قیمت عالی پتو دو نفره سنفیلا

قیمت عالی پتو دو نفره سنفیلا با تمام ویژگی هایی که قرار است با مطالعه این مطلب در مورد آن به شما بازگو شود، موجب فروش روزافزون این پتوی مرغوب نزد طیف وسیعی از مردم شده است. پتوی دو نفره سنفیلا در رنگ های بسیار متنوع و زیبایی موجود است؛ بنابراین دست شما در انتخاب باز است و میتوانید هر رنگی از آن را که دوست دارید انتخاب کنید و با انتخاب طرح های زیبا و دیدنی آن سبب جذابیت اتاق خواب خود شوید. پتوی دو نفره سنفیلا ویژگی های متعددی دارد.

اولین مورد قابلیت شست و شوی این محصول است. همچنین این منسوجات قابلیت شست وشو با دست و ماشین لباسشویی را دارند و از این نظر هیچ محدودیتی ندارد. نکته دیگر این است که شما میتوانید این منسوج را با انواع مواد شوینده بشویید. مورد بعدی در رابطه با ضخامت پتوهای دونفره سنفیلا است. ضخامت این محصول بسیار مناسب است؛ از این رو این محصولات دوام بالایی دارند، یعنی شما بعد از خرید این کالا میتوانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید و به راحتی و با عوامل مختلف آسیب نمیبینند. لازم به ذکر است که این منسوجات به علت داشتن ضخامت بسیار خوب از گرما بخشی خوبی نیز برخوردار هستند.
مورد دیگر در رابطه با ضد حساسیت بودن پتو دو نفره سنفیلا است که باید گفت پتو های دو نفره سنفیلا به صورت ضد حساسیت تولید میشوند. ویژگی بعدی در رابطه با وزن این محصولات است. پتوهای دونفره سنفیلا از وزن مناسبی برخوردارند؛ بنابراین جا به جایی و حمل آنها، کار دشواری نیست و قادر خواهید بود به راحتی آنها را حمل کنید. مورد دیگری که در رابطه با این محصولات باید بیان کرد این است که در سایز استاندارد تولید میشوند.

پتو سنفیلا چه پتویی است

پتو سنفیلا چه پتویی است

پتو گلبافت دو نفره سنفیلا یکی از نمونه های موجود در بازارهای فروش است که با توجه به کیفیت بسیار بالای خود توانسته است نظر خریداران بسیاری را به سوی خود جلب کند؛ به گونه ای که در صدر جدول های فروش قرار دارد و همواره برای تولید کنندگان و عرضه کنندگان خود سبب سود آوری شده است. این پتوها ضد حساسیت هستند. این پتوها از ظرفیت شست وشوی بسیار بالایی برخوردار هستند. تحقیقات ثابت کرده است که اگر کالاهای خواب دچار آلودگی شوند، برای فرد ایجاد بیماری خواهند کرد؛ بنابراین برای جلوگیری از این امر لازم است که شما آنها را به صورت مکرر بشویید. با وجود چنین ویژگی در این محصول هیچ آسیبی به بافت و ظاهر محصول در اثر شست و شوی مکرر وارد نخواهد شد.

در تابستان این مدل پتو مناسب است

در تابستان این مدل پتو مناسب است

در حال حاضر با توجه به نیازهای مردم این دسته از منسوجات در نمونه های مختلفی در بازارهای فروش موجود هستند. بنابراین هر فرد میتواند نمونه مورد نظر خود را انتخاب کند. همچنین پتوها برای فصل های مختلف، به صورت متفاوت تولید میشوند؛ یعنی شما میتوانید برای هر فصل متناسب با شرایط آب و هوایی آن فصل این منسوجات را تهیه کنید.

تابستان فصلی است که آب و هوای گرمی دارد. بنابراین در این فصل، استفاده از پتوهایی با ضخامت بالا مناسب نخواهند بود؛ چرا که به خودی خود هوا گرم است. بنابراین پتوی مناسب این فصل پتویی است که از ضخامت پایین تری برخوردار است مانند پتو دو نفره سنفیلا تا هنگام خواب احساس گرما نکنید. پتوی مناسب تابستان از ویژگی های دیگری نیز مانند: ضد حساسیت بودن، قابلیت شست و شوی بالا، دوام بالا، قابلیت تنفس، ضد حساسیت بودن، وزن مناسب و… برخوردار است.

شیوه پاک کردن لکه از پتو

شیوه پاک کردن لکه از پتو

اولین نکته ای که باید در مورد شیوه پاک کردن لکه از پتو به آن توجه کرد این است که لکه ایجاد شده با چه ماده ای است؛ چون روش پاک کردن لکه های مختلف، متفاوت است. برای مثال اگر شما لکه ای را که تحت تاثیر آب گرم پخش میشود، با آب گرم بشویید آلودگی نه تنها از روی منسوج پاک نمیشود، بلکه بیشتر نیز میشود. هر نوع ماده شیمیایی را که برای تمیز کردن منسوج مورد نظر خود میخواهید مورد استفاده قرار دهید را تست کنید و بعد محصول خود را با آن بشویید؛ زیرا ممکن است این ماده به کلی به ظاهر آن آسیب برساند.
پاک کردن لکه به وسیله محلول هایی مثل بنزین و تتراکلروکربن با کمک یک اسفنج برش انجام میشود. مورد بعدی پاک کردن لکه به وسیله آب اکسیژنه، آب ژاول است. همچنین پاک کردن لکه به وسیله پودرهای جذب کننده از راه های دیگر پاک کردن منسوج از آلودگی است. استفاده از موارد ذکر شده در صورتی است که لکه شما با شست و شوی ساده پاک نشود. نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت است این است که به هنگام خرید این دسته از منسوجات به طور معمول بروشوری بر روی آنها نصب شده که روی آن در رابطه با قابلیت شست و شوی این محصول سخن گفته شده است.

توزیع کنندگان انواع پتو دو نفره سنفیلا

توزیع کنندگان انواع پتو دو نفره سنفیلا

قیمت عالی پتو دو نفره  سنفیلا موجب عرضه این کالای مرغوب با روش های مختلفی مثل روش حضوری و غیر حضوری شده است. بنابراین شما میتوانید با هر روشی که برای شما راحت تر است اقدام به خرید این محصول نمایید. بعضی از مراکز احتیاج دارند که یک محصول را در میزان بسیار سفارش دهند، مانند: خوابگاه ها و سربازخانه ها و… بنابراین برای آنها قیمت یک محصول، ویژگی بسیار حائز اهمیتی است. قیمت عالی پتوی دو نفره سنفیلا موجب انتخاب شدن این منسوج برای این دسته از افراد گشته است. توزیع کنندگان پتوی دو نفره سنفیلا انواع مختلف این محصول را در میزان عمده و محدود به فروش میرسانند که با توجه به قیمت عالی پتوی دو نفره سنفیلا این محصول بدون شک برای آنها سود آوری کلانی خواهد داشت.

1

  1. سلام
    ببخشید میخواستم قیمت پتو دونفره برجسته سنفلا سایز 200×240مدل ۴۰۵ چقدر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما