مرکز عرضه پتو یک نفره پیام

عرضه پتو یک نفره پیام یکی از محصولات مدرن و جدید است که جزو تولید داخلی است و توسط مرکز عرضه پتو یک نفره پیام به بازار عرضه میشود، پتو پیام با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است در سطح داخل و خارج از کشور به خوبی خود را نشان داده و انواع مختلفی از این محصول روانه بازار شود. آنچه در این مطلب میخوانید:
– مشخصات پتو یک نفره پیام
– بهترین پتوها برای پسران
– راهنمای خرید انواع پتو
– خرید آسان پتو یک نفره پیام
همه ما در زمان های زیادی از پتوها استفاده کردیم و در استفاده از این محصول هیچ استثنایی وجود ندارد، شرکت های تولیدی امروزه با عرضه پتوهای یک نفره و دو نفره در سطح بازار توانسته اند محصولات متنوعی تولید و به بازار عرضه کنند. عرضه پتو یک نفره پیام نه تنها در داخل کشور صورت میگیرد، بلکه در سطح خارج از کشور این محصول توزیع میشود؛ بازرگانان با استفاده از صادرات این محصول به کشورهایی نظیر: عراق، پاکستان، ترکیه، کوبا، افغانستان و … توانسته اند مرکز عرضه گسترده ای در بازار خارج از این پتو را ایجاد سازند.
این کالا یک محصول تجاری به حساب می آید. امروزه متاسفانه بسیاری از برندهای تقلبی در بازار؛ زمینه را برای تشخیص مصرف کنندگان از پتوی نامرغوب و تمایز با پتوی با کیفیت را سخت کرده است، در نتیجه خریداران پتو باید این محصول بسیار مهم را از معتبر ترین مرکز عرضه پتو خریداری کنند تا از جنس خریداری شده خود اطمینان داشته باشند، شرکت تولیدی پتو پیام قابلیتی ایجاد کرده است تا خریداران این محصول، بتوانند به راحتی آن را به صورت مستقیم با قیمت درب کارخانه خریداری کنند به صورتی که فقط کافی است تلفن همراه خود را برداشته و با جست و جو عبارت شرکت تولیدی پتو پیام به سایت شرکت مراجعه کنند و این محصول را متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود سفارش دهند؛ همچنین با مراجعه به سایت شرکت دیبا بافت نگار قم میتوانید انواع مختلف از این تولیدات را به همراه رنگ و طرح های مدرن این پتو مشاهده نمایید و با دستی باز به خرید یک پتوی مناسب اقدام کنید؛ همچنین جهت اطلاع از قیمت ها و اطلاع از مدل های مختلف این محصول و خدمات پس از فروش آن میتوانید به شماره های درج شده در سایت شرکت دیبافت تماس حاصل کنید تا پشتیبانان برجسته و مهربان شرکت با صبوری پاسخ شما در این زمینه را بدهند.

مشخصات پتو یک نفره پیام

مشخصات پتو یک نفره پیام

همه ما در طول زندگی خود حداقل یک بار از پتو استفاده کردیم، شاید حتی این مطلب را هنگام استفاده از پتو مطالعه کنید، پتو کالای خوابی است که ما را از سرمای اطراف دور نگه میدارد و با داشتن گرما درون خود به ما خوابی آرامش بخش عطا میکند و باعث میشود به سهولت به استراحت بپردازیم. در این محتوا میخواهیم یکی از برندهای معتبر و معروف پتو را برایتان شرح دهیم تا مشخصات آن را بهتر بدانید. توصیه ما به خریداران هر نوع پتویی این است که قبل از خرید منسوج مورد نظر خود حتما اطلاعات کافی از مشخصات آن پتو داشته باشید تا بتوانید این محصول را به راحتی با اطمینان بیشتر خریداری کنید، معیار انتخاب یک پتو خوب فقط کیفیت و قیمت ناست و معیارهایی از نظر شست و شو و پرزدهی را ملاک خرید خود قرار دهید.
امروزه برند تولیدی پیام با استفاده از تولید یک پتو مناسب و مرغوب توانسته است پتو یک نفره یا دو نفره با قیمت مقرون بصرفه تولید نماید. با اینکه مدت زمان زیادی از تولید و عرضه این پتو در طی سال های اخیر نمیگذرد اما توانسته است سطح فروش زیادی را از خود به ثمر برساند و متنوع ترین محصولات پتویی را روانه بازار کند. این پتو از60% الیاف پنبه و نخ و 40% پلی استر ویسکوز تولید شده است. تولید این پتو با بهره گیری از ماشین آلات مدرن صنعتی است و در مرحله اول الیاف های پنبه و نخ و پلی استر را به یکدیگر ترکیب میکنند تا بافت اولیه پتو تولید شود، سپس پتوی تولید شده پیام به دستگاه ریسندگی و بافندگی هدایت میشود تا در این خط تولید، با استفاده از این ماشین آلات بافت پتوی تولید شده مستحکم و چند لایه شود و الیاف ها به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند تا در نهایت تشکیل یک بافت مناسب و مرغوب را داشته باشد. سپس پتو به دستگاه رنگرزی هدایت میشود تا با استفاده از رنگ های طبیعی این پتوها آغشته به رنگ شوند و با دستگاه تثبیت رنگ رنگ های به کار رفته در این پتوها تثبیت یابند تا در صورت استفاده مداوم و شست و شو فراوان این محصول، دچار رنگ رفتگی نشوند. نکته حائز اهمیتی که باید در شست و شوی این منسوجات یا هر پتوی دیگری اشاره کرد اینکه این پتوها نباید در مدت زمان زیادی در مقابل نور خورشید قرار گیرند؛ زیرا نور خورشید شامل اشعه فرابنفش است که میتواند رنگ منسوجات تولید شده را ببرد و به بافت یک پارچه پتو آسیب برساند به همین دلیل بعد از شست و شو این محصولات آنها را در جایی خشک و دور از نور خورشید نگه دارید تا دچار رنگ رفتگی نشوند، نکته دیگری که در شست و شوی این پتوها باید اشاره داشت این است که از آب سرد و ولرم استفاده کنید، از آب جوش به هیچ عنوان استفاده نکنید تا رنگ پارچه پتو نرود، در این میان میتوان به پرفروش ترین رنگ های این محصول اشاره کرد که شامل رنگ هایی نظیر: پسته ای، قرمز، آبی، سبز، مشکی است.

مشخصات پتو یک نفره پیام
رنگ های تثبیت یافته در این پتو به هیچ عنوان حساسیت پوستی ایجاد نمیکند و از این جهت برای افرادی که بیماری پوستی یا زگیل یا بیماری اگزما دارند این پتو بسیار توصیه میشود. سپس پتو تولید شده با استفاده از شابلون های طراحی که تحت نظر کارشناسان و متخصصان بخش طراحی و گرافیک، ساخته شده اند؛ طرح های بی نظیری بر روی این پتوها ایجاد میشود، از برترین و پرفروش ترین طرح های این پتو میتوان به طرح های گل برجسته، طرح سه بعدی، طرح ساده و رنگی، طرح ترکیبی، طرح اشکال هندسی، طرح شخصیت های کارتونی (مناسب کودکان)، طرح دخترانه، طرح پسرانه و… اشاره کرد.
سپس پتوی یک نفره پیام به دستگاه تنظیم وزن و تراکم بافت میرود و با استفاده از تنظیماتی که بر روی این دستگاه صورت گرفته، وزن خالص این پتو به همراه تراکم نسبی بافت پتو را به ما میدهد، پتو یک نفره پیام اندازه 120 در 240 سانتی متر و وزن این محصول 500 گرم است، نمونه دیگر این پتو یعنی پتو دو نفره پیام شامل اندازه 220 در 240 سانتی متر و وزن 900 گرم است که وزن های مناسب و نامحسوسی به شمار میرود. سپس پتوها به خط برش هدایت میشوند تا با استفاده از اندازه های تعریف شده بر روی تنظیمات دستگاه در ابعاد یک نفره و دو نفره برش خورند و با استفاده از دستگاه استریلیزه و مواد ضد عفونی به خوبی میکروب زدایی شوند. سپس پتوی تولید شده به مرحله بسته بندی میرود تا با استفاده از نیروهای انسانی این بخش، این پتوها در بسته های کیف دار قرار گیرند و به سراسر کشور و حتی خارج از کشور از راه های زمینی، هوایی و کشتی های تجاری ارسال شوند.

بهترین پتوها برای پسران

بهترین پتوها برای پسران

پتوهای پسرانه جزء منسوجات متنوعی هستند که باید با روحیه آنها سازگاری داشته باشد، پتو پسرانه پیام در ابعاد تک نفره تولید میشود، این پتو دارای اندازه 120 در 240 سانتی متر و وزن 500 گرم بوده و به خوبی متناسب با قد و قواره حتی بلندترین پسرها است، پتو یک نفره پیام پسرانه بهترین پتو برای استفاده برای پسران است، این پتو با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است تولیدات گسترده ای از خود را به نمایش گذارد.
رنگ این پتوها عمدتا روشن است و از پرفروش ترین رنگ های پتوها برای پسران میتوان به رنگ های قرمز، آبی و زرد اشاره کرد، برای پسر بچه ها و کودکان طرح های به کار رفته در این پتوها عمدتا فانتزی بوده است. امروزه شاهد تولید محصولات پتویی متناسب با طرح دلخواه پسران هستیم و پسران میتوانند پتوی خود را متناسب با طرح تیم فوتبال مورد علاقه خود یا هر طرح دیگری به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی ثبت سفارش کنند تا در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنند. این پتو گردش هوا درون خود دارد و به هیچ عنوان بوی نامطلوب به خود نخواهد گرفت، پتو برای پسران باید قابلیت شست و شو داشته باشد و با استفاده از این محصول و شست و شوی مداوم به هیچ عنوان دچار رنگ رفتگی، آب رفت یا پرزدهی نخواهند شد.

راهنمای خرید انواع پتو

راهنمای خرید انواع پتو

شرکت های تولیدی پتو امروزه با به کارگیری نوین ترین متدهای تولید پتو توانسته اند محصولات متنوعی تولید و روانه بازار کنند، خریداران پتو باید قبل از خرید راهنمای خرید پتو مورد نظر خود را مطالعه و سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنند. برای خرید پتو از جانب مصرف کنندگان باید معیارهایی مورد نظرشان باشد مانند معیار رنگ بندی متنوع، ضخامت مناسب، کیفیت بالا، مرغوبیت بالا، قابلیت شست و شو، ضد حساسیت، قیمت ارزان و منصفانه، طرح جذاب و…
اگر به دنبال پتویی با تمامی ویژگی های اشاره شده هستید، توصیه ما به شما انتخاب و خرید پتو پیام است، این پتو با داشتن این ویژگی ها مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است و به راحتی آن را میتوان در مرکز عرضه پتو یک نفره خریداری کنید.

خرید آسان پتو یک نفره پیام

خرید آسان پتو یک نفره پیام

در زمان های قدیم برای خرید یک محصول بخصوص پتو در ابعاد و طرح های دلخواه خود باید به صورت حضوری به بازار مراجعه میکردید، اما امروزه خرید یک پتو بسیار آسان تر از هر خرید دیگری است. برای خرید پتو پیام فقط کافی است تلفن همراه در دست خود را بردارید و به سایت شرکت تولیدی این محصول مراجعه کنید تا بتوانید با مشاهده انواع مختلف این محصول و سایر محصولات پتویی دیگر نسبت به خرید این محصول به صورت سفارش اینترنتی اقدام کنید. مزیت خرید اینترنتی این محصول این است که از جنس خریداری شده خود اطمینان دارید و این محصولات را میتوانید در طرح و رنگ دلخواه خود خریداری کنید، همچنین از مزیت دیگری که در خرید این پتو به صورت اینترنتی میتوان اشاره کرد این است که با سفارش اینترنتی این محصول از هزینه های باربری و ارسال دور خواهید ماند، زیرا در خرید حضوری این محصول باید هزینه باربری و نگهداری به اضافه سود فروشنده و واسطه را پرداخت نمایید، اما با سفارش اینترنتی این پتو این محصول را به قیمت درب کارخانه خریداری کردید.

انواع پتو تک نفره

انواع پتو تک نفره

شرکت تولیدی پتو پیام با استفاده از جدیدترین ماشین آلات صنعتی توانسته است پتوهای متنوعی تولید و روانه بازار کند، انواع پتو تک نفره پیام شامل پتوهای تک نفره مسافرتی، پتو تک نفره دخترانه، پتو تک نفره پسرانه، پتو جهیزیه و… اشاره کرد. این پتو با داشتن ویژگی هایی نظیر ضد حساسیت، قابلیت شست و شوی بالا، عدم پرزدهی، نرمی و لطافت بالا، وزن سبک و قابل حجم، جمع شدن آسان، طراحی منحصر به فرد و رنگ های زیبا باعث شده است طرفداران زیادی نسبت به خرید این محصول برای مکان های مختلف مانند مسافرت های خانوادگی یا پیک نیک های دوستانه و دور همی ها از آن استفاده کرد.

پتو عروسکی

یکی از جدیدترین تولیدات پتو یک نفره پیام، تولید پتو عروسکی است؛ این پتو با داشتن طراحی زیبا و منحصر به فرد به علاوه رنگ بندی زیبا مناسب برای کودکان و نوزادان و دختران است. اشکال عروسکی به کار رفته در این پتو فانتزی یا برجسته بوده و با داشتن لطافت برای دختران برای تمامی رده های سنی بسیار گزینه مناسبی به شمار میرود، از جمله طرح های عروسکی به کار رفته در این پتو میتوان به طرح های آنا و السا، میکی موس و… اشاره کرد، برای سفارش پتو عروسکی متناسب با طرح عروسک دلخواه خود کافی است این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تولید سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما