قیمت بهترین پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا

از قیمت پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا چه میدانید؟ انواع مدل پتو لاله مهرگان به چه صورت است؟ انواع رنگ و طرح پتو لاله مهرگان به چه صورت است؟ نحوه تولید انواع پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا به چه صورت است؟ نحوه خرید منسوجات پتوی مهرگان به چه صورت است؟ جهت دریافت پاسخ سوالات مذکور در زمینه پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا و دریافت هر گونه سوال دیگر در این زمینه لطفا تا پایان این محتوا همراه ما باشید.
پتو یکی از منسوجات مورد استفاده در تمامی فصول سال به خصوص فصل زمستان است، بعد از گذر یک روز طاقت فرسا زمستانی و طولانی شدن شب های زمستانی نیاز به پتویی است تا به راحتی بتوانیم آن را بر روی خود بیندازیم و استراحت کنیم. در این محتوا میخواهیم یکی از بهترین برندهای پتو را خدمتتان عرض کنیم و آن برند پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا است، این برند با اینکه مدت زمان زیادی از عرضه اش به بازار نمیگذرد اما توانسته است طرفداران زیادی را در داخل و خارج از کشور به خود جذب نماید. پتو لاله مهرگان با داشتن طراحی مقاوم و با کیفیت از برندهای تولیدی داخلی کشور است این برند جزو منسوجات صادراتی به شمار میرود که هر سال بیش از 500 تن از این پتو به کشورهایی نظیر عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان، عربستان، روسیه و… صادر میشود. پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا در طرح ها و گستره قیمتی متنوعی تولید میشود به همین دلیل نه تنها توانسته است قدرت خرید مردم داخل کشور عزیزمان را افزایش دهد، بلکه در کشورهای دیگر هم به دلیل داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا توانسته است فروش بسزایی از خود را رقم بزند.

قیمت بهترین پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا
امروزه یکی از مشکلات خریداران پتو، خرید پتویی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است و این برند برای همین خریداران تولید شده است که با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است برای بسیاری از مردم کاربرد داشته باشد. تاجران و بازرگانان با صادرات این پتو به کشورهای دیگر ضمن اینکه زمینه اشتغال بسیاری از هموطنان عزیزمان را فراهم کرده اند، بلکه باعث شده اند سود آوری زیادی به درون کشور صورت گیرد به صورتی که ارز آوری این محصول به درون کشور از ارز آوری صادرات نفتی یا منسوجات دیگر بیشتر رونق داشته است و سهم زیادی در افزایش رونق اقتصادی داشته است.
امروزه برندهای گوناگونی با تنوع زیاد در طرح و رنگ و قیمت به بازار عرضه شده است در این میان برخی برندها تقلبی از کار درآمده اند و با داشتن جنس نامرغوب باعث شده سلامتی خریداران به خطر افتد، به همین دلیل ترجیحا توصیه میشود؛ این منسوجات و کالاهای خواب را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی این محصول خریداری کنید تا با قیمت منصفانه و کمتری برایتان محسوب شود و از کیفیت خریداری شده خود بدون واسطه؛ اطمینان داشته باشید. شرکت تولیدی پتو لاله مهرگان با استفاده از تولید منسوجات پتویی با قیمت مناسب و کیفیت بالا توانسته است با برندهای خارجی به خوبی رقابت کند و سهم عمده ای از تولید و صادرات این محصول شامل این شرکت تولیدی است.

پتو لاله مهرگان چه طرح هایی دارد

پتو لاله مهرگان چه طرح هایی دارد

امروزه برندهای مختلفی از پتو تولید و روانه بازار شده است و در این میان یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین پتوهای تولید شده داخل کشور، شامل پتو لاله مهرگان است که با داشتن طرح های بسیار متنوع جزو پرفروش ترین و پر رونق ترین محصولات به شمار میرود، این پتو با استعمال بسیاری از دستگاه های مدرن و پیشرفته و بسیاری از متخصصان حرفه ای و زبده داخل کشور تولید میشود به همین دلیل است که این منسوجات با کیفیت از سمت این شرکت تولید شده است.
پتو لاله مهرگان با جدید ترین متد طراحی شده است و طرح های فراوانی از این محصول تولید شده است، یکی از طرح های متنوع این محصول شامل طرح برجسته، طرح سه بعدی، طرح ساده، طرح فانتزی، طرح عروسکی، طرح رمانتیک و… در ابعاد تک نفره و دو نفره در وزن های بسیار سبک مانند وزن 500 مختص به پتوی تک نفره و وزن 1200 گرم مختص به پتوی دو نفره است. در ادامه نگاهی به روند تولید این پتو می اندازیم. ابتدا باید عرض کنم این پتو از الیاف های پنبه، ابریشم، نخ، پلی استر ویسکوز تولید شده است؛ ناگفته نماند که امروزه کارخانه های تولیدی پتو با استفاده از ترکیب الیاف های متنوع اقدام به تولید محصولات جدید پتویی کرده اند.
ابتدا در کارخانه تولیدی پتو لاله مهرگان، الیاف های مذکور به یکدیگر ترکیب میشوند و بافت یک دست پتو حاصل میشود، سپس پتو به بخش بافندگی میرود و بعد از انجام مراحل بافندگی، بر روی پتو چله هایی با سوزن های اختصاصی این پتو ایجاد میشود، در مرحله بعد پتو به دستگاه ریسندگی هدایت میشود تا با استفاده از این ماشین، الیاف های تولید شده ریسندگی و ترکیب شده و گردش هوا داشته باشند. درمرحله بعد پتو به بخش رنگرزی هدایت میشود تا با استفاده از ماشین پخش رنگ، این پتوها رنگ های متنوعی به خود بگیرند که بسیار رنگ های دلنشین و جذابی هستند.

پتو لاله مهرگان چه طرح هایی دارد
در این میان میتوان گفت از پتوهای متنوع و رنگ بندی متنوع و پرفروش این شرکت شامل رنگ های صورتی، قرمز، آبی، لیمویی، پسته ای، مشکی، قهوه ای و… هستند. این پتوها با رنگ های مختلف را میتوانید به صورت مستقیم از طریق بازار خریداری کنید؛ اگر رنگ پتوی مورد نظرتان در بازار موجود نبود میتوانید با شرکت تولیدی به صورت مستقیم در ارتباط باشید و پتوی دلخواه خود را با رنگ مورد به صورت مستقیم سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن درب منزل این پتو را دریافت کنید. در ادامه پتو به دستگاه تثبیت رنگ هدایت میشود و با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ بر روی پتو طرح هایی زیبا ایجاد میشود، سپس پتو تولید شده به دستگاه طرح ریزی هدایت میشود، این بخش مهم ترین بخش تولید پتو است زیرا طرح های پتو یکی از معیارهای فروش این محصولات است.
از برترین طرح هایی که طی سال های اخیر از این محصول مورد استقبال قرار گرفته است، شامل طرح های عروسکی، رمانتیک، فانتزی یا طرح های سه بعدی است. طرح سه بعدی هر چقدر عمیق تر باشد باعث میشود پتو زیباتر به نظر رسد و در نهایت باعث زیبایی بیشتر در دکوراسیون اتاق و تخت خواب میشود. پتو لاله مهرگان بهترین و جذاب ترین طرح ها را دارد؛ این طرح ها با استفاده از نظر و طراحی کارشناسان بخش گرافیک و نقاشان برجسته داخلی است که در نهایت با استفاده از شابلون های طراحی بر روی پتو ایجاد میشوند. سپس پتو تولید شده به مرحله بعد که دستگاه برش است هدایت میشوند و در اندازه های متنوع توسط این دستگاه برش داده میشوند.
مرحله بعد مرحله ترمیم است، در این مرحله با استفاده از بازررسی فردی و کارشناسی شده توسط نیروهای کارخانه، بافت پتو بررسی میشود و در صورتی به خوبی ترکیب نشده باشند یا طرح های به کار رفته در این پتو به خوبی چاپ نشده باشد، به مراحل قبل بازر میگردند، سپس پتو با استفاده از متدهای جدید استریلیزه میشوند و در بسته بندی های متنوع بسته بندی شده و به سراسر کشور هدایت میشوند.

ویژگی انواع پتو دو رنگ

ویژگی انواع پتو دو رنگ

کارخانه پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا با استفاده از دستگاه های مدرن ایجاد رنگ، رنگ های بسیار زیادی را ترکیب و تولید کرده است، از بهترین رنگ های به کار رفته در این منسوجات با کیفیت خواب شامل رنگ های نارنجی، زرد، قرمز، آبی، مشکی، قهوه ای و… است. این پتوها در رنگ بندی تک رنگ یا دو رنگ یا ترکیب چند رنگ تولید میشوند و در اختیار مصرف کننده قرار میگیرند.
پتو دو رنگ مدل اسپانیا یکی از مدرن ترین و جدیدترین پتوهای تولید شده داخل کشور است، این پتو با داشتن دو رنگ باعث شده زیبایی بسیار زیادی در لایه های بیرون این پتو داشته باشد. پتو دو رنگ شامل انواع مختلفی است مانند پتو دورنگ طرح برجسته، پتو دورنگ گل برجسته، پتو دو رنگ زنبق، پتو دو رنگ مهرگان، پتو دو رنگ شیشه ای و… اما در این میان باید توجه داشت این رنگ ها به هیچ عنوان حساسیت زا نبوده و برای افرادی که دچار حساسیت پوستی یا بیماری هایی مانند اگزما هستند استفاده از این پتو بسیار توصیه میشود.
پتو دو رنگ شامل رنگ هایی به عنوان مثال مشکی و قرمز، مشکی و قهوه ای، مشکی و آبی، صورتی و قرمز، صورتی و بنفش، آبی پر رنگ و بنفش، قرمز و آبی برای طرفداران دو آتیشه تیم های معروف استقلال و پرسپولیسی و… تولید میشوند و توانسته است فروش بسیار زیادی را شامل خود کند. از ویژگی های این پتو میتوان به نرمی، لطافت، قابلیت شست و شو، ضد حساسیت، گرمای مناسب، رنگ بندی بسیار دلنشین و جذاب، زیبایی و تنوع در دکوراسیون خانه و… اشاره کرد؛ جهت سفارش این پتو متناسب با رنگ های مورد نظر خود کافی است به صورت مستقیم این محصولات را از شرکت سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

پتو چه طرحی برای ما مناسب است

پتو چه طرحی برای ما مناسب است

انتخاب یک پتو بسیار سلیقه ای است و نمیتوان گفت چه پتویی برای هر فرد مناسب است؛ به صورت کلی به این عنوان میتوان اشاره کرد پتو با داشتن طرح های زیبا و دلنشین و در عین حال با کیفیت بالا و مقاومت باعث میشود، ما دارای خوابی بهتر و با کیفیت تر باشیم و از این رو باید از پتو با طرح های سه بعدی و جذاب استفاده کنیم. رنگ های این پتوها بسیار متنوع است و دانشمندان گفته اند که از پتویی با رنگ روشن و بسیار آرامش بخش استفاده کنید تا با نگاه کردن به این محصول، خوابتان بهتر و کیفیت بیشتری داشته باشد و در این صورت پتو با طرح برجسته گزینه مناسب تری نسبت به پتو طرح ساده به شمار میرود.
از جانب دیگر پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا با داشتن ویژگی هایی نظیر طرح های زیبا، گرمی بالا، عایق حرارتی، عایق الکتریسیته، قابلیت شست و شو، ضد حساسیت و… توانسته است گزینه مناسبی برای مصرف کنندگان پتو به شمار آید.

فروش تضمینی پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا

فروش تضمینی پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا

کارخانه تولیدی پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا با استفاده از جدیدترین دستگاه ها محصولات خود را تحت نظر کارشناسان برجسته تولید میکند و در این صورت اهمیت تولید یک محصول با کیفیت برایش بسیار مهم است، به همین دلیل نظر مشتریان برایش حائز اهمیت است و با ضمانتی که بر روی محصولاتش قرار داده است توانسته است این محصولات را به صورت تضمینی به فروش برساند، به عنوان مثال اگر محصول خریداری شده از شرکت را به صورت مستقیم خریداری کردید؛ اما از جنس خریداری شده خود رضایت نداشتید میتوانید این محصول را به شرکت تولیدی در بازه زمانی 7 روزه مرجوع کنید. در نظر داشته باشید این تضمین ها بر روی فروش غیرحضوری و اینترنتی محصولات شرکت است و با خرید حضوری این منسوجات شامل ضمانت برگشت و مرجوع نخواهید شد.

پتو دو رنگ

پتو دو رنگ لاله مهرگان مدل اسپانیا یکی از کالاهای خواب است که در طرح های زیادی تولید و به فروش رسانده میشود، این محصول مدت زمان زیادی از تولید و عرضه به بازار نمیگذرد اما به دلیل جدید بودن طرح و رنگ این محصول بسیار فروش گسترده ای را شامل خود کرده است.

فروش تضمینی پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا

پتو روتختی لاله مهرگان مدل اسپانیا

پتو رو تختی یکی از منسوجات تولید شده جدید شرکت مهرگان مدل اسپانیا است، این محصول برای رو تختی تخت خواب ها استفاده میشود و با داشتن ضخامت بالا توانسته است بسیار دوام و مقاومت داشته باشد. پتو روتختی در رنگ بندی متنوع و طرح های متنوعی تولید میشود، از جنس های به کار رفته در این نوع پتو شامل پتو رو تختی پلی استری، پتو رو تختی پنبه ای، پتو روتختی نخی، پتو رو تختی ابریشمی و… تولید میشود. طرح های این پتو در اندازه های متنوع تولید میشود و با داشتن قیمت مقرون به صرفه گزینه مناسبی برای خرید عموم به شمار میرود.

پتو دو نفره تک رنگ

پتو دو نفره مدل اسپانیا شرکت مهرگان در ابعاد 220 در 240 سانتی متر و وزن 1200 گرم تولید میشود، این پتو در رنگ های تک رنگ و دو رنگ تولید میشود. پتو دو نفره تک رنگ با داشتن قیمت مناسب برای جهیزیه نو عروسان بسیار گزینه مناسبی است، این پتو در گستره رنگی متنوع تولید میشود و دست خریداران را در انتخاب پتو مناسب باز گذاشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما