فروشنده معتبر پتو شادیلون دو نفره

کارخانه تولید کننده پتو شادیلون پتوهای دو نفره مرغوب و بسیار زیبایی را تولید کرده است. تولید کنندگان این منسوج در راستای خدمت به هموطن و استقلال ایران عزیز، پخش و توزیع پتو شادیلون تک و دو نفره را انجام میدهد. فروشنده معتبر و واقعی این پتوها صرفا از کارخانه و به طور مستقیم، این محصولات را راهی بازار میکند. فروشگاه های زیادی این پتوهای بسیار ظریف و نرم را دریافت و در اختیار عموم قرار میدهند. علاوه بر تولید کنندگان این محصول، فروشگاه های کالای خواب در بازار هستند که کالاهای خود را به صورت حضوری به فروش میرسانند ولی فروشگاه هایی هم هستند که محصولات خود را فقط به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی در دسترس عموم قرار میدهند.
فروش آنلاین مزایای فراوانی برای خریداران دارد که تعدادی از این مزایا را برای شما شرح میدهیم:
۱) خرید آنلاین وقت روزانه شما را نمیگیرد و باعث میشود که از کارهای روزمره خود عقب نیفتید.
۲) خستگی پیاده روی ندارید.
۳) نمونه های زیادی را در یک یا چند سایت میبینید و نیازی به گشتن فروشگاه های زیاد ندارید.
۴) قیمت روز را در اختیار دارید و با توجه به بودجه در دسترس خود، تعداد پتوهای مورد نظر خود را خریداری کنید.
فروشگاه ها هم به صورت تکی هم به صورت عمده پتوها را به فروش میرسانند که خرید در تعداد بالا قیمت کمتری نسبت به قیمت تکی در بر دارد.

آشنایی با پتو شادیلون دو نفره

آشنایی با پتو شادیلون دو نفره

در بین پتوهایی که تولید میشوند، همواره پتو دو نفره شادیلون که پتوی بسیار زیبا، ظریف و با کیفیتی است، طرفداران پروپا قرصی دارد. این پتوی گرم و نرم در زمستان پتوی مناسبی است و جنس خوبی که دارد باعث میشود گرما را در خود نگه داشته و خواب راحت و عمیقی را برای شما فراهم کند. جنس پتو شادیلون پلی استر است که الیاف قابل قبول و پر فروشی دارد. لطافت و نرمی این پتوی اعلا بسیار بالا است که باعث شده خریداران این کالا دوباره برای خرید مراجعه کرده و تعداد بیشتری خریداری کنند. پتو شادیلون در غالب های ساده و طرح دار تولید میشود و خریداران میتوانند با توجه به سلیقه خود پتوی مورد نظر خود را خرید کنند که بیشتر این خریداران زوج های جوان و میان سال هستند. پتو شادیلون دونفره در طرح های اسپورت هم تولید شده که مورد علاقه جوانانی که علاقه به استفاده از پتوی دو نفره هم دارند شده است. پتوی دو نفره شادیلون مرغوب در ابعاد ۲۳۰ در ۲۰0 سانتی متر و در وزن ۳۳۰۰ گرم تولید شده و در بازار نساجی موجود است. این پتوی زیبا و لطیف دوردوزی شده به طوری که این دوردوزی به زیبایی این پتو اضافه کرده و بسته بندی ساک دار این پتو باعث شده جاگیری کمتری داشته باشد. جنس این پتو پلی استر است که الیاف این جنس بسیار ضدحساسیت بوده و پرز دهی هم ندارد. از طرفی براق بودن پتوی شادیلون هم ظاهر جذابی به این پتو داده و اطاق خواب شما نیز جذاب تر خواهد شد‌.

نکاتی جهت خرید پتوی دخترانه

نکاتی جهت خرید پتوی دخترانه

پتوهای دخترانه شادیلون علاوه بر جنس خوب و ممتازی که دارند، ظاهری بسیار زیبا، دلنشین، شاد دارد و همچنین دارای رنگ های شاد و زیبایی است که این طرح ها بسیار مورد پسند دختران، کودکان، نوجوانان و جوانان بوده که مادام از استفاده از پتوی خود لذت کامل خواهند برد. پتوی دخترانه شادیلون، زیبا و کاملاً ضدحساسیت است و برای دختران کاملا مناسب است. پتو شادیلون دخترانه در ابعاد ۱۵۰ در ۲۱0 سانتی متر تولید میشود. وزن این پتو نیز ۲۶۰۰ گرم است. نکاتی در مورد خرید پتو ذکر میکنیم که امیدواریم استفاده ببرید.
برای خرید پتو دخترانه شادیلون، اندازه بسیار اهمیت دارد. اندازه پتو شادیلون مناسب انداختن روی تخت خواب هم هست و لبه های پتو کاملا تشک را میپوشاند. رنگ و چاپ نیز بسیار مهم است. کیفیت پتوهای دخترانه شادیلون باعث شده طرح و رنگ بسیار جذاب روی پتو ظاهر شود و میدانید که ظاهر پتو برای دختران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دوام و ماندگاری پتو علاوه بر صاحبان پتو که دختران عزیزتان هستند برای خریداران که در واقع بیشتر پدر و مادرها هستند، قابل اهمیت است؛ زیرا ماندگاری پتو باعث میشود که بعد از گذشت سال های سال هنوز نیاز به خرید مجدد پتوی دیگر نداشته باشید. نرم بودن پتو و ضد آلرژِی بودن پتو نیز نکته بسیار مهمی است؛ زیرا کودکان باید خواب راحت و آسوده ای داشته باشند تا پدر مادرها خیالشان از بابت پتوی فرزندشان راحت باشد.

مناسب ترین انواع پتو برای عروس

مناسب ترین انواع پتو برای عروس

در زندگی به سبک مدرن و آپارتمان نشینی دیگر جای مناسبی برای استفاده از پتو و لحاف های سنتی نیست. به همین علت عروس خانم ها و حتی زوج های جوان بیشتر به پتوهای مدرن و با جنس و دوام بالا و با جاگیری کمتر رو آورده اند. این پتوها بیشتر‌ مورد پسند عروس خانم ها بوده که پتو شادیلون دو نفره و یک نفره این خواسته را بر آورده کرده است. پتو شادیلون علاوه بر کیفیت بالا و جنس خوبی‌ که دارد و به دلیل ظاهر خوب و زیبای خود زیبایی بیشتر را به کمد عروس خانم ها میدهد و این زیبایی سال های سال زیبا و مرتب میماند.
امروزه زیبایی کمد دیواری و ترکیب زیبای پتو و تشک اهمیت زیادی دارد و وقتی پتو و تشک و بالش کنار هم قرار میگیرد، این ترکیب رنگ، هارمونی جالب، زیبا و دلنشین آرامش قبل از خواب را فراهم میکند. عروس خانم ها به دلیل خرید تعداد بالای پتو برای جهیزیه خود باید به دنبال پتوهای مرغوب و با قیمت مناسب باشند که علاوه بر قیمت مناسب بعد از گذشت چندین سال مجبور به تعویض همه پتوهای خود نشوند.

مرکز عرضه شادیلون دو نفره

مرکز عرضه شادیلون دو نفره

فروشندگان زیادی هستند که در بازار مشغول فروش پتو شادیلون هستند. فروشگاه هایی هم هستند که علاوه بر فروش، مشاوره خرید بسیار خوبی هم به خریداران عمده و خریداران تکی میدهند. شرکت دیبا بافت نگار قم یا همان دیبافت یکی از بزرگترین فروشگاه های کشور است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی در خدمت خریداران عزیز است. این فروشگاه بزرگ هم به صورت عمده هم به صورت تکی به فروش به سر تا سر ایران و صادرات به کشورهای خارجی، مخصوصا کشورهای همسابه مانند عراق، افغانستان، تاجیکستان و… میپردازد.
شرکت دیبافت با مدیریت مجرب و باسابقه و بهترین مشاوران فروش و پرسنل اداره شده به طوری که حوصله و وقت زیادی صرف خریداران پتو و کالاهای خواب دیگر میکنند و اطلاعات زیادی را ارائه میدهند. اگر قصد خرید کالای خواب و خصوصا پتو شادیلون دو نفره و یک نفره را دارید، برای مشاوره به سایت های وابسته به شرکت دیبافت مراجعه کرده و خرید گرم و ماندگاری را تجربه کنید. دیبا بافت نگار قم، فروشنده معتبر پتو شادیلون دو نفره در سطح کشور است.

2

  1. سلام، میخاستم از سایتتون خرید کنم، فروشتون فقط به صورت عمدس یا فروش جزیی هم دارین؟

  2. سلام بسیار از سفارشم راضی بودم اگر چه من قبلا از فروشگاه ها به صورت حضوری خرید می کردم اما خرید از سایت شما به من یاد داد که محصولم را می توانم در مدت کوتاه با کیفیت و قیمت عالی دریافت کنم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما