فروش پتو گلبافت گل برجسته پلی استر

فروش پتو گلبافت گل برجسته پلی استر توسط برترین مراکز عرضه کننده در بازار های فروش سراسر کشور انجام می گیرد. پتو های گلبافت از قدیم تا کنون توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. این نوع پتو ها معمولا در اندازه و رنگبندی های متنوعی در بازار های فروش یافت می شوند. انواع پتو گلبافت با قیمت مقرون به صرفه را می توانید در این مرکز فروش خریداری کنید.فروش پتو گلبافت گل برجسته پلی استر

مشخصات پتو گلبافت گل برجسته پلی استر

مشخصات پتو گلبافت گل برجسته پلی استر از مشخصات پتو گلبافت گل برجسته پلی استر می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • این پتو معمولا از الیافت پلی استر خالص صد در صد تولید شده اند. 
  • این پتو ها در ابعاد  مختلف و مناسب برای یک نفر یا دو نفر در سایز های کوچک و بزرگ در بازار های فروش به راحتی قابل دسترسی می باشند. 
  • این محصولات معمولا در طرح و رنگ های متفاوتی وارد بازار های فروش می شوند و تنوع آن ها هر سلیقه ای را تحت پوشش قرار می دهد. 
  • نرمی و لطافت بسیار بالا از دیگر ویژگی های این محصولات به شمار می آید که توجه بسیاری از افراد را به خود معطوف کرده است. 

این محصولات در بازار های فروش با قیمت های کاملا مناسب و مقرون به صرفه عرضه می شوند. برای خرید این محصولات می توانید روش های مختلفی را مورد استفاده قرار دهید. 

قیمت انواع پتو گلبافت گل برجسته ارزان

قیمت انواع پتو گلبافت گل برجسته ارزان قیمت انواع پتو گلبافت گل برجسته ارزان با توجه به عوامل مختلف، متفاوت می باشد. بسیاری از عوامل در تعیین قیمت این محصول دخیل است. از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت پتو گلبافت می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

برند تولیدی: همانطور که می دانید تولید کنندگان بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که محصولات خود را با قیمت و کیفیت های مختلف وارد بازار های فروش می کنند. هر چه این برند های تولیدی شناخته تر باشد و از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، قیمت بیشتری دارد.

کیفیت پتو: پتو های تولید شده توسط تولید کنندگان مختلف، کیفیت های متفاوتی دارند. در تولید این محصولات از مواد اولیه متفاوتی استفاده شده است. هر چه در تولید آن ها از مواد اولیه مرغوب تری استفاده شده باشد، کیفیت بهتری دارند و در نتیجه می توان گفت از قیمت بیشتری برخوردارند. 

سایز و ابعاد پتو: از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت این محصولات، سایز و اندازه پتو می باشد. سایز پتو ها امروزه متفاوت بوده و معمولا در دو سایز یک نفره و دو نفره یافت می شود. طبیعتا قیمت سایز های مختلف این محصول، متفاوت می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما