قیمت خرید پتو دو نفره مدل لیلیان

چه میزان برند لیلیان را میشناسید؟
تاکنون پتو دو نفره مدل لیلیان را خریداری نموده اید؟
از قیمت خرید پتو دو نفره مدل لیلیان اطلاع دارید؟
اگر برای خرید یک پتوی دو نفره مناسب سرچ کوتاهی در صفحات وب انجام دهید قطعاً با نام برندهای مختلفی مواجه خواهید شد و در این میان برند لیلیان که یکی از نام آوران این عرصه است، قطعاً به چشمتان خواهد خورد.
این کمپانی در تولید پتوهای دو نفره بسیار توانا و زبده است. از همین رو تمامی کسانی که به نوعی کارشان با خرید پتو است به طور قطع، نام این برند برایشان آشناست و بارها از آن خرید کرده اند. اگر شما این برند را نمیشناسید فقط کافی است این محتوا را تا پایان مطالعه نمایید.
همان طور که دیدید در ابتدای این محتوا ما سوالاتی مطرح کردیم که قطعاً در ذهن شما نیز شکل گرفته اند. اگر میخواهید پتوی مناسبی را تهیه نمایید و نمیدانید کدام پتوها و از چه برندی برای شما مناسب ترند، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید تا پاسخ سوالاتی که در ذهنتان وجود دارد را به راحتی دریابید؛ چرا که بر هر خریداری واجب است، محصولی که میخواهد خریداری نماید را به بهترین نحو بشناسد و بهترین انتخاب را انجام دهد و بعد از آن اقدام به خرید نماید تا تجربه خرید خوبی داشته باشد.
برند لیلیان از سال ۱۳۸۳ شروع به کار کرده است. این کمپانی با تولید پتوهایی در نهایت کیفیت و مرغوبیت، توانسته پس از این تاسیس کوتاه، جایگاه ویژه میان تولید کننده های برتر پتوی ایرانی بیابد.

قیمت خرید پتو دو نفره مدل لیلیان
برند لیلیان همواره شرط تولیدات خود را بر مشتری مداری و رضایت مشتری استوار کرده است و تمام تلاش خود را در راستای تولید پتویی با کیفیت و متناسب با نیاز بازار به کار برده است، و از همین رو توانسته است به خوبی اعتماد و اطمینان مشتریان را به خود جلب کند و از معروف ترین و محبوب ترین برندهای ایرانی تولید پتو لقب گیرد.
در ادامه ما شما را با طرح ها و مدل های مطرح این برند آشنا خواهیم کرد تا در انتخاب، دست شما باز باشد و بدانید کدام مدل بیشتر به کارتان می آید و مطابق با نیاز شماست.
پتو لیلیان طلایی: یکی از محبوب ترین پتوهای برند لیلیان که در سایز یک نفره نیز تولید میشود، پتو لیلیان طلایی است. این پتو به علت براقیت بالایی که دارد و همچنین عدم پرز دهی، توانسته نظر عموم مردم را به خود جلب نماید و یکی از پرفروش ترین پتوهای برند لیلیان نام بگیرد.
پتو لیلیان نقره ای: پتوهای نقره‌ای لیلیان در دو نوع طبیعی و مصنوعی و در هر دو سایز دو نفره و یک نفره به بازار ارائه میشوند.
همان‌طور که مطلع هستید هرچه الیاف به کار رفته طبیعی تر باشند، طبعاً قیمت پتو بیشتر خواهد بود که این اصل در رابطه با پتو نقره ای لیلیان نیز صدق میکند و قیمت آن بستگی به سفارشی است که شما ثبت خواهید کرد.
پتو ابریشم: از آنجا که این پتو مانند ابریشم نرم و لطیف است، ابریشم نام گرفته است. پتو ابریشم لیلیان علاوه بر نرمی و لطافت، بسیار سبک است و وزن آن حیلی سبک است و همین خصوصیات، دلیل محبوبیت این محصول شده است.این پتو هم در سایزهای یک نفره و هم دو نفره روانه بازار فروش میشود. اگر دنبال پتوی سبک و راحتی هستید بهترین گزینه برای شما پتو ابریشم لیلیان است.
پتو هدیه لیلیان: از جمله پتوهایی که زیاد به فروش میرود پتو هدیه ی لیلیان است که به علت کارایی و قیمت مناسبی که دارد بهترین گزینه برای هدیه دادن است. نرمی و لطافت، زیبایی طرح، سایز مناسب و در نهایت قیمت به صرفه سبب شده که این منسوج میان عموم مردم خریداران زیادی داشته باشد.

قیمت خرید پتو دو نفره مدل لیلیان
علاوه بر همه اینها برند لیلیان در طرح‌های شکوفه، ممتاز سوپر، پریما و دیگر موارد پتوهای خود را به بازار فروش ارائه میکند و تنوع طرح و رنگ این برند تا حدی است که به طور قطع دست خالی از مراکز فروش آن بیرون نخواهید رفت و پتویی مناسب با خصوصیاتی که در ذهنتان است را میابید.
اما اگر برایتان سوال پیش آمده است که در این آشفته بازار فروش پتو که به سختی میشود پتوی اصل و غیر اصل را از هم تشخیص داد، چگونه محصولات لیلیان را شناسایی نمایید در پاسخ باید بگوییم که برند لیلیان پتوهای خود را یک طرفه تولید میکند و در واقع در یک طرف طرح خود را پیاده میکند. علاوه بر این بروشورهای مخصوص خود را که در رابطه با نگهداری و شست و شوی پتو است در بسته بندی آن قرار میدهد.
درخشندگی و براقیت بالایی که پتوهای لیلیان دارند، سبب میشود که به راحتی بتوانید این پتو را از غیر اصل و یا دیگر پتوهای موجود در بازار تشخیص دهید.
همان طور که گفتیم برند لیلیان پتوهای خود را در دو صورت یک نفره و دونفره به بازار ارائه میکند که در این مطلب قرار است در رابطه با پتو دونفره و قیمت خرید پتو دونفره مدل لیلیان توضیح دهیم. قیمت خرید پتو دونفره مدل لیلین بسته به یک سری ویژگی هایی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد و به شما در جهت انتخاب پتویی متناسب با بودجه تان کمک خواهیم کرد.

آشنایی با پتو دو نفره مدل لیلیان

آشنایی با پتو دو نفره مدل لیلیان

پتو دو نفره مدل لیلیان با بهره مندی از یک سری ویژگی های منحصر به فرد از پرفروش ترین پتوهای برند لیلیان نام گرفته است. این پتو مطابق با ابعاد اعلام شده توسط سازمان بهداشت جهانی در سایز ۲۴۰*۲۱۰ سانتی متر به فروش میرسد که این سایز، سایز استاندارد بهداشت جهانی است. اگر شما سایز خاصی مد نظرتان است میتوانید با مراجعه به سایت لیلیان سایز مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس کالای خود را ثبت سفارش کرده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.
اما آنچه سبب شده است که پتو دو نفره مدل لیلیان مورد توجه قرار گیرد، ویژگی های زیر است.
نرمی و لطافت: اولین مورد در رابطه با نرمی این محصولات است که نرمی و لطافت پتو دونفره مدل لیلیان به گونه ای است که نظر هر خریدار را به سوی خود جلب میکند و شما با لمس این محصول با کیفیت به خوبی به وجود این ویژگی در آن پی خواهید برد.
اغلب افراد علاقه‌ دارند که کالای خواب آنها از نرمی و لطافت بالایی برخوردار باشد. بنابراین اگر شما جزو این دسته هستید این محصول برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود.
ضخامت: مورد بعدی در رابطه با ضخامت این محصول است. باید بیان کرد که پتو دو نفره مدل لیلیان از ضخامت مناسبی برخوردار است. وجود چنین ویژگی در آن سبب شده است که از گرما بخشی خوبی برخوردار شود و همچنین مقاومت و دوام آن افزایش پیدا کند. بنابراین اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به شدت از سرما گریزان هستید، این کالا در روزهای سرد سال بهترین گزینه برای خرید شما محسوب میشوند.

 پخش مستقیم انواع پتو دو نفره مدل لیلیان
عمر طولانی: الیاف به کار رفته در تولید پتو دو نفره مدل لیلیان به گونه ای ساخته شده اند که بسیار مقاوم هستند و در برابر شرایط مختلف محیطی، پایداری خوبی از خود نشان میدهند و در واقع دوام بالای این محصول هم، استفاده از آن را در طولانی مدت برای شما فراهم خواهد کرد و بنابراین در هزینه های شما برای خرید مجدد آن صرفه جویی خواهد شد.
عدم حساسیت: نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت است، پتو دو نفره مدل لیلیان به گونه ای تولید شده که هیچ گونه حساسیت پوستی یا تنفسی در شما ایجاد نمیکند.
در این باره باید بیان کرد که این محصول با وجود چنین ویژگی میتواند برای افراد مختلف مورد مصرف قرار گیرد و هیچ آسیبی به هیچ فردی وارد نخواهد کرد؛ حتی افرادی که پوست بسیار حساسی دارند.
ظرفیت بالای شست و شو: مورد بعدی قابلیت شست ‌و شوی این محصولات است که باید بیان کرد از قابلیت شست ‌و شوی بالایی برخوردار هستند و برای این منظور بروشوری بر روی آنها نصب شده است که شما با خواندن آن متوجه خواهید شد که شست ‌و شوی مداوم محصول، به آن آسیبی وارد نخواهد کرد و اما نکته ای که در این رابطه وجود دارد بهتر است که پتو دو نفره مدل لیلیان را اغلب به صورت دستی بشویید. این منسوج وزن سنگینی دارد و شست و شوی آن در ماشین به بافت آن آسیب وارد میکند و هم امکان دارد ماشین لباسشویی را از کار بیندازد.
در رابطه با این محصولات مزیت های فراوانی را بیان کردیم که این موارد خود حاکی از، با کیفیت بودن این محصول است.
ما پتو دو نفره مدل لیلیان را همواره به خانواده‌های ایرانی پیشنهاد خواهیم کرد. شما میتوانید این کالا را با قیمت بسیار استثنایی تهیه کنید و قطعا از آن رضایت پیدا خواهید کرد.

منظور از پتو طرح گاوی چیست

منظور از پتو طرح گاوی چیست

امروزه کالاهایی که طرح آنها به پوست حیوانات شباهت دارد بسیار، ترند و پر فروش هستند. از جمله این طرح ها طرح پلنگی، طرح گورخر، طرح گاوی و انواع طرح هایی است که از پوست حیوانات ایده گرفته شده است.
پتو طرح گاوی در واقع پتویی است که برای طراحی آن از پوست گاو الگو گرفته اند. این پتوها معمولاً در رنگ بندی های سفید و مشکی و یا قهوه ای و طوسی به بازار فروش عرضه میشوند. پتو طرح گاوی به علت مد بودن، بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است و از فروش خوبی برخوردار است. این پتو اغلب میان بانوان طرفداران زیادی دارد. جنس این منسوج بسیار نرم و لطیف است و در انتقال گرما بسیار خوب عمل میکند.
قیمت خرید پتو دو نفره مدل لیلیان به عواملی همچون جنس، مواد اولیه، نوع دوخت و چگونگی خرید آن بستگی دارد. این مدل پتو برای جهیزیه مناسب است. پتو کالایی است که از ملزومات جهیزیه عروس به شمار میرود و در لیست جهیزیه هر عروسی وجود دارد.
از آنجا که این نوع منسوج برای تازه عروس ها استفاده میشود بهتر است در رنگ های روشن و شاد خریداری شود اما این کاملا یک امر سلیقه ای است و شما میتوانید در هر رنگی که میخواهید این محصول را تهیه نمایید.
بهتر است پتویی که برای جهیزیه خریداری میشود لطیف و نرم باشد و با سایر وسایل اتاق خواب به صورت ست تهیه شود. سایز پتویی که برای جهیزیه تهیه میشود باید در ابعاد ۲۴۰*۲۱۰ سانتی متر تهیه شود تا تمام تخت را در بر بگیرد.
پتو دو نفره مدل لیلیان بهترین گزینه برای جهیزیه است و شما میتوانید این محصول را در طرح های مختلف طلایی، نقره ای، پریما و دیگر طرح ها تهیه نمایید.
قیمت خرید پتو دونفره مدل لیلیان کاملا به جنس و طرح پتوی انتخابی شما بستگی دارد که در طرح فروش ویژه لیلیان شما میتواند پتو دونفره مدل لیلیان را در بهترین طرح در ارزان ترین قیمت ها تهیه نمایید.

 پخش مستقیم انواع پتو دو نفره مدل لیلیان
پخش مستقیم انواع پتو دو نفره مدل لیلیان

برند لیلیان برای فروش محصولات خود روش های گوناگونی را بر سر راه خریداران گذاشته است و هدف از این کار فقط سهولت خرید و آسایش و راحتی مشتریان عزیز است.
برای فروش پتو دو نفره مدل لیلیان که مطلب مورد بحث این مقاله بود یکی از روش هایی که وجود دارد روش پخش مستقیم است.
در پخش مستقیم پتو دو نفره مدل لیلیان، از آنجا که شما این منسوج را از خود کارخانه سفارش داده و تحویل میگیرد، قیمت نهایی محصول برای شما بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر خرید ها خواهد بود و علاوه بر آن مزیت دیگری که پخش مستقیم پتو دو نفره مدل لیلیان دارد این است که در این روش پخش، از آنجایی که شما کالا را مستقیما از توزیع کنندگان یا خود کارخانه تحویل میگیرید، محصول به علت جا به جا نشدن مداوم میان واسطه ها، با کیفیت تر و سالم تر است. همچنین پیشنهاد دیگری که ما برای شما داریم این است که علاوه بر خرید مستقیم که قیمت کالا را بسیار کم میکند، خرید عمده نیز در قیمت موثر است. اگرشما پتو دو نفره مدل لیلیان را به صورت عمده سفارش دهید از آنجا که از قیمت تکی محصول کاسته میشود این نوع خرید برایتان مقرون به صرفه تر خواهد بود.
قیمت خرید پتو دو نفره مدل لیلیان علاوه بر جنس و طرح پتو، به عامل فروش عمده و مستقیم نیز بستگی دارد و این عوامل در قیمت نهایی این منسوج موثر هستند. در پایان اگر قصد خرید پتوی با کیفیتی را چه برای هدیه دادن و چه برای جهیزیه دارید، ما کماکان پتو دو نفره لیلیان را پیشنهاد میدهیم.

3

  1. درود، می خواستم برای شهرستان سفارش بدم. قیمت محصولات و هزینه ارسال چقدره؟

  2. با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را قرار دهید تا بتوانیم مقایسه ی قیمت با دیگر جاها داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما