فروش مستقیم پتو نگار یزد مدل پروانه

پتو نگار یزد توسط معتبرترین و استاندارد ترین کارخونه های پتو بافی در شهر یزد تولید میشه و فروش مستقیم پتو نگار یزد مدل پروانه از همین کارخونه ها و مراکز فروشی که با اونها در ارتباط هستن صورت می گیره. از گذشته تا کنون یزد، یکی از مهم ترین مراکزی هست که فعالیت گسترده ای توی زمینه تولید کالای خواب داشته. از مهم ترین کارخونه های پتو بافی این شهر میشه کارخونه پتو نگار یزد رو اسم برد که این کارخونه محصول های خودش رو با نام های تجاری پتو پریما، پتو نگار و غیره به بازار عرضه کرده.
مراکز فروش عمده این پتو چه با واسطه و چه بی واسطه و حتی از طریق سایت های معتبری که به دست همون کارخونه ها راه اندازی یا پشتیبانی میشن، فروش مستقیم پتو نگار یزد مدل پروانه و سایر برندها رو به عهده دارن. فروش مستقیم عمده پتو نگار یزد یه نفره و دو نفره با قیمت بسیار مناسب و رقابتی شده توسط تمام مراکز قروش چه به صورت حضوری و چه به شکل اینترنتی انجام میشه. از بین همین تولید کنندگان پتو که در استان های کشور خصوصا استان های یزد و اصفهان وجود دارن پتو نگار یزد بازار پر فروش و منحصر به فرد خودش رو همواره داشته و سعی کرده همیشه با دسترسی آسونی که داره رقابت خیلی خوبی با برندهای هم تراز خودش پیدا کنه.

همه چیز درباره پتو یک نفره

همه چیز درباره پتو یک نفره

پتو پوششی نرم و لطیف و گرم هست که به عنوان کالای خواب به صورت های مختلفی توی بازار وجود داره. تقریبا میشه گفت توی بیشتر خونواده ها پتو جزو وسایل شخصی به حساب میاد و هر یه نفر یه پتوی مخصوص برای خودش داره. اینکه پتو برای گرم شدن بدن انسان هست دلیل نمی شه که مصرف کننده های اون فقط مربوط به فصل های سرد سال باشن. نه اصلا اینطور نیست. چه بسا افرادی که عادت دارن در هر دمای هوا حتی توی فصل های گرم سال هم از پتو استفاده کنن، خصوصا زیر کولر و پنکه.
پتوها در انواع مختلف پنبه ای، تمام پنبه، پشم شیشه، بافتنی، مسافرتی و سایزهای بزرگ دو نفره و یک نفره و نوجوان و کودک و نوزادی توی بازار وجود داره.
پتوی های بک نفره با سایز ۱۶۰x۲۲۰ و ۱۵۰x۲۲۰ سانتی متر فقط مناسب برای یه نفره که گاهی با پتوهای نوجوان اشتباه گرفته می شه. اما باید بگیم که پتوهای نوجوان سایز کوچکتری داره و طرح و رنگ هاش بسیار متنوع تر هست.
پتو یک نفره پنبه ای با الیاف مصنوعی و نخ پنبه ساخته میشن بسیار گرم و نرم و سبک هستن و پرز نمی ندازن. برای افرادی که حساسیت پوستی دارن خیلی مناسبه اما اگر افرادی که مشکلات تنفسی و ریوی دارن بتونن پتوهای صد در صد پنبه رو تهیه کنن براشون خیلی خیلی بهتره. به پتوهای صد در صد پنبه ای، ارگانیک هم میگن.
پتوهای یه نفره پشمی بهترین انتخاب برای افرادی هست که خیلی خیلی احساس سرما می کنن. اما خب به دلیل حساسیت بالایی که ایجاد می کنه برای نوزادان، سالمندان و افرادی که حساسیت پوستی و اگزما و مشکلات تنفسی دارن اصلا مناسب نیست. این پتو گرما رو به شدت تو خودش نگه می داره و چون از پشم حیوانات درست شده خیلی هم وزن سنگینی داره.
پتوهای یه نفره پشم شیشه ای یه انتخاب خیلی خوب برای سالمندان هست. هم به دلیل حساسیتی که ایجاد نمی کنه، هم به دلیل وزن سبکی که داره.

مشخصات پتو نگار یزد مدل پروانه

مشخصات پتو نگار یزد مدل پروانه

کارخونه های تولیدی نگار یزد پتوی پروانه ای خودشون رو توی سایزهای یه ‌نفره و دو نفره و با بهترین الیاف تولید می‌ کنن. پتوی نگار مدل پروانه توی سایز کوچیک و برای نوزادان و کودکان و توی طرح عروسکی هم تولید می‌شه. از مشخصات پتوی نگار یزد مدل پروانه می‌شه به موندگاریه بالا، قابلیت شست و شوش با ماشین لباسشویی و ثابت بودن رنگش اشاره کرد. این پتو نگار یزد مدل پروانه از الیاف پلی ‌استر تولید و توی تولیدش از رنگ های متنوعی استفاده می شه.

بهترین مدل پتو برای نوجوان

بهترین مدل پتو برای نوجوان

بهترین مدل پتو برای نوجوانان پتوهای فانتزی و طرح های گل دار و پروانه ای عروسکی در انواع برند ها هست. تولید و عرضه مستقیم پتوهای فانتزی که اغلب با تصاویر کارتون های رویایی پسرونه و دخترونه مثل مرد عنکبوتی، تام و جری، بن تن، فروزن و شخصیت های محبوبی مثل السا، سیندرلا، مرد عنکبوتی، سوباسا و حتی حیوانات کارتونی محبوب مثل شیرشاه، پوه، آقای ببر و… طراحی شدن همچنین گل ها و پروانه های آرام بخش با رنگ های ملایم صورتی، آبی، نیلی ، سبز، کرم که می تونه بسته به سن پسرها و دخترهای نوجوون رضایت همشون رو جلب کنه. از نظر جنس قطعا پتوهای پنبه ای، اکریلیک و پشم شیشه به خاطر لطافت، سبکی، نرمی و ضد حساسیت بودنشون می تونه برای نوجوون های سخت پسند و حساس مناسب باشه.

تولیدکنندگان پتو نگار یزد مدل پروانه

تولیدکنندگان پتو نگار یزد مدل پروانه

فروش مستقیم پتو نگار یزد مدل پروانه از بهترین مراکز که تولید کنندگان همین برند و برای فروش عمده هستند و فروشگاه هایی که زیر نظر همین شرکت نگار یزد فعالیت می کنن مثل سایت های معتبر اینترنتی و فروشگاه های کالای خواب کاملا امکان پذیره. خوشبختانه تمام افرادی که توی بازار و فروشگاه های مربوط به کالای خواب مشغول هستند کسانی هستند که آشنایی کامل با تمام برندهای پتو مخصوصا برند نگار یزد و پتو نگار مدل پروانه دارن. اگر شما هم قصد خرید پتو نگار مدل پروانه یا انواع مدل های دیگه نگار رو دارید می تونید با یه جست و جوی ساده توی اینترنت با تمام مراکز عرضه مستقیم پتو نگار ارتباط برقرار کنید. می تونید با اونها آشنا بشید و به سرعت خریدتون رو انجام بدین.

تولیدکنندگان پتو نگار یزد مدل پروانه

و در آخر

باید تاکید کرد که پتو نگار یزد مدل پروانه ای در انواع یک نفره و دو نفره با قیمت مناسب به عنوان پتوی لوکس می تونه همراه همیشگی خونه های زیبای شما باشه. یادتون نره اگر برای گرم کردن خودتون در زمستون کرسی رو انتخاب کردین یه جست و جوی کوتاه توی اینترنت برای خرید مستقیم پتو کرسی انجام بدین. حتما با دست پر بر می گردین.

 

1

  1. Hello, from CustomData.click we are a provider of unique databases that could help your business.

    Please visit us at CustomData.click to see if we can help you.

    Regards,
    Cory

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما