مرکز توزیع پتو روشا عروسکی

یکی از بهترین محصولاتی که در مراکز توزیع کالای خواب وجود داشته و خرید آن با استقبال فراوانی از سوی مشتریان مواجه شده است، پتو روشا عروسکی می باشد. این پتو که برای کودکان و نوجوانان طراحی شده، دارای نرمی و لطافت بسیار زیادی بوده و با ایجاد گرمای مطبوع، خوابی راحت و سرشار از آرامش را با خود به همراه می آورد. این پتو از جنس بهترین الیاف ساخته شده و می توان از آن برای سالهای سال استفاده نمود و از کارایی بی نظیر آن بهره برد.

نرمی و لطافت و الیاف مرغوب استفاده شده در پتو باعث میشود انتخاب ایدئالی باشد برای شب های سرد ؛که گرما بخش لحظات عزیزانمان باشد.

همچنین کیفیت بالای کار از بروز هر نوع حساست جلوگیری کرده و به شما برای انتخاب این برند اطمینان خاطر می دهد.

این کار قابلیت شستشو هم با دست و هم با ماشین را دارد.

با توجه به این که طرح و رنگ برای خریداران اهمیت دارد؛ سعی شده تا به این امر توجه شایان شود و دست خریدار در انتخاب طرح و رنگ بازتر باشد.

مرکز توزیع پتو روشا عروسکی

همه چیز درباره پتو

همه چیز درباره پتو یکی از مهمترین کالاهای خوابی که این روزها در بازار مشاهده می کنیم و همواره محبوبیت فراوانی دارد، پتو می باشد. در واقع می توان گفت تجربه ثابت کرده است که تاکنون هیچ کالای دیگری نتوانسته جای آن را بگیرد. همین امر سبب شده است که مشتریان در هنگام خرید این محصول حساسیت ویژه ای به خرج داده و پتوهایی را انتخاب کنند که علاوه بر دارا بودن نرمی و لطافت در میان الیاف خویش، دارای طرح ها و رنگ های زیبایی نیز بوده و احساس بسیار خوبی را در هنگام خواب برای آنها به وجود آورند.
شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که محققان از نظر علمی اثبات کرده اند که یک روانداز مناسب مانند پتو می تواند حرارت معمولی بدن را در زمان خواب به صورت متعادل نگه دارد و این امر موجب می شود که سیستم ایمنی اجازه به خواب رفتن جسم را صادر کرده و تمامی خستگی های جسمی و ذهنی در هنگام خواب از بین رفته و انسان انرژی تازه ای برای آغاز یک روز جدید دریافت کند.

نرمی و لطافت پتو از جمله مواردی است که هنگام خرید در کنار کیفیت و طرح به آن توجه می شود.

در نحوه ی شست و شو و همچنین محل نگه داری پتو باید دقت شود چرا که شست و شوی نادرست و محل نگه داری نامناسب پتو باعث اسیب به الیاف و بافت آن میشود.

شرکت عرضه پتو روشا عروسکی

شرکت عرضه پتو روشا عروسکی اگر شما نیز از آن دسته مشتریانی هستید که انواع پتو فانتزی و پتو طرح دار را می پسندید، به شما پیشنهاد می کنیم که از پتوهای موجود در سایت ما که یکی از بزرگترین شرکت های عرضه کننده پتو در ایران است دیده فرموده و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.
یکی از پرطرفدارترین نوع این طرح ها، پتو روشا عروسکی می باشد. الیافی که در ساختار این پتو به کار رفته به گونه ای است که می تواند گرمای بدن را به بهترین شکل ممکن حفظ کرده و در فصل های سرد سال، گرمای فوق العاده ای را به وجود آورد.
همچنین الیاف به کار رفته در آن کاملاً ضد حساسیت بوده و برای کودکان و نوجوانانی که دارای پوست لطیف و حساس هستند، انتخاب بسیار مناسبی می باشد.
شایان ذکر است که دور تا دور این پتو به خوبی نوار دوزی شده است و این امر بر کیفیت آن افزوده و در هنگام شستشو، آسیبی به ساختار آن وارد نمی کند.

پتوی عروسکی روشا در طرح های مختلف و با ابعاد و وزن مناسب برای همه ی سلیقه ها تولید میشود.

وزن کم و سبک بودن پتو باعث میشد که فرد خوابی منلو از آرامش را تجربه کند.

ما در تلاش هستیم با حمایت از محصولات داخلی بهترین و با کیفیت ترین کار را تقدیم شما عزیزان کنیم.

مزیت پتو های عروسکی چیست؟

مزیت پتو های عروسکی چیست؟

هنگامی از شخصیت های کارتونی یا انیمیشن یا فانتزی در طرح پتو استفاده می شود به این طرح ها عروسکی گفته میشود که محبوبیت زیادی بین خانواده ها خصوصا بچه ها پیدا کرده است البته گفت طرح های خرید پتو عروسکی به علت مزیت شاد بودن رنگ ها و فرح بخش بودن این طرح توانسته همه سلیقه ها را شامل شود و صرفا مربوط به سن خاصی نیست.

در طرح پتوهای عروسکی بیشتر از کارکترهای معروف استفاده میشود

خرید عمده پتو روشا عروسکی نوزاد

خرید عمده پتو روشا عروسکی نوزاد قبل از خرید پتو روشا عروسکی باید سایز پتو و اینکه متقاضی خرید پتو یک نفره، دو نفره یا پتوی کودک هستید مشخص کنید.

معمولا سایز پتوهای دو نفره ۲۴۰x۲۲۰ یا ۲۴۰x۲۰۰ سانتی متر و سایز پتوهای یک نفره ۱۶۰x۲۲۰ و ۱۵۰x۲۲۰ سانتی متر است. سایز پتوهای کودک هم بین ۸۰x۱۱۰ و ۱۱۰x۱۴۰ سانتی متر است. و تفاوت سایزها در قیمت پتوها نیز موثر است، پس قبل از خرید درباره سایز پتو مطمئن شده و پتوی مناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

در حال حاضر، انواع پتو در برند و انواع گوناگونی در بازار موجود است.که رنج قیمتی آنها با توجه به سایز و برند متفاوت می شوند شرکت از توزیع کنندگان عمده پتو می باشد که با برندهای معتبری مانند روشا، گلبافت و….،همکاری دارد. خریداران محترم برای خرید عمده پتو عروسکی نوزاد و همچنین مشاهده سایر محصولات و استعلام قیمتها از طریق سایت شرکت به کارشناسان فروش شرکت مراجعه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما