سفارش انواع پتو تیسا طرح گل

پتو تیسا در انواع مختلفی از جمله طرح گل تولید شده که سفارش این محصول از یکی از مراکز فروش امکان پذیر است. ابعاد یک نفره این پتو ۱۵۰ در ۲۲۰ و سایز دو نفره آن نیز ۲۲۰ در ۲۴۰ است. این محصول در ابعاد مختلفی تولید شده و برای مصارف گوناگونی خریداری میشود‌. به دلیل زیبایی و شیک بودن این محصول، از این کالا به عنوان روتختی نیز استفاده شده و با طرح خاصی که دارد جلوه ای زیبا را به اتاق خواب هدیه میدهد.

برای سفارش انواع پتو تیسا طرح گل میتوانید به سایت معتبر شرکت دیبافت وارد شده و با دیدن قیمت های مناسب کالاهایی که این شرکت عرضه میکند، شگفت زده شوید. با یک نگاه کاملاً تفاوت قیمت منسوجات این شرکت را با سایر مراکز خواهید فهمید. اطمینان داشته باشید که این شرکت کالاهایی را که به فروش گذاشته است از کارخانجات بزرگ که تولیداتشان به وسیله دستگاه های مخصوص صورت میگیرد و مواد اولیه درجه یک در تولید کالاهایشان استفاده میکنند، خریداری کرده و همگی دارای کیفیت های مناسب و خوب هستند. به دلیل کنار گذاشتن واسطه ها، قیمت پیشنهادی این شرکت چندان فرقی با قیمت کارخانه نکرده و به سود خریدار است که از این شرکت معتبر خرید خود را انجام دهد‌.

آشنایی با طرح های پتو تیسا

آشنایی با طرح های پتو تیسا

پتو تیسا توسط برند شادیلون در طرح های مختلفی تولید و به بازار روانه شده است. این برند با به کارگیری فناوری های جدید و پیشرفته و با بهره گیری از ماشین آلات مدرن و افراد متخصص تاکنون توانسته است انواع مختلفی از پتوها را با کیفیت های قابل قبول علاوه بر پخش در سطح کشور، به سایر کشورها نیز صادر کند.
یکی از انواع مدل های پتو شادیلون، پتو تیسا بوده که در طرح های مختلفی چون طرح گل برجسته پتو مسافرتی تیسا، طرح قلب در ابعاد دو نفره و یک نفره با طرح سه بعدی زیبا و شیک و دارای بافت عالی، طرح گلریز ، طرح کوبلنی و طرح ساده تولید شده و متناسب با هر سبک و سلیقه ای است. این پتوها به دلیل داشتن کاربردهای گوناگون خیلی محبوب بوده و علاوه بر استفاده به عنوان پتو مسافرتی، میتوان از آنها به عنوان روتختی زیبا نیز استفاده کرد.

علاوه بر زیبایی و لطافت بیش از حدی که طرح های این پتو دارند، با سادگی خاص خود مناسب مکان هایی هستند که به دلیل استفاده از رنگ های زیاد در دیزاین خیلی شلوغ به نظر میرسند. این پتوها با سادگی و زیبایی خود طرح خاصی را در اتاق ایجاد کرده و اتاق را از یک نواختی در می آورند.

پتو تیسا طرح گل موردی مناسب برای کسانی است که هم راحتی در خواب را دوست دارند و هم به طرح پتو اهمیت میدهند. این پتو با توجه به کیفیت مطلوبی که دارد، مناسب تمام افراد خانواده بوده و حتی کودکان نیز میتوانند از آن استفاده کنند. وزن مناسبی داشته و میتوانید در مسافرت‌های خود این کالای خواب را با خود به همراه ببرید. در صورت کثیفی هم به راحتی با آب ولرم توسط دست شسته شده یا میتوانید با دمای مناسبی با ماشین لباسشویی این پتو را شست و شو دهید. در ضمن اصلاً نگران این مسئله نباشید که با شست و شوی این کالا کیفیتش تغییر میکند. پتو تیسا طرح گل، همچنان رنگ و کیفیتش را با هر بار شست و شو حفظ کرده و از چشم شما نخواهد افتاد.

درباره پتو ببعی چه میدانید

درباره پتو ببعی چه میدانید

پتو ببعی نمونه ای دیگر از پتوهای لاکچری است که به علت شیک بودن و لطافت زیاد، افراد زیادی خواهان داشتن این کالا هستند. به دلیل اینکه این پتو شباهت زیادی با پشم گوسفندان دارد، از این پتو به عنوان پتو گوسفندی نیز نام میبرند.

پتو ببعی خیلی نرم و لطیف بوده و هیچ نوع حساسیت پوستی ایجاد نمیکند. مقاومت بالایی دارد و میتوانید از این کالا سال های سال استفاده کنید. از الیاف پلی استر و ویسکور در تولید پتو ببعی استفاده شده و به دلیل استفاده از الیاف مرغوب در تولید آن، با پوست بدن شما مهربان است.

اگر شبی با پتو ببعی شب را به صبح برسانید، هنگام بیدار شدن از خواب جدا شدن از تخت برای شما دشوار خواهد بود. کیفیت این کالا بالا بوده و مقاومت بالایی نیز به هنگام شست و شو دارد.
شاید بعضی از شما دیده اید که از این پتو به جز در رختخواب در هنگام نشستن و تماشای تلویزیون نیز استفاده میشود. این پتو آنقدر نرم است که با حس خوبی که در افراد ایجاد میکند، برخی از افراد نمیتوانند از آن دل بکنند و از آن در هنگام نشستن نیز استفاده میکنند و آن را روی خود پهن میکنند. با این کار حس بهتری به آنها دست داده و استراحت برای آنها لذت بخش تر میشود.

شیک ترین پتوها کدام میباشند‌

شیک ترین پتوها کدام میباشند‌

داشتن شیک ترین و بروزترین کالاها آرزویی است که ممکن است همگان داشته باشند. استفاده از کالاهای شیک و باکیفیت باعث میشود که احساس خوبی به فرد دست دهد و از زندگی بیشتر از قبل راضی باشد. خاص و شیک بودن ویژگی ای است که همه خواهان داشتن این ویژگی هستند و به ندرت پیش می آید که کسی طالب آن نباشد.

استفاده از شیک ترین پتوها در اتاق خواب، جلوه اتاق را تغییر داده و باعث میشود که به فرد حس آرامش بیشتری القا شود. محل زندگی هر شخصی رابطه مستقیمی با روحیه او دارد. هرچه مکان زندگی آرامش بخش تر و زیباتر باشد، فرد نیز روحیه اش لطیف تر بوده و از زندگی کردن لذت میبرد.

شیک ترین پتوها از نظر هر شخصی کاملاً متفاوت است. برای برخی از افراد پتوهایی شیک هستند که طرح های شلوغی داشته باشند و رنگ های زیادی در طرح آنها استفاده شود. برای برخی دیگر سادگی در اولویت است و فکر میکنند که کالایی که ساده باشد، هیچ وقت از مد نخواهد افتاد و شیک باقی خواهد ماند که البته نیز همین گونه است.
در این نوشته میخواهیم پتویی را به شما پیشنهاد کنیم که هم ساده است و هم اتاق خوابتان را خیلی شیک نشان میدهد. با سفارش انواع پتو تیسا طرح گل از یکی از مراکز عرضه معتبر، شیک ترین و زیباترین پتو را به اتاق خواب خود هدیه داده و حس خوب خود را دو چندان کنید.

عرضه کنندگان انواع پتو تیسا طرح گل

عرضه کنندگان انواع پتو تیسا طرح گل

همانگونه که در جریان هستید، محصولی که خواهان زیادی داشته باشد و بازارش نیز گرم باشد، عرضه کنندگان زیادی طالب عرضه و فروش این محصول هستند تا از این راه سود زیادی را نصیب خود کنند. در این میان شرکت عرضه ای وجود دارد که اول به رضایت مشتری فکر میکند و در وهله دوم سود خود را در نظر میگیرد. این شرکت با پیشنهادات مناسبی که به مشتریان میدهد، باعث میشود که افراد با دست باز و قدرت انتخاب بیشتری محصولات را بررسی نمایند و محصولی باکیفیت را از بین این همه گونه های مختلف محصول انتخاب کنند. یکی از این منسوجات باکیفیت که شرکت دیبافت عرضه میکند، انواع پتو تیسا طرح گل بوده که با سفارش از این شرکت میتوانید این کالا را با کیفیت مناسب و قیمت پایین خرید کنید.

2

  1. مرسی از شما که تو این شرایط اقتصادی محصولات با کیفیت رو با قیمت مناسب به دست مردم می رسونین.

  2. سلام وقت شما بخیر محصول رو از سایت شما سفارش دادم و ظرف مدت کوتاهی به دستم رسید بسیار سپاسگزارم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما