام ویژگی و مشخصاتش به شما معرفی کنیم.

مشخصات و ویژگی های انواع پتو شادیلون

مشخصات و ویژگی های انواع پتو شادیلون

پتوهای شادیلون یکی از شناخته شده ترین و پرفروش ترین پتوهای ایرانی هستند. پتوهای شادیلون جزو پتوهای امروزی یعنی پتوهای راشل طبقه بندی میشوند. این پتوها توسط کارخانه شادیلون بافت خراسان رضوی تولید میشوند.
یکی از انواع پتو که دارای تمام ویژگی های یک پتوی با کیفیت است و تمامی متخصصین نساجی و افراد باتجربه این حوزه، پتو شادیلون را تأیید میکنند.
به علاوه این پتو از سمت سازمان های مربوطه دارای نشان استاندارد و تضمین کیفیت و سلامت است.
مجموعه شادیلون در سال 1383 شروع به فعالیت کرده است و طی چندین سال فعالیت درخشانی که در حوزه نساجی داشته است؛ موفق به کسب گواهی نامه ها و تقدیرنامه های بسیاری شده است.
این مجموعه با اشتغال زایی خیلی خوبی که ایجاد کرده، توانسته کارکنان و متخصصین زیادی را از اقصی نقاط کشور به ویژه از استان خراسان رضوی مشغول به کار کند.
مجموعه شادیلون یکی از کارخانجات ایرانی است که بسیاری از محصولاتش از جمله پتوهای خود را به کشورهای زیادی صادر میکند. در واقع میتوان این طور گفت که کشورهای زیادی هستند که پیشنهاد همکاری با مجموعه شادیلون را داده اند و بازرگانان زیادی هستند که با تجارت پتوهای شادیلون موفقیت های بسیاری در زمینه صادرات کسب کرده اند.
پتوهای شادیلون انواع مختلفی دارند که در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

پتو شادیلون مدل مریم

پتو شادیلون مدل مریم

پتوهای شادیلون مدل مریم دارای انواع یک نفره با ابعاد 140 در 220 سانتی متر و دو نفره با ابعاد 195 در 220 سانتی متر هستند. این پتوها هم به صورت گل برجسته و هم به شکل معمولی تولید میشوند.

پتو شادیلون مدل رز

پتوهای شادیلون مدل رز خود به دو دسته پتو شادیلون رز معمولی و پتو شادیلون رز برجسته تقسیم میشوند. این مدل از پتوهای شادیلون نیز به صورت یک نفره و دو نفره به بازار عرضه میشوند.

پتو شادیلون مدل تیسا

پتو شادیلون مدل تیسا

پتوهای شادیلون مدل تیسا یکی انواع پتوهای شادیلون هستند که بیشتر به صورت ساده و تک رنگ تولید میشوند. این پتو ابعادی برابر با یک نفره 140 در 220 سانتی متر و دو نفره 195 در 220 سانتی متر دارد. رنگ بندی پتو شادیلون مدل تیسا متنوع و دیدنی است.

پتو شادیلون مدل پایا

پتو شادیلون مدل پایا نیز هم به صورت ساده و تک رنگ و هم به صورت طرح دار تهیه میشود. این پتو دارای ابعاد یک نفره و دو نفره است.

پتو شادیلون مدل نوجوان یاشار

پتو شادیلون مدل نوجوان یاشار

مجموعه شادیلون برای نوجوانان نیز محصولات بی نظیر خود را ارائه کرده است. پتوهای یاشار نوجوان شادیلون با ابعاد 140 در 110 سانتی متر و وزن 2 کیلوگرم تولید میشوند.
چیزی که این پتوها را بسیار محبوب و پرفروش کرده است، علاوه بر کیفیت بالا تنوع در طرح ها و رنگ بندی آنها بوده است.

پتو نوزاد شادیلون مدل یاشار

این مجموعه علاوه بر نوجوانان برای نوزادان و کودکان نیز پتوهایی مناسب سن و جثه آنها تهیه کرده است. پتوهای شادیلون نوزاد مدل یاشار دارای ابعاد 80 در 110 سانتی متر مربع هستند. وزن این پتو بسیار سبک است که میتواند کمک زیادی به خانواده ها در شست و شو و حمل آن کند.
علاوه بر این پتوهای نوزادی شادیلون با طرح و رنگ هایی بسیار زیبا، فانتزی، شیک و متفاوت تولید میشوند که خود عاملی بر استقبال زیاد از آنها بوده است.
پتوهای نوزادی شادیلون با استفاده از الیاف پنبه تهیه میشوند تا نرم، لطیف و انعطاف پذیر باشند.

پتو شادیلون مدل پارمیدا

پتو شادیلون مدل پارمیدا

پتوهای شادیلون مدل پارمیدا به صورت دو نفره 220 در 240 سانتی متر تولید میشوند. این پتو دارای ابعاد و وزن 2.5 کیلوگرم است. پتوهای پارمیدا برای خرید جهزیه بسیار مناسب هستند.
این پتو به صورت گل برجسته و معمولی تولید میشود که با زیبایی زیادی که در طرح و رنگ خود دارد، بسیار مورد پسند خانم های جوان قرار گرفته است.

پتو شادیلون مدل درسا

پتوهای شادیلون مدل درسا نیز مثل مدل پارمیدا به صورت دو نفره و با ابعاد 220 در 240 سانتی متر تولید میشوند. پتوهای درسا از آن دسته پتوهای شادیلون هستند که هم به تازگی به بازار آمده اند و هم طرافداران زیادی دارند.

پتو شادیلون مدل آتیس

 مدل آتیس

پتوهای آتیس شادیلون برخلاف دو مدل قبلی که معرفی کردیم، هم به صورت دو نفره و هم به صورت یک نفره تولید میشوند. ابعاد یک نفره آن ها 160 در 220 سانتی متر و ابعاد دو نفره آن ها 195 در 220 سانتی متر است.
طرح های پتو شادیلون مدل آتیس، طرح هایی شیک و خاص هستند که در سایر پتوها دیده نمیشوند.

 مدل دیاموند

یکی دیگر از انواع پتوهای شادیلون، پتو شادیلون دیاموند است که هم با ابعاد یک نفره تولید میشود و هم ابعاد دو نفره آن را میتوانید خریداری کنید.
مدل های دیگر پتوهای شادیلون نیز تحت عنوان شاپرک، مریم عروسکی یک نفره، سورنا، نیکا، روشا و چیکا هستند.
هریک از این پتوها دارای مشخصه هایی هستند که آنها را از سایر پتوهای تولید شده در این مجموعه متمایز میکند، اما در یک سری از ویژگی ها نیز با هم اشتراک دارند که در ادامه ویژگی های کلی پتوهای شادیلون را خواهیم گفت.
برای اطلاع دقیق از ویژگی ها و مزایای خاص هریک از این مدل ها نیز میتوانید به کارشناسان مجموعه ما مراجعه کنید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.

چرا پتوهای شادیلون با سایر پتوها فرق دارند

چرا پتوهای شادیلون با سایر پتوها فرق دارند

همانطور که گفتیم یک سری از خصیصه ها در پتوهای شادیلون مشترک است که دقیقاً همین ها باعث تمایز پتوهای شادیلون با سایر برندها شده است.
همه انواع پتوهای شادیلون کیفیت بالایی دارند. این پتوها با استفاده از الیاف پلی استری تولید میشوند که از بالاترین کیفیت برخوردار است. الیاف پلی استر با تراکم و انسجام خیلی زیادی به یکدیگر پیوند میخورند که در نهایت یک پتوی با کیفیت، منسجم، با تراکم الیاف بالا، ماندگار و با دوام تولید میشود. دلیل بعدی قیمت پتوی شادیلون نوبافت است پتوهای شادیلون به دلیل تنوع و جنس های مختلفی که دارند و نخ و پارچه ای که در تهیه و تولید آنها به کار برده میشوند از تفاوت قیمتی برخوردار هستند که البته این موضوع بستگی به نوع انتخاب شما دارد که کدام پتو را انتخاب کنید.
تمامی انواع پتو های مجموعه شادیلون قابل شست و شو با دست و ماشین لباس شویی هستند. برای شست و شوی آنها باید از آب 30 درجه سانتی گراد استفاده کنید. برای شستن پتوهای کودک و نوزاد مدل یاشار حتماً سعی کنید که از نرم کننده برای شست و شو استفاده شود؛ دلیل این توصیه پوست لطیف و حساس کودک است.
بعد از اتمام شست و شو نیز پتوها را چندین مرتبه آبکشی نمایید تا تمام کف ها از آنها خارج شوند.
هر کدام از مدل های انواع پتوهای مجموعه شادیلون با طرح و رنگ بندی خاصی به بازار عرضه میشوند، اما چیزی که در همه آنها به خوبی قابل مشاهده است، زیبایی وصف نشدنی است که دارند. اکثر پتوهای این مجموعه به صورت گل برجسته و هم معمولی تولید میشوند که هر کدام طرفدارن و زیبایی های خاص خود را دارند.
گل برجستگی پتوهای شادیلون نیز به نوعی تأثیر زیادی در زیبایی این پتوها دارد.
تنوع رنگ پتوهای شادیلون نیز همانطور که گفتیم بالا است. رنگ بندی مدل های مختلف پتو با یکدیگر متفاوت است. مثلاً ممکن است تمام رنگ هایی که برای تولید پتو پارمیدا استفاده میشوند، برای تولید پتو درسا استفاده نشوند؛ بلکه هر کدام از انواع مختلف پتوهای شادیلون رنگ بندی خاص که با طرح آن ها تناسب بیشتری دارد را داشته باشند.

انواع پتو شادیلون
انواع پتوهای شادیلون دارای قیمتی متناسب با کیفیت و مواد اولیه به کار رفته برای تولید خود هستند. این پتوها اصولاً با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه میشوند تا هم فروش بالایی داشته باشند و هم تمام دهک های جامعه موفق به تهیه پتویی با کیفیت شوند.
پتوهای شادیلون به دلیل همان کیفیت و انسجام بالایی که دارند؛ در تمام طول مدتی که استفاده میکنید، پرزریزی یا نخ کشی نخواهند داشت. الیاف این پتوها با گذشت زمان یا چند بار شست و شو از هم گسیخته نمیشوند و همچنان شکل و ظاهر خود را حفظ میکنند. این پتو در اثر هیچ یک از مواردی مثل شست و شو یا استفاده زیاد دچار پرزریزی و نخ کشی نمیشود.
اکثر پتوهای شادیلون دارای دوردوزی هایی یا از جنس خود الیاف و به شکل مستحکم و متراکم هستند یا دارای دوردوزی هایی با پارچه های ساتن هستند که هر دو مورد زیبایی بیشتری به پتو میدهد و اجازه نخ کش شدن نیز به پتو نخواهد داد.
انواع پتوهای شادیلون دارای نرمی و لطافت خیلی خوبی هستند که بدن شما را اذیت نخواهد کرد. شما در تمام مدت استفاده از پتوهای شادیلون نرمی و لطافت پتو را به بهترین شکل ممکن حس خواهید کرد و کاملاً راحت میخوابید.
موردی که به شدت باعث تمایز پتوهای شادیلون از سایر پتوها شده است؛ بسته بندی خوبی است که این پتوها دارند. بسته بندی آنها علاوه بر اینکه دسته و زیپ دارد، کیفیت و دوام خیلی بالایی نیز دارد.
بسته بندی پتوهای شادیلون لبه دوزی شده و دارای طرح هایی بسیار زیبا است.
علاوه بر زیبایی و راحتی استفاده، بسته بندی محکم و بادوامی که پتوهای شادیلون دارند، این پتوها را در امر صادرات نیز یاری کرده است، چرا که بسته بندی و پتو در حین جا به جایی های زیاد هنگام صادرات دچار آسیب نمیشوند.

دفاتر فروش انواع پتوهای شادیلون

دفاتر فروش انواع پتوهای شادیلون

پتوهای شادیلون با این ویژگی ها و مزایایی که دارند، توانسته اند بازار پتوی ایران را از آن خود کنند. در حال حاضر بسیاری از نمایندگی های کالای خواب، همینطور فروشگاه های کالای خواب برای عرضه پتوهای شادیلون دواطلب شده اند.
یکی از عرضه کننده های پتوهای شادیلون مجموعه ما است. شما میتوانید مشخصات انواع پتوهای شادیلون را به همراه عکس از طرح ها و رنگ های این پتو در این سایت مشاهده کنید. مجموعه ما طرف قرارداد تولیدی شادیلون بوده و همواره پتوهای اصل و باکیفیت شادیلون را با قیمت تولیدی به همراهان خود عرضه میدارد. برای خرید از این مجموعه کافی است که شما با مسئولین فروش پرتلاش ما تماس بگیرید.

9

  1. سلام سرکار خانم فاطمه، وقت شما بخیر؛
    تنوع محصولات مجموعه‌ی ما زیاد است. با جستجو در منوی سایت، قسمت محصولات، به محصول موردنظر خود دست خواهید یافت. در صورتیکه موفق نشدید، لطفاً فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
    با سپاس از شما

  2. سلام این محصولات از نوع اصلیش هستن؟ در صورت باز شدن بسته بندی آن امکان مرجوع کالا وجود داره؟ ضمانتی جهت اصل بودن داره؟ ممنون میشم پاسخگو سوالات من باشید

  3. عالی بود بسته بندی شیک و تمیزی داشت. سالم به دستم رسید تازه و خوشمزه بود جزو محصولاتیه که سفارشش خالی از لطف نیست برای همه، ممنون از فروشنده عزیز بابت ارائه این محصول عالی

  4. من از سایتتون خرید کردم و بخاطر مشتری مداری و کیفیت خوب محصولاتتون مشتری سایتتون شدم.

  5. کیفیت و مرغوبیت محصولاتی که گرفتم بسیار بالا بود و بابت ارائه تضمین و پشتیبانی در حین خرید نیز بسیار سپاسگزارم. مجموعتون بسیار جامع است و با کیفیت تضمین شده محصولات را ارائه می دهد.

  6. سلام … تولید داخلی با کیفیت این محصولات و پوشش بازار داخلی زمینه اشتغال زایی فراوانی را به همراه داشته است. پوشش بازار داخلی در دنیای تحارت مدرن دیگر در کیفیت و در محیط داخلی سازمان خلاصه نمیشه و در واقع میشه گفت حتی با کیفیتی به مراتب پایین تر و با درپیش گرفتن استراتژی تمرکز در شبکه توزیع و بازاریابی و به ویژه خدمات پس از فروش، سلایق مشتری رو با استاندارد های تولید کننده شکل داد و باعث برتری و اثر هاله ای در ذهن مشتری شد.

  7. سلام من از سایت شما خرید انجام دادم اما هنوز به دستم نرسیده لطفا پیگیری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما