قیمت آنلاین پتو افرا با مرغوب ترین کیفیت

یکی از کالاهای مورد نیاز خواب، پتوها هستند. نوع مرغوب و با کیفیت این محصولات می تواند روی خواب افراد تأثیر گذاری زیادی داشته باشد. آن ها را در ضخامت های متفاوتی می بافند و از الیاف مختلفی هم جهت تولیدشان کار می گیرند. قابل ذکر است برخی از برندها، پتوها را به گونه ای طراحی کرده اند که می شود در چهار فصل سال از آن ها استفاده کرد. یکی از برندهای محبوب در زمینه پتو، افرا نام دارد. اگر می خواهید که از تازه ترین قیمت آنلاین پتو افرا مطلع شوید، خوب است به سایت ها معتبر سر بزنید. 

قیمت آنلاین پتو افرا با مرغوب ترین کیفیت

خریدار مستقیم انواع پتو های دو نفره

خریدار مستقیم انواع پتو های دو نفرهپتوها را به شکل یک نفره و دونفره کارخانه های تولیدی بافته و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نمایند. در ایران، مراجع متفاوتی که در زمینه بافت این محصولات فعالیت می نمایند، کالای خود را به شکل مستقیم عرضه می دارند. خریدار قادر است که برای تهیه انواع پتوهای دونفره به خود کارخانه سر بزند و محصول را سفارش دهد. 

البته ذکر این موضوع می تواند معلومات بیشتری در دسترس تان بگذارد که خرید از واحدهای فروش کارخانه ها، تنها به شکل عمده ای انجام پذیر است. ولی راه های متفاوت دیگری برای مشتریان تکی وجود دارد. آن ها می توانند به شعبه های رسمی این شرکت ها سر زده و یا این که به بازدید از سایت های معتبر اینترنتی بپردازند. 

روی هم رفته، این گونه از محصولات را برندهای متفاوتی تولید می نمایند و روانه بازار می کنند. مثلاً می شود از پتو افرا دو نفره نام برد که در طرح ها، رنگ ها و همین طور کیفیت های متفاوتی بدون واسطه ارائه می گردد. 

پتو دو نفره، ابعادی بزرگتر از نوع یک نفره را دارا می باشد. این پتوها عموماً برای زوج های جوان توصیه می شوند. آن ها همین طور به شکل یک لا و دو لایه عرضه می گردند. 

فروشنده برتر بهترین نوع پتو افرا

فروشنده برتر بهترین نوع پتو افراپتو افرا، انواع گوناگونی دارد. با مراجعه به فروشنده برتر، می توان بهترین نوع این محصولات را به دست آورد. این چنین عرضه کنندگان در جای جای ایران قابل دسترس می باشند. آن ها به نوعی به نمایندگی از شرکت و یا این که به عنوان یک عرضه کننده مطرح و نام آشنا در بازار، به عرضه محصولات این برند می پردازند. 

از طرف دیگر، انواع پتو افرا را می شود به راحتی از این فروشندگان به دست آورد. این مدل از پتو برای سنین مختلف ساخته می شود و در همین حال به اقتضای سن و سال، در الوان و مدل های گوناگونی نیز وارد بازار می شود. از بهترین ارائه دهندگان در بازار، می شود به راحتی این نوع از پتوهای افرا را تهیه کرد: 

  • پتو دخترانه شیک افرا 
  • پتو نوجوان افرا 
  • پتو افرا چها رفصل 
  • پتو افرا هوم 
  • پتو افراد ماکرو بهار 
  • پتو افرا نوزادی 
  • پتو یکنفره افرا 
  • و غیره مدل های دیگر 

کارخانه عرضه کننده با کیفیت ترین پتو ایرانی

کارخانه عرضه کننده با کیفیت ترین پتو ایرانیپتوهای ایرانی کیفیت های مختلفی را دارا می باشند. در این حوزه کارخانه های عرضه کننده گوناگونی فعالیت می کنند که سعی شان بر این است، تا یک محصول خوب، مرغوب و با دوام را در دسترس مشتریان خود بگذارند. اما پتوهایی که در کشورمان تولید می شوند از دو نوع الیاف بافته شده که عبارت می باشند از: 

  1. پتو با الیاف طبیعی: این الیاف شامل پنبه، پشم، نخ و ویسکوز می باشند. از جمله پتوهای مرغوب و در همین حال کمیاب به شمار می روند. 
  2. پتو با الیاف مصنوعی: از الیافی مانند پلی استر و اکریلیک بیشتر در ساخت شان کار گرفته می شود. آن ها به وفور در بازار امروزی پیدا می شوند. 

همان گونه که مشاهده می کنید، پتوها را کارخانه جات از این دو الیاف می سازند. در این زمینه تنها الیاف نیستند که حرف اول را می زنند. مسئله عمده دیگر، تجهیزاتی می باشد که یک کارخانه دارا است. هر چه دستگاه ها با فناوری های جدید مجهز باشند، بهتر عمل می کنند و می توانند پتوهایی نفیس و مرغوب را بسازند. 

در هر صورت، محصولات آن شمار از کارخانه هایی از ارزش بالایی برخوردار می باشند که از هر نظر کیفیت عالی را دارند. در این جا می شود به کارخانه پتو افرا اشاره کرد. 

آخرین قیمت پتو افرا موجود در بازار

آخرین قیمت پتو افرا موجود در بازارخریدار پتو افراد موجود در بازار، می تواند محصولات این برند را در قیمت های متفاوتی تهیه کند. خرید فروش پتو بر اساس یک سری از فاکتورها صورت می گیرد. در زمینه تعیین نرخ چنین کالاهای خواب نیز هر کدام از شرکت ها موارد گوناگونی را در نظر می گیرند. آن ها پس از تولید و بسته بندی، به ارزش گذاری محصول خود می پردازند. 

اما اگر می خواهید آخرین قیمت پتو افرا را به دست آورید، خوب است که به فروشگاه های متعددی سر بزنید. البته می شود راحت از طریق سایت های اینترنتی معتبر هم نرخ ها را به دست آورد. قیمت های این محصولات بر اساس کیفیت، سایز پتو افرا، طرح و رنگ، نوع خرید و فروش و سایر موارد دیگر تعیین می شود. 

بی تردید پتو افرا درجه1 از نرخ بالاتری برخوردار است، چون که در تولید آن از الیاف گران تر و مرغوب و همین طور مجهیز ترین دستگاه ها کار گرفته شده است. 

خلاصه این که شما از راه های گوناگونی قادر خواهید بود که نرخ های جدید محصولات این مارک مطرح را به دست آورده و به خرید آن بپردازید. می شود حتی به نمایندگی عرضه پتو سربزنید و نرخ ها را تهیه کنید. با مواردی که اشاره نمودیم، اگر با نرخ های گوناگونی مواجه شدید، نباید تعجب کنید؛ زیرا که این یک امر عادی در فروش کالا به شمار می رود. 

فروشگاه عمده ای محصولات پتو افرا

فروشگاه عمده ای محصولات پتو افراپتوهای افرا را به صورت عمده ای، مراجع خاصی می خرند. آن ها عموماً یا مالکان هتل ها، بیمارستان ها، مراکز درمانی، سازمان های بزرگ کمک امداد رسانی، فروشگاه های جزئی در بازار و همین طور بازرگانان متفاوتی می باشند. این مشتریان سعی شان بر این است که تا به شکل مستقیم به خود کارخانه جهت تهیه کالا مراجعه کنند. 

خرید به شکل کلی، مزیت های خاص خود را دارد. می شود به این طریق، محصول را ارزان به دست آورد و در همین حال تخفیف های بیشتری هم از عرضه کننده گرفت. 

روی هم رفته، فروشگاه های گوناگونی هم در بازار هستند که انواع پتو قیمت مناسب را به شکل عمده ای عرضه می کنند. آن ها فروش پتو گلدار، ساده و همین گونه مدل های برجسته را انجام می دهند. می توان از آن ها پتو کالای عروس را نیز که دارای طراحی ها و رنگ های منحصر به فردی می باشند، به دست آورد. 

از جانب دیگر، صادرات پتو افرا را هم خود شرکت تولید کننده انجام می دهد. این محصولات فروش بسیار خوبی در شهرهای متفاوتی از جهان داشته اند و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند. باید گفت، برخی از شرکت های صادر کننده حتی در بعضی از شهرهای دنیا نمایندگی های ویژه ای دارند که پتو افرا را به فروش می رسانند. 

خرید بدون واسطه پتو افرا یکنفره به قیمت کارخانه

خرید بدون واسطه پتو افرا یکنفره به قیمت کارخانهیکی از پتوهایی که پیش از این هم به آن اشاره کردیم، نوع یک نفره است. برند افرا این محصول را در ابعاد متفاوتی ارائه می دهد که دارای طرح های گوناگونی می باشد. اگر می خواهید که خرید بدون واسطه این کالا را با قیمت کارخانه انجام دهید، بد نیست سری به مراجع اصلی بزنید و اقدام به تهیه کالا نمایید. 

از طرف دیگر، پتوهای یکنفره از فروش بالایی برخوردار می باشند. آن ها را از جنس های متفاوتی ساخته و به شکل طرحدار و ساده ارائه می کنند. هر کدام از این محصولات الوان به خصوص خود را دارا می باشند. در این جا به چند رنگ اصلی ساخته شرکت تولیدی افرا اشاره می کنیم که زیبا و دلنشین هستند. به این موارد توجه کنید: 

  • پتو افرا در رنگ آبی 
  • پتو افرا در رنگ سرمه ای 
  • پتو افرا در رنگ نسکافه ای 
  • پتو افرا با رنگ کرم 
  • پتو افرا با رنگ بنفش 
  • پتو افرا با رنگ زرشکی 
  • و غیره 

مرکز تولید انواع پتو افرا نوزادی

مرکز تولید انواع پتو افرا نوزادییکی از پتوهایی که برند افرا آن را تولید و روانه بازار می نماید، نوع نوزادی می باشد. این محصول، از سایز کوچک تری نسبت به سایر پتوها برخوردار است. آن را همین طور در تنوع بالایی ارائه می کنند. اگر سری به بازار پتو عروسکی بزنید، می توانید آن را در دو نوع اصلی کلاه دار و ساده به دست آورید. 

نوع کلاهدار، یکی از زیباترین مدل ها می باشد و در همین حال پتویی نرم و راحت برای نوزاد است. همچنین کلاه این محصول به گونه ای طراحی شده که در هنگام فصل زمستان، سرما به سر کودک نرسد. خلاصه، این پتوها را می شود در مدل های خرسی، فیل، خرگوشی و غیره طرح های دیگر از بازار تهیه نمود. 

از طرف دیگر، نوع ساده این محصول خود دارای انواع متنوعی است و رنگ های شادی را دارا می باشد. طرح های زیبایی را هم دارند که می شود به ماشین مسابقه، بره ناقلا، ملکه یخی، باب اسفنجی و غیره اشاره کرد که بیشتر شخصیت های معروف کارتونی می باشند. 

می توانید به قطب فروش پتوها مراجعه کنید و خرید این گونه از محصولات را به روش عمده و جزئی انجام دهید. 

فروش مستقیم پتو افرا چهار فصل

فروش مستقیم پتو افرا چهار فصلشرکت تولید کننده پتوهای افرا، مدل چهار فصل را نیز در ابعاد، طرح ها و همچنین الوان متفاوتی وارد بازار می کند. فروش مستقیم پتو از جانب خود تولید کننده انجام می شود. 

اگر در پی خرید یک پتوی قیمت مناسب، گرم، لطیف و همین طور با دوام می باشید، بهتر است که روی این گزینه اندکی تأمل کنید. آن را از نزدیک مشاهده کرده و آنگاه می توانید، خریدتان را انجام دهید. در هر صورت، فروش بدون واسطه این محصولات را شرکت تولید کننده هم خود انجام می دهد و هم به طرق گوناگونی اقدام به عرضه می کند. 

مثلاً می شود به برخی از فروشگاه های معتبر در مراکز گوناگون هم مراجعه نمود. آن ها نیز با توافقی که با شرکت دارند، محصولات را به شکل مستقیم ارائه می دهند. به این ترتیب شما می توانید هر نوع رنگ و طرح از این محصول را راحت و بدون دغدغه با بهترین نرخ ها تهیه کنید و مورد استفاده قرار بدهید. 

این پتوها از جانب سایت های اینترنتی مختلف هم به شکل گسترده ای عرضه می گردد. 

انواع سایز های پتو افرا هوم

انواع سایز های پتو افرا هومهر کدام از شرکت هایی که در کار تولید پتو می باشند، محصولات شان را در سایزهای استاندارد وارد بازار می کنند. پتو افرا هوم را هم می شود بر اساس نوع آن در ابعاد گوناگونی به دست آورد. برای این که بتوانید بیشتر با اندازه های آن آشنایی حاصل کنید، ما در این جا به چند سایز اشاره می کنیم: 

  • پتوهای یک نفره در سایز هایی بین 150*220 و 160*220 ارائه می شوند. 
  • پتو های دو نفره در سایزهایی بین 240*220 و 240*200 عرضه می گردند. 
  • پتوهای نوزاد سایزهایی بین 80*110 و 110*140 را دارا هستند. 

روی هم رفته، در هر سایزی که شما بخواهید، راحت می توانید پتوی مورد نظر خود را تهیه کنید. ابعاد، یکی از موارد بسیار مهم در زمینه پتو به شمار می روند. طبعاً اگر پتویی در سایز خود به دست نیاورید، خواب راحتی نخواهید داشت. 

تهیه پتو عروسکی ارزان قیمت

تهیه پتو عروسکی ارزان قیمتپتو نوع عروسکی را با ارزان ترین قیمت ها می شود از راه های متفاوتی تهیه کرد. این پتوها همان طور که شرحش در بالا رفت، از تنوع بالای رنگ و مدل برخوردار می باشند و یکی از زیباترین محصولات به شمار می روند. آن ها را برندهای گوناگونی تولید کرده و در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. 

شما به عنوان خریداری می توانید جهت تهیه نوع ارزان قیمت این محصول، به فروشگاه های متعدد سر بزنید و در همین حال به سایت های اینترنتی متفاوتی نیز مراجعه کنید. عرضه کنندگان، از راه های مختلف و به اشکال گوناگونی کالای خود را ارائه می دهند. 

خرید آنلاین پتو افرا به صورت سفارش عمده

خرید آنلاین پتو افرا به صورت سفارش عمدهاگر تصمیم دارید سفارش عمده پتوهای افرا را ارائه دهید، می توانید با وب سایت های گوناگونی که در این حوزه فعال می باشند، مراجعه نمایید. عرضه عمده را فروشگاه های آنلاین متعددی انجام می دهند. خرید از این طریق راحت و بدون دردسر است. 

شما در هر جایی از ایران که باشید، بدون هیچ محدودیتی قادر خواهید بود که وارد سایت مورد نظر خود شده، پتو افرا را طبق مدل و رنگ انتخاب کرده و سپس آن را سفارش دهید. این گونه حتی امکان این وجود دارد تا محصولی زیر فی بازار را نیز به دست آورید و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما