مرجع عرضه پتو لاله مهرگان زنبق گل دار

پتو لاله مهرگان زنبق یکی محصولات متنوع عرضه شده در بازار است که امروزه انواع مختلفی از این محصول به بازار عرضه میشود. پتو لاله مهرگان زنبق گل دار یکی از محصولات جدید تولید شده از سوی شرکت مهرگان است، این محصول با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور باشد و مرجع عرضه این پتو به همان نسبت در سراسر کشور افزایش یابد.
پتو لاله مهرگان یکی از منسوجات با کیفیت در صنعت نساجی است، این پتو با داشتن جنس مقاوم و با کیفیت توانسته است به خوبی خود را نشان دهد و جزو محصولات صادراتی به شمار آید، هر سال بیش از 5000 تن از منسوجات تولید شده مهرگان زنبق گل دار، به کشورهایی نظیر: عراق، ترکیه، پاکستان، ارمنستان، تاجیکستان، آذربایجان، روسیه صادر میشود و تاجران با استفاده از صادرات این محصول به کشوری دیگر ضمن سود آوری زیاد برای خود توانسته اند زمینه اشتغال بسیاری از هموطنان عزیز را فراهم سازند. با گسترش فروش این محصول در سطح کشور و تقاضای روز افزون این محصول، شرکت تولیدی تصمیم گرفت در اقصا نقاط کشور نمایندگی های فروش تاسیس کند تا این محصول به راحتی در اختیار خریداران این پتو قرار گیرد و بتوانند این پتو را با طرح و رنگ دلخواه خود به صورت مستقیم از طریق این نمایندگی ها خریداری کنند.
خریداران باید در انتخاب و خرید پتو بسیار دقت داشته باشند تا در دام سودجویان و کلاهبرداران پتو نیفتند، زیرا امروزه در سطح جهان دلالان و کلاهبرداران، محصولات نامرغوبی عرضه کرده اند که متاسفانه بسیاری از خریداران پتو در دام این سودجویان افتاده اند و با انتخاب یکی از پتوها علاوه بر ضرر مالی که دچار شده اند، باعث شده سلامتی آنها به خطر افتد، زیرا هر فرد به صورت میانگین یک سوم الی یک دوم از ساعات شبانه روز را به استراحت مشغول است و پتو یکی از وسایل خواب است که بیشتر از سایر منسوجات در تماس با پوست و بدن ما است و اگر از پتویی استفاده شود که حساسیت زا باشد در نتیجه مشکلاتی را برایمان ایجاد میکند. خریداران پتو باید این محصولات را به صورت مستقیم از مراجع عرضه کننده پتو خریداری کنند تا از جنس خریداری شده خود اطمینان داشته باشند به همین ترتیب کارخانه تولیدی پتو لاله مهرگان قابلیتی را ایجاد کرده که محصولات خود را به صورت مستقیم از سایت تولیدی سفارش دهید. در زمان های گذشته برای خرید یک پتو مناسب باید به صورت حضوری به بازار مراجعه کرد، اما امروزه خرید پتو بسیار آسان است و جهت سفارش پتو میتوانید در هر مکانی با استفاده از تلفن همراه خود به شبکه اینترنت جهانی متصل شوید و پتو لاله مهرگان زنبق را متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن درب منزل این محصول با کیفیت را دریافت کنید.

نکاتی درباره پتو لاله مهرگان

نکاتی درباره پتو لاله مهرگان

بسیاری از انسان ها از سرما گریزان هستند و در این میان سخن از پتو میشود که با داشتن گرمای مناسب درون خوب گزینه مناسبی برای استفاده و دور ماندن از سرما به شمار میرود. پتو وسیله ای بسیار مقاوم و مناسب است که در شب های سرد زمستانی کاربرد دارد تا به خوبی گرم شویم و از سرماخوردگی و بیماری های مشابه دور بمانیم. پتو لاله مهرگان زنبق یکی از منسوجات نوین و با کیفیت تولید شده در صنعت نساجی است، این پتو کالایی دوست داشتنی و پرطرفدار است.
این پتو یکی از محصولاتی است که میتوانید به راحتی بدن خود را پس از سپری کردن یک روز طاقت فرسا سرد زمستانی به آن بسپارید، به طور میانگین حدود یک سوم از ساعات شبانه روز را به خواب سپری میکنیم، در این صورت باید از پتویی استفاده کنیم تا با کیفیت مناسب و بالای خود آرامش و راحتی را به ما عطا کند.
پتو لاله مهرگان زنبق گل دار با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی تولید شده و کیفیت بالایی دارد که جزو پتوهای پرطرف دار به شمار میرود، امروزه شاهد عرضه این پتو در بازار به صورت پتویی چهار فصل است. ایران با داشتن چهار فصل و موقعیت اقلیمی متنوع کشوری با آب و هوای مختلف است و به همین دلیل شرکت تولیدی پتو لاله مهرگان زنبق محصولاتی نوین تولید کرده است که با تمامی فصول سال مطابق داشته باشد.
پتو لاله مهرگان در ابعاد تک نفره 120 در 250 سانتی متر و وزن 500 گرم است که این پتو در ابعاد دو نفره شامل 220 در 250 سانتی متر و وزن 800 گرم است و وزن های بسیار سبک و اندازه های متناسب با قد مصرف کننده است. در این میان پتوی لاله محبوبیت زیادی دارد که در نوع و سایز و طرح های گوناگونی در بازار عرضه شده است. در ادامه به روند و نحوه تولید پتو زنبق گل دار میپردازیم.
پتو لاله مهرگان زنبق از الیاف های 60 % الیاف پنبه و 20 % الیاف پلی استر ویسکوز و 20 % الیاف ابریشم تولید شده است که با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی این الیاف به یکدیگر تار و پود و ترکیب میشوند، سپس با استفاده از ماشین بافندگی و ریسندگی بافت یک پارچه پتو تشکیل میشود و در دستگاه رنگ رزی به رنگ های طبیعی ترکیب میشود، سپس پتوها با استفاده از ماشین کاتر برش داده میشوند و در بسته بندی های متنوع قرار میگیرند تا برای تمامی رده های سنی این پتو کاربرد داشته باشد.

پتو ضد حساسیت برای چه کسانی مناسب است

پتو ضد حساسیت برای چه کسانی مناسب است

پتو کالایی در رده کالاهای خواب است که در انواع طرح و جنس در بازار وجود دارد، یکی از مشخصات پتو لاله مهرگان زنبق گل دار و ویژگی های مهم این محصول ضد حساسیت بودن آن است. مصرف کننده پتو باید به این فاکتور بسیار اهمیت دهد زیرا اگر پتو حساسیت زا باشد باعث میشود بدن مصرف کننده دچار حساسیت پوستی یا بیماری اگزما شود و در نتیجه در کیفیت خواب مصرف کننده تاثیر گذار خواهد بود. پتو وسیله ای شخصی محسوب میشود که برای هر فرد باید به صورت مجزا استفاده شود، پتو لاله مهرگان محصولی است که از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و با داشتن ویژگی هایی دیگر مانند: مقاومت بالا، نرمی و لطافت بالا، وزن سبک، حجم و ابعاد کم، ضخامت مناسب و… بسیار گزینه مناسبی برای مصرف کنندگان است.
این پتو را میتوان برای رده سنی کودکان هم مورد استفاده قرار داد و بر اساس گزارش های به دست آمده امروزه این محصول برای نوزادان هم مورد استفاده قرار میگیرد، زیرا با داشتن ویژگی ضد حساسیت گزینه مناسبی برای استفاده برای آنها است، نوزادان و کودکان به طور میانگین حدود 15-12 ساعت از ساعات شبانه روز را مشغول خواب هستند و باید از پتویی استفاده کنند تا به خوبی خودش را با بدن نوزاد و پوست نازک آن وفق دهد.
بیشترین حجم تولید وفروش پتو در بازار؛ از آن پتو لاله مهرگان است که با داشتن ویژگی های بارز توانسته است از نمونه های چینی و پتو کره ای پیشی گیرد و مورد توجه خریداران واقع شود. امروزه یکی از معضلات مصرف کنندگان پتو قیمت آنها است، شرکت تولیدی پتو لاله مهرگان زنبق گل دار، محصولات خود را با قیمت درب کارخانه و تولیدی، به صورت آنلاین به فروش میرساند، خریداران این محصول میتوانند این پتو مرغوب و ضد حساسیت را به صورت مستقیم خریداری کنند تا هزینه باربری و ارسال را متحمل نشوند.

از پتو پشم شیشه چه میدانید

از پتو پشم شیشه چه میدانید

در بازار امروزه انواع پتو شامل پتو نخی، پلی استری، پنبه ای، پتو پشم شیشه ای، دو لایه و… تولید میشوند که میخواهیم در این محتوا پتو پشم شیشه ای را شرح دهیم.
پتو پشم شیشه ای یکی از گرم ترین منسوجات پرمخاطب است، این پتو برای افرادی که از سرما گریزان هستند بسیار گزینه مناسبی به شمار میرود. یکی از مهم ترین ویژگی های این پتو این است که به خوبی گرما را درون خود حبس میکند و با داشتن لطافت بالا بهترین افراد این پتو را انتخاب میکنند. ناگفته نماند که پتو پشم شیشه ای یکی از منسوجات تولید شده شرکت مهرگان است، این پتو در ابعاد تک نفره و دو نفره تولید میشود که الیاف مصنوعی دارد، کمی زبری و سنگینی این پتو به دلیل داشتن ضخامت مناسب است. پتو پشم شیشه ای فضای بسیار کمی را به خود اشغال میکند و جزو محصولات صادراتی به شمار میرود.

عمده فروشان انواع پتو لاله مهرگان زنبق گل دار

عمده فروشان انواع پتو لاله مهرگان زنبق گل دار

انواع پتو لاله مهرگان زنبق گل دار به صورت مستقیم و غیر مستقیم عرضه میشود. این پتو با داشتن جنس مقاوم توانسته است در سطح داخل و خارج از کشور طرفداران زیادی داشته باشد. تاجران پتو لاله مهرگان زنبق این محصول را میتوانند به صورت عمده و انبوه یا خرده خریداری کنند، خرید عمده این محصول از عمده فروشان و شرکت تولیدی باعث میشود تا مورد نظر با قیمت ارزان تری برایتان در آید، عمده فروشان انواع پتو لاله مهرگان شامل پتوهای پنبه ای مهرگان، پتو مهرگان زنبق گل دار، پتو نخی، پتو پلی استری، پتو پشم شیشه ای، پتو مسافرتی گل دار و… عرضه میکنند.
ترجیحا توصیه میشود این محصول را به صورت عمده خریداری کنید تا سود آوری زیادی برای مصرف کننده داشته باشد.

پتو پاییزه

پتو لاله مهرگان زنبق گل دار پاییزه

کارخانجات تولیدی پتو، به خصوص کارخانه تولیدی پتو لاله مهرگان توانسته است پتوهایی جدیدی شامل پتو پاییزه تولید کند که طرفداران زیادی به سمت و سوی این پتو شتافته اند. این پتو به صورت طرح برجسته یا طرح ساده و گل دار تولید میشود، پتو زنق گل دار یکی از برندهای این پتو است که گل به کار رفته در این پتو شامل طرح پاییزه یا بهاره است و متناسب با بودجه و طرح دلخواه خود میتوانند نسبت به خرید این پتو ارزان اقدام کنید.
پتو پاییزه در ابعاد یک نفره و یک لایه یا دو نفره و دو لایه تولید میشود، این پتو با داشتن رنگ بندی متنوع فروش بسزایی داشته است.

پتو پاییزه

پتو طرح سیندرلا

شرکت تولیدی پتو لاله مهرگان توانسته طراحی و رنگ بندی نوینی را در پتوهای خود به کار ببرد تا برای دختران پتوهایی جدیدی تولید کند. یکی از تولیدات عرضه شده از بازار که بسیار مورد توجه دختران قرار گرفته است پتو طرح سیندرلا است. این پتو با داشتن طراحی زیبا و مدرن و همچنین رنگ بندی متنوع توانسته است فروش گسترده ای را شامل خود کند، از پرفروش ترین رنگ های پتوهای تولید شده مهرگان میتوان به رنگ هایی نظیر: صورتی، آبی، قرمز و… اشاره کرد.
طرح این پتو بسیار مقاوم بوده که به راحتی میتوانید آن را به صورت دستی یا ماشینی و با مواد شوینده شست و شو کنید، طرح سیندرلا این پتو به صورت برجسته و سه بعدی است تا در زیبایی تخت و دکوراسیون اتاقتان زیبایی دو چندانی ایفا کند. از ویژگی دیگر این منسوجات میتوان به نرم و لطیف بودن، وزن سبک، ابعاد کم حجم، محافظ گرمایی بالا، عایق گرمایی، ضد حساسیت، ضد الکتریسیته و… اشاره کرد.

انواع پتو لاله مهرگان

انواع پتو لاله مهرگان زنبق گل دار

کارخانه تولیدی پتو لاله مهرگان بیش از 40 دهه در حال فعالیت است و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است، این شرکت فعالیت رو خود را با استفاده از مدرن ترین دستگاه های خارجی شروع کرده است و انواع پتو را امروز در سطح بازار داخلی و خارجی عرضه کرده است. از جمله انواع پتو لاله مهرگان میتوان به پتوهای نظیر اشاره داشت شامل: پتو زنبق، پتو زنبق سه بعدی، پتو طرح برجسته، پتو شقایق گل دار، پتو مینا، پتو ارکیده، پتو ارگانیک، پتو پشم شیشه ای، پتوکلاسیک، پتو مسافرتی و… اشاره کرد؛ تمامی پتوهای اشاره شده در ابعاد تک نفره و دو نفره تولید میشود که برای رده های سنی نوزاد، نوجوان، جوانان، بزرگسالان مورد استفاده قرار میگیرد، جهت مشاهده انواع پتو لاله مهرگان و اطلاع از قیمت ها میتوانید به سایت شرکت تولیدی پتو لاله مهرگان مراجعه کنید و متناسب با نیاز خود به صورت انبوه عمده یا خرده تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما