قیمت عمده پتو پریما نگار یزد

آیا از قیمت عمده پتو پریما نگار یزد خبر دارید؟ آیا می دانید کدام فروشگاه و مرکز فروش اقدام به عرضه و توزیع گسترده این محصول کرده است؟ دفتر مرکزی کارخانه پتو پریما نگار یزد کجاست؟ آیا از مشخصات این پتو اطلاعاتی دارید؟ آیا شما به دنبال خرید پتویی که تمام فاکتورهای لازم را داشته باشد هستید؟
اگر مدتی است که در مورد انواع پتو تحقیق میکنید ولی هنوز پتوی ایده آل خود را پیدا نکرده اید، پیشنهاد میکنم تا انتها با ما همراه شوید. در این مقاله میخواهیم با پتو پریما نگار یزد آشنا شویم که برای خرید عمده و اطلاع از قیمت عمده پتو پریما نگار یزد میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.
پتوها در دسته کالاهای خواب طبقه بندی میشوند. کالای خواب برای هر فرد از چند جهت اهمیت ویژه ای دارد که مهم ترین آنها نقش داشتن در کیفیت خواب فرد است.
شاید تاکنون از این منظر به این کار تکراری که هر شب انجام میدهید، نگاه نکرده باشید، اما واقعیت این است که خواب اهمیت زیادی در سلامت جسم و جان ما دارد. واقعاً خوابیدن یک عمل تکراری است که ما هر شب یا حتی هر روز آن را انجام میدهیم ولی آیا تاکنون فکر کرده اید که اگر یک یا چند روز پشت سر هم نخوابید، چه آسیب هایی به بدن خود وارد میکنید؟

قیمت عمده پتو پریما نگار یزد
این آسیب ها از مهم ترین و بالاترین عضو بدن انسان شروع میشود و تا کوچک ترین عضو بدن ادامه دارد. بله جمله ای که هم اکنون خواندید، کاملاً واقعی است؛ شاید در مجلات پزشکی خوانده باشید که خواب بد یا نخوابیدن باعث میشود مغز خود را تخریب کند. آسیب های ناشی از خواب بی کیفیت تنها به مغز ختم نمیشود، بلکه گریبان پوست، مو، وزن، کلیه ها و خیلی دیگر از اندام های بدن شما را میگیرد.
آیا تاکنون فکر کرده اید که خواب عمیق و راحت شب های خود را مدیون چه چیزی هستید؟ یا تا الان به این اندیشیده اید کسانی که بی خواب هستند و اصلا ًخواب مناسبی ندارند دلیلش در چیست؟ اصلاً مشکل کار آنها کجاست؟
اگر جزو دسته دوم هستید این متن را با دقت بیشتری بخوانید. هر کاری در این دنیا نیازمند الزاماتی است که باید در حین انجام کار یا قبل از آن مهیا شده باشند. خواب نیز همینطور است، نیازمند الزاماتی است که باید قبل از انجام عمل خوابیدن تهیه شوند و در زمان خواب نیز در دسترس ما قرار گیرند.
این الزامات کالای خواب نامیده میشوند که پتو یکی از آنها است. یک سؤال دیگر از شما میپرسم آیا تاکنون به این فکر کرده اید پتو چه چیزی در خود دارد که اکثر انسان ها به شدت به آن وابسته اند؟ یا فکر کرده اید چه مزایایی دارد؟
فواید پتو بسیار است، اما دو مورد از زیباترین آنها را برایتان مثال میزنیم.
شاید باورتان نشود اما پتو باعث ترشح هورمون هایی در بدن میشود که عاملی بر خوابیدن و داشتن خواب بهتر هستند. وقتی که پتو را روی بدن خود میکشید، این وسیله عزیز و دوست داشتنی شما دستور ترشح چنین هورمون هایی را به بدن شما القا میکند.
مثال دومی که میتوانیم از فواید پتو بزنیم، خنثی کردن جنب و جوش های بدن شما در خواب است. شاید اتفاق افتاده باشد که بعضی شب ها بدخواب شده باشید یا مدام تکان بخورید؛ دلیلش پتوی نامناسب است. پتو با مهار حرکات بدن در حین خواب باعث میشود که شما بهتر و آرام تر بخوابید.
اگر بخواهیم در خصوص این حس شیرین یعنی خواب و این کالای عزیز که خواب ما را هزاران بار شیرین تر میکند، صحبت کنیم، ساعت ها زمان نیاز است. پس بهتر است که برویم سراغ اصل موضوعی که در ابتدای متن به آن اشاره شد، یعنی معرفی پتویی که تمام فاکتورهای لازم را داشته باشد.

همه چیز درباره پتو پریما نگار یزد

همه چیز درباره پتو پریما نگار یزد

پتو پریما نگار یزد یکی از پتوهای عرضه شده توسط کارخانه تولید پتو است که با ویژگی ها و فواید زیادی که داشته، توانسته است به سرعت جای خود را نه تنها در خانه اکثر ایرانی ها، بلکه در آن سوی مرزهای ایران نیز باز کند.
پتوهای پریما نگار یزد با استفاده الیاف پنبه یا پلی استر تولید میشوند. تمامی الیافی که در کارخانه نگار یزد مصرف میشوند، الیافی مرغوب و باکیفیت هستند. کیفیت الیاف در کنار دستگاه های به روز و استاندارد کارخانه نگار یزد باعث شده پتویی با کیفیت اعلا تولید شود.
پتوهای پریما نگار یزد تمام ویژگی هایی که یک پتوی ایده آل باید داشته باشد را به بهترین و کامل ترین شکل ممکن دارند که در ادامه چند مورد از آنها را توضیح خواهیم داد.
یکی از مواردی که خیلی از ما هنگام تهیه پتو به دنبال آن هستیم، زیبایی پتو است. زیبایی هر محصولی به چند مورد از جمله رنگ، طرح و نقش، بی عیب و نقص بودن آن و… بر میگردد.
در مورد بی عیب و نقص بودن باید این گونه توضیح دهیم که پتوهای پریما نگار یزد بدون هیچ گونه زدگی، خوردگی یا هر عیب دیگری در سطح خود تولید میشوند. به علاوه پتوهای پریما هیچ گونه انحراف یا سر کجی در چهار طرف خود ندارند.
این ویژگی پتوهای پریما نگار یزد به دلیل وجود تیم کنترل کیفیت و تضمین کیفیت قوی در این کارخانه است. بعد از اتمام مراحل تولید و قبل از ورود پتو به واحد بسته بندی، تمامی پتوها از تمامی جهات توسط این تیم مجرب چک و بررسی میشوند.
در مورد طرح روی پتو های پریما نگار یزد باید بگوییم که تنوع این طرح ها زیاد است. پتوهای پریما نگار یزد با طرح های مختلفی مثل طرح گل، پروانه، عروسکی، تک رنگ، الوان و صد ها طرح دیگر تولید میشوند.

طرح متنوع پتو نگار یزد
تمامی این طرح ها طرفداران خاص خود را دارند. مثلاً طرح های گل و پروانه پتو پریمای نگار یزد از جانب عروس خانم های جوان و بقیه خانم های خانه دار حمایت زیادی شده اند. بسیاری از خانم های جوان پتوهای طرح گل و پروانه، حتی تک رنگ و الوان پتو پریمای یزد را به عنوان پتوی جهزیه خود آن هم با تعداد زیاد خریداری میکنند.
یا مثلاً پتوهای تک رنگ و عروسکی یک نفره از جانب نوجوانان و جوانان خیلی مورد توجه قرار گرفته اند.
لازم به ذکر است که تمامی این طرح ها با تنوع رنگ بسیار بالایی تولید میشوند. همانطور که گفتیم و قطعاً شما میدانید رنگ یکی از عوامل خیلی تأثیرگذار در زیبایی هر چیزی است. کارخانه نگار یزد از رنگ هایی درخشان، براق و متنوع برای تولید این منسوج بی نظیر خود استفاده میکند. میتوان این چنین گفت که تنوع رنگ، تنوع طرح و زیبایی طرح ها همگی با هم مجموعه ای از پتوهای زیبا را تشکیل میدهند که این مجموعه میتواند خیل عظیمی از سلایق و روحیات را پوشش دهد. شما و اعضای خانواده شما هر سلیقه ای که دارید و هر رنگی را که میپسندید، میتوانید پتوی متناسب با خود را در بین پتوهای پریما نگار یزد پیدا کنید. تنها کافی است که به نمایندگی ما سر بزنید یا به صورت غیر حضوری در همین سایت کاتالوگ طرح و رنگ پتوهای پریما نگار یزد را مشاهده فرمایید.

نرمی و لطافت پتو پریما نگار یزد
مورد دیگری که همه ما در پتوی خود به دنبال آن هستیم، نرمی و لطافت است.
همه ما استفاده از پتوهای قدیمی که خشک و خشن هستند را نمیپسندیم؛ به ویژه نسل جدید که اصلاً تمایلی به استفاده از پتو های ضخیم و خشن قدیمی به عنوان روانداز خود در طول شب ندارند. پتوهای راشل که نسل جدید پتو هستند و برای اولین بار در کل خاورمیانه کشورمان ایران موفق به تولید آنها شده است، پتو ایی نرم و بسیار لطیف اند. پتو پریما نگار یزد نیز در طبقه پتوهای راشل قرار میگیرد. این پتوها با پتوهای قدیمی از نظر نرمی و لطافت اصلاً قابل مقایسه نیستند.
پتو های پریما نگار یزد آنقدر نرم و راحت هستند که شما در تمام شب احساس میکنید در پر قو خوابیده اید.
پتوهای پریما نگار یزد دارای ضخامتی مناسب و به اندازه هستند. این پتو ضخامتی معمول دارد که هم فرد احساس سرما نکند و هم خیلی احساس گرما نکند. اگر در شب احساس گرمای شدیدی کنید، مجبور میشوید پتو را کنار بزنید. کنار زدن پتو هم مضراتی دارد، مثلاً ممکن شما از شدت گرما زیر پتو عرق کرده باشید و وقتی پتو را کنار میزنید «به قول قدیمی ها عرق شما ببندد و سرما بخورید».
گرمایی که توسط این پتو ایجاد میشود نیز به همین ترتیب است. گرمایی به اندازه که در شب های سرد پاییز و زمستان شما را به اندازه گرم کند و در فصل های بهار و تابستان رواندازی مناسب برایتان باشد.

الیاف پتو پریما نگار
الیاف پتو پریما نگار یزد چون قابلیت گردش هوا در آنها وجود دارد، در واقع طی یک فرآیند طبیعی طبق درجه دمای محیط گرمایی به اندازه و مناسب ایجاد میکنند.
پتوهای پریما نگار یزد کاملاً آنتی باکتریال هستند. شاید بپرسید آنتی باکتریال بودن چه ربطی به پتو دارد. شاید خیلی از ما انسان ها پتو را یک وسیله ساده بدانیم که رعایت نکات بهداشتی در تولید و مصرف آن اهمیت آنچنانی نداشته باشد.
اما باید بگوییم به همان اندازه که آنتی باکتریال بودن برای ما مهم است، برای کالای خواب ما نیز اهمیت دارد. دلیلش هم واضح است؛ چون تمامی کالاهای خواب ازجمله پتو با قسمت هایی از بدن ما تماس مستقیم دارند. مثلاً بالشت با پوست صورت، چشم و بینی در تماس است، پتو و روتختی نیز تقریباً با تمام بدن در تماس هستند. پس آنتی باکتریال بودن آنها ضروری است. در واقع کالاهای خواب اگر دارای این خاصیت نباشند، میتوانند باعث بروز حساسیت هایی در بدن ما شوند.
پتوهای پریما نگار یزد را میتوانید به دو روش در منزل بشویید یا آنها را به خشک شویی ببرید. برای شست و شوی پتوهای پریما نگار یزد در منزل میتوانید از ماشین لباس شویی خود استفاده کنید، تنها به شرط اینکه ماشین لباس شویی شما با توجه به وزنش گنجایش پتو را داشته باشد. پتوها هنگام شست و شو با آبی که جذب الیاف آنها میشود، سنگین میشوند. برای همین باید به وزن پتو و گنجایش وزنی ماشین لباس شویی خود دقت کنید.
با دست نیز میتوانید پتو پریما نگار یزد را بشویید.

چند نکته که قبل و حین شست و شو باید رعایت کنید

چند نکته که قبل و حین شست و شو باید رعایت کنید

قبل از خیس شدن پتو، حتماً آن را به خوبی بتکانید تا تمام گرد و غبار یا ذرات ریز مواد که در پرزهای پتو هستند، خارج شوند.
برای شست و شو از مواد شوینده ملایم استفاده کنید که هم برای بدن شما ایجاد حساسیت نکنند و هم لطافت پتو را از بین نبرند. گرچه به استفاده از تقریباً اکثر مواد شوینده مجاز هستید، اما استفاده از مواد شوینده ملایم مثل نرم کننده ها یا مایع های لباس شویی بهتر است.
از آب خیلی سرد یا خیلی گرم استفاده نکنید. آب خیلی سرد نمیتواند پتو را به خوبی تمیز کند و آب خیلی گرم هم میتواند باعث بروز آسیب به تار و پود پتو شود. استفاده از آب با دمای معمولی مثل 30 یا 40 درجه توصیه میشود.

شست و شوی پتو پریما نگار یزد
بعد از اتمام شست و شو پتو را با توجه به برچسب شست و شو در مکانی مناسب خشک کنید. پتوها را با توجه به الیاف به کار رفته در آنها باید با شرایط مخصوص خشک کرد که در برچسب شست و شو متصل به خود پتو توضیح داده شده است.
پتوهای پریما نگار یزد با ابعاد یک نفره و دو نفره به ترتیب 160 در 220 سانتی متر مربع و 220 در 240 سانتی متر مربع تولید میشوند. وزن پتوهای یک نفره پریما یزد به صورت خالص 2150 و با بسته بندی 2400 گرم است. وزن پتو دو نفره پریما نیز 2800 و با بسته بندی 3100 گرم است.
پتوهای پریما نگار یزد همانطور که در اوایل متن اشاره شد، در زمره پتوهای صادراتی ایران هستند. این پتوها با داشتن چنین ویژگی های فوق العاده ای توانسته اند نظر بسیاری از مصرف کنندگان پتو در خارج از مرزهای ایران را نیز به خود جلب کنند.

مراکز عرضه پتو پریما نگار یزد

مراکز عرضه پتو پریما نگار یزد

مراکز و نمایندگی های زیادی در ایران به عرضه پتو پریما نگار یزد مشغول هستند. یکی از بهترین این مراکز نمایندگی معتبر ما است که امکان خرید حضوری، اینترنتی و حتی تلفنی را به مشتریان خود داده است. شما برای خرید پتو پریما نگار یزد میتوانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما