شرکت توزیع پتو نمدی سربازی

پتوها دارای انواع گوناگونی هستند و یکی از مهم ترین کالاهای خواب به حساب می آیند. با توجه به جنس و کیفیت هر یک از پتوها، قیمت های آنها نیز با هم متفاوت است. شرکت توزیع پتو نمدی سربازی، شرکت بازرگانی دیبافت است که این پتو را با قیمت مناسب در طرح ها و رنگ های گوناگون به بازار عرضه میکند. از پتو نمدی سربازی به عنوان روتختی نیز استفاده میشود و این پتو در مسافرت ها نیز به دلیل وزن سبکش قابل استفاده است.
شرکت توزیع پتو نمدی سربازی این پتو را در انواع طرح ها و سایزهای متنوع به سراسر کشور و فروشگاه ها ارسال میکند تا مشتریان از همه مدل و طرح این پتوی زیبا استفاده کنند‌. شرکت بازرگانی دیبافت از مشهورترین عرضه کننده های پتو نمدی سربازی و انواع کالای خواب و منسوجات است که موفقیت های فراوانی را در این راستا کسب کرده است. شرکت توزیع پتو نمدی سربازی باکیفیت ترین پتو را با پایین ترین قیمت در کشور و با توجه به نیازهای مشتریان با تیراژ بالا عرضه میکند که هر کدام از لحاظ کیفیت و ویژگی با هم در تفاوت هستند.‌
شرکت توزیع پتو نمدی سربازی این پتو را به ارگان ها، بیمارستان ها و پادگان ها هم توزیع میکند و بسیاری از ارگان ها، جمعیت هلال احمر و… از خریداران عمده این پتو هستند. شرکت توزیع پتو نمدی سربازی که همان شرکت بازرگانی دیبافت است، نمایندگی هایی در سراسر ایران و در شهرهای مختلف دارد که این پتوها را ارائه میدهد.

پتو نمدی سربازی
شرکت توزیع پتو نمدی سربازی سایت اینترنتی ای راه اندازی کرده است تا خریداران بتوانند با مراجعه به سایت شرکت بازرگانی دیبافت به محصولات این شرکت دسترسی یابند. خرید از این شرکت بسیار به صرفه خواهد بود، چون هیچ واسطه ای بین خریدار و فروشنده وجود نخواهد داشت. شرکت توزیع پتو نمدی سربازی این پتو را به صورت عمده از کارخانه خریداری میکند و با سود اندکی که به دست می آورد به مشتریانش عرضه میکند. شما میتوانید برای خرید این محصول با بودجه ای که در دست دارید ، بهترین و باکیفیت ترین خرید را داشته باشید.‌
برای خرید پتو سربازی ارزان میتوان از شرکت بازرگانی دیبافت خریداری کرد. شرکت بازرگانی دیبافت این امکان را فراهم کرده است تا کالاهایش با قیمت بسیار مناسب به فروش رسد. از انواع پتو سربازی ارزان و باکیفیت میتوان به پتو بیمارستانی، پتو ساده سربازی، پتو خوابگاهی و… اشاره کرد.
یکی از پتوهای سربازی ارزان قیمت، پتوی مینک است که در دسته پتوهای اکریلیک قرار دارد که با رنگ بندی های بسیار متنوع به فروش میرسد. به این دلیل این پتوها ارزان و با قیمت مناسب توزیع میشوند که ارگان ها و نهادهای دولتی و بیمارستان ها به راحتی به این پتوها دسترسی یابند و مورد استفاده قرار دهند.
پتو سربازی گرم برای مناطق سرد بسیار مناسب است. این پتو قابلیت گرمایشی بسیار بالایی دارد و از پشم و پلی استر تولید شده است که عمر این پتو را زیاد میکند و قابلیت شست و شو با ۴۰ درجه سانتی گراد را دارا است.
پتو سربازی ضخیم از گرمای قابل توجهی برخوردار است. این پتو از پلی استر یا پشم تولید میشود. بدون پرز است و هیچ گونه آلرژی و حساسیتی ایجاد نمیکند. این پتو با قیمت بسیار مناسب به دست مصرف کنندگان میرسد. از انواع پتوها میتوان به پتو پشمی، پتو پشم شیشه ای، پتو دولایه و… اشاره نمود که شرکت بازرگانی دیبافت از عرضه کنندگان به نام و مشهور این کالای بسیار زیبا و بادوام است.

آشنایی با پتو نمدی سربازی

آشنایی با پتو نمدی سربازی

پتو نمدی سربازی از دو الیاف اکریلیک و پلی استر تولید میشود و از کیفیت بالاتری برخوردار است. نخی که برای تولید پتو نمدی استفاده میشود بسیار محکم و بادوام است. این پتو گرمای بسیار مناسبی تولید میکند. پتو نمدی سربازی به دلیل پرزهای زیرش برای کودکان و افرادی که پوست حساسی دارند، مناسب نیست. این پتو به شکل نمدی و ساده تولید میشود و از انواع رنگ های قهوه ای، سرمه ای و خاکستری در دسترس مشتریان قرار میگیرد. پتو نمدی سربازی در مقابل تابش آفتاب نیز مقاومت بالایی دارد و تغییر رنگ نمیدهد.

پتوی خوب چه ویژگی هایی دارد

پتوی خوب چه ویژگی هایی دارد

پتوی خوب باید قابل شست و شو باشد و با شست و شوی مکرر رنگ پس ندهد. بافت محکمی داشته باشد و با جا به جایی پاره نشود. از الیاف طبیعی و از مواد اولیه درجه یک تولید شده باشد تا گرم و نرم باشد. وزن و حجم مناسبی داشته باشد و با قیمت بسیار مناسب و بودجه فرد خریداری شود. عمر پتو باید زیاد باشد تا هزینه دوباره صرف پتو نشود.
رنگ پتو بهتر است با رنگ دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ باشد. بهتر است پتویی انتخاب شود که خیلی شلوغ نباشد. بهترین نوع پتو، پتوی ساده است که بسیار زیبا و شکیل دیده میشود.
پتوی ایرانی از بهترین نوع پتو نسبت به پتوهای چینی است. زیرا پتوهای ایرانی دارای کیفیت مطلوبی هستند و خریداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. استقامت پرز پتوی خوب بهتر است زیاد باشد و پرزهایش با دست کشیده نشود.

از پتوهای ارگانیک چه میدانید

از پتوهای ارگانیک چه میدانید

پتوهای ارگانیک مناسب افرادی هستند که آلرژی و حساسیت پوستی دارند. پتوی ارگانیک از پنبه تولید شده است و بسیار نرم و لطیف است. این پتو در فصل های سرد زمستان بدن را گرم و در فصل های تابستان خنک میکند. این پتو سال ها دوام می آورد.
پتوی ارگانیک بسیار انعطاف پذیر است. این پتو با بسته بندی های بسیار زیبا و منحصر به فرد به بازار عرضه میگردد و به دلیل اینکه از پنبه تولید شده است، قیمت بالایی دارد.

فروشندگان فوق العاده انواع پتو نمدی سربازی

فروشندگان فوق العاده انواع پتو نمدی سربازی

پتو یکی از مهم ترین کالاهای خواب است که انواع و طرح های مختلفی دارد. یکی از فروشندگان مشهور انواع پتو نمدی سربازی شرکت بازرگانی دیبافت است که انواع این پتوها را با رنگ ها و طرح های مختلف به صورت عمده و شبانه روزی به فروش میرساند.
این شرکت بازرگانی سایتی را راه اندازی کرده است تا مشتریانش با مراجعه به این سایت بتوانند از قیمت، تنوع، رنگ و جنس این کالای زیبا آگاهی یابند و خریدی مقرون به صرفه داشته باشند.

2

  1. خرید بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی از سایت خوب شما داشتم ضمن سپاس از کیفیت و پاسخگویی سایت شما از زمانبندی ارسال نیز نهایت تشکر را دارم.

  2. سلام و درود فراوان نمونه کارهایی که در سایت قرار دادید موجود هست؟ قیمت آن چقدره؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما