فروش ویژه پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس

پتو، یکی از نیازهای ضروری است که ما را از سرمای زمستان نجات داده و خوابی آرامش بخش را برای مان به وجود می آورد. یکی از معروف ترین انواع برندهای خارجی در بازار، برند پتو مرینوس است، که فروش ویژه پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس، در سراسر کشور وجود دارد.
کارخانه تولید پتو مرینوس، در کشور ترکیه مشغول به فعالیت است، که تولید کننده انواع پتو مرینوس است؛ از معروف ترین انواع آن میتوان به پتوهای نوزادی، پتو ابریشمی، پتو ژاگارد، پتو گل دار، پتو گل برجسته و… اشاره کرد. فروش ویژه پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس، همواره تمامی تلاش خود را میکند که پتوهایی را در بازار به فروش برساند، که دارای رنگ و طرح های متنوع با ابعادی گوناگون باشند؛ که همواره سلیقه تمامی مردم، در سراسر دنیا را شامل شود و همه افراد با فرهنگ ها و سلیقه های متفاوت بتوانند، مشتریان ثابت و اصلی این پتو باشند.
تیم فروش ویژه پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس، با بهره گیری از جدیدترین شیوه های فروش علاوه بر انحصار بازار ترکیه، موفق شده است که انحصار بازار کشورهای دیگر همچون ایران، عراق، افغانستان، پاکستان، کشورهای عرب زبان و برخی از کشورهای اروپایی را نیز به دست آورد؛ و با کیفیتی عالی و درجه یک بتواند، رضایت مشتریان خود در سراسر دنیا را به دست آورد و جایگاه ویژه ای را در بین کالاهای خواب دیگر پیدا کند.
همواره موضوع صادرات پتو برای کشورهای صادر کننده اهمیت ویژه ای را دارد, چرا که باعث رشد اقتصاد و افزایش ارزش پول ملی میشود و دولت همواره از این گونه طرح ها حمایت و پشتیبانی ویژه ای میکند. گفتنی است که تولید کنندگان و فروشندگان پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس، به خوبی میدانند که برای فروش بیشتر و افزایش رضایت مشتری، تولید کالایی با کیفیت و مرغوب و دارای طرح و رنگ های متنوع است؛ به طوری که بازار فروش ویژه پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس، به یکی بازارهای فعال در زمینه عرضه و فروش پتو تبدیل شده است.
در آخر لازم به ذکر است که قیمت فروش ویژه پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس به عوامل گوناگونی همچون جنس، ضخامت، مقدار وزن و سبکی پتو، طرح و رنگ بندی، میزان مقاومت در برابر شست و شو و برند تولید کننده محصولات، بستگی دارد؛ که در چند سال اخیر به دلیل نوسانات مختلف بازار جهانی و همینطور بازار داخل کشور، قیمت انواع سرویس های خواب که شامل پتو، روتختی، ملحفه و… است به طرز قابل توجهی، افزایش یافته است.

بررسی مشخصات پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس

بررسی مشخصات پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس

امروزه پتو یکی از نیازهای اساسی در هر خانه ای است و مانند رواندازی است که، آن را بر روی خود میکشیم و با آن خود را از سرمای روزهای سرد زمستانی نجات داده و با آن خوابی راحت را تجربه میکنیم. پتو با گل های برجسته و طرح سه بعدی مرینوس، یکی از جدید ترین پتوهای موجود در بازار است که در مدت کوتاهی توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند و جایگاه ویژه ای را در بین خانواده ها به دست آورد. پتوهای گل برجسته سه بعدی مرینوس، تحت لیسانس مرینوس ترکیه، هستند که با کیفیت صادراتی به بازار عرضه میشوند.
پتوهای سه بعدی مرینوس، از جنس الیاف با کیفیت و درجه یک پلی استر، موجود در بازار هستند که مرغوبیت بسیار زیادی را دارند و این مرغوبیت، باعث عدم ایجاد حساسیت های پوستی، تنفسی، همچون آلرژی، اگزما، خارش و… در افراد حساس، سالمندان و کودکان میشود و فرد را از هزینه های فراوان روحی و مادی، دکتر و درمان، بی نیاز میکند. استفاده از این پتو بالاخص برای کودکان مهم است، چرا که کودکان پوست حساسی دارند و بیمار شدن آنها مشکلات فراوانی را برای ما به وجود می آورد.
پتو سه بعدی طرح برجسته مرینوس، در ابعاد گوناگون تک نفره و دو نفره تولید و به بازار عرضه میشود که پتو تک نفره، دارای ابعاد 20×40×60 سانتی متر مربع و وزن 2800 گرم است و پتو دو نفره، نیز دارای ابعاد 20×50×60 سانتی متر مربع و وزن 4000 گرم است که توسط، تیم فروش ویژه پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس، در بازار به فروش میرسد.
پتو سه بعدی طرح برجسته مرینوس، به راحتی قابل شست و شو با دست یا ماشین لباس شویی است و با شست و شوهای مکرر، پرزهای خود را از دست نمیدهد، چروک نمیشود و مانند روز اول استفاده، نرم و لطیف باقی میماند. تنها نکته ای که همواره برای شست و شوی این پتوها باید رعایت شود، این است که در هنگام شست و شو نباید از پودرهای آنزیم دار حاوی دانه های آبی استفاده شود و دمای آب شست و شو دهنده، نیز نباید بیشتر از 30 درجه سانتی گراد باشد، زیرا دماهای بالا الیاف پتو را سست و ضعیف میکنند.
پتوهای مدرن و سه بعدی مرینوس، نرمی و لطافت زیادی را دارند و خوابیدن درون این پتوها حس آرامش بخشی را به فرد میدهند. یکی از ویژگی هایی که پتوهای مرینوس را، جذاب و پر طرف دار کرده است، طراحی چاپ سه بعدی، برای ایجاد ظاهری زیبا و جذاب است. گفتنی است‌ که‌ دور تا دور پتوهای سه بعدی مرینوس، مغز دوزی یا نوار دوزی شده است، طوری که اجازه نمیدهد، الیاف پتو از بافت اصلی جدا شود و پتو به مرور زمان، پرزها و کیفیت خود را از دست دهد.

از پتو حوله ای چه میدانید

از پتو حوله ای چه میدانید

امروزه، پتو به یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل موجود در منزل، تبدیل شده است که جزء وسایل شخصی است و هر فردی پتو مخصوص به خود را دارد. پتوهای گوناگونی، در طرح ها و رنگ های متنوع و جنس های متفاوتی در بازار وجود دارند که یکی از قابل توجه ترین آنها، پتو حوله ای است که از مارک های مهم پتو حوله ای، میتوان به برندهای سروین، تیسا، پلیسه و… اشاره کرد. پتوهای حوله ای، جنس ضخیم و الیافی بسیار متراکم را دارند که یکی از مناسب ترین گزینه ها، برای استفاده در سرمای زمستان است و مناسب افرادی است که به سرمای زیاد، حساسیت دارند؛ چرا که با خوابیدن درون این پتوها، گرمایی دلنشین و لذت بخش را تجربه خواهند کرد و از سرمای زمستان نجات خواهند یافت.
پتوهای حوله ای نیز مانند سایر پتوها، قابلیت شست و شوی آسان با ماشین لباس شویی یا دست و انواع شوینده ها را دارند و با شست و شوهای مکرر، نیز رنگ و کیفیت خود را از دست نمیدهند و مانند روز اول استفاده، صاف و بدون چروک باقی میمانند.
از آنجایی که پتوهای حوله ای، وزن نسبتا سنگینی دارند و برای پیک نیک و مسافرت های طولانی مناسب نيستند؛ شرکت تولیدی پتوهای حوله ای، نوع دیگری از پتوها را به نام پتو مسافرتی حوله ای، با وزن و حجمی کمتر تولید کرده است که سبب راحتی مسافران عزیز، در هنگام مسافرت و طبیعت گردی میشود. از انواع برند پتوهای مسافرتی حوله ای، میتوان به پتو زر بافت، پتو مسافرتی گل برجسته، پتو مسافرتی نو بافت، پتو افرا، پتو رازن، پتو نرمینه مسافرتی و… اشاره کرد.
گفتنی است که پتوهای مسافرتی حوله ای، از پارچه های مرغوب تهیه شده اند و بسیار سبک و نرم و لطیف هستند و برای افراد با پوست های حساس بسیار مناسب هستند و از ایجاد بیماری های پوستی ، تنفسی در این افراد جلوگیری میکنند. طراحی بسیار زیبا و تنوع در طرح و رنگ، این پتوها را نمونه کرده است. همینطور قابلیت شست و شوی آسان با انواع شوینده ها و رنگ ثابت و بدون تغییر از ویژگی های مطلوبی است که، برند پتو حوله ای مسافرتی را علاوه بر ایران در کشورهای خاورمیانه نیز معروف کرده است.
در آخر لازم به ذکر است که، پتو ژله ای با وزن سبک و حجم کم، یکی دیگر از انواع پتوهای مسافرتی است که مزیت های بسیاری را دارد و شما با مراجعه به مراکز عرضه کننده پتو و سایت های اینترنتی معتبر، همچون سایت معتبر شرکت نساجی دیبافت، که ارائه دهنده انواع پتوهای مرغوب و با کیفیت و دارای قیمتی منصفانه است، میتوانید این کالای خواب را سفارش داده و خریداری کنید.

رنگ پتو چه نقشی در دکوراسیون دارد

رنگ پتو چه نقشی در دکوراسیون دارد

همگی ما به خوبی میدانیم که یک سوم از عمر خود را در خواب و اتاق خواب میگذرانیم و برای داشتن خوابی آرامش بخش، همواره به یک پتو با طرح و رنگ زیبا نیازمندیم که علاوه بر گرمایی که به بدن و جسم ما میدهد، روح ما را نیز گرم کرده و بتواند آرامش و راحتی را برای ما به ارمغان بیاورد. همانطور که همگی میدانیم عقل سالم در بدن سالم است و برای داشتن بدنی سالم و پر انرژی همواره باید، خوابی راحت را در طول شبانه روز داشته باشیم و برای این منظور به اتاق خوابی با دکوراسیون زیبا و سرویس خواب و پتویی شیک، در طرح و رنگهای زیبا نیازمندیم.
موارد زیادی در انتخاب پتویی شیک و مناسب وجود دارند که به ما کمک میکند؛ پتویی متناسب با شخصیت و خلق و خو خود را انتخاب کنیم و موضوعی که اهمیت این انتخاب را، نشان میدهد تاثیر رنگ ها بر کیفیت خواب و حالات روحی و خلقی انسان است. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا تاثیر رنگ های مختلف بر خواب و حالات روحی انسان را، بررسی کنیم و رنگ متناسب با شخصیت و روحیه شما را، یافته و برای شما بیان کنیم:
1. رنگ سفید: رنگ سفید که نماد صلح و پاکیزگی است یکی از رنگهای پر طرفدار. سرویس خواب و پتو و روتختی است. این پتو، به خاطر انعکاس بالای نور، آرامش را در اتاق خواب به وجود می آورد. این رنگ، جزء رنگ های خنثی و تابستانی است.
2. رنگ آبی: یک رنگ معنوی و آرامش دهنده است که، به وجود آورنده حس امنیت و اعتماد در انسان است. ترکیب رنگ آبی با رنگ های خنثی همچون سفی، باعث به وجود آمدن حس نا امیدی و افسردگی میشود.

عرضه کنندگان پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس
3. رنگ سبز: سبز یک رنگ معنوی و القا کننده حس آرامش و شادی است. ترکیب رنگ سبز با سایر رنگ های خنثی، ایده ای بسیار شیک و زیبا برای پتو یا روتختی است که جلوه ای خاص و آرامش بخش را به اتاق خواب شما میبخشد.
4. رنگ زرد: رنگ زرد نماد، خوش بینی، اعتماد به نفس، تفکر و منطق است. رنگ زرد از جمله رنگ هایی است که ترکیب آن با تناژ رنگی طوسی و خاکستری انتخابی شیک و جذاب، برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب و پتو و روتختی است.
5. رنگ ارغوانی: رنگی سلطنتی است که القا کننده تجملات و ثروت و اعتماد به نفس بالایی است. رنگ ارغوانی در کنار رنگ های طلایی و کرم، یک رنگ تجملی و لوکس برای دکوراسیون اتاق خواب محسوب میشود.
6. رنگ طوسی: این رنگ، نماد بی طرفی و آرامش است که استفاده بیش از حد از رنگ طوسی، سبب یاس و نا امیدی میشود. ترکیب رنگ طوسی در کنار رنگ هایی همچون سفید و زرد، ایده ای بسیار زیبا و جذاب برای اتاق خواب است.
7. رنگ طلایی: این رنگ نماد ثروت، تجملات، قدرت و پیروزی است و رنگی کلاسیک و سلطنتی است که از ترکیب رنگ زرد و کرم، ساخته میشود.
8. رنگ صورتی: رنگی رمانتیک و آرامش دهنده است که زنان و دختران بیشترین طرفدار این رنگ، هستند و در ترکیب با رنگ های سفید و طلایی رنگ، تجملی و لوکس به نظر میرسد.
گفتنی است که انتخاب رنگ پتو یا روتختی، به تنهایی میتواند جلوه ای لوکس و جذاب را به اتاق خوابتان بدهد یا برعکس با انتخاب رنگی نامناسب، باعث پریشانی و آشفتگی ذهنی و اختلال در کیفیت خواب میشود.

عرضه کنندگان پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس

عرضه کنندگان پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس

پتو، یکی از نیازهای اصلی و مورد استفاده انسان در طول تاریخ بوده است که همواره انسان ها با کمک آن گرما و راحتی در خواب شبانه را، به دست می آورند. انواع گوناگونی از برندهای متفاوت داخلی و خارجی، در بازار ایران وجود دارد که یکی از معتبرترین آنها، برند سه بعدی مرینوس، است.
عرضه کنندگان پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس، این کالا را در طرح و رنگ های متنوع و با کیفیت عالی و درجه یک از ترکیه به بازارهای کشورهای دیگر، همچون ایران عرضه میکنند؛ چرا که یکی از مشتریان اصلی این پتو زیبا، عروس خانم ها هستند و این پتو با رنگ و طرح های زیبایی که دارد نمایی زیبا و دلنشین به دکوراسیون اتاق خواب میبخشند.
عرضه کنندگان پتو طرح جدید مرینوس، این پتو را فقط به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش میرسانند به طوری که خریداران این کالا، میتوانند با مراجعه به نمایندگی های کارخانه تولید انواع پتو مرینوس در ایران، پتو مورد نظر خود را به صورت عمده و با قیمتی مناسب و به صرفه خریداری کنند.
در آخر لازم به ذکر است که، فروش ویژه پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس، در سایت های اینترنتی معتبر فروش پتو، انجام میشود که خریداران این کالای خواب میتوانند با مراجعه به سایت های اینترنتی با دنیای متنوعی از انواع پتوها، در طرح، رنگ و ابعاد گوناگون مواجه شده و پتو مورد نیاز خود را سفارش داده و با قیمتی مناسب و به صرفه خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما