قیمت روز پارچه پتویی مسافرتی

 

قیمت روز پارچه پتویی، در بازار بستگی به نوع و کیفیت این محصول دارد. خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه هرینه را تا حد زیادی کاهش میکند. پارچه پتویی، یکی از کلفت ترین انواع پارچه ها است که قیمت بالاتری نسبت به سایر پارچه ها دارد. می‌توان گفت دلیل این قیمت بالا این است که در تولید این پارچه از مواد اولیه بیشتری استفاده شده است. قیمت پارچه پتویی به میزان کلفتی و جنس آن نیز بستگی دارد. این پارچه هرچه کلفت تر و گرمای بیشتری داشته باشد، قیمتش بیشتر است.

 

پارچه پتویی انواع طرح دار و بدون طرح دارد که قیمت طرح دار آن بیشتر است. بسیاری از افراد در زمان خرید پارچه پتوی مسافرتی در صدد آن هستند که از قیمت روز محصول مطلع شوند. ما جهت اطلاع رسانی به این دسته از مشتریان می گوییم که می‌توانند در زمان خرید محصول از قیمت روز پارچه پتوی مسافرتی درجه یک از جانب فروشنده آن مطلع شوند.

 

قیمت روز پارچه پتویی مسافرتی

خصوصیات پارچه پتویی درجه یک

پارچه پتویی اگر از نوع خوب باشد دارای خصوصیات خاصی است، برخی از این خصوصیات پارچه پتویی درجه یک، عبارتند از:

 

  • پرز پس ندادن: پارچه پتویی خوب به هیچ عنوان از خودش پرز پس نمی‌دهد، همچنین الیاف آن از یکدیگر جدا نمی شوند.
  • بلند بودن پرزها: در هنگام خرید پارچه پتویی به پرز های آن دقت کنید، هرچه پرزها بلندتر باشند، کیفیت پارچه پتوی بهتر می شود. بعضی پارچه های پتویی بیشتر شبیه پارچه های کتان هستند که اصلاً جنس خوبی ندارند. بنابراین این نوع پتوها نمی توانند گرما را به خوبی در بدن شما نگه دارند.
  • حجم زیاد در عین سبکی: در هنگام خرید پارچه به حجم آن توجه نمایید. برای مثال می‌توانید یک متر از دو نوع پارچه را برداشته و حجم آنها را با یکدیگر مقایسه نمایید. پارچه ای که حجم بیشتری دارد؛ کیفیتش بالاتر است. البته در این مورد دقت نمایید که حجم بیشتر نباید باعث وزن بیشتر پتو گردد.
  • رنگ ثابت: پارچه پتویی چه از نوع ساده و چه از نوع طرح دار باشد، باید کیفیت رنگ خوبی داشته باشد. یعنی اگر آن را شستید رنگ آن به هیچ عنوان از بین نرود بور یا کدر نشود. به طور کلی پارچه پتویی باید مقاومت خوبی در برابر شستشو داشته باشد و نه تنها رنگ خود را از دست ندهد. بلکه کیفیت الیافش از بین نرود، الیاف از یکدیگر جدا و یا نخ کش نشود.

اگر به موارد گفته شده بالا دقت کنید؛ درمی‌یابید که تمام این موارد خصوصیات مثبت یک پارچه پتویی درجه یک، می باشد. همچنین با استفاده از چهار گزینه مطرح شده می توانید بهترین و مناسب ترین نمونه کالا را انتخاب و خریداری کنید.

 

 

خصوصیات پارچه پتویی درجه یک

عرضه مستقیم پارچه پتویی مسافرتی

یکی از بهترین روش ها برای خرید پارچه پتویی، خریدن پارچه از محل‌های عرضه مستقیم است. در این مکان شما می توانید انواع مختلف پارچه پتویی را با هر طرح و رنگی که دوست داشتید، بیابید. همچنین می‌توانید آن را با قیمتی بسیار پایین تر از سایر مکان ها خریداری کنید. عرضه مستقیم پارچه به این معنی است که در این راه واسطه ها حذف شده اند. بنابراین شما می توانید بدون هیچ گونه واسطه‌ی این پارچه را به صورت عمده و یا جزئی خریداری کنید.

امروزه برترین های فروش انواع پارچه پتویی توانستند با ایجاد بستر خرید و فروش آنلاین کالا، این امر را محقق کنند. از این رو تمامی متقاضیان در لحظه و بدون محدودیت جغرافیایی می توانند به آسانی به آنها متصل شوند. همچنین ایرانیان به صورت مساوی از شرایط و مزایای خرید مستقیم این کالا بهره‌مند شوند.

 

 

عرضه مستقیم پارچه پتویی مسافرتی

خصوصیات پارچه پتویی درجه یک

یکی از خصوصیات بسیار مهم پارچه پتو دو نفره درجه یک قیمت مناسب آن است. این بدان معنا است که شما همواره می توانید با کیفیت ترین نمونه پارچه های عرضه شده را با عنوان پارچه پتویی، به قیمت فوق العاده مناسب تهیه و خریداری کنید. این پارچه های پتویی به گونه ای تولید شده اند که می توانید آن را درون ماشین لباسشویی بشویید.

 

الیاف این پارچه به گونه‌ای است که به هیچ عنوان در طی شستشوی مداوم خراب نمی‌ شود. برخی از نمونه پارچه های پتوی درجه یک تولید شده ضد حساسیت هستند.  از این رو، این نمونه از پارچه ها برای تولید پتو مخصوص نوزادان و کودکان نیز استفاده می‌شود. این امر یکی دیگر از خصوصیات بسیار مثبت این محصول است.

 

خصوصیات پارچه پتویی درجه یک

عرضه مستقیم پارچه پتویی مسافرتی

اگر می خواهید انواع پارچه پتوی مسافرتی باکیفیت و درجه یک را به قیمت مناسب و ارزان تهیه کنید ما به شما می‌گوییم که بهتر است این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید.

 

عرضه مستقیم کالا به صورت بدون واسطه به تولید کننده آن انجام می پذیرد. به همین دلیل است که تمامی متقاضیان با هر سطح از تقاضا می‌توانند به آسانی انواع پارچه پتویی مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت اقتصادی خریداری کنند. امروزه با وجود شرایط فروش آنلاین کالای شرایط خرید مستقیم برای مشتریان خانگی نیز فراهم شده است.

 

 

عرضه مستقیم پارچه پتویی مسافرتی

پارچه پتوی مسافرتی خوب چه مشخصاتی دارد؟

یک سال در این قسمت مطرح می‌شود که این سوال این است که پارچه پتوی مسافرتی خوب چه مشخصاتی دارد؟ یکی از مهم ترین مشخصات این محصول نرمی و لطافت آن است. همواره جنس این نمونه از پارچه ها به گونه ای تولید شده است که زمینه خنکی فرد را مهیا کند.

به واسطه همین امر است که از این نمونه پارچه برای تولید پتوهای مسافرتی سبک استفاده می‌شود. طرح های زیبای کالا از جمله مشخصات بارز آن بوده است. به همین دلیل است که همواره در سطح بازارهای تجاری شما انواع پتو مسافرتی را در طرح‌ها و تنوعات بالا مشاهده می کنید.

 

 

پارچه پتوی مسافرتی خوب چه مشخصاتی دارد؟

تولید سفارشی پارچه پتو مسافرتی طرح دار

تولید سفارشی این محصول به این معنا است که همواره تولیدکننده آن در زمان تولید و فرآوری از بهترین نمونه الیاف استفاده کرده اند. استفاده از بهترین و مرغوب ترین نمونه الیاف، زمینه این امر را مهیا کرده است که در پایان کار تولید پارچه پتو، بهترین و درجه یک ترین نمونه پارچه پتویی مسافرتی به مرحله توزیع و مصرف وارد شود.

 

یکی از نکات قابل ذکر در حوزه پتو مسافرتی طرحدار این است که این نمونه با کیفیت محصول همواره به صورت مستقیم به حوزه فروش وارد می‌شود. این امر شرایط آن را مهیا کرده که متقاضیان آن بتواند محصول مورد نظر خود را با قیمت تولید و درب کارخانه خریداری کنند. امروزه سایت ما با فروش پتو های با کیفیت توانسته اعتماد و رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جذب کند.

 

 

تولید سفارشی پارچه پتو مسافرتی طرح دار

40

  1. سلام وقت بخیر
    من تولیدی پتوی مسافرتی دارم
    خواستم بدونم شما جنس و پارچه پتو رو دارین یا فقط پتو میفروشین

  2. سلام، وقت شما بخیر؛
    لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
    با سپاس از شما

  3. سلام خسته نباشید
    قیمت طاق پارچه چجوریه چقدره؟
    به اصطلاح قیمتشون از نظر ضخامت پارچه رو اگه بفرمایید ،

  4. سلام، وقت شما بخیر؛
    برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار تماس و دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید.
    با سپاس

  5. گارگاه دارم پارچه پتویی می خواستم همه نوع(ساده،طرح دارو…..)

  6. سلام بنده قصد راه اندازی تولیدی سرویس خواب را دارم اونم درخانه واز جای کوچیک

  7. سلام وقت بخیر
    شما پارچه پتو مسافرتی موجود دارید؟طاقی چند؟هر ژاق تقریبا چند متره؟

  8. سلام خسته نباشید ممنون میشم قیمت پارچه پتوی مسافرتی رو اعلام کنید

  9. سلام قیمت یه طاقه پارچه پتویی چقدر میشه و متراژ یه طاقه چقدر هست
    (پارچه پتویی باکیفیت متوسط)
    وشما تهران تشریف دارید

  10. سلام وقتتون بخیر من قصد دارم کارگاه تولید پتو راه اندازی کنم و میخواستم بدون واسطه خرید پارچه های طاقه ای پتو کنم شما میتونید کمکم کنید آدرست ن کجاست و قیمت هاتون به چه صورته

  11. سلام وقتون بخیر میخواستم بگم قیمت پارچه کیلوی هاتون چقدره میخوام بخرم شماره تماس وآدرس میخواهیم

  12. سلام
    قیمت هر متر چقدر است ؟
    برای تخت دو نفره چند متر نیاز هست ?
    طرح و رنگ رو از کجا باید ببینیم ؟

  13. سلام
    آیا شما طاقه پارچه پتویی میفروشید . جنس و قیمت را میفرمایید

  14. سلام من یک مکانی رو اجاره کردم برای کالای خواب پتو مسافرتی متری می خواستم که خودم برش بزنم وبدوزم

    البته چند خانم بی سرپرست رو هم استخدام می کنم
    ممنون از راهنمایی شما

  15. سلام پارچه پتویی می‌خوام برای روی مبل راحتی
    طاقه پارچه پتو ژله ای چند مترع؟عرض پارچه چنده؟و قیمت لطفا

  16. سلام وقتتون بخیر من پارچه پتوبرای خانه خودم میخواستم تقریبا اندازه ده تاپتو یک نفره ده تا دونفره لطف کنیدبگید چقدرهزینه داره ممنون

  17. سلام پارچه پتومسافرتی میخواستم می‌خوام خودم بدوزم دورشوایا حضوری میشه بیام

  18. سلام من قصد دارم تولیدی پتو مسافرتی بزنم خواستم آماری بگیرم قیمت‌ها و یک توضیحی در مورد اینکه طاقه‌های شما چند متری و با چه عرضی هستند🙏🏻🙏🏻

  19. سلام من اگه بخوام پارچه پتویی در چند رنگ و طرح خرید اری کنم و دوخت رو خودم انجام دهم چقد سرمایه باید داشته باشم؟

  20. سلام من از این پارچه برای رو مبلی می‌خوام استفاده کنم ممکنه قیمت رو بفرمایید 09199380676

  21. سلام وقت بخیر پتو مسافرتی درمنزل میخوام دوخت کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما