قیمت پتو گلبافت نوزاد پسر ارزان

پتو گلبافت نوزاد یکی از با کیفیت ترین پتو هایی است که تاکنون جهت استفاده نوزادان به بازار عرضه شده است. این محصول دارای نرمی و انعطاف پذیری خاصی است که آرامش در هنگام خواب را برای نوزاد دلبند شما به ارمغان می آورد. آنچه در هنگام خرید پتو گلبافت پسر به آن توجه می شود علاوه بر طرح های بی نظیر آنها قیمت پتو است که با توجه به کیفیت بالایی که دارند بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند.

قیمت پتو گلبافت نوزاد پسر ارزان

مدل های مختلف پتو گلبافت نوزاد پسر

مدل های مختلف پتو گلبافت نوزاد پسر

پتو های گلبافت ویژه نوزادان در مدل های مختلفی به بازار ارائه می شوند که در ذیل به شرح آن ها پرداخته می شود : 

  • پتو های گلبافت نوزادی کلاه دار : این مدل پتو مربع شکل بوده و در گوشه بالایی خود یک سه گوش از جنس خود پتو و کاملا هماهنگ با طرح و رنگ آن تعبیه شده است که به عنوان کلاه استفاده شده و سر نوزاد را پوشش می دهد. 

این مدل کلاه جهت پوشاندن نوزاد و بیرون بردن آن در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • پتو های گلبافت نوزادی بدون کلاه : این نوع پتو به شکل مربع بوده و برای پوشش دادن نوزاد در هنگام خواب در گهواره یا تخت های کوچک استفاده می شود. 
  • پتو های نوزاد گلبافت پرز دار : این محصول جهت استفاده برای پوشاندن بدن نوزادانی که بین یک تا هفت ماه  قرار داشته و تحرک بالا و دندان ندارند استفاده می شوند. 
  • پتو های نوزاد گلبافت بدون پرز : از این مدل پتو جهت پوشاندن نوزادان بیش از هفت ماه که دامنه حرکتی نسبتا بالایی داشته و دندان شیری دارند استفاده می شوند. 

از آنجا که این گروه نوزادان علاقه زیادی به خوردن اشیا مختلف اطراف خود دارند و هر وسیله ای را به سمت دهانشان می برند از پتو های بدون پرز استفاده می شود. 

مرکز خرید انواع پتو گلبافت نوزاد

مرکز خرید انواع پتو گلبافت نوزاد

متقاضیان می توانند جهت خرید انواع پتو گلبافت نوزاد به مرکز خرید و فروش پتو گلبافت در سراسر کشور مراجعه نموده و از میان تنوعی از طرح، رنگ، اندازه و مدل های مختلفی از پتو های نوزاد که به بازار عرضه شده اند نمونه مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام فرمایند. 

در این مراکز خرید، پتو های گلبافت نوزادی در مدل های مختلف کلاه دار و بدون کلاه در رنگ های پسرانه ای چون آبی، زرد، قرمز و سایر رنگ های مورد علاقه والدین در طرح هایی از شخصیت های کارتونی یا قهرمانان کتاب های داستان و مواردی از این قبیل به متقاضیان ارائه می شود تا بتوانند از خرید خود لذت برده و بیشترین میزان رضایت را از خرید این محصول داشته باشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما