قیمت عمده پتو شادیلون مدل چیکا

پتو شادیلون مدل چیکا در تمامی مراکز فروش، فروشگاه ها و نمایندگی های این محصول موجود است و قیمت آن متناسب با کیفیت و جنس پتو است. برای بهره بردن از قیمت مناسب تر و ارزان تر میتوانید این محصول را به صورت عمده خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت عمده پتو شادیلون مدل چیکا میتوانید به کارشناسان گروه تماس گرفته و اطلاعات کافی را کسب نمایید.

 

مشخصات پتو شادیلون مدل چیکا

پتو مدل چیکا به صورت گل برجسته تک رنگ و گل دار است. سایز آن 160 در220 سانتی متر بوده و جنس الیاف تشکیل دهنده آن پلی آستر است. این پتو تولیدی شرکت شادیلون است و نام گذاری آن بر اساس کیفیت دوخت و تولید آن است.. نرمی و لطافت آن بسیار مطلوب است. دارای ثبات رنگ و اندازه بعد از هر شست و شو است. رنگ های آن بسیار متنوع و زیبا هستند، طرح ها و نقوش آنها زیبا و جذاب و متنوع بوده و متناسب با کارایی پتو برای بزرگسالان یا کودکان و نوجوانان است پتو شادیلون طرح درختی از زیباترین طرح های این نوع پتو است. شست و شوی آنها آسان و هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی انجام میشود. تراکم پرزهای آن بالا است و زمینه آن در بین پرز و کرک ها به راحتی دیده نمیشود. کیفیت آن بالا و دوام مطلوبی دارد. چروک پذیری آن بالا است و نیازی به اتو کردن ندارد. قیمت آن مناسب و متناسب با جنس و کیفیت کار است. دور دوزی شده است و رنگ نوار آن متناسب با رنگ زمینه پتو است و دوخت نوار کاملا مرتب و منظم است، رنگ بندی ‌های آن متنوع و زیبا است که زیبایی خاص خود را دارد.

آن چه نیاز است درباره پتو شادیلون بدانید

آن چه نیاز است درباره پتو شادیلون بدانید

مجموعه تولیدی شادیلون در شهر مشهد در زمینه تولید انواع مختلف پتو دارای چندین سال سابقه است و از پیشرفته ترین دستگاه ها و بهترین الیاف استفاده میکند. این شرکت در ردیف بهترین پتوهای ایرانی محسوب میشود. ابعاد و طرح و رنگ های آن بسیار متنوع و مختلف است. سابقه طولانی و مشتری های بسیار این تولیدی خود نشان از کیفیت بالا و قیمت مناسب و رضایت بالای مشتری این تولیدی دارد. پتو شادیلون نوبافت در طرح ها و مدل ‌های متنوع و گوناگون تولید میشود که عبارتند از مدل روشا، چیکا، نیکا، پارمیدا، آتیس، تیسا، پایا، کاترین و… انواع پتو شادیلون هم به صورت طرح دار و هم به صورت تک رنگ تولید میشود. پتو مرغوب در سایزهای دو نفره، تک نفره، نوزادی، نوجوان و مسافرتی و… تولید و پخش میشود. پتو مسافرتی این تولیدی در دو سایز 150 در220 سانتی متر و 220 در200 سانتی متر عرضه میشود. وزن آن سبک است و جنس آن از پلی آستر است. پتو نوجوان در سایز 110 در140 سانتی متر تولید میشود. طرح ها و رنگ های مختلف و شاد دارد و نقوش سطح آن متناسب با سن و جنسیت نوجوان است. جنس الیاف این نوع پتو از پلی آستر است. پتو مدل چیکا به صورت گل برجسته تک رنگ و گل دار است. سایز آن 160 در220 سانتی متر بوده و جنس الیاف تشکیل دهنده آن پلی آستر است. آیلار یکی دیگر از مدل ‌های تولید شده در این شرکت است که در سایز 195 در 225 سانتی متر ساخته شده و غالبا به صورت یک لایه بوده و جنس آن پلی آستر است. مدل آتیس از جنس پلی آستر و در سایز 195 در 225 سانتی متر ایجاد شده و دارای وزن مناسب است. پتوهای نوزادی شادیلون در سایز 80 در110 سانتی متر تولید میشوند و دارای نرمی و لطافت خاصی هستند و طرح ها و نقوش مربوطه بسیار جذاب و زیبا هستند. پتو شادیلون مدل نیکا به صورت گل برجسته تک رنگ یا گل دار با طرح و رنگ بندی شبیه مدل چیکا است. انواع پتو شادیلون از تولیدات کارخانه شادیلون مشهد هستند و پتو شادیلون طرح درختی، پتو شادیلون مدلی تیسا و پتو شادیلون مدل روشا از معروف ترین مدل ‌های پتو در این تولیدی هستند.

نکاتی جالب درباره پتو

نکاتی جالب درباره پتو

پتوهای موجود در بازار خیلی کم از جنس الیاف طبیعی هستند و اکثر آنها از تار و پود الیاف مصنوعی مانند پلی آستر، آکریلیک یا پشم شیشه تولید شده ‌اند. پتوهای چند لایه گرمای بیشتری را ایجاد میکنند. هر چه تراکم پرزها و کرک ها در پتو بالاتر باشد، جنس و کیفیت آن بهتر است. بهترین گزینه برای کودکان پتوهای پشم شیشه‌ ای است که در مقابل وزن سبک شان گرمای مطلوبی ایجاد میکنند و حساسیت زایی بسیار پایینی دارند و رنگ ها و طرح های آنها نیز مختلف و شاد و جذاب است. پتوهای پشمی گرمای بیشتری نسبت به همه تولید میکنند اما متاسفانه امرزه پتو با الیاف طبیعی خییلی کم در بازار موجود است. پتوها در رنگ ها و طرح های بسیار مشابه و نام های متنوع تولید میشوند و در بازار برای فروش ارائه میشوند که بهتر است بدانیم تفاوت این نوع پتوها تنها در نام نیست و از نظر کیفیت دوخت و کار شدن آن نیز با هم متفاوت است و این خود دلیل نام گذاری متفاوت برای پتوهایی با طرح ها و نقش ‌های یکسان است البته میزان قیمت آنها نیز با توجه به کیفیت کار متفاوت است، به طور مثال پتو شادیلون مدل روشا و پتو شادیلون مدل تیسا تنها در کیفیت دوخت و کار شدن پتو تفاوت داشته و این باعث نام گذاری متفاوت هر دو شده که قاعدتا قیمت های آنها نیز متفاوت است.
توزیع کنندگان انواع پتو شادیلون مدل چیکا: خریدار پس از جست و جو و از این فروشگاه به آن فروشگاه رفتن میتوانند مراکزی را پیدا کنند که عرضه کنندگان ویژه ‌ای هستند و خریداران میتوانند از آنها پتو دلخواه را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنند. عرضه این مدل پتو به طرق مختلفی انجام میشود، اما در کل در بازار ایران برای خرید پتو، عرضه عمده از طریق کارخانجات، شرکای بازارگانی، شعبه های رسمی و نمایندگی های شرکت تولید کننده آنها ارائه میشود. فروش جزئی و تکی پتو شادیلون مدل چیکا و دیگر مدل ‌ها از جمله پتو شادیلون مدل تیسا، پتو شادیلون مدل روشا، پتو شادیلون نوبافت و پتو شادیلون طرح درختی در فروشگاه های مختلف سطح کشور ارائه میشود.

12

  1. من اولین خرید اینترنتیمو از این سایت داشتم. بسیار راضی بودم پاسخگویی عالی بود. کیفیت محصول دقیقا همون چیزی بود که میگفتن. من راضی بودم به دوستان دیگه هم پیشنهاد خرید از این سایت را می دهم.

  2. من از سایتتون خرید کردم و واقعا محصولاتتون خوب و با کیفیت بودن متشکرم ازتون و به همه پیشنهادش می کنم.

  3. من از سایتتون خرید کردم و واقعا محصولاتتون خوب و با کیفیت بودن متشکرم ازتون و به همه پیشنهادش می کنم.

  4. درود… کیفیت و سایز بندی بسته بندی ها به چه شکل هست؟ فروش مستقیم دارد؟ فروش مستقیم در راستای کاهش قیمت و از بین بردن هزینه های سربار ناشی از حمل و نقل و هزینه زمان از دست رفته بوده است. فروش عمده چه ویژگی هایی داره که مشتری ترغیب بشه ؟ عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. از با سپاس از پاسخگویی شما

  5. سلام من مغازه دارم لطفا شماره تلفنتون خواستم که بیام پتو بیارم برا مغازم

  6. سلام نحوه ی سفارش و اطلاع از قیمت هاتون چه جوریه

  7. سلام من از مجموعه شما خرید داشتم و از کیفیت محصول واقعا راضی بودم در همه ابعاد هم موجود دارید خدا قوت میگم به شما موفق باشید.

  8. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً تمام عکس پتو های داخل مجموعه را با قیمت داخل سایت قرار دهید.
    ممنون

  9. سلام وقت بخیر
    من از طرف همکارم با شما آشنا شدم و بسیار خوش حالم که شما را برای خرید عمده انتخاب کردم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما