نمایندگی پتو گلبافت دو نفره مسافرتی

یکی از ضروری ترین وسایل خواب پتو می باشد که در انواع سایزهای مختلف در بازار وجود دارد. پتو گلبافت یکی از مرغوب ترین انواع پتوی ایرانی است که دارای سابقه طولانی است. نمایندگی پتو گلبافت دو نفره مسافرتی اقدام به عرضه این محصول به بازار نموده است. آیا با سایزبندی این نوع پتو آشنایی دارید و می دانید چگونه می توان با نمایندگی پتو گلبافت جهت خرید سایز دونفره مسافرتی ارتباط برقرار کرد؟

نمایندگی پتو گلبافت دو نفره مسافرتی

سایزبندی پتو گلبافت دو نفره

سایزبندی پتو گلبافت دو نفره

پتو گلبافت از انواع پتوی ایرانی بوده که به دلیل کیفیت بالا محصولی صادراتی می باشد و به کشورهای همسایه صادر می شود. این محصول با توجه به نوع استفاده در انواع سایزهای مختلفی در بازار وجود دارد به عنوان مثال برای تخت های کوچک یک نفره از پتو گلبافت یک نفره و برای تخت های دو نفره در سایز دو نفره ساخته شده است.

سایز بندی پتو گلبافت دو نفره به طور معمول 240*220 سانتی متر می باشد که در همه انواع پتو تا حدودی مشابه است. البته سایز 240*200 سانتی متر نیز به عنوان پتو گلبافت دو نفره در بازار این محصول نیز ارائه شده است تا با توجه با اختلاف قد افراد گزینه بیشتری برای انتخاب در دسترس آنها قرار گیرد.

سایز بندی این نوع پتو ها به شکلی است که می توانند به خوبی سطح تخت خواب های دو نفره را بپوشانند و بنابراین حتی در دکوراسیون اتاق خواب هم نقش مفیدی داشته باشند.

با وجود یکسان بودن سایز پتو های دو نفره اما از نظر وزن بین آنها تفاوت های بسیاری وجود دارد به طوری که نوع مسافرتی این محصول دارای کمترین وزن می باشد.

سایزبندی این پتو به نحوی است که علاوه بر تخت خواب های دو نفره می توان برای رخت خواب نیز از آن استفاده کرد و به راحتی می تواند سطح مورد نیاز برای دو نفر را به خوبی پوشش دهد.

خرید ارزان قیمت پتو گلبافت مسافرتی

خرید ارزان قیمت پتو گلبافت مسافرتی

فروشگاه های عرضه انواع وسایل خواب و کسانی که اقدام به صادرات این نوع محصول به کشورهای دیگر می نمایند می‌توانند از پتو گلبافت مسافرتی جهت توسعه کسب و کار و صادرات بیشتر خود استفاده کنند.

برای خرید پتو گلبافت با قیمت ارزان می توانید با نمایندگی این محصول تماس بگیرید و پس از اطلاع از قیمت پتو گلبافت و انواع مختلف آن سفارش خود را اعلام کنید.

خرید ارزان قیمت این نوع پتو می تواند فرصت مناسبی برای خریداران عمده باشد تا بتوانند با قیمت ارزان آن را به دست آورده و از فروش و داد و ستد آن سود بیشتری کسب نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما