فروش بهترین پتو سربازی ارزان

پتو سربازی یکی از پرکاربرد ترین پتوهای مورد استفاده در بین مردم است و همواره متقاضیان به دنبال خرید این پتو با قیمت مناسب هستند. وقتی نوبت به خرید یک پتو میرسد، شما علاوه بر یافتن طرح و رنگ مورد علاقه خود در مورد پتو، به دنبال آن هستید که پتو را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید؛ مثلاً در مورد پتو سربازی، شما علاوه بر توجه به طرح و رنگ، به دنبال مرکز فروش بهترین پتو سربازی ارزان هستید. تولید کننده خلاق با توجه به این خواست مشتری، همواره به دنبال عرضه محصول خود به صورت مورد پسند شما است. یکی از فروشگاه هایی که فروش بهترین پتو سربازی را با قیمت ارزان انجام میدهد، فروشگاه عرضه اینترنتی و آنلاین دیبا بافت نگار است.

 

موارد موثر بر قیمت پتو سربازی

موارد موثر بر قیمت پتو سربازی

موارد اصلی موثر بر قیمت پتو سربازی عبارتند از:
1ـ هزینه تمام شده تولید پتو سربازی: بهای تمام شده پتو سربازی به مجموع هزینه های ثابت، هزینه های متغیر و هزینه های نیمه متغیر متحمل شده در طول تولید، توزیع و فروش محصول اشاره دارد. هزینه های ثابت آن دسته از هزینه هایی هستند که در تمام مراحل تولید یا فروش ثابت باقی میمانند. قیمت یک کالا با توجه بهای تمام شده کل تعیین میشود. بنابراین گاهی اوقات، شرکت تجاری هنگام ورود به یک بازار جدید یا راه اندازی یک محصول جدید، مجبور است قیمت خود را زیر سطح هزینه نگه دارد، اما در طولانی مدت، برای یک شرکت لازم است که اگر بخواهد در این شرایط زنده بماند، بیش از هزینه کل خود را پوشش دهد.
2ـ مطلوبیت و تقاضا: معمولاً مصرف کنندگان در صورت پایین بودن قیمت محصول، واحدهای بیشتری از آن را تقاضا میکنند و بالعکس. با این حال، زمانی که تقاضا برای یک محصول کشسان باشد، تغییرات کمی در قیمت ممکن است منجر به تغییرات زیادی در مقدار تقاضا شود. در صورت عدم کشش تقاضا، تغییر قیمت ها تاثیر قابل توجهی بر تقاضا ندارد. بنابراین، یک شرکت میتواند در صورت عدم کشش تقاضا، سود بیشتری دریافت کند. علاوه بر این، خریدار تا زمانی که سودمندی محصول را حداقل برابر با قیمت پرداخت شده بداند، آماده پرداخت است. بنابراین، هم مطلوبیت و هم تقاضا برای یک محصول، بر قیمت آن تأثیر میگذارد. بنابراین ما میتوانیم به درستی جمله فروش بهترین پتوی سربازی با قیمت ارزان را به کار ببریم.

موارد موثر بر قیمت پتو سربازی
3ـ میزان رقابت در بازار: عامل مهم بعدی که بر قیمت پتو سربازی تأثیر میگذارد، ماهیت و درجه رقابت در بازار است. اگر درجه رقابت پایین باشد، یک شرکت میتواند هر قیمتی را برای محصول خود تعیین کند، اما زمانی که سطح رقابت بسیار بالا باشد، قیمت یک محصول براساس قیمت محصولات رقبا، ویژگی ها و کیفیت آنها و… تعیین میشود؛ در این صورت است که آن شرکت میتواند محصول خود را با قیمت پایین تری عرضه کند و مثلاً در مورد پتو سربازی، فروش بهترین پتو سربازی ارزان را انجام دهد.
4ـ مقررات دولتی و قانونی: شرکت هایی که در بازار انحصار دارند، معمولا قیمت بالایی برای محصولات خود در نظر میگیرند. به منظور حفظ منافع عمومی، دولت مداخله کرده و قیمت کالاها را برای این منظور تنظیم میکند.
5ـ روش‌های بازاریابی مورد استفاده: روش های مختلف بازاریابی مانند سیستم توزیع، کیفیت فروشندگان، تبلیغات، نوع بسته بندی، خدمات مشتری و… نیز بر قیمت یک محصول تأثیر میگذارد؛ به عنوان مثال، اگر یک شرکت از مواد گران قیمت برای بسته بندی محصول خود استفاده کند، سود بالایی دریافت میکند.
تمامی موارد ذکر شده باعث ایجاد نوسان در قیمت پتو سربازی در بازار میشود، از این رو همواره قیمت این منسوج به صورت یک قیمت حداقلی تا حداکثری در نظر گرفته میشود. تلاش ما بر این است که قیمت منصفانه و ترجیحاً ارزانی را برای پتوی سربازی به شما پیشنهاد دهیم؛ در واقع ما به دنبال فروش بهترین پتو سربازی ارزان هستیم.

پتو سربازی چقدر عمر میکند

پتو سربازی چقدر عمر میکند

زمستان بدون یک پتوی گرم و دنج، لذت بخش نیست. تنها کاری که مایلید در زمستان انجام دهید این است که در رخت خواب خود با یک پتوی راحت بمانید، فنجان های قهوه نامحدود بنوشید و کتاب های دلخواه خود را بخوانید. بنابراین شما با پتوی خود مانوس میشوید و تمایل دارید که پتو عمر طولانی داشته باشد و سریع از بین نرود. یکی از پتوهایی که عمر بسیار طولانی دارد و شاید بدون اغراق بتوان گفت سالیان سال عمر میکند، پتوی سربازی است. با توجه به مرغوبیت الیاف به کار رفته در آن، دارای عمر طولانی است و به راحتی از بین نمیرود، این پتو، به خاطر ویژگی های منحصر به فردی همچون کیفیت الیاف، مرغوبیت بافت، دوردوزی، دوام بالا هنگام شست و شو و… سال ها برایتان عمر خواهد کرد.

مناسب ترین پتوها را بشناسید

مناسب ترین پتوها را بشناسید

پتوها جزء کلیدی برای خواب مناسب شبانه هستند. عملکرد اصلی یک پتو، فراهم کردن راحتی و گرما است، اما هنگامی که این نیازهای اولیه برآورده شد، تصمیم گیری در مورد خرید پتو بسیار بیشتر میشود. برای انتخاب پتو گزینه‌های زیادی وجود دارد، آیا میخواهید پتویی فقط از مواد طبیعی مانند پشم تولید شده باشد یا به دنبال یک پتوی تابستانی هستید که باعث تعریق و بیدار شدن شما در شب نشود. برای اینکه مناسب ترین پتوها را بشناسید مطالعه ادامه مطلب را به شما پیشنهاد میدهیم.
ـ اندازه مناسب را انتخاب کنید: برای تخت خود به پتویی با اندازه ای نیاز دارید تا تشک را با چند اینچ اضافی بپوشاند و در دو طرف و پایین آن قرار گیرد؛ اگرچه اندازه های دقیق از سازنده ای به سازنده دیگر متفاوت است.
ـ پارچه مناسب را انتخاب کنید: اینجا موضوع کمی پیچیده تر میشود. تعداد کمی از پارچه های پتویی رایج وجود دارند و هر کدام مزایایی دارند؛ بنابراین یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

مناسب ترین پتوها را بشناسید

ـ پنبه: به خوبی در برابر شست و شوی مکرر مقاومت میکنند و برای کسانی که از آلرژی رنج میبرند، انتخاب خوبی هستند.
ـ ترمه: پتوهای ترمه گرم، ابریشمی، لوکس و نرم، اما بسیار گران هستند.
ـ مواد مصنوعی: پتوهای مصنوعی اغلب مقدار زیادی الکتریسیته ساکن را جذب میکنند و تمایل دارند روی مو، گرد و غبار و نخ‌های شل بچسبند. مواد مصنوعی ارزان قیمت نیز در معرض پر شدن و سایش هستند. نکته مثبت این است که این پتوها معمولاً گرم و ارزان هستند.
ـ پتوهای پشمی: بسیار گرم و در عین حال خیلی سنگین نیستند.
ـ حرارتی: بافت آن شل است و اجازه میدهد هوا به راحتی در گردش باشد. این پتوهای سبک وزن، برای ماه های تابستان مناسب هستند.
ـ معمولی: بافت پتوی معمولی بسیار محکم و نزدیک است و عایق عالی برای گرمای بدن ایجاد میکند.

خرید انواع پتو سربازی ارزان

خرید انواع پتو سربازی ارزان

وقتی نوبت به خرید یک پتو میرسد، ممکن است فکر کنید نکته ای برای آن وجود ندارد و فقط باید رنگی را که دوست دارید، در اندازه مناسب تشک خود انتخاب کنید. اگرچه انتخاب پتو سربازی مناسب نسبتاً ساده است، اما با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر معیشت مردم، خریداران مخصوصا مسئولان ذیربط، خواهان خرید بهترین پتو سربازی ارزان هستند. یکی از فروشگاه هایی که شما را به این خواسته خواهد رساند، شرکت عرضه اینترنتی و آنلاین دیبا بافت نگار است که خرید انواع پتو سربازی ارزان را میتوانید با قیمتی مناسب توسط آن انجام دهید.

5

  1. سلام من این پتو رو از شرکت شما خریداری کردم و برای صادرات به کشور های همسایه فرستادم

  2. من خودم قبلا فروشنده بودم و از کیفیت بالای این محصولات خبر دارم. از این سایت سفارش دادم خداروشکر جزو با کیفیت ترینا بود. واقعا راضی بودم امیدوارم بقیه عزیزانی که سفارش می دهند مثل بنده راضی باشند.

  3. من از این سایت خرید کردم. قیمت ها نسبت به بازار خیلی خوبه و کیفیت محصولات عالیه، پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.

  4. سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما