قیمت عمده پتو لیلیان نقره ای

پتو لیلیان نقره ای یکی از انواع پتوهای زیبا و پر طرفدار ایرانی است که متقاضی های فراوانی دارد. توجه داشته باشید که این نوع پتو از نوع سنگین بوده و به کمک بروز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات بافندگی در شرکت لیلیان یزد از سال 1383 تولید میشود، پس از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این مجموعه در زمان بسیار کوتاهی توان تولید پتوهای انبوهی دارد که علاوه بر تنوع در طرح و رنگ با کیفیت بسیار بالایی تولید و روانه بازار میشوند. نمایندگی پخش پتو لیلیان نقره ای یزد در سراسر کشور وجود دارد و این مراکز پتوهای لیلیان را با مناسب ترین قیمت عرضه میکنند.

پتو لیلیان نقره ای
پتو لیلیان نقره ای در بین عموم مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و طرفداران خاص خود را دارند. این پتوها یکی از ملزومات و وسایل ضروری در عین حال شخصی برای هر انسانی است که مواد اولیه تشکیل دهنده آن میتواند از دو نوع طبیعی یا مصنوعی باشد. پتوهایی که امروزه چه در بازارهای حضوری و چه در بازارهای اینترنتی به فروش میرسند در انواع، طرح و رنگ های مختلفی عرضه میشوند و همین امر منجر به تفاوت در قیمت نهایی آنها شده است.
همان طور که شما میدانید امری مشهود است که پتوهای ساخته شده از الیاف طبیعی و درجه یک از قیمت بالاتری برخوردار هستند. چون این الیاف طبیعی علاوه بر استحکام و دوام مورد قبولی که دارد با پوست بدن انسان نیز سازگاری ویژه ای دارد.
قبل از پرداختن به موضوع اصلی باید بدانید که تیم پر قدرت دیبافت مفتخر است که انواع پتوها از جمله پتو لیلیان نقره ای را به صورت عمده و تکی و با قیمت خرید مستقیم از کارخانه به فروش میرساند. همچنین بیان این نکته را لازم میدانیم که شما میتوانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خرید انواع پتو از جمله پتو مرینوس پنبه ای نمایید؛ علاوه بر آن قبل از خرید خود توصیه میکنیم با مشاوران فروش ما تماس حاصل نمایید و از قیمت روز و واقعی انواع پتوها با خبر شوید و متناسب با میزان بودجه تان خریدی مطمئن را تجربه کنید.

پتو لیلیان نقره ای
و اینک سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید:

  • مشخصات پتو لیلیان نقره ای چیست و چه ویژگی هایی به فردی دارد؟
  • انواع مختلف پتو لیلیان کدام است و به چند دسته تقسیم بندی میشوند؟
  • کیفیت پتو لیلیان نقره ای در چه سطحی قرار دارد و نحوه ساخت آن از نظر کیفی چگونه است؟
  • مرجع پخش پتو لیلیان نقره ای در کجا واقع شده است و عمل کرد آن به چه شیوه ای است؟

با ما همراه باشید تا در طول این مقاله بتوانید پاسخ هر یک از این سوال ها را بیابید و بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در زمینه انتخاب پتوی لیلیان نقره ای داشته باشید تا با استفاده از عنوان هایی که در ادامه ذکر میشود، بتوانید اطلاعات و آگاهی خود را ارتقا داده و با راهنمایی های مربوطه بهترین خرید را تجربه کنید.

مشخصات پتو لیلیان نقره ای

مشخصات پتو لیلیان نقره ای

از جمله نساجی های فعال در سطح کشور ایران شرکت لیلیان یزد است که توان تولید حدود 3000 تخته پتوی با کیفیت را با بهترین الیاف درجه یک و مدرن ترین ماشین آلات بافندگی در طول یک روز دارد. همان طور که قبلا اشاره کردیم این مجموعه از بهترین الیاف هم چون نخ 100 % پلی استر استفاده میکند و همین امر منجر میشود علاوه بر اینکه این پتوها چروک نشود، بلکه با پوست بدن نیز سازگاری داشته و موجب حساسیت های پوستی و خارش نشود.
پتو سورینا، پتو هدیه، پتو ممتاز و پتو پریما از انواع مختلف پتوهای لیلیان هستند که دارای طرح ها و مدل های مختلفی هستند. یکی از دسته بندی ها میتواند بر اساس گل برجسته بودن یا صاف و یک دست بودن باشد؛ علاوه بر آن اینکه طرح روی پتو چند رنگ باشد یا تک رنگ باشد نیز میتواند دسته بندی دیگری باشد. در نظر داشته باشید که پتوها در دو سایز تک نفره و دو نفره به فروش میرسند. پتو لیلیان نقره ای بسیار متراکم است و با وزن 4400 گرم عرضه میشود.
در ادامه ویژگی ها و مشخصات پتو لیلیان نقره ای را شرح میدهیم:

  • پس از شست و شو رنگ و شکل و حالت اولیه خود را حفظ میکنند.
  • هنگام شست و شو رنگ پس نمیدهند و رنگ های پتو با یکدیگر تداخل پیدا نمیکند.
  • دارای دوختی بادوام هستند.
  • در طرح ها و رنگ های متعددی تولید شده اند.
  • متراکم بوده و بافت قوی و مناسبی دارند.

 

انواع مختلف پتو لیلیان

انواع مختلف پتو لیلیان

شرکت پتو لیلیان یکی از تولید کنندگان اصلی کالای خواب در ایران است که محصولات متنوع و متعددی را عرضه میکند. پتوها در دو مدل ساده و گل برجسته در اختیار مشتریان قرار گرفته است. توجه داشته باشید که پتوهای لیلیان یک رو هستند، یعنی یک طرف آنها دارای طرح بوده و طرف دیگر به صورت پشم است. از آنجا که شرکت صنعتی لیلیان یزد در تولید پتوهای خود از بهترین ابزار آلات بافتنی استفاده میکند، همواره شاهد این هستیم که بهترین نوع پتو را روانه بازار میکند. از جمله انواع پتوی لیلیان، پتوی سوپر برجسته است که علاوه بر خرید عمده و انبوه آن برای صادرات هم به کار میرود که هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی روی سایت های مختلفی در دسترس مشتریان قرار گرفته است.
پتوی گل برجسته لیلیان در دو سایز تک نفره و دو نفره به فروش میرسد. این محصول از کارخانه پتوی نگار یزد است که علاوه بر فروش داخلی برای صادرات نیز مناسب است و وجود استانداردها و ویژگی های مطلوب منجر به همین امر شده است. محصولات لیلیان بسیار متنوع بوده و انواع پتوی لیلیان با مشخصات خاص خود عرضه میشوند و باعث شده است که این شرکت نسبت به رقیب های خود یک پله بالاتر باشد. از جمله نساجی های فعال در سطح کشور ایران شرکت لیلیان یزد است که توان این را دارد که در طول یک روز حدود 3000 تخته پتوی با کیفیت را با بهترین الیاف درجه یک و مدرن ترین ماشین آلات بافندگی تولید کند.

همان طور که قبلا اشاره کردیم این مجموعه از بهترین الیاف هم چون نخ 100 % پلی استر استفاده میکند و همین امر منجر میشود که علاوه بر اینکه این پتوها چروک نشود، بلکه با پوست بدن نیز سازگاری دارد و موجب حساسیت های پوستی و خارش نشود.

بررسی کیفیت پتو لیلیان نقره ای

بررسی کیفیت پتو لیلیان نقره ای

پتوهای لیلیان از جمله پتوهای لیلیان نقره ای از نظر کیفیت در سطح بالایی تولید میشوند و اگر بخواهیم آنها را از جنبه کیفی مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که از کیفیت بالا و مطلوبی برخوردار اند، به گونه ای که میتوانند به راحتی مورد پسند هر نوع مشتری با هر سلیقه ای قرار بگیرند.
البته توجه داشته باشید که سطح کیفی تولید آنها منجر به تفاوت در قیمت نهایی پتوهای لیلیان نقره ای شده است. اطلاع از قیمت پتو لیلیان نقره ای به صورت کلی از فاکتورهای مهمی است و برای مشتریان مهم است. همان طور که میدانید عوامل متعددی روی قیمت نهایی پتو لیلیان موثر است و نمیتوان قیمت ثابت و معینی را برای آن تعیین کرد اما از طریق راه های ارتباطی که در اختیار شما قرار داده ایم میتوانید از قیمت روز آن مطلع شوید.

مرجع پخش پتو لیلیان نقره ای

مرجع پخش پتو لیلیان نقره ای

پتو لیلیان را میتوان به دو صورت تکی و عمده خریداری کرد. برای خرید انبوه و عمده این پتو در سراسر ایران نمایندگی های پخش فعالی وجود دارد که خدمات را به شما عزیزان ارائه میدهند. خرید عمده نسبت به خرید تکی مزایای بیشتری دارد، مثلا واسطه های فروش کم میشوند و این منجر به کاهش هزینه میشود همچنین از اتلاف وقت جلوگیری میشود. محصولات شرکت لیلیان یزد شامل پتوهای ساده و طرح دار در سایزهای یک نفره و دو نفره، پتوهای کودک و نوجوان با طرح های عروسکی و متنوع، تشک های طبی و معمولی و به طور کلی کالای خواب است.
تمامی این محصولات نام برده شده تولیدات شرکت لیلیان یزد هستند و به صورت ماشینی به فروش میرسند. همان طور که میدانید مزیت فروش ماشینی و کارخانه ای کاهش چشمگیر قیمت هاست که هزینه های شما نسبت به کیفیت محصولی که خریداری میکنید بسیار مقرون به صرفه میشود. یکی دیگر از مزیت های فروش ماشینی و کارخانه ای عدم وجود واسطه ها است که خود این امر نیز باعث میشود تا شما هنگام خرید ماشینی و کارخانه ای محصولات هزینه کمتری را بپردازید و این یک ویژگی مهم و بارز به شمار میرود.

مواد اولیه پتو لیلیان نقره ای
به کار بردن مواد اولیه مرغوب و طبیعی در الیافی که برای بافت پتوی لیلیان یزد به کار میرود و همچنین قیمت مناسب آن با توجه به کیفیت مورد قبول آن این شرکت را به یک قطب مهم صادراتی در کشور تبدیل کرده است و سالانه کشورهای زیادی به ویژه کشورهای همسایه خواهان واردات محصولات شرکت لیلیان یزد به قیمت کارخانه ای هستند و همه کشور های جهان برای خرید کانتینری پتو از کارخانه لیلیان یزد درخواست میدهند.
پتو لیلیان نقره ای یکی از انواع پتوهای زیبا و پر طرفدار ایرانی است که متقاضی های فراوانی دارد. توجه داشته باشید که این نوع پتو از نوع سنگین بوده و به کمک بروز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات بافندگی در شرکت لیلیان یزد از سال 1383 تولید میشود، پس از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این مجموعه در زمان بسیار کوتاهی توان تولید پتوهای انبوهی دارد که علاوه بر تنوع در طرح و رنگ با کیفیت بسیار بالایی تولید و روانه بازار میشوند. نمایندگی پخش پتو لیلیان نقره ای یزد در سراسر کشور وجود دارد و این مراکز پتوهای لیلیان را با مناسب ترین قیمت عرضه میکنند.
شرکت معتبر لیلیان یزد محصولاتی همچون پتوهای گل برجسته یا ساده، پتوهای تک نفره یا دو نفره، پتوهای کودک و نوجوان یا بزرگسال و به طور کلی کالای خواب مانند انواع تشک های طبی و فنری، سرویس خواب، سرویس میهمان، انواع لحاف و بالش و رو تختی و رو فرشی را خدمت مشتریان عرضه میکند.

سخن پایانی

اینکه شرکت تولیدی دیبا بافت نگار افتخار دارد برای همکاری در خرید و فروش کالاهای مرغوب و درجه یک خود، بهترین و درخورترین مشاوره های خود را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما