مرکز عرضه پتو گوسفندی

پتو گوسفندی از جمله پتوهایی است که امروزه در بازارهای داخلی و خارجی رواج زیادی یافته و افراد زیادی همواره تقاضای خرید این کالای بی نظیر را دارند. شما میتوانید مرکز عرضه پتو گوسفندی را در تمام نقاط کشور مشاهده کنید. این مراکز، این پتو را در طرح ها و رنگ های مختلفی به مشتریانشان عرضه میکنند. بهترین مرکز عرضه پتو گوسفندی، شرکت بازرگانی دیبافت است. این شرکت با مدیریت جناب آقای مهندس خسروانی اداره میشود. همچنین این مرکز تمام محصولاتش را تضمین کیفیت میکند.

مشخصات انواع پتو پشمی

مشخصات انواع پتو پشمی

همان طور که میدانید ما انسان ها همواره به دنبال پتویی هستیم که بتواند تمام نیازهای ما را تأمین کند. پتوهای پشمی جزو بهترین و پرطرفدار ترین پتوها محسوب میشوند. شاید بسیاری از شما گمان کنید پتوهای پشمی فقط برای زمستان مناسب هستند و به دلیل اینکه گرمای زیادی ایجاد میکنند، برای فصل های دیگر مناسب نیستند. این باور نادرست است، برای پی بردن به مشخصات کلی انواع پتو پشمی در ادامه ما را همراهی کنید.
پتوهای پشمی همان طور که از اسمشان مشخص است، دارای الیاف کاملاً طبیعی و ارگانیک هستند، اما همواره الیاف های دیگری از جمله پلی استر و … برای بهتر شدن کیفیت در درون آنها به کار رفته است. این پتو نسبت به سایر پتوها قیمت کمتری دارد. این پتو مقاومت بسیار زیادی دارد و به راحتی دچار ساییدگی و چروک نمیشود، همچنین شما میتوانید برای شست و شوی این پتو از ماشین لباسشویی نیز استفاده کنید. جالب است بدانید که پزشکان زیادی همواره تأکید میکنند که از پتوهای پشمی استفاده کنید؛ زیرا این پتو به دلیل اینکه از الیاف طبیعی تولید شده است، دارای فواید زیادی برای بدن ما انسان ها است. این پتو وزن و حجم بسیار مناسبی دارد؛ به گونه ای که از آن برای مسافرت نیز استفاده میشود. امروزه در خانه همه ما یک نوع از انواع پتوی پشمی یافت میشود.

پتو پنبه ای بهترین گزینه برای کودکان

پتو پنبه ای بهترین گزینه برای کودکان

همان طور که میدانید والدین همواره دغدغه خرید یک پتوی خوب برای کودکان خود را دارند و تمام سعی خود را میکنند که پتویی را برای کودکان خود خریداری کنند که تمام نکات لازم در خصوص پتو گوسفندی کودکان را داشته باشد. پس از بررسی هایی که انجام گرفته، گفته میشود که پتو پنبه ای بهترین گزینه برای کودکان است. این پتو از الیاف کاملاً طبیعی پنبه تولید میشود و از هیچ گونه مواد شیمیایی در تولید آن استفاده نمیکنند.
در این پتو هوا در بین لایه های مختلف آن به خوبی جریان دارد، از این رو برخی از افراد به این پتو، پتوی سلولی نیز میگویند. این پتو کاملاً قابلیت تنفس دارد و شما دیگر از بابت اینکه کودکتان دچار بیماری شود و به سلامت او آسیب برسد، هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت. همچنین جالب است بدانید که این پتو دارای حفره های کوچکی است. این حفره ها باعث میشوند تا دمای بدن کودک متعادل باشد و دمای اضافی از این حفره ها خارج شود. همان طور که میدانید پتوهای کودکان باید به دفعات شسته شوند؛ در نتیجه این پتو قابلیت شست و شوی آسان را برایتان میسر کرده است. شما میتوانید برای شستن پتو پنبه ای آن را به درون لباسشویی انداخته و آن را شست و شو دهید. توجه داشته باشید که شما میتوانید متناسب با دمای اتاق از مدل های یک لایه یا چند لایه این پتو استفاده کنید.

استفاده از پتو گوسفندی روی کاناپه

استفاده از پتو گوسفندی روی کاناپه

همان طور که میدانید ما انسان ها مخصوصاً در فصل زمستان عادت داریم در هنگام استراحت کردن و نشستن بر روی کاناپه، روی خود پتو بیاندازیم؛ به همین دلیل انتخاب پتویی که بتواند برای استفاده بر روی کاناپه مفید باشد، از دغدغه های اساسی ما محسوب میشود؛ از این رو تولیدکنندگان پتو گوسفندی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا پتویی را تولید کنند که علاوه بر استفاده روزمره برای استفاده بر روی کاناپه نیز مفید باشد.
این نوع پتو در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید شده است و شما میتوانید طبق سلیقه شخصی خود یا به گونه ای که با رنگ کاناپه های شما همخوانی داشته باشد، پتو گوسفندی مورد نیازتان را انتخاب و خریداری نمایید. بیشتر افراد برای استفاده از پتو بر روی کاناپه از سایز یک نفره و مدل گوسفندی آن استفاده میکنند، زیرا این سایز جمع و جورتر و مناسب تر برای قرارگیری بر روی کاناپه است.

فروش فوق العاده انواع پتو گوسفندی

فروش فوق العاده انواع پتو گوسفندی

همان طور که گفته شد انواع پتو های گوسفندی دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه ای هستند، اما برخی از مراکز فروش این پتو تسهیلات و تخفیفات گوناگونی را برای محصولات خود قرار میدهند. شرکت دیبافت علاوه بر اینکه محصولات خود را تضمین کیفیت میکند، انواع پتو گوسفندی خود را به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدی این پتو خریداری کرده و توانسته با حذف واسطه قیمت این پتو را نزدیک به همان قیمت تولیدی اش در اختیار شما قرار دهد. این مرکز عرضه پتو گوسفندی علاوه بر این تمام منسوجات خود را به صورت عمده نیز به فروش میرساند و شما میتوانید در حجم انبوه این کالا را سفارش دهید. شرکت دیبافت به صورت آنلاین و حضوری ثبت سفارش میکند، اما امروزه به دلایل مختلف سفارش به صورت آنلاین بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است و همواره تعداد زیادی از افراد پتوی مورد نیاز خود را به این صورت سفارش میدهند.
شرکت بازرگانی دیبافت علاوه بر اینکه محصولاتش را به گوشه و کنار ایران صادر میکند، در کشورهای دیگر نیز فروش فوق العاده ای دارد و به دلیل کیفیت فوق العاده محصولاتش و همچنین قیمت مقرون به صرفه انواع پتو های گوسفندی همواره افراد زیادی در خارج از ایران نیز این پتوی زیبا را خریداری میکنند. شما میتوانید با مراجعه به سایت مربوطه این شرکت بازرگانی از مشاوره رایگان آنان در زمینه انواع پتوها بهره مند شوید. برای این کار لازم است به سایت این شرکت مراجعه و با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما