مرکز خرید پتو گوسفندی دو نفره

پتو، یکی از نیازهای ضروری برای هر فردی است. یکی از پر طرف دار ترین برندها در زمینه عرضه پتو، پتو گوسفندی دو نفره است که مرکز تولید و مرکز خرید پتو گوسفندی دو نفره همواره تمامی تلاش خود را میکنند تا با ارائه کالایی مرغوب و مشتری پسند رضایت تمامی خریداران خود را در اقصا نقاط جهان جلب کنند.
مرکز خرید پتو گوسفندی دو نفره همواره با توجه به شرکت تولید کننده و نیازهای خریداران این کالا در بردارنده مدل های گوناگونی از پتوهای گوسفندی تولید شده، شامل پتو گوسفندی تک‌ نفره و دو نفره، پتو گوسفندی مسافرتی، پتو گوسفندی رنگی، پتو گوسفندی آلتمیت، پتو گوسفندی دخترانه، پتو حوله گوسفندی، پتوی گوسفندی فانتزی نوزاد، پتو گوسفندی پشت خز دار و پتو گوسفندی ژله ای در طرح و رنگ های متنوعی است، چرا که به‌ خوبی میدانند همواره برای موفقیت در عرصه فروش باید ارائه‌ دهنده انواع متنوعی از پتوها در مدل، طرح و رنگ های متنوعی باشند تا بتوانند رضایت خریداران با علایق و خلق‌ و خوهای متفاوت را به خود جلب کنند.
مرکز خرید پتو گوسفندی دو نفره با بهره‌ گیری از کارشناسان و مشاورانی خبره و مجرب همواره مشتریان خود را در زمینه خرید مناسب هدایت و راهنمایی میکنند و پتویی شیک و زیبا که برای استفاده‌ آنان مناسب باشد را به آنها معرفی میکنند. همچنین در زمینه مرغوبیت این کالا لازم است بدانیم که پتوهای موجود در این مرکز، همگی به‌ راحتی قابل شست و شو بوده و با شست و شو های مداوم پرزهای خود را از دست نمیدهند، رنگ و کیفیت آنها ثابت باقی میماند و نخ کش نیز نمیشوند و مانند روز اول استفاده، نرم و لطیف باقی میمانند.

مشخصات پتو گوسفندی دو نفره
از آنجایی که پتوهای گوسفندی در طرح و رنگ های متفاوتی ارائه میشوند، طرف داران زیادی را دارند؛ یکی از مشتریان اصلی و ثابت مرکز خرید پتو گوسفندی دو نفره عروس خانم ها هستند، چرا که این پتوها طرح و رنگ های زیبایی را دارند و به ‌راحتی با دکوراسیون اتاق خواب، ست میشوند و جلوه و نمایی زیبا را به اتاق خواب می‌بخشند، از این رو این پتوها به پتو عروس نیز معروف هستند. علاوه‌ بر این تمامی پتوهای این مرکز بسیار نرم و لطیف هستند و شما میتوانید با خوابیدن درون این پتوها خوابی راحت و لذت‌ بخش را تجربه کنید.
در مرکز خرید پتو گوسفندی دو نفره شما میتوانید برای هر فردی با هر سن و سلیقه ‌ای کالای خواب مورد نیازش را تهیه کنید که از این افراد میتوان به نوزادان، کودکان، دختران، پسران، زوجین جوان و حتی افراد سالمند اشاره کرد. چرا که کارخانجات تولیدی پتو گوسفندی همواره به نیازها و علایق متفاوت مشتریان خود احترام گذاشته و با توجه به نیازها و تقاضای بازار، اقدام به تولید انواع گوناگونی از پتوهای گوسفندی با کاربردهای متفاوت را کرده‌ است.
در آخر گفتنی است که تولید کنندگان پتوی گوسفندی این محصول را با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک تولید کرده‌ اند و حتی برای رنگ های به‌کار رفته در آن از مواد شیمیایی استفاده نکرده ‌اند که این اقدام آنها به محیط‌ زیست هیچ‌ گونه آسیبی را وارد نمیکند و طرف داران محیط‌ زیست میتوانند با خرید کالاهایی از این قبیل، گامی در جهت حفظ و پیشرفت طبیعت اطراف خود بردارند.

 پتو گوسفندی دو نفره چه خصوصیاتی دارد
پتو گوسفندی دو نفره چه خصوصیاتی دارد

همگی ما هنگام شنیدن نام پتو خوابی راحت و آرام در ذهن مان تداعی میشود، چرا که پتو، یکی از عوامل تاثیر گذار در ایجاد خوابی آرام و باکیفیت است. شاید بسیاری از ما برای داشتن خوابی راحت محل های زیادی را امتحان کرده باشیم اما درنهایت همگی به راه‌ حل ساده استفاده از پتو میرسیم.
بسیاری از افراد معتقد هستند که هر چه پتو نرم تر و ضخیم تر باشد خوابی راحت تر را برای ما به وجود خواهد آورد. پتو گوسفندی یکی از انواع پتوهای نرم و لطیف است و به دلیل الیاف تشکیل دهنده آن گرمای مطلوبی را برای فرد ایجاد میکند. اگر قصد خرید این پتوها را از مرکز خرید پتو گوسفندی دو نفره دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی‌ های عالی این محصول را برایتان بیان کنیم.
پتو گوسفندی از پشم خالص گوسفند تهیه‌ شده است که در بعضی موارد از الیاف دیگری هم،‌ با توجه به نوع خاصیت پتو، به مقدار خیلی کم در تولید این محصولات استفاده میشود، اما در کل نوع الیاف اصلی برای تولید پتو گوسفندی پشم گوسفند است که مزایای فراوانی را دارد. به‌ همین خاطر مردم کشورهایی همچون ایران و مصر در گذشته همواره از این پشم برای تهیه پوشاک خود استفاده میکردند چرا که ویژگی ها و خواص این پتو را هیچ پتوی دیگری ندارد.

 پتو گوسفندی دو نفره چه خصوصیاتی دارد
از جمله مزایای پشم گوسفندی، وجود روغن لانولین است که در این پشم ها به‌ طور خود به خودی وجود دارند. چرا که این روغن باعث از دست دادن نفوذ پذیری پشم میشود. این پتوها نسبت به سرما نفوذ ناپذیر هستند و یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که از سرما فراری هستند.
همچنین این پشم ها غیر قابل‌ اشتعال نیز هستند و اگر در معرض آتش ‌سوزی و اشتعال قرار بگیرند به سختی شعله ‌ور میشوند و در برابر آتش از خود مقاومت نشان میدهند. اگر شما در مکانی قرار گرفتید که دچار آتش ‌سوزی شد، با استفاده از این پتوها میتوانید آتش را از خود دور کرده و زمان بیشتری را برای خاموش کردن آتش داشته باشید و به این روش از خود مراقبت کنید.
پتو گوسفندی دارای خاصیت آنتی باکتریال طبیعی است که به‌طور خدادادی در پشم گوسفند وجود دارد و این پتو را ضدحساسیت کرده‌ است، چرا که اگر این پتوها ضدآلرژی نباشند مشکلاتی مانند سوزش، خارش، قرمزی و حتی در مواردی ممکن است بیماری‌ های شدید پوستی تنفسی را برای مشتریان خود به وجود آورند.
همچنین این پتوها دارای خواص درمانی بسیاری هستند و همانطور که اطبای سنتی ما گفته ‌اند، در پشم خواص درمانی زیادی وجود دارد، چرا که پشم گوسفند به دلیل تاثیراتی که روی شبکه مویرگی بدن مصرف‌ کنندگان خود میگذارد قدرت و توانایی بدن را زیاد میکند و سبب کاهش دردهای عضلانی و مفاصل میشود.
گفتنی است که این پتوها به دلیل خواص درمانی فراوان خود یکی از مناسب ترین گزینه ‌ها برای استفاده سالمندان و افرادی که دارای مفاصل ضعیفی هستند میباشند.

پتو ژله ای بخریم یا پتو حوله ای

پتو ژله ای بخریم یا پتو حوله ای

پتو یکی از نیازهای ضروری در هر خانه‌ای است و وجود آن همواره در طول تاریخ برای تمامی افراد بسیار ضروری است، چرا که به وسیله آن خود را از سرما نجات داده و گرمای آرامش ‌بخش را برای خود به وجود می ‌آورند. امروزه مدل های بسیار متنوعی از انواع پتو در بازار وجود دارد که همواره افراد را برای انتخاب و خرید پتو گیج میکنند، یکی از انواع متفاوت این پتوها، پتو ژله ای یا حوله ای است که افراد را برای انتخاب سر در گم میکند و خریداران نمیتوانند تشخیص بدهند که کدام پتو مناسب تر و کاربردی ‌تر است. اگر به تازگی قصد خرید این پتوها را دارید و از تفاوت‌ های میان پتوی ژله ای و حوله ای آگاه نیستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید که خصوصیات هر کدام از آنها را برایتان بیان کنیم تا بتوانید خرید آگاهانه را انجام دهید.
پتوهای ژله ای یا همان پتوهای مسافرتی یکی از پتوهای بسیار مناسب برای مسافرت و طبیعت گردی هستند و با طراحی های منحصر به‌ فرد و زیبای خود توانسته‌ است که جایگاه خوبی را در بین خریداران پتو به دست آورند. در حالی که پتوهای حوله ای برای مسافرت زیاد مناسب نیستند و بیشتر از آنها در روزهای سرد سال میتوان استفاده کرد و بر خلاف پتوهای ژله ای که مناسب برای فصل های گرم سال مثل: بهار و تابستان هستند، این پتوها مناسب روزهای سرد پاییزی و زمستانی هستند.

پتو ژله ای بخریم یا پتو حوله ای
از مارک های معتبر پتو حوله ای میتوان برندهای سروین، تیسا، پلیسه و… را نام برد و همچنین از برندهای معروف پتوی ژله ای، میتوان به سنفیلا، بلوساند و… اشاره کرد. برای انتخاب آسان تر بین پتو حوله ای و ژله ‌ای این دو نوع پتو را از چند جهت با یکدیگر مقایسه میکنیم:
1. جنس: پتو حوله ای دارای ضخامتی بیشتر و الیافی متراکم تر نسبت به پتوی ژله ‌ای است که در نتیجه گرمای بیشتری را هم نسبت به پتوی ژله ‌ای تولید میکند و برای روزهای سرد سال مورد استفاده قرار میگیرد. در حالی که پتو ژله ‌ای گرمایی ملایم تر را تولید میکند و در روزهای معتدل سال مورد استفاده قرار میگیرد.
2. وزن پتو: پتوهای ژله ‌ای یکی از سبک ‌ترین انواع پتوها هستند که حمل ‌و نقل آنها بسیار راحت است و جزء اولین انتخاب برای مسافرانی است که قصد مسافرت و طبیعت‌ گردی را دارند و نسبت‌ به پتو حوله ای بسیار سبک‌ تر است و حجم کمتری را نیز اشغال میکند.
3. قابلیت شست و شو: هر دو این پتوها، قابلیت شست و شو در ماشین لباس شویی و انواع شوینده ها را دارند، با این تفاوت که شستن پتوی ژله ‌ای راحت‌تر و آسان تر است چرا که پتویی سبک ‌تر است و حجم کمتری را نیز نسبت به پتوی حوله ای اشغال میکند.
4. قیمت و هزینه: هزینه و بودجه‌ ای که میخواهید برای پتو بپردازید، نوع پتویی که شما میتوانید انتخاب و خریداری کنید را مشخص میکند. پتوهای حوله ای به ‌خاطر این که از الیاف ضخیم و متراکم ساخته شده ‌اند قیمتی بیشتر از پتوهای ژله ‌ای دارند. شما میتوانید بستگی به نوع نیازی که دارید هر کدام از این پتوها را با یکدیگر مقایسه کرده و پتو مناسب تر و کاربردی‌ تر برای خود انتخاب کنید.

آیا میدانید پتو چرا پرز میدهد

آیا میدانید پتو چرا پرز میدهد

پتو، یکی از مهم ترین کالاهایی است که همواره انسان به آن احتیاج دارد. پتوها هم‌ مانند سایر وسایل مشکلات و دردسرهای مربوط به نگه داری خود را دارند که یکی از مهم ترین دردسرهای آزار دهنده هر پتویی پرز دادن آن است؛ چرا که پرزهای پتو علاوه‌ بر از بین بردن ظاهر زیبای پتو، عوارض جسمی و بیماری های مختلفی را نیز برای افراد ایجاد میکنند. اگر پتوهای شما به‌ تازگی دچار پرز زدگی شده‌ اند و شما نمیدانید که چگونه پرزهای آنها را از بین ببرید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا درباره علل ایجاد پرز پتو، عوارض و همینطور راهکارهای از بین بردن آن را برایتان بیان کنیم.
پرزهای پتو گلوله ‌هایی هستند که به الیاف درهم پیچیده گفته میشود. این گلوله ‌های ریز و درشت که از جنس بافت اصلی پتو هستند به‌ خاطر درگیری الیاف سرگردان روی پتو ایجاد میشود. این پرزها، به ‌خاطر خروج الیاف آزاد از نخ های تار و پود پتو توسط نیروی اصطکاک تولید میشود که در صورت گره خوردن این گلوله ‌ها با الیاف بلندتر برای مدت طولانی روی پتو باقی میمانند.

آیا میدانید پتو چرا پرز میدهد
پتوهایی که از جنس پشم شیشه هستند بیشتر از دیگر پتوهای دیگر دچار پرز میشوند، پتوهای مسافرتی هم که از الیاف مصنوعی ساخته شده اند بعد از مدتی پرز میدهند. پرزها نیز به‌ مرور زمان زبر میشوند و سبب ایجاد بیماری های پوستی تنفسی میشوند، به‌ خاطر همین در گذشته از ملحفه های نخی برای لحاف تشک و پتوها به‌ عنوان روکش استفاده میکردند.
گفتنی است که یکی از مهم ترین دلایل ایجاد پرز در پتوها، جنس نامرغوب پتو است. پتوهایی که از الیاف مصنوعی ساخته میشوند پس‌ از استفاده به‌ سرعت پرز میدهند. همچنین پتوهایی که از ترکیب پتو با پلی استر یا آکریلیک ساخته شده اند نیز پرز میدهند و این پرزها به‌ راحتی از بین نمی‌روند.
در آخر لازم به ذکر است که شما برای این که دچار دردسر با پتوهای پرز دار نشوید و از سلامت جسمی و روحی برخوردار باشید، میتوانید با خرید پتوهای مرغوب و باکیفیت از مرکز خرید پتو گوسفندی دو نفره پتوهایی منحصر به‌ فرد و زیبا را برای داشتن خوابی راحت و آرامش بخش تهیه کنید.

توزیع کنندگان برتر انواع پتو گوسفندی دو نفره

توزیع کنندگان برتر انواع پتو گوسفندی دو نفره

امروز پتو گوسفندی دو نفره به یکی از برندهای معروف در سراسر کشور تبدیل‌ شده است و با تولید مدل های گوناگون پتوهای خود شامل پتو فانتزی، پتو عروسکی کودکانه، پتو ببعی مخصوص نوزادان و… توانسته‌ اند که طرف داران بسیاری را در زمینه خرید پتو به دست بیاورند، و علاوه‌ بر انحصار بازار داخلی نیز موفق شده ‌اند که پتوهای دو نفره خود را به کشورهای دیگر همچون عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس ارسال نمایند. گفتنی است که در این کشورها نیز موفقیت های بسیاری را به دست آورده ‌اند به‌ طوری‌ که مارک پتو گوسفندی به یکی از شناخته ‌شده‌ ترین برندهای پتومرغوب و باکیفیت ایرانی در این کشورها تبدیل شده است و توانسته طرف داران بسیاری را به دست بیاورد.
گفتنی است که خرید به صورت آنلاین و غیر حضوری یا همان اینترنتی یکی از روش های مستقیم عرضه این کالا است که در این روش افراد با مراجعه به سایت های اینترنتی فروش پتو، با دنیای گوناگونی از انواع پتوها در طرح ها و رنگ های متفاوتی روبرو میشوند و میتوانند پتو مورد نیاز خود را با توجه به ویژگی ها و قیمت هر کدام از پتوهای موجود در سایت انتخاب کرده و کالای مورد نیاز خود را سفارش دهند. خرید اینترنتی درواقع به منزله پل ارتباطی میان تولید کننده و خریدار است و برای افرادی که به‌ اندازه کافی وقت برای مراجعه حضوری به مرکز خرید پتو گوسفندی دو نفره را ندارند بسیار مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما