قیمت انواع پتو تابان یزد

به طور قطع قیمت انواع پتو تابان یزد، کاملا تحت تاثیر میزان تورم بازار داخلی محاسبه میشه و چون ممکن هست هر زمانی از سال شما برای دیدن اطلاعات کامل این پتو به این سایت مراجعه کرده باشید، نمیشه یک قیمت مشخص رو به طور ثابت تعیین کرد. قیمت انواع پتو تابان یزد مخصوصا مدل مینک، با وجود کیفیت بالایی که داره جزو ارزون ترین پتوهای خونگی محسوب میشه.

با توجه به اینکه یزد بزرگ ترین و پرسایقه ترین کارخونه های پتو بافی رو داره همین دلیل باعث شده تا خریداران زیادی از تمام کشور، روانه بازار اینترنتی فروش این محصولات بشن. همین امر حتی باعث ایجاد فضای رقابتی تری میان کارخونه ها و کارگاه های پتو بافی شده و اجازه نمیده این بازارهای رقابتی تاثیر چندانی در افزایش قیمت انواع پتو تابان یزد مدل مینک داشنه باشه.

از پتو تابان یزد بیشتر بدانید

از پتو تابان یزد بیشتر بدانید

شرکت بافندگی تابان یزد بیشتر از پنجاه ساله که تولید کننده هست اون هم مطابق با شرایط استاندارد. همین شرکت تونسته بزرگ ترین تولید کننده پتو تابان یزد و روفرشی با دو برند معتبر زرین و تابان باشه و سال هاست که تونسته با به کارگیری کارشناسان متخصص و باتجربه، همچنین استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن، پیشرفته و مواد اولیه مرغوب، پتوهایی با کیفیت بالا و در طرح، سایز و رنگ بندی متنوع، تولید و عرضه کنه. همین تنوع و کیفیت بالا باعث شده که برند تابان یزد، جزء برندهای پرسابقه پتو محسوب بشه و توی صف صادرات به کشورهای خارجی قرار بگیره.
پتوهای تابان یزددر سایزهای یک نفره، دو نفره و کودک، در طرح ها و رنگ بندی های بسیار متنوع و جذاب و سبک و راحت با قدرت مقاومت بالا در برابر آفتاب و شست و شوی مداوم، تولید میشه.

چه پتویی برای بیمارستان مناسب است

چه پتویی برای بیمارستان مناسب است

مناسب ترین مدل پتو برای بیمارستان ها قطعا باید پتویی باشه که از الیاف پنبه طبیعی تولید شده، تا برای بیماران، حساسیت ایجاد نکنه. ضمنا باید سبک باشه تا ایجاد مزاحمت و سختی نکنه. اعلا باشه تا برای شست و شوهای مداوم، قابلیت گرمابخشی خودش رو از دست نده. البته اگه ارزون باشه که چه بهتر تا مراکز درمانی برای خریدش دچار مشکل نشن و همیشه بتونن این پتو رو برای مصرف بیمارانشون تامین کنن. پتو مینک تابان یزد مدل مینک به نظر میرسه پتویی باشه که تمام این قابلیت ها رو یک جا داره.

در واقع تولید کننده های پتو مینک بیمارستانی همیشه سعی کردن که مرغوب ترین الیاف و مواد اولیه رو توی تولید این پتو به کار ببرن تا بیماران و افرادی که این پتو رو روی خودشون میندازن در نهایت سلامت و آسایش از اون استفاده کنن. همچنین پتو مینک تک نفره حدود 2000 گرم و پتو کودک 1500 گرم وزن داره که متناسب با سایز تخت های بیمارستانی بوده و تمام سطح تخت رو میپوشونه؛ از این جهت هم بهترین انتخاب پرسنل و تامین کنندگان وسایل تجهیزات درمانی بیمارستان هاست.

پتو الیاف طبیعی چیست

پتو الیاف طبیعی چیست

منظور از پتو با الیاف طبیعی پتوهایی است که مواد اولیه تولیدی آن از طبیعت گرفته شده و ارگانیک باشد. مثل: پتو پشمی، نمدی و پنبه ای.
شاید عجیب باشه اما از همون قدیم خاصیت درمانی پشم برای بیماران و گرما بخشی اون کشف شده بود. همچنین فیبر موجود در داخل پشم باعث میشه که سیستم مویرگی بدن تحریک شده و انرزی بدن رو بالا ببره. پشم میتونه هوا رو داخل حفره های خودش نگه داره و به طور عایق عمل کنه و اجازه نده گرما و سرما ازش عبور کنه.

استفاده از پشم در صنعت نساجی برای حفظ محیط زیست هم مفیده از این جهت که از پشم مصرفی حتی در آینده می شه به عنوان کود برای گیاهان استفاده کرد.
الیاف پنبه از اطراف گیاه پنبه گرفته میشه و از این جهت هیچ حساسیتی برای بدن افراد خصوصا کودکان و سالمندان و افرادی که آلرژی و مشکلات ریوی دارن ایجاد نمیکنه. اما مشکلی که الیاف پنبه داره قیمتشه که باعث میشه پتوهایی که 100 % نخ پنبه باشن گرون تر از پتوهای ترکیب شده با الیاف پلی استر باشن. اما همچنان پتوهایی که ترکیب الیاف پنبه و پلی استر دارن به عنوان پتو با الیاف طبیعی شناخته میشن.

عرضه کنندگان برتر پتو تابان یزد

عرضه کنندگان برتر پتو تابان یزد

عرضه کنندگان برتر پتو تابان یزد انواع پتوهای بک نفره و دو نفره و درجه یک خودشون رو در طرح، رنگ و سایز مختلف، تولید و روانه بازار میکنن. این عرضه کنندگان، فروش و پخش محصولاتشون رو مستقیما از کارخونه تا منزل مشتری، بدون واسطه انجام میدن. به همین دلیل هم قیمت انواع پتو تابان یزد با خرید مستقیم از کارخونه و از طیق سایت های اینترنتی همیشه بهترین راه برای خریداران هست تا یک بازی دو سر برد رو برای خودشون انجام داده باشه. از یک طرف هزینه ای به اندازه قیمت تموم شده کارخونه رو می پردازن؛ از طرف دیگه سریع ترین و راحت ترین روش رو برای داشتن یک پتوی ایدئال انتخاب کردن.

کارخانه پتو بافی تابان یزد هر ساله تونسته با تولیدات متنوع و کیفیتی که داشته از جمله فروش عمده پتو تابان یزد مدل مینک، مشتریای زیادی رو جذب خودش بکنه و خارج از شهر یزد که کارخونه اصلی اونجا قرار داره، کارگاه ها و کارخونه ها و نمایندگی های پخش بسیار زیادی توی شهرهای مختلف داشته باشه. یکی از همین عرضه کنندگان پتو تابان مدل مینک، دیبا بافت نگار قم هست که پخش و فروش متنوع ترین محصولات کارخونه پتوی تابان رو به صورت جزئی و کلی و عمده با قیمتی بسیار مناسب انجام میده. سفارش گیری پتو تابان به طور عمده از طریق سایت های معتبر اینترنتی و نمایندگی های مورد تائید کارخونه پتو تابان صورت میگیره. پخش کنندگان عمده پتو تابان تمام توجه و تلاششون بر این هست که راحت ترین، مقرون به صرفه ترین و سریع ترین سفارش گیری و پخش رو برای مشتری های خاص خودشون داشته باشن.
عمده مصرف کنندگان و خریداران پتو تابان یزد مدل مینک بیمارستان ها، اردوگاه های صحرایی و خوابگاه های دانشجویی و نظامی هستند که به دلیل قیمت انواع پتو تابان یزد مشتری دائمی این برند و مدل باقی موندن.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما