عرضه عمده پتو پریما نگار یزد

در ایران تولید کننده های بسیاری از‌ جمله پتو نگار یزد که انواع مختلفی از جمله پتو پریما را تولید می کند. در زمینه تولید و عرضه عمده پتو و کالای خواب سال هاست که بسیار موفق بوده و هستند. عرضه عمده پتو پریما نگار یزد در رنگ ها و مدل های متنوع ساده طرح برجسته رنگین و یک رنگ که الوان نام دارد باعث شده فروشندگان زیادی انواع پتو پریما نگار یزد را به بازار آورده و در اختیار مردم عزیزمان قرار بدهند و پتوهای با کیفیت نگار یزد را به صورت عمده و تکی عرضه کنند. پتو پریما جزو بهترین و موفق ترین و پیشرفته ترین تولیدات کارخانه نگار یزد است.
به دلیل کیفیت بسیار خوب مواد اولیه منسوجات عالی این کارخانه فعال سفارش پتوهای زیادی از سوی مردم برای پتو پریما نگار یزد انجام می شود. افراد زیادی این پتوی گرم و نرم و زیبا را به صورت تکی و عمده خریداری می کنند. افرادی که پتو را به صورت عمده خریداری می کنند. فروشندگان کالای خواب و پتو هستند که پس از خرید این اجناس را وارد بازار کرده و به مردم عزیزمان در داخل کشور و خارج کشور ارائه می دهند و سال هاست که رضایت مردم پس از خرید پتوهای مرغوب و متنوع نگار یزد شنیده و دیده می شود.

از پیشینه پتو چه میدانید

از پیشینه پتو چه میدانید

تولیدات نساجی ایران پیشینه طولانی و بلندی دارد که به سال ها قبل از میلاد مسیح بر می گردد که در این زمینه تولیدات ایرانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و جزو بهترین ها بوده است به صورتی که ایران دارای چندین کارخانه به سبک اروپا بوده است. ولی بعد از سال های زیاد کم کم تولیدات داخلی پتو در ایران کم رنگ تر و کم کم از دور خارج شدند ولی کماکان باز هم قابل رقابت با صنعت نساجی خیلی از کشور های اروپایی بود. رفته رفته بعد از انقلاب توسط دولت حمایت شد و ظرفیت کارخانه ها افزایش یافتند و با حمایت دولت و تقاضای مردم بیشتر و بهتر و با کیفیت تر مشغول به تولید پتو و انواع محصولات کالای خواب شدند تا به امروز که جزو بهترین ها در این زمینه هستند و به صورت عمده به فروش پتوهای معروفی از جمله پتو نگار یزد به داخل و خارج کشور می پردازند.
سال ها پیش پتوها با پشم طبیعی تولید می شدند و بعد از گذشت سال ها کم کم پتو با پنبه تولید شد، اما امروزه پتوهای زیباتر، ضد حساسیت تر و سبک تر و مرغوب تری با استفاده از الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر در غالب پتوهای ژله ای، حوله ای، یک نفره و دو نفره و… تولید می شوند و در بازار به صورت عمده و تکی عرضه می شوند. البته پتوهای پنبه ای و پشمی هنوز در بازار به فروش می رسند اما مخصوص افراد خاص با نیازهای خاص هستند.

از پیشینه پتو چه میدانید

 

بررسی طرح های پتو پریما نگار یزد

کارخانه پتو نگار یزد تولید کننده ای بسیار فعال و پیشرفته در زمینه کالای خواب است که تولیدات این شرکت با سفارش های و تقاضای زیادی از سوی مردم رو به رو هستند. پتو پریما یکی از بهترین مدل های طرح برجسته پتو نگار یزد است که جزو پرطرف دارترین پتوهای امروزه بوده و علاوه بر زیبایی یکی از با کیفیت ترین پتوهای ساخت ایران است. پتو پریما پتوهای طرح برجسته هستند که در غالب گل دار و در غالب الوان (پتو تک رنگ) تولید شده و تمامی رنگ ها و طرح هایش طرف دار و خریداران بسیار زیادی دارد.
طرح های گل دار و الوان پتو پریما در غالب یک نفره و دو نفره به صورت تکی و عمده عرضه می شود که پتوهای یک نفره پریما در سایز ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و با ضخامت ۳ میلی متر و با وزن ۲۱۰۰ گرم تولید می شود. پتوهای دو نفره پریما نگار یزد هم در سایز ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی متر و با ضخامت ۳ میلی متر و با وزن ۳۱۰۰ گرم تولید می شود و در بازار خدمت مردم عزیز عرضه می شوند.

قبل از سفارش پتو این نکات را بدانید

قبل از سفارش پتو این نکات را بدانید

همانطور که خرید تمامی وسایل مورد نیاز نکاتی قابل توجه دارد، سفارش پتو نیز به علت متفاوت بودن جنس، اندازه، کیفیت، نرمی، رنگ، قیمت و… نکات زیادی دارد که باید پیش از خرید به آنها توجه کنید.
خرید و سفارش عمده و تکی پتو نگار یزد: اگر فروشنده کالای خواب و پتو هستید و در صدد فروش پتو نگار یزد هستید، بهتر است از تولید کنندگان یا فروشگاه های معتبر و بزرگ کالای خواب به صورت عمده خریداری کنید تا سود بیشتری در فروش آنها به دست بیاورید.
زمان خرید: پتو وسیله ای بسیار کاربردی است که در زمان ها، روزها و فصل های متفاوت به صورت متفاوت استفاده می شود. قاعدتا زمستان فصلی است که در آن پتوی گرم ضخیم تری نیاز دارید ولی تابستان و بهار به پتوی نازک و سبک نیازمند هستید.
اندازه: اندازه پتو باید مناسب فرد استفاده کننده باشد، پتو در اندازه های یکنفره،دونفره، نوجوان و نوزاد تولید و عرضه میشود.

طرح و رنگ: سن افراد متفاوت برای استفاده از پتو بسیار متفاوت است. نوزادان نیازمند پتوهایی ظریف با رنگ های آرام بخش و بسیار کم رنگ و ملیح هستند. کودکان نیازمند پتوهای با طرح های کارتون مورد علاقه با رنگ های مورد پسندشان هستند و بزرگسالان به مرور از رنگ هایی که در عین سنگین بودن آرام بخش باشند.
جنس پتو: افراد زیادی هستند که دارای حساسیت های پوستی آلرژیک و حساسیت های تنفسی هستند. امروزه پتوهای با کیفیتی تولید می شوند که آرامش خواب این افراد را بیشتر کرده اند.

سفارش انواع پتو پریما نگار یزد

سفارش انواع پتو پریما نگار یزد

عرضه کنندگان زیادی در ایران در زمینه فروش پتوهای نگار یزد با قیمت و اندازه و طرح های مختلف فعالیت می کنند که علاوه بر فروش مشاوره خرید بسیار خوبی هم به خریداران و سفارش دهندگان انواع پتو پریما نگار یزد به صورت خرید عمده و تکی پتو نگار یزد می دهند. فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت یکی از بزرگترین فروشگاه های کشور است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی به فعالیت می پردازد و پتوهای نگار یزد با کیفیت، نرم و زیبا که متعلق به ایران است را به سرتاسر ایران ارسال کرده و همچنین کالاهای زیبا و متنوع نگار یزد را به کشورهای خارجی صادرات می کند.
شرکت دیبافت با بهترین مدیریت بهترین مشاوران فروش و بهترین پرسنل اداره می شود و با حوصله بسیار زیاد به خریداران عزیز خدمت می کنند و اطلاعات زیادی هنگام خرید ارائه می دهند. اگر قصد خرید پتوهای یک نفره و دو نفره پریما نگار یزد و کالای خواب را هم به صورت تکی، هم به صورت عمده دارید، برای مشاوره و خرید به سایت های وابسته به شرکت دیبافت مراجعه کنید و خرید خوب و دل چسب و گرم و نرمی را تجربه کنید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما