قیمت عمده پتو شادیلون گل برجسته

در ایران تولید کننده های بسیاری از‌ جمله پتو نرمینه سال هاست که در زمینه پتو و کالای خواب بسیار موفق بوده و هستند. قیمت عمده پتو شادیلون گل برجسته باعث شده فروشندگان زیادی انواع پتو شادیلون گل برجسته را به بازار آورده و در اختیار مردم قرار دهند. پتو شادیلون جزو بهترین و موفق ترین و پیشرفته ترین تولیدات کارخانه پتوی نرمینه است. به دلیل کیفیت بسیار خوب مواد اولیه منسوجات عالی این کارخانه فعال خرید زیادی از سوی مردم انجام میشود. برخی این پتوی گرم و نرم و زیبا را به صورت تکی و عمده خریداری میکنند. افرادی که پتو را به صورت عمده خریداری میکنند، فروشندگان کالای خواب و پتو هستند که پس از خرید این اجناس را وارد بازار کرده و به مردم عزیز در داخل کشور و خارج کشور ارائه میدهند و سال هاست که رضایت مردم پس از خرید شادیلون گل برجسته شنیده میشود.
قیمت عمده پتو شادیلون گل برجسته و ساده، اسپورت و کودکانه، صادراتی و فروش داخلی از قیمت تکی این محصول زیبا و پر طرفدار کمتر خواهد بود. فواید خرید عمده پتو شادیلون عبارت اند از:
– قیمت مناسب:‌ یکی از فواید بزرگ خرید عمده نسبت به خرید تکی قیمت کمتر آن است.
– صرفه جویی در وقت: وقتی شما کالایی را به صورت عمده خریداری میکنید تا زمان زیادی نیازی خرید دوباره آن ندارید و به همین دلیل باعث صرفه جویی در وقت میشود.
– محفوظ ماندن در برابر نواسانات بازار:‌ وقتی که شما یک کالا را به صورت عمده در زمان عرضه خریداری میکنید، در زمانی که عرضه کمتر و تقاضا بیشتر آسودگی خاطر داشته و بالا رفتن قیمت این کالا در زمان تقاضا شما را آزرده خاطر نمیکند.

آنچه نیاز است از پتو شادیلون بدانید

آنچه نیاز است از پتو شادیلون بدانید

در بین پتوهایی که در کارخانه های ایران تولید میشوند، پتو شادیلون که انواع زیاد و طرح های متفاوتی از جمله پتو روشا پتو برجسته پتو دولایه و پتو مخصوص کودکان با طرح های متفاوتی مثل پتو دختر کفشدوزکی پتو طرح گاوی، پتو، خرسی و… که پتوهایی بسیار زیبا ظریف نرم و گرما بخش هستند بسیار پر طرفدار بوده و به فروش میرسند. این پتوهای گرم و نرم شادیلون در زمستان پتوی بسیار مناسبی بوده و با جنس خوب مواد اولیه ای که دارد گرما را به خوبی در‌ خود نگه میدارد و خواب راحت و عمیقی را برای شما فراهم میکند. جنس پتوهای زیبا و متنوع شادیلون پلی استر است که کیفیت قابل قبول و پر فروشی دارد. لطافت و نرمی این پتو بسیار بالا است که باعث شده خریداران این کالای زیبا دوباره برای خرید مراجعه کرده و در تعداد بیشتری خریداری کنند.
پتو شادیلون در طرح های ساده برجسته و طرح دار تولید میشود که خریداران میتوانند با سلیقه شخصی خود انتخاب مناسب و زیبایی داشته باشند. این پتوهای بسیار زیبا برای تمامی سنین از جمله کودکان، نواجوانان، جوان و میانسال در غالب یک نفره و دو نفره تولید میشود. این کالای بسیار زیبا و دلنشین در غالب یک نفره در ابعاد ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی متر و در غالب دو نفره ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی متر تولید میشود و به فروش میرسد.

آشنایی با رنگ بندی پتو پسرانه

آشنایی با رنگ بندی پتو پسرانه

در خانه هایی که پسر زندگی میکند، تقریبا میتوان از رنگ بندی وسایل خانه متوجه شد که کدام وسیله متعلق به پسر خانه است. رنگ هایی که پسرها میپسندند رنگ هایی است که تند، تیره، هیجانی، خشن، رنگ های سنگین و رنگ های خنثی مانند سبز، مشکی، آبی، بنفش، قرمز، طوسی، کرمی و… باشند. پسران با توجه به رنگ های مورد علاقه محدودی که دارند میتوانند با کمرنگ و پر رنگ کردن، با تیره و روشن کردن رنگ دایره رنگ های مورد علاقه شان را بزرگ تر کنند. مثلا رنگ آبی را میتوانند از کم رنگ ترین آبی که آبی آسمانی است تا سرمه ای که تیره ترین آبی است را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند و برای وسایلشان از رنگ‌ مورد علاقه خود استفاده کنند.
پتو وسیله ای است که شب ها روی‌ خود می اندازند و حتی میتوان گفت با دیدن پتو و رنگ و طرح روی آن با لذت و آرامش به خواب میروند.
پتو شادیلون با طرح های پسرانه و با محدوده رنگ های مورد علاقه پسران در غالب ساده و گل برجسته و در ابعاد یک نفره و دو نفره تولیدات بسیاری برایشان فراهم کرده تا با خیال آسوده پتوی مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

ویژگی های انواع پتو مخصوص کودکان

ویژگی های انواع پتو شادیلون گل برجسته مخصوص کودکان

پتوهای کودکان شادیلون علاوه بر جنس خوب‌ و با کیفیتی که دارند ظاهری زیبا، دلنشین و همچنین رنگ های شاد و زیبا دارند که این طرح ها بسیار مورد پسند کودکان دلبندتان است و از استفاده از پتوی خود لذت کامل را خواهند برد. پتوهای بسیار زیبای کودکان شادیلون کاملا ضد حساسیت بوده و برای پوست لطیف و حساس کودکان بسیار مناسب است. پتو شادیلون یک نفره کودکان در ابعاد ۲۱۰ در ۱۵۰ سانتی متر تولید میشود و وزن این پتوهای بسیار زیبا و گرم و نرم ۲۶۰۰ گرم است. نکاتی در مورد خرید پتو برای کودکان ذکر میکنیم که امیدواریم استفاده کافی ببرید.
برای خرید پتو شادیلون مخصوص کودکانتان اندازه بسیار اهمیت دارد. پتو شادیلون مناسب انداختن روی تخت خواب هم است و لبه های پتو کامل‌ تشک تخت را میپوشاند. رنگ بندی پتو و چاپ رنگ و طرح پتو بسیار اهمیت دارد. کیفیت پتو کودکان شادیلون باعث شده طرح و رنگ بسیار جذابی روی پتو ظاهر بشود و میدانید که ظاهر پتو برای کودکان بسیار اهمیت دارد. دوام و ماندگاری پتو علاوه بر صاحبان پتو که کودکان عزیز هستند برای خریداران که در واقع شما پدر و مادرهای عزیز هستید بسیار اهمیت زیادی دارد، زیرا ماندگاری زیاد پتو باعث میشود که بعد از گذشت سال های سال هنوز نیازی به خرید مجدد پتوی دیگر برای فرزندتان نداشته باشید.
نرم بودن پتو و ضد حساسیت بودن مواد اولیه پتو از همه ویژگی های پتو بسیار مهم تر است، زیرا کودکان باید خواب راحت و اسوده ای داشته باشند تا پدر و مادرها با خیال راحت پتو را برای کودکان خریداری کنند.

فروشندگان عمده پتو شادیلون گل برجسته

فروشندگان عمده پتو شادیلون گل برجسته

فروشندگان زیادی در زمینه فروش پتو برجسته شادیلون فعالیت میکنند و کالاهای زیبا و با کیفیت شادیلون را به صورت عمده و تکی به فروش میرسانند. فروشگاه های کالای خواب و پتو در بازار سرتاسر ایران بسیار بوده که بعضی از این فروشگاه ها فقط به صورت حضوری کالای خود را به فروش میرسانند. برخی از این فروشگاه ها به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی این فعالیت اقتصادی را انجام میدهند ولی فروشگاه هایی که کالاهای خواب و پتوهای خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی به سرتاسر ایران و تمامی کشور های خارجی ارسال میکند، بسیار کم هستند.
فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت یکی از بهترین فروشگاه های کالای خواب و پتوی ایران است که سال هاست فعالیت مثبت خود را در این زمینه ثابت کرده است. شرکت دیبافت با بهترین مدیریت بهترین مشاوران خرید و بهتری پرسنل اداره میشود و تمام اوقات کاری خالصانه اطلاعات جامع و کامل خود را به مشتریان عزیز ارائه میدهد. اگر قصد خرید کالای خواب و پتو دارید میتوانید با مراجعه به سایت دیبافت از خدمات شرکت دیبافت بهره مند شوید و در صورت انتخاب‌ کالای‌ مورد نظر و با کیفیت و زیبای خود از شرکت به صورت حضوری و آنلاین در غالب تکی و عمده خرید کنید و تجربه خرید لذت بخش و گرم و نرمی را برای خود خاطره ساز کنید.

2

  1. سلام؛ وقت بخیر. امکان خرید اقساطی از سایتتون هم وجود داره?نحوه ی ثبت سفارش رو هم توضیح بدین.

  2. سلام وقت بخیر امکان اینکه در صورت عدم رضایت بتوانم محصول را مرجوع کنم وجود دارد یا خیر؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما