مرکز تولید پتو دو نفره سنفیلا

پتو سنفیلا نوعی دیگر از پتوهای موجود در بازار بوده که در سایزهای یک نفره و دو نفره و ابعاد دیگر توسط مرکز تولید این کالا تولید میشود . مرکز تولید پتو دو نفره سنفیلا با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و مدرن و استفاده از مواد اولیه درجه یک در بافت آن توانسته است این محصول را به یک کالای محبوب تبدیل کند و همین امر باعث شده که این پتو مورد تأیید همگان قرار گیرد. این پتو با دارا بودن ابعاد مناسب و طرح های زیبایی که دارد، مناسب زوجین بوده و انتخابی عالی برای نوعروسان است.

به دلیل اینکه این پتو از طرح های زیاد برخوردار است، نوعروسان و زوجین گرامی میتوانند خیلی راحت تر طرح دلخواه خود را انتخاب کنند و این پتوی فوق العاده بادوام را خریداری نمایند. برای مشاهده طرح های جدید این پتو کافی است از سایت شرکت دیبافت بازدید نمایید و از قیمت های مناسب و تخفیف های بالای این شرکت بهره مند شوید.

آنچه باید درباره پتو دو نفره سنفیلا بدانید

آنچه باید درباره پتو دو نفره سنفیلا بدانید

آنچه باید درباره پتو دو نفره سنفیلا بدانید این است که این پتو خیلی نرم بوده و هنگام برخورد با پوست، حس آرامش را در اشخاص ایجاد میکند؛ به طوری که تمایل بیشتری برای استفاده از این کالا در شخص به وجود می آید. ابعاد این پتو ۲۲۰ در۲۴۰ سانتی متر بوده و با سایز مناسب و ضخامت خوبی که دارد، گرما را به خوبی در خود حفظ کرده و از ورود سرما نیز جلوگیری میکند.

داشتن ویژگی گرمایش بالای این کالا سبب شده که انتخاب عالی برای افراد سرمایی باشد. مناسب روزهای سرد و فصل زمستان بوده و همراهی گرم و نرم برای شب های طولانی این فصل است. شما میتوانید با این پتو، خواندن کتاب مورد علاقه تان و نوشیدن یک فنجان چای داغ شب های بلند فصل زمستان را به بهترین و لذت بخش ترین شب های عمر خود بدل کنید و با آرامش زیاد شب را به سپیده صبح برسانید. مرکز تولید پتو دو نفره سنفیلا این کالای خواب را با تکیه بر تمامی استانداردها و موارد بهداشتی تولید کرده تا رضایت اکثر مشتریان را جلب نماید.

اصول شست و شوی پتو با ماشین لباسشویی

اصول شست و شوی پتو با ماشین لباسشویی

برای رعایت اصول شست و شوی پتو دو نفره سنفیلا با ماشین لباسشویی رعایت موارد ذیل ضروری است.
• قبل از انداختن پتو در ماشین لباسشویی بهتر است که پتو را کمی در فضای باز بتکانید. خواهید دید که گرد و خاک موجود در پتو خارج میشود.
• در مرحله بعد به وزن پتوی خود دقت کنید. اگر پتوی شما بزرگ و مخزن لباسشویی شما نسبت به پتو کوچک باشد، ماشین لباسشویی قادر به تمیز کردن آن نبوده و ممکن است بعد از چند وقت استفاده از پتو به دلیل باقی ماندن کف داخل پرزهای آن، پوستتان دچار خارش شود.
• در هنگام استفاده از مواد شوینده بهتر است آن را با کمی آب مخلوط کنید تا به صورت محلول یکنواختی در بیاید. بعد به راحتی داخل مخزن مواد شوینده بریزید. این کار کمک میکند تا مواد شوینده در همه قسمت های پتو پخش شود و پتو تمیزتر شسته شود.
• با توجه به فشارهایی که داخل ماشین لباسشویی به پتو وارد میشود و این فشارها به بافت پتو آسیب میرساند، بهتر است برای پتوهای سبک، مدت شست و شو را کمی کمتر از پتوهای سنگین تنظیم کنید. توجه داشته باشید که دمای آب مناسب برای شستن پتو۳۰ درجه است.
• دور خشکشویی را هم در دور متوسط تنظیم کنید تا فشار اضافی به پتو وارد نشود. برای خشک کردن نهایی هم میتوانید پتو را در فضای باز به دور از تابش مستقیم نور خورشید پهن کرده و به راحتی خشک نمایید. حتی میتوانید در صورت دسترسی نداشتن به فضای باز و حیاط، با پنکه پتو دو نفره سنفیلا خود را خشک نمایید.

با این روش لکه های پتو پاک میشوند.

با این روش لکه های پتو پاک میشوند

لکه های ایجاد شده روی پتو دو نفره سنفیلا ممکن است لکه چربی، لکه جوهر یا لکه خون باشند. با این روش ها لکه های پتو پاک میشوند. برای از بین بردن لکه چربی اگر لکه در چند جای پتو ایجاد شده باشد، میتوانید به راحتی با آب ولرم و مواد شوینده این لکه را از بین ببرید. لگنی از آب ولرم تهیه و پتو را داخل آن قرار دهید. مواد شوینده را به آن اضافه و با فشار دست تمیز کنید. آب لگن را خالی کنید و دوباره از آب پر کنید. مراحل آبکشی را به دفعات تکرار کنید تا هیچ کفی در داخل پتو باقی نماند. پتو را کنار بگذارید تا آب آن خارج شود، بعد در فضای باز پهن کنید تا خشک شود. اگر فقط یک لکه چربی روی پتو ایجاد شده است، میتوانید به وسیله جوش شیرین و مسواک و مواد شوینده این لکه را از بین ببرید. مقداری جوش شیرین روی لکه بریزید، اگر لکه قدیمی است، کمی هم مایع شوینده روی آن بریزید. به کمک مسواک این مواد را روی لکه پخش کنید و بعد از ۱۵دقیقه با آب ولرم این قسمت را بشویید. خواهید دید که لکه پاک شده است.
برای از بین بردن لکه جوهر از روی پتو گلبافت میتوانید از الکل سفید استفاده کنید. تکه پنبه ای را تهیه کنید. آن را به کمی الکل سفید آغشته کنید و روی لکه مرتب فشار دهید. بعد از ده دقیقه، محل لکه را با آب ولرم بشویید. برای از بین بردن لکه جوهر میتوانید از جوش شیرین و مسواک هم استفاده کنید. از بین بردن لکه خون اگر تازه است خیلی آسان بوده و میتوانید با استفاده از آب سرد، لکه را از بین ببرید، ولی اگر لکه قدیمی شده است و به راحتی پاک نمیشود، میتوانید کمی سرکه را روی لکه بریزید و بعد از ۱۵دقیقه آن را با آب بشویید.

خرید عمده پتو دونفره سنفیلا

خرید عمده پتو دونفره سنفیلا

با توجه به نیاز بالای بازار به کالای خواب، مراکز تولید گوناگونی در عرصه تولید این منسوجات مشغول به فعالیت هستند. در این میان، مرکز تولید پتو دو نفره سنفیلا، با در اختیار داشتن افراد متخصص و دستگاه های پیشرفته توانسته است محصولی باکیفیت را توسط مراکز بازرگانی مختلف وارد بازار نماید.

یکی از مراکز فروش این کالا، شرکت معتبر دیبافت بوده که با قیمت مناسبی که به خریداران پیشنهاد میدهد، انتخابی مناسب برای خرید است. شما میتوانید خرید عمده پتو دونفره سنفیلا را توسط این مرکز انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما