فروش ویژه پتوی مینک یک نفره پیام

قبل از پرداختن به موضوع اصلی باید بدانید که پتوهای مینک در بین عموم مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند، علاوه بر آن طرفداران خاص خود را دارند. پتوها یکی ملزومات و وسایل ضروری در عین حال شخصی برای هر انسانی است که مواد اولیه تشکیل دهنده آن میتواند از دو نوع طبیعی یا مصنوعی باشد. پتوهایی که امروزه چه در بازارهای حضوری و چه در بازارهای اینترنتی به فروش میرسند، در انواع، طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه میشوند که همین امر منجر به تفاوت در قیمت نهایی آنها شده است.

پتوی مینک پیام
همان طور که میدانید اینکه پتوهای ساخته شده از الیاف طبیعی و درجه یک از قیمت بالاتری برخوردار هستند، امری مشهود است. زیرا الیاف طبیعی علاوه بر استحکام و دوام مقبولی که دارد با پوست بدن انسان نیز سازگاری ویژه ای دارد.
در ادامه این مقاله به سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید پاسخ خواهیم داد مانند:
• ویژگی های بارز پتو مینک چیست؟
• منظور از پتوی ارگانیک چیست؟
• راه افزایش طول عمر انواع پتو چیست؟
• پتوی طرح دار بخریم یا ساده؟
• مرکز عرضه پتوی مینک یک نفره پیام در کجا واقع شده است؟
• شرکت صادراتی انواع پتوی مینک یک نفره پیام کدام است؟
• خرید عمده انواع پتوی مینک یک نفره پیام چگونه امکان پذیر است؟
با ما همراه باشید تا در طول این مقاله بتوانید پاسخ هر یک از این سوال ها را بیابید و بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در زمینه انتخاب پتوی مینک یک نفره پیام داشته باشید و با استفاده از عنوان هایی که در این مقاله ذکر میشود، بتوانید اطلاعات و آگاهی خود را ارتقا دهید تا با راهنمایی های مربوطه بهترین خرید را تجربه کنید.

ویژگی پتوی مینک پیام

ویژگی های بارز پتو مینک

اولین ویژگی بارزی که در پتوی مینک به چشم میخورد این است که میتواند گرمای بسیاری را در خود حبس کند، به عبارتی دیگر از هدر رفتن گرما و دمای بدن فرد جلو گیری میکند. به کار بردن الیاف و مواد اولیه مرغوب در تهیه، تولید و ساخت پتوی مینک منجر شده است تا از نظر کیفی در درجه بالایی قرار گیرد و سطح کیفیت تولید آنها در رتبه بالایی قرار گیرد. مواد تشکیل دهنده عمده و اصلی پتوهای مینک پشم خالص بوده و به جهت خاصیت گرمایی که دارند برای افرادی که سرمایی هستند، بسیار مناسب است و میتوانند در استفاده های روزمره مورد استفاده عموم مردم قرار بگیرند.
علاوه بر خاصیت حبس گرمایی که دارد دومین ویژگی آن که بسیار چشمگیر است، قیمت مناسب این محصول است. قیمت این منسوج به گونه ای مناسب است که عموم مردم توان خرید حداقل یکی از آن را دارند. اما در مقابل این دو ویژگی مثبت باید گفت که پتوهای مینک که به پتوهای ببری یا پلنگی نیز معروف هستند، جزء پتوهای سنگین وزن محسوب میشوند.

منظور از پتوی ارگانیک چیست؟

اولین نکته ای که در رابطه با پتوی ارگانیک باید عنوان شود، این است که از قیمت بالایی برخوردار هسستند، اما در ازای هزینه ای که میپردازید کیفیت مطلوب تری را خریداری میکنید. این پتوها بسیار مناسب و مورد پسند افرادی است که پوستی حساس دارند، مانند کودکان و در صورت تماس پتو با پوست بدن آنها دچار آلرژی و اگزمای پوستی میشوند، چون این پتوها کاملا از پنبه خالص تولید میشوند؛ بنابراین لطافت و نرمی آنها نیز یک ویژگی منحصر به فرد پتوی ارگانیک است.
در معرفی اجمالی و مختصر پتوهای ارگانیک باید گفت که جنس مواد اولیه تشکیل دهنده آنها از الیاف طبیعی پنبه بوده و بسیار نرم و گرم هستند و در عین حال از قیمت گران تری برخوردار اند. از طرفی میتوان گفت پتوهای ارگانیک مناسب برای هر فصلی است، چراکه در فصل زمستان با نگهداری قابل توجهی از گرما میتواند مناسب باشد، همچنین در فصل تابستان نیز میتواند به عنوان یک رو انداز خنک به کار برود.

راهکار افزایش طول عمر پتو

راه افزایش طول عمر انواع پتو

در ادامه راهکارهایی را شرح خواهیم داد که با رعایت آنها میتوانید موجب افزایش طول عمر انواع پتو شوید.

– ایجاد تغییر در ظاهر پتو به جای خرید مجدد یک پتوی دیگر: اغلب افراد در اثر استفاده بیش از حد از یک پتو از آن خسته میشوند، اما توصیه ای که در این زمینه به شما میکنیم این است که با ایجاد تغییراتی در ظاهر پتو مانند ملحفه گرفتن و یک لبه دوزی ساده پتویی با ظاهر جدید بسازید.

– تعمیر آسیب دیدگی: هنگام مشاهده هر نوع زدگی یا آسیب دیدگی باید فورا آن را تعمیر کنید. این کار دو مزیت کلی دارد: یکی اینکه زمان زوال و نابودی پتو را کاهش میدهد و آن را قابل استفاده میکند؛ دوم اینکه باعث افزایش طول عمر پتو میشود. علاوه بر این مورد نگهداری صحیح از انواع پتو نیز میتواند آنها را به حالت اولیه و در بهترین حالت نگه دارد.

– نگه داری صحیح و مناسب: همان طور که قبلا اشاره کردیم، نگه داری صحیح و مناسب نیز میتواند یک روش کابردی برای افزایش طول عمر انواع پتو باشد. شما موظف هستید انواع پتو را در جایی تاریک و خشک نگه دارید تا از گرما، نور آفتاب و رطوبت حفظ شوند. البته با فرا رسیدن فصل گرما و پایان فصل سرما انسان به صورت خودکار تعداد زیادی از پتوهایشان را برای طولانی مدت و به مدت چند ماه در جایی مناسب نگهداری میکنند. قبل از نگهداری چند ماهه پتوها باید یک مرتبه آنها را بشویید و سپس به نگهداری آنها اقدام کنید؛ به عبارتی دیگر شما باید قبل از نگهداری طولانی مدت پتوها از تمیز بودن آنها مطمئن شوید. زیرا بیدهای پتو به راحتی جذب آلودگی های سطحی پتو میشوند که در نهایت منجر به از بین رفتن الیاف به کار رفته در ساخت و تولید پتوها میشوند.
یکی از راهکارهایی که برای محافظت بیشتر از بیدهای پتو استفاده میشود این است که گلوله های اسطوخودوس را به همراه پتو و در لایه های میانی آن استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که به اندازه گنجایش محل نگهداری پتوها، در آن پتو انبار کنید چرا که پتوها به فضای آزادی جهت تنفس نیاز دارند و در صورتی که شما محل نگهداری پتو را تا سقف پر کنید، امتیاز قابلیت تنفس را از پتوهای خود سلب میکنید. یکی دیگر از نکاتی که باعث میشود به شما توصیه کنیم تا فضای خالی در جای رخت خوابی خود ایجاد کنید، این است که پتوها با یکدیگر سایش و اصطکاک بیش از حد ندارند و عدم سایش منجر به حفظ رنگ الیاف شده، همچنین از چین و چروک های احتمالی روی سطح پتو جلو گیری میکند. در این خصوص به شما توصیه میکنیم که در صورت امکان از بسته بندی هایی که برای نگهداری پتو طراحی و تولید شده است، استفاده کنید تا از سایش و محو رنگ پتوها پیش گیری به عمل آورید.

خشک کردن پتو در هوای آزاد

– خشک کردن پتو در هوای آزاد: اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که ترجیح میدهید پتوهایتان را خودتان در منزل و به کمک لباس شویی بشویید، باید این نکته را خدمت شما خاطر نشان کنیم هنگامی که پتو را از ماشین لباس شویی خارج میکنید و میخواهید برای خشک کردن آن اقدام کنید، بهتر است پتوهایتان را در هوای آزاد خشک کنید. این کار شما علاوه بر اینکه بوی تازگی را در پتو تثبیت میکند، بلکه باعث خوش بو ماندن پتو در دراز مدت شده و شما مجبور نیستید به طور مجدد و برای چندین بار در زمان کوتاهی پتویتان را بشویید. علاوه بر این مواردی که ذکر شد نور آفتاب حاوی امواج ماورا بنفش یا همان امواج UV است که این امواج خاصیت ضدعفونی فوق العاده قوی دارند و میتوانند پتوهای شما را به طور طبیعی ضدعفونی کنند. بعد از اینکه پتو یا پتوهایتان را پس از شست و شو از ماشین لباس شویی خارج کردید، بهتر است آنها را تکان داده و در محلی محکم و مناسب در معرض نور خورشید و هوای آزاد اجازه دهید تا خشک شود. نکته ای که در این رابطه باید بیان شود این است که حتما به برچسب مراقبتی پتوها دقت کنید چراکه برخی از پتوهایی که الیاف تشکیل دهنده آنها پشم است، باید به حالت افقی پهن شوند و از آویزان کردن آنها به صورت عمودی خودداری کنید.

طراحی پتو مینک پیام

– از پر کردن مخزن لگن لباس شویی خودداری کنید: اگر بیش از حد مجاز، مخزن لگن لباس شویی را پر کنید، منجر به سایش و اصطکاک بیش از حد و همچنین مچاله شدن پتو میشود که در نهایت به الیاف به کار رفته در ساخت و تولید پتو آسیب میرساند.

– استفاده از شوینده مناسب: یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه شود، این است که برای شستن پتو از شوینده های معمولی استفاده نکنید. چراکه مواد تضعیف کننده و شیمیایی فراوانی دارند که به الیاف تشکیل دهنده پتوها آسیب میرساند. اگر شما از شوینده های مناسبی استفاده کنید، علاوه بر اینکه به الیاف و رنگ به کار رفته در ساخت و تولید پتو آسیبی نمیرساند، بلکه پتو را بسیار تمیز میکند که نکته ای بسیار مهم در حفظ و نگهداری پتو است. شوینده مناسب شوینده ای است که برای پتوهایی با بافت ظریف و رنگی نیز مناسب باشد، طوری که علاوه بر لکه بری بسیار قوی که دارد مانع از تداخل رنگی پتوها شده و رنگ پتوها را تثبیت میکند. بهتر است از مایع لباس شویی استفاده کنید که ترکیبات آنها ملایم تر بوده و به کمک آنزیم های تخصصی که در فرمول آنها به کار رفته توانایی شست و شوی انواع پتو در دما و ph مناسب را دارد، به گونه ای که از پتوی شما محافظت میکند و موجب حفظ ظاهر و درخشش پتو نیز میشود.

استفاده کمتر از خشک شویی

– خشک شویی کمتر: طی یک تحقیق این نتیجه حاصل شده است که متقاضی و خریداران پتوهایی که در کارت راهنمایی آنها عبارت فقط خشک شویی درج شده است، بسیار کمتر از متقاضیان و خریداران پتوهای معمولی است. همان طور که میدانید خشک شویی یک پروسه شیمیایی بوده و علاوه بر اثرات زیان بار و مخربی که روی محیط زیست دارد، بلکه روی پوست مصرف کنندگان و همچنین الیاف تشکیل دهنده پتو نیز میتواند اثرات جبران ناپذیری داشته باشد. اگر شما راهکار و راه چاره دیگری به غیر از خشک شویی نداشته باشید، باید از پاک کننده ها و مواد شوینده ای استفاده کنید که سازش بیشتری با پوست و محیط زیست داشته باشند یا از مراکز خشک شویی استفاده کنید که اطمینان خاطر دارید از مواد آلرژی زا برای شستن استفاده نمیکند. جهت اطلاعات بیشتر و تکمیلی از انتخاب نوع شوینده خود میتوانید به توضیحات قسمت قبل مراجعه کنید.

– توجه به برچسب مراقبتی و نگهداری پتو: الیاف مختلفی که در تهیه انواع پتو به کار میروند، هر کدام با روش های مختلفی برای شست و شو سازگار اند و نمیتوان همه آنها را با یک روش شست. مثلا پتوهایی که الیاف تشکیل دهنده آنها از پشم است، باید توسط شوینده های مناسب پشم و به صورت دستی و آرام شسته شوند. یا اینکه پتوهایی که در ساخت و تولید آنها ابریشم به کار رفته است، بسیار آسیب پذیر اند. پس باید دقت و توجه لازم را در هنگام شست و شوی آنها به کار بگیرید. اما نگران نباشید در برچسب های راهنمای مراقبتی پتو حداکثر و حداقل دمایی که برای شستن پتو مناسب است و همچنین نحوه شست و شوی آن که به صورت دستی باشد یا ماشینی ذکر شده است.

پتو ساده مینک

پتوی طرح دار بخریم یا ساده؟

در خصوص اینکه پتوی طرح دار بخرید یا ساده نمیتوان نظر قطعی داد، چراکه شما در انتخاب پتو باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید و مطابق با آن پتوی مورد نظر خود را انتخاب کنید. یکی از عواملی که باید به آن توجه داشته باشید دکوراسیون اتاق خواب شما است که باید بر طبق آن پتوی طرح دار یا ساده ای را انتخاب کنید که با سایر اجزای اتاق هماهنگی و هم خوانی داشته باشد.

پتو طرح دار مینک

مرکز عرضه پتوی مینک یک نفره پیام

شرکت تولید کننده پتوی مینک در سطح کشور و در شهرهای مختلف نمایندگی هایی دارد که در طول شبانه روز آماده پاسخ گویی و عرضه پتوی مینک یک نفره پیام هستند. شما میتوانید با مراجعه به این مراکز نمایندگی پتوی مینک یک نفره پیام را که یک خرید منحصر به فرد است تجربه کنید. چون تعریف و تمجید ما از پتوی مینک یک نفره پیام را نمیتوان در قالب این مقاله و عکس های محدود درک کرد و شما باید خودتان با خرید حداقل یکی از آن زیبایی و کار آمدی این پتو را لمس کنید.

شرکت صادراتی انواع پتوی مینک یک نفره پیام

شرکت صادراتی انواع پتوی مینک یک نفره پیام

به کار بردن الیاف درجه یک در ساخت انواع پتوی مینک یک نفره پیام، شرکت تولیدی آن را به یک قطب مهم صادراتی در ایران تبدیل کرده است. به گونه ای که سالانه کشورهای زیادی خواهان واردات انواع پتوی مینک یک نفره پیام از ایران به کشورشان هستند.

خرید عمده انواع پتوی مینک یک نفره پیام

خرید عمده انواع پتوی مینک یک نفره پیام

خرید عمده و انبوه از شرکت تولید کننده پتوی مینک یک نفره پیام، مزایای بسیار زیادی دارد که به عنوان بهترین مزایا میتوان به کاهش هزینه در خرید انبوه نسبت به خرید تکی اشاره کرد. عمده فروشی و فروش انبوه نوعی تجارت است که در آن از تولید کنندگان مقادیر بسیار زیادی از کالای مورد نظر مانند کالای خواب را خریداری میکنیم. با توجه به اینکه خرید ما به صورت انبوه بوده، میتوانیم علاوه بر اینکه هزینه کمتری را بپردازیم، بلکه سود بیشتری را نیز داشته باشیم. خرید انبوه کالای خواب از مراکز فروش کالای خواب باعث حمل و نقل راحت تر و ذخیره سازی و انبار برای مشتریان میشوند.

سخن پایانی

شرکت پتوی مینک پیام، از هرگونه انتقاد و پیشنهاد در خصوص تولید، تهیه و عرضه این منسوج از مشتریان و خریداران عزیز استقبال به عمل می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما