شرکت فروش پتو نوبافت شادیلون

اگر بخواهیم یک شرکت فروش پتو نوبافت شادیلون را به شما معرفی کنیم، شرکت بازرگانی دیبافت نام دارد‌. این شرکت انواع پتو نوبافت شادیلون را با طرح ها و رنگ های مختلف به بازار و فروشگاه های معتبر عرضه میکند که میتوانید برای خرید عمده به سایت این شرکت بازرگانی مراجعه فرمایید و خریدی آنی را تجربه کنید. شرکت فروش پتو نوبافت شادیلون چندین سال است که به نیازهای مشتریان پاسخگو است و توانسته است بر طبق استانداردهای جهانی بهترین نوع پتو از لحاظ کیفیت را عرضه نماید. شرکت فروش پتو نوبافت شادیلون کالاهایش را مستقیم از کارخانه دریافت میکند به همین دلیل قیمت پتوی شادیلون نوبافت و سایر محصولات مجموعه دیبافت بسیار مناسب و  مقرون به صرفه میباشد بنابراین خرید از این شرکت باصرفه خواهد بود، زیرا هیچ واسطه ای بین فروشنده و خریدار وجود ندارد.
شرکت فروش پتو نوبافت شادیلون قیمت کالاهایش را با توجه به نوع الیافی که در آنها استفاده شده است، مشخص کرده است. همچنین جنس و سایز کالاها هم تأثیر مستقیمی در تعیین قیمت آنها دارد. شرکت فروش پتو نوبافت شادیلون سعی خود را بر آن داشته است که با سود بسیار کم با تفاوت قیمت بسیار از بازار انواع کالاهایش را به فروش رساند تا مشتریان بتوانند با هر بودجه ای خریدی دلخواه داشته باشند.
بسیاری از ارگان ها، بیمارستان ها و هتل ها میخواهند خریدی عمده از یک شرکت معتبر داشته باشند که کالاهایش از مواد درجه یک و با قیمتی مناسب به فروش رسد که از جمله این شرکت ها میتوان به شرکت فروش پتو نوبافت شادیلون (شرکت دیبافت) اشاره کرد که محصولاتش از مقاومت بالایی برخوردار است و این امر رضایت مشتریان را به دست آورده است که این موجب خرید مجدد از این شرکت بازرگانی خواهد شد.

پتو نوبافت شادیلون
شرکت بازرگانی دیبافت یکی از قدیمی ترین شرکت های فروش پتو نوبافت شادیلون است و دارای نمایندگی هایی در سراسر کشور است که کالاهایی را که متناسب با ذوق و شوق مشتریان است، به دستشان میرساند.
از بهترین پتو شادیلون درجه یک میتوان به پتو تک نفره گل برجسته چیکا اشاره کرد. جنس این پتو از پلی استر است که دارای رنگ های قهوه ای، قرمز، سبز و‌… است. این پتو ضخیم است و قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را هم دارا است و در بسته بندی های بسیار زیبا به دست مشتری میرسد.
پتو تک نفره گل برجسته با دمای ۳۰ درجه سانتی گراد قابل شست و شو است و رنگ دهی و پرزدهی ندارد. این پتو تک لایه است و در مقابل نور خورشید تغییر رنگ نمیدهد و برای کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است.

از انواع پتو شادیلون میتوان به پتو روشا، پتو نیکا و پتو آیلار اشاره کرد که دارای مدل ها و طرح های گوناگونی هستند.
پتو شادیلون اصل پتویی است که الیافش طبیعی و دارای کیفیتی فوق العاده باشد تا مشتری بتواند چندین سال از این پتو استفاده نماید.
پتو شادیلون اصل از انواع نخ های خارجی و ایرانی تولید شده است و دارای انواع مدل ها و طرح های گوناگون است. این پتو به دلیل تقاضای فراوانی که دارد به کشورهای خارجی هم صادر میشود و سود قابل توجهی را رقم میزند. پتو شادیلون درجه یک بدون ایراد است، یعنی هیچ گونه برجستگی یا سایه رنگی در پتو مشاهده نمیشود که شرکت بازرگانی دیبافت موفق در این زمینه است و شهرتی بنام دارد.

مشخصات پتو نوبافت شادیلون

مشخصات پتو نوبافت شادیلون

پتو نوبافت شادیلون در ابعاد و طرح های مختلف است. این پتو دارای نرمی و لطافت بسیار بالایی است. رنگ این پتو ثابت است و با شست و شوی مکرر کیفیت اولیه اش را حفظ میکند.
پتو نوبافت شادیلون با دارا بودن مقاومت و کیفیتش دارای قیمت مناسبی است. جنس این پتو از کتان است و به دلیل جنس نخی که در این پتو استفاده شده است، گرمای مناسبی را به وجود می آورد و در بسته بندی های شیک شرکت شادیلون که همان شرکت بازرگانی دیبافت است، عرضه میگردد‌.
این پتو به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارا است، قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را هم دارا است.

بهترین رنگ پتو برای دختران

بهترین رنگ پتو برای دختران

برای انتخاب رنگ پتو برای دختران گزینه های زیادی وجود دارد که با توجه به سلیقه و ایده خود میتوان به انتخاب رنگ پتو پرداخت که به اتاق خواب زیبایی و جذابیت مضاعفی ببخشد.
بهترین رنگ پتو برای دختران رنگ صورتی است که البته هیچ اجباری هم در انتخاب این رنگ نیست، چون سلیقه هر فرد با فرد دیگر تفاوت دارد. بهتر است از رنگ های تیره پتو برای دختران استفاده نشود این رنگ ها باعث ایجاد انرژی منفی میشوند.
رنگ های نارنجی و فیروزه ای هم بهترین گزینه رنگ پتو برای دختران هستند. رنگ ها تأثیر زیادی در آرامش و بی قراری در خواب دارند که با انتخاب مناسب بهترین رنگ، خواب آرام و لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

همه چیز درباره پتوهای پشمی

همه چیز درباره پتوهای پشمی

پتوهای پشمی حین خواب گرمای بیشتری را تولید میکنند و در مقابل شست و شو مقاومت بیشتری دارند. استفاده از پشم برای سلامتی بدن بسیار حائز اهمیت است، به همین دلیل استفاده از پتوی پشمی به عنوان زیرانداز، کمردرد و دردهای عضلانی را تا حدی کاهش میدهد.
به دلیل ارزان بودن این پتو، در ارگان ها و بیمارستان ها هم قابل استفاده است. این پتو در انواع سایزها و رنگ های مختلفی ازجمله قهوه ای و سیاه تولید و روانه بازار میشود. این پتو با توجه به بودجه هر فرد و کیفیت و مقاومت هر یک از پتوها، قیمت های مختلفی دارد که به خریداران عرضه میشود.
اطلاع از لیست قیمت پتو پشمی به صورت عمده با مراجعه به سایت شرکت بازرگانی دیبافت امکان پذیر است. این پتو برای نواحی سرد و نواحی معتدل بسیار مناسب است. هوا به راحتی از این پتو خارج میشود و از انواع پتو پشمی های ارزان میتوان به پتو پشمی ارتش اشاره کرد.

ارائه بهترین انواع پتو نوبافت شادیلون

ارائه بهترین انواع پتو نوبافت شادیلون

شرکت بازرگانی دیبافت بهترین انواع پتو نوبافت شادیلون را ارائه و روانه بازار فروش میکند. این شرکت با روش های مستقیم که بسیار به صرفه است به صورت عمده و با قیمت تولیدی کالاهایش را ارائه میدهد.
برای خرید از این شرکت کافی است به سایتی که این شرکت بازرگانی در اختیارتان گذاشته مراجعه کرده و از تنوع رنگ ها، جنس و قیمت انواع پتو نوبافت شادیلون آگاهی یابید و خریدی مقرون به صرفه داشته باشید. با خرید اینترنتی هم در هزینه ها و هم در وقت شما صرفه جویی خواهد شد.

3

  1. محصولات خوبیه قیمتش هم بسیار منصفانه است اگه گرونتر از این نشه خوبه برای خریداری کردن، بسته بندیش هم خوب بود و کیفیت ارسال بالایی داشت علاوه بر این بسیار سریع به دستمان رسید. ممنونم از شما

  2. درود. مطالب سایتتون خیلی آموزنده و مفید بودن ، ممنون میشم درمورد نحوه ی ثبت سفارش هم توضیح بدین.

  3. در واقع میشه گفت حتی با کیفیتی به مراتب پایین تر و با درپیش گرفتن استراتژی تمرکز در شبکه توزیع و بازاریابی و به ویژه خدمات پس از فروش، سلایق مشتری رو با استاندارد های تولید کننده شکل داد و باعث برتری و اثر هاله ای در ذهن مشتری شد. بنابراین مصرف کننده قیمت و کیفیت ایده ال رو از روند مطلوبیت خرید خارج میکنه و تمایلات خودش رو با سیاست های تولید کننده مطابقت میده و به این گمان مطلوبیت نهایی رو حاصل میکنه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما