فروش پتوی نمدی بسیار ارزان قیمت در مشهد

فروش پتوی نمدی بسیار ارزان قیمت در مشهد را در کجا به شما عرضه می کنند؟ پتو نمدی را با جه ابعادی می بافند؟ این محصول را با چه وزنهایی تولید می کنند؟ نام دیگر پتو نمدی چیست؟

قیمت پتو طبق

  • جنس
  • مقاومت
  • کیفیت
  • ارزان
  • و…

مواردی را که در بالا مطرح کردم ممکن است باعث ایجاد رقابت با بقیه پتو ها شود.
البته می توان به کیفیت و طراحی هم اشاره کرد.

پتوی نمدی از مواردیست که مشتری می تواند پتوی ارزان قیمت و باکیفیت ترین باتوجه به قیمت تهیه نماید و باتوجه به اینکه در تمام فصول از این پتوها می توان استفاده کرد مشتریان ثابتی به سمت این پتوها جذب شده اند.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با پتوی نمدی و انواع و اقسام مختلف آن آشنا کنیم؛ همچنین به توضیحاتی درباره ویژگی ها و مشخصه های یک پتوی نمدی مرغوب و عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت آن می پردازیم. عوامل مختلفی از جمله جنس، مقاومت، کیفیت، رنگ، طراحی و… بر روی قیمت پتوی نمدی تاثیر می گذارند. از آنجا که پتوی نمدی( پتوهای نمدی به پتوهای سربازی نیز معروف هستند ) قابل استفاده برای چهار فصل سال است تولید کنندگان این پتو می توانند در هر دوره مشتریان ثابت خود را داشته و درآمد کسب کنند.

فروش پتوی نمدی بسیار ارزان قیمت در مشهد

ویژگی های پتوی نمدی

تمام اجناس ویژگی های مخصوص خود را دارند.
این پتو به افرادی که از آن استفاده می کنند آرامش و نظم را هدیه میدهد.
این پتوی نمدی بسیار

  • سبک
  • نرم
  • راحت

است.

پتوی نمدی از موارد بسیار زیاد استفاده در سربازان می باشد بخاطر راحتی و سبکی که این پتوها دارد و از مواردی است که برای افراد زلزله دیده و حادثه دیده در حوادث طبیعی و غیر طبیعی بسیار استفاده می شود پتوهای نمدی چون از لایه های نمد که این لایه ها ازهمان پشم حیوانات تهیه می شود بسیار طبیعی و مورد استقبال خانم هاشده است و در بسیاری از شهرها به عنوان سوغات و یادگاری از صنایع دستی ان منطقه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد پتوهای نمدی به دلیل لطافت بسیار بیشتر از پتوهای پشمی مورد استفاده می گردد و اصلا باعث خارش و حساسیت در افراد نمی شود پتوها مخصوصا پتو نمدی از مواردی است که دارای محبوبیت زیادی است طوریکه هیچ کالایی نتوانسته با این کالا که جزو وسایل شخصی ضروری است رقابت کند این پتوهای نمدی در بسیاری از خانه های سالمندان بسیار مورد توجه قرار می گیرد چون سالمندان دارای پوست های حساس هستند و احتمال اگزما و بیمارهای پوستی در انها بیشتر است این پتوها گزینه مناسبی می باشد

اگر به دنبال خوابی راحت و آسوده هستید، بهتر است برای یک بار هم که شده پتوهای نمدی را امتحان کنید. چرا که این پتوها از لایه های نمدی تشکیل شده‌اند که تهیه شده از پشم حیوانات است و همین باعث شده تا لطافت بیشتری نسبت به پتوهای پشمی داشته باشند؛ در نتیجه نسبت به دیگر پتوها، استقبال بیشتری از پتو های نمدی می‌شود.

همانطور که میدانید تمامی سربازخانه ها از پتو های نمدی استفاده می کنند؛ چرا که به دلیل سبک بودن، به راحتی قابل شستشو بوده و برای محیط های شلوغ از این قبیل بسیار مناسب می باشند. در مکان هایی مانند خانه سالمندان یا بیمارستانها که احتمال آلودگی و حساسیت پوستی بیشتری وجود دارد و همچنین برای نوزادان با پوست های حساس نیز کاربرد پتوی نمدی بیش از پیش به چشم می خورد؛ چرا که پتوهای نمدی از پشم طبیعی حیوانات ساخته شده‌ و هیچ الیاف شیمیایی یا یا مصنوعی در آن‌ها موجود نیست که منجر به ایجاد آلرژی یا اگزما و یا حساسیت هایی از این قبیل شود.

از ویژگی های شگفت انگیز پتو های نمدی می‌توان به ایجاد گرمای زیاد در عین ناچیز بودن وزن پتو اشاره کرد؛ به همین دلیل پتو های نمدی برای کمک به زلزله زده ها یا افراد بی‌خانمان بهترین گزینه هستند. در برخی از شهرهای کشورمان نیز از پتوی نمدی به عنوان سوغاتی استقبال گسترده ای می‌شود.

انواع پتوی نمدی

انواع پتوی نمدی پتو های نمدی در اندازه ها و مدلهای گوناگون و رنگ های متفاوت تولید می شود.

پتوهای نمدی معمولا در اندازه:

  • 160*240
  • 155*220
  • 150*220
  • 150*200
  • 180*240

و وزن سبک این پتوها

  • 1600
  • 1800
  • 2000
  • 2200
  • 3900

گرم میباشد.

البته باید به این نکته اشاره کنم که ابعاد 180*240 و وزن 3900 مربوط به مدل دونفره آن می باشد.
یک موضوع مهم دیگر هم در مورد این محصول باید خدمت شما عرض کنم که این منسوج را با دو نام پتو سربازی و نمدی می شناسند.

که در بین انواع پتوهای نمدی برای افرادی که دچار اگزما و بیماری پوستی هستند پتو نمدی از مواردی است که باعث حساسیت در افراد نمی شود به خصوص در نوزادان که دارای پوست های حساسی هستند انواع پتو نمدی در تمامی گروه های سنی مورد استفاده قرار می گیرد

پتوهای نمدی در ابعاد مختلف یک نفره و دو نفره ساخته می شوند که هر کدام ابعاد و وزن مشخصی دارند که در ادامه به صورت دقیق به آنها می پردازیم:

  1. 160*240 سانتی متر با وزن 1600 گرم
  2. 155*220 سانتر متر با وزن 1800 گرم
  3. 150*220 سانتی متر با وزن 2000 گرم
  4. 150*200 سانتی متر با وزن 2200 گرم
  5. 180*240 سانتی متر با وزن 3900 گرم( دونفره )

همانطور که پیداست وزن پتوها نسبت به ابعادی که دارند بسیار ناچیز است و سبک بودن نکته ای بسیار مهم در انتخاب پتوی راحت می باشد.

انواع رنگ پتوها

انواع رنگ پتوها

  • طوسی
  • شتری
  • کرمی
  • سبز
  • زیتونی

است.

گاهی اوقات در دو رنگ هم میتوان به درخواست شما تهیه نمود.

طرح های پتو نمدی یا سربازی همانطور که در بالا نام بردم می توان این محصول به صورت رنگهای نامبرده و طرحدار تولید کرد.
طرح های این پتوی نمدی می تواند ساده و طرحدار تقسیم بندی کرد.

که به دلیل تنوع رنگ بالایی که دارد توجه بسیاری از خانم ها و نوعروسان را به خود جلب کرده است که به راحتی می توانند رنگ پتو و سرویس خواب خودرا باهم یک رنگ انتخاب کنند

بسیاری از خانم های با تجربه و عروس های با سلیقه خرید پتو های نمدی را، برای استفاده روزانه یا سرویس خواب خود، به انواع دیگر پتو ها ترجیح می دهند‌؛ به این دلیل که تنوع رنگ در این پتو زیاد است و به صورت ساده، دورنگ و طرحدار تولید می شوند. پتوهای نمدی در ۵ رنگ طوسی، شتری، کرمی، سبز و زیتونی تولید می‌شوند که این تنوع، به طرز عجیبی اشتیاق برای خرید این پتو را افزایش می دهد.

فروش پتوی نمدی ساده و طرحدار

تولید کنندگان بزرگ اقدام به فروش این محصول می کنند که نهاد های برجسته نظامی ،سربازی و بیمارستانی می توانند با این پتو ارگان و بیماران خود را به آرامشی توصیف نکردنی و شگفت انگیز دعوت کنند، تا مرزهای ما با استراحت این حافظان امنیت در امان بماند.
در صورت بیمار شدن این عزیزان، بیماران سریع تر بهبود پیدا کنند تا نامی خوب و سرفراز از نهاد و بیمارستان شما در دل تمام ایرانیان سرزمین من باقی بماند.
شرکت ما در خدمت شما عزیزان میباشد.

و قیمت پتوهای نمدی از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب می باشد نسبت به سایر پتوها که این خود باعث جذب بسیاری از مشتریان برای خرید این پتوها می شود و فروش این پتونمدی باعث اشتغال زیادی در تمامی شهرها شده است و جزو یکی از کالاهایی محسوب می شود که بسیاری از افراد بصورت دستفروش از فروش این پتوها کسب درامد می کنند

شاید شنیدن این مسئله برایتان تعجب آور باشد که تولید پتوهای نمدی باعث ایجاد اشتغال در سطح شهر و کمک اقتصادی به مردم معمولی شده است! بدین صورت که مناسب بودن قیمت عمده پتو نمدی باعث شده تا کسانی که به دلیل وضع اقتصادی سخت جامعه مجبور به دستفروشی هستند، با فروش این پتو درآمد قابل توجهی کسب کنند و نانی بر سر سفره هایشان ببرند. به علاوه ارزان بودن قیمت پتوی نمدی در عین کیفیت بالای آن باعث شده که نهادهای برجسته نظامی، بیمارستان ها، سربازخانه ها، آسایشگاه ها، ارگان های دولتی، خوابگاه ها، هتل ها و… از این پتو استقبال ویژه ای به عمل آورند.

از کاربرد انواع پتو نمدی بیشتر بدانید

از کاربرد انواع پتو نمدی بیشتر بدانید همان طور که گفته شد پتو نمدی به دلیل داشتن الیاف طبیعی ، خواص زیادی داشته و برای افرادی که نیاز به گرمای بیشتری دارند و هم چنین کسانی که بیشتر در معرض رطوبت قرار دارند بسیار مناسب است.

معمولا در ارگان ها، خواب گاه ها ، بیمارستان ها ، پادگان ها و مراکزی ک استراحت گاه دارند این نوع پتو گزینه مناسبی بوده و مورد استفاده قرار می گیرند.

پتوهای نمدی به دلیل دارا بودن الیاف طبیعی خواص زیادی دارند و برای افرادی که در معرض رطوبت قرار دارند و یا به گرمای بیشتری احتیاج دارند و یا در معرض حساسیت های پوستی هستند بسیار توصیه می شود. از قدیم گفته اند :کسانی که کمردرد دارند روی پتوی نمدی بخوابند تا کمردرد آنها بهبود یابد! همچنین بعضی اعتقاد دارند که خوابیدن روی پتوی نمدی از ابتلا به زخم بستر جلوگیری می‌کند.

قیمت روز پتوی نمدی طرح دار چقدر است؟

قیمت روز پتوی نمدی طرح دار چقدر است؟ قیمت پتوی نمدی طرح دار باتوجه به اندازه و ابعاد و کیفیت و یا ساده و طرح دار بودن آن تعیین می کند. امروزه از حدود ۲۰۰ هزار تومان تا قیمت های بالاتر میتوان این نوع پتو را تهیه کرد.

برخلاف اکثر کالاهایی که در بازار موجود است و با هر رنج قیمتی می توان آن ها را تهیه کرد، پتوی نمدی از کالاهایی است که معمولاً قیمتی ثابت داشته و با توجه به کیفیت و طرح و ابعاد آن، قیمت آن تغییر کوچکی می یابد؛ اما در کل پتوی نمدی جزو کالاهایی به حساب می‌ رود که کمترین قیمت را در بین پتو ها داراست.

 

کاربرد پتوی نمدی چیست؟

کاربرد پتوی نمدی چیست؟ ازآنجاکه در حین تولید پتو های نمدی الیاف طبیعی به خوبی در هم تنیده می شوند، این پتوها در مقابل رطوبت مقاومت خوبی دارند و در زمان قدیم برای بچه ها یا سالمندانی که قادر به کنترل ادرار خود نبودند از پتوی نمدی به عنوان زیرانداز استفاده می‌کردند تا نجاست به فرش و زمین نرسد. همچنین کسانی که وضع مالی خوبی برای خرید فرش برای خانه شان نداشتند، پتو های نمدی می خریدند و آنها را روی زمین پهن می‌کردند و با آن ها زندگی را می گذرانند.

قیمت عمده پتو نمدی در مشهد

قیمت عمده پتو نمدی در مشهد معمولاً قیمت عمده هر محصول سی درصد کمتر از قیمت فروش به صورت تک آن محصول است. پتوی نمدی به طور کلی پایین ترین قیمت بین پتوهای بازار را داراست و هزینه تمام شده برای تهیه آن با توجه به کیفیت و طرح و ابعاد آن تغییر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما