بازار خرید پتو دو نفره لیلیان

آیا به دنبال خرید پتو دو نفره لیلیان یزد هستید؟ آیا بازار این منسوج را می شناسید؟ آیا از مشخصات این محصول اطلاعاتی دارید؟ وسایل و لوازم خانه تأثیر به سزایی در دکوراسیون منزل شما دارد. این لوازم از رنگ گرفته تا جنس انتخاب شده، سلیقه شما را جلوی عموم به نمایش میگذارد. پس چه بهتر است که کالاهای خود را دقیق و منحصر به فرد انتخاب نمایید تا دیگر نیاز نداشته باشید در صورت افت کیفیت لوازم منزل و کالای خواب اتاق خواب خود دوباره هزینه نموده و این لوازم را تعویض کرده و هزینه گزافی را متحمل نمایید. لوازم خانه میتواند روحیه شما را دو چندان کرده و انرژی خوبی را برای شما ساطع نماید، زیرا زمانی که لوازم منزل زیبا و شکیل و دارای برند خوبی باشد، احساس رضایت مطلوبی به آدمی دست میدهد.
پس در انتخاب لوازم منزل حوصله و وقت کافی را به خرج دهید و از رنگ هایی استفاده نمایید که به شما آرامش میبخشد، به عنوان مثال رنگ آبی میتواند گزینه خوبی برای آرامش روحی شما باشد. رنگ آبی طیف گسترده ای از رنگ های نیلی، آسمانی، لاجوردی و… را شامل میشود و میتوان رنگ های این طیف گسترده را در رنگ بندی دیوار و لوازم و اتاق خواب خود استفاده نمود. رنگ پتو و پرده میتواند برای به کار بردن این رنگ در خانه و اتاق خواب بسیار مناسب و ایده فوق العاده ای باشد.

پتو لیلیان بافت دو نفره
اتاق خواب یکی از مهم ترین مکان برای این طیف از رنگ، مناسب بوده و میتوان رنگ سفید را به راحتی با این رنگ بندی ست نمود. اگر شمایی که این پست را میخوانید آقا هستید و در کلان شهرهایی مانند تهران، قم، اصفهان، مشهد و… ساکن هستید اتاق خواب منزل شخصی و ارامش بخش ترین مکان برای شما تلقی میشود، زیرا در این مکان فارغ از هرگونه مشغله کاری هستید و فقط به استراحت فکر میکنید. اقایان غالبا روزها مشغول بوده و معمولا آخر شب به خانه می آیند؛ برای صرف شام و خواب در خانه حضور میابند و بعد از صرف شام به اتاق خواب رفته و میخوابند. کیفیت خواب برای قشر از انسان های پر کار بسیار مهم است، زیرا گاهی بعد از رفتن به رخت خواب آن قدر طول میکشد تا شما به خواب روید و این امر موجب کلافگی شما میشود و صبح آن روز با بی حوصلگی و کسالت در محل کار خود حضور میابید و کیفیت کارتان به شدت افت پیدا میکند. یک پتوی خوب میتواند موجب راحتی خواب شما گردد زیرا نرم و لطیف است و باعث میشود پوست شما نوازش پیدا کند. شما میتوانید این منسوج دوست داشتنی را در آغوش گرفته و به خواب راحتی بروید. برای زوج ها، پتو دو نفره شرکت لیلیان انتخاب مناسبی است، زیرا سایزبندی و ابعاد مناسبی داشته و زیبا و بادوام است. چرا پتوی شرکت لیلیان؟ حتماً تا به این هنگام نام پر آوازه پتو لیلیان به گوشتان خورده است و حتما نام این برند را شنیده اید که برای خواندن کیفیت و کارایی این پتو با آگاهی وارد این وب سایت شده اید. پتو لیلیان سبک و بادوام بوده و طرح ها و نقش های زیبا و منحصر به فردی دارد. شما آقایان و بانوان مشکل پسند نیز میتوانید از این برند خرید نموده و از طرح ها و نقش های زیبایش را لذت ببرید.

ویژگی پتو دو نفره لیلیان

ویژگی پتو دو نفره لیلیان

شرکت تولیدی پتو لیلیان از خیلی وقت پیش کار خود در این عرصه را شروع کرده و در این راستا توانسته مشتری دائمی پیدا کند. برند این منسوج بنام بوده و بسیار مشهور و معروف است. پتو دو نفره لیلیان دارای نقش های زیبا و قشنگی بوده که در صورت خرید و انداختن به روی تخت، توجه همه را به سوی خود جلب میکند. در اینجا به برخی خصوصیات این پتوی گلبافت اشاره خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.
– زیبا
– بادوام
– رنگ ثابت
– نبود افت کیفیت
– استفاده بلندمدت
– دور دوزی شدن
– پرز پرز نشدن
– نخ کش نشدن
– قابلیت شست و شو با دست و همچنین ماشین لباس شویی و…

سایز انواع پتو لیلیان

سایز انواع پتو لیلیان

شرکت پتو لیلیان سایزبندی های مناسب و استانداردی را در نظر گرفت و همیشه در صدد آن است که کیفیتش را افزایش داده و قیمت استانداردی را برای مشتریانش در نظر بگیرد. اکنون به سایزبندی انواع پتو لیلیان اشاره خواهیم کرد:

کودک

این شرکت بنام، بر روی کیفیت و کارایی لوازم تولیدی خود بسیار تلاش کرده و بهترین الیاف را برای تهیه پتوهای نوزاد دلبندتان به کار برده است. سایزبندی این پتو 100 در 130 سانتی متر است که تا سن 6 سالگی کودک دلبندتان قادر خواهید بود به عنوان روانداز مناسب بر روی کودکتان بیاندازید.

یک نفره

یک نفره

این پتوها دارای طرح و نقش های برجسته و زیبایی هستند که فضای اتاق را دل نشین و زیبا مینمایند. سایزبندی این منسوجات یک نفره زیبا 220 در 160 سانتی متر بوده و به عنوان روانداز برای تخت های یک نفره بسیار مناسب است.

دو نفره

پتوهای دو نفره لیلیان بر روی تخت های دو نفره کاملا جای گرفته و حتی مقداری هم برای زیبایی تا میخورد. سایزبندی این پتوها 220 در 240 سانتی متر است که برای دو نفر سایز بسیار مناسبی است.

راهنمای انتخاب پتو دو نفره لیلیان

راهنمای انتخاب پتو دو نفره لیلیان

در انتخاب پتو بسیار دقت نمایید و متناسب با دکوراسیون اتاق خواب خود خرید نمایید. اگر رنگ دیوارتان سفید است میتوانید از پتویی به رنگ آبی استفاده نمایید که فضای اتاقتان را جذاب و ملایم مینماید. علاوه بر پتوهای تک رنگ میتوانید چند رنگ لوازم اتاق خوابتان را بردارید و با این رنگ ها، ترکیب رنگ پتوی دلخواه خود را انتخاب نمایید. شاید در وهله اول بگویید شاید این رنگ ها در یک پتو وجود نداشته باشد. شرکت پتوی لیلیان مفتخر است که انواع رنگ بندی ها بر اساس سلیقه مشتری را بر روی منسوجاتش به چاپ رسانیده و برای فروش عرضه نموده است. بنابراین به راحتی میتوانید پتوی مورد نیاز و مناسب خود را از این برند که دوام بالایی دارد خرید نمایید.

مرجع پخش پتو دو نفره لیلیان

مرجع پخش پتو دو نفره لیلیان

پتو لیلیان مراکز فروش و نمایندگی های رسمی در سر تا سر ایران داشته و شما میتوانید با مراجعه به نزدیک ترین مراکز از این منسوجات زیبا خرید نمایید. علاوه بر مراکز رسمی و عرضه و خرید حضوری این کالا، شما میتوانید با خیال راحت در منزل خودتان یا در محل کار، به اینترنت وصل شده و به سایت فروشگاهی شرکت دیبافت سری بزنید و پتوی مورد نظر خود را انتخاب نموده و به خریدی مطمئن داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما