فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه

– آیا تا به حال به پتوهای مسافرتی فکر کرده اید؟
– به نظر شما پتوهای مسافرتی به غیر از استفاده در سفر کاربرد دیگری نیز دارند؟
– از انواع مختلف پتوهای مسافرتی و کاربردهایشان چه میدانید؟
– از فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه چیزی شنیده اید؟
با شروع فصل زمستان و سرد شدن آب و هوا وجود پتو و التزام استفاده از آن روز به روز بیشتر حس میشود، هرچه هوا بیشتر رو به سردی میرود، نیاز به داشتن پتویی گرم و راحت نیز بیشتر میشود.
با همه گیری ویروس کرونا و تق و لق شدن بسیاری از کسب و کارها، وضعیت اقتصادی مردم هم رو به تحلیل رفته است،اما پتو از آن دسته از کالاهای ضروری خواب و خرید آن برای هر خانواده از واجبات است، پس آنچه در این میان برای مردم مهم است، تهیه این کالا با مرغوب ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است.

خانوم کاووسی (راضیه زحمت پیشه) فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه
ما در این مطلب بیشتر قرار است از پتوهای مسافرتی و فروش مستقیم این پتو صحبت کنیم. چنانچه شما خواننده گرامی در خود این نیاز را میبینید که قبل از خرید اطلاعاتی در زمینه فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه کسب کنید و با اطلاعات عمومی بالا دست به خرید این محصول بزنید، بنابراین ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.
پتوهای مسافرتی از آن قسم پتوهای محبوب و مشهورند، تا آنجا که به طورحتم در تمامی خانه ها ردی از آنها یافت میشود و هر خانه ای اگر به تعداد تک به تک افراد خانواده این منسوج را نداشته باشد، حداقل دو یا سه عدد از این بافته را حتماً دارد.
این محصول با هدف پتوی کمکی قابل حمل، برای مسافرت ها، کوهنوردی ها و سفرهای دوستانه تولید شده است. همین التزام تولید هم سبب وزن پایین و حجم کم این محصول شده، اما رفته رفته این کالا مورد توجه همه اقشار واقع گردید و کیفیت بالای ساخت و همچنین هزینه پایین تر نسبت به دیگر محصولات باعث محبوبیت روزافزون این قسم از پتوها شد و همه خواهان خرید این محصول شدند.
نیاز روزافزون بازار‌ مصرف به تولید این محصول سبب شد تا مدعیان تولید این کالا روز به روز بیشتر شوند تا آنجا که امروزه کمتر برندی را میبینیم که تولید این دسته از پتوها را در دستور کار خود قرار ندهند که صدالبته زیاد شدن مدعیان تولید بیشتر به نفع مصرف کنندگان این منسوج تمام میشود؛ چرا که هرچه به تعداد تولیدکنندگان این کالا اضافه تر شود، تنوع در طرح و رنگ و نوع این محصول نیز بیشتر میشود و از طرفی هرچه تولید یک محصول زیادتر شود و آن محصول به طور انبوه در اختیار مردم قرار گیرد، قیمت آن نیز به صرفه تر و ارزان تر میشود. به همین علت است که میگوییم زیاد شدن هرچه بیشتر تولیدکنندگان به نفع مصرف کنندگان تمام میشود.
امروزه پتوهای مسافرتی در انواع و اقسام طرح و رنگ و جنس تولید میشوند و به بازار فروش عرضه میگردند و تولید انواع مختلف آن بسته به نیاز بازار کم و زیاد میشود؛ اما همچنان تنوع در نقش و نوع این منسوج بروزتر میشود و حتی نحوه کاربرد آن نیز بر اساس این تنوع، تغییر میکند.

پتوهای مسافرتی در انواع مختلف

پتوهای مسافرتی در انواع مختلف

– چهارخانه (بهاره)
– ژله ای
– پنبه ای
– حوله ای
تولید میشوند و به دست مصرف‌کنندگان میرسند، اما آنچه در این مقاله موضوع بحث ما بوده، فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه و این قسم از انواع مختلف پتوهای مسافرتی است.
در ادامه این مطلب قرار است ما شما را با فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه بیشتر آشنا کنیم، پس ادامه این مطلب را از دست ندهید تا پاسخ تمامی سؤالاتی که در خصوص این موضوع در ذهنتان دارید را بگیرید.
علت نام گذاری پتوهای مسافرتی چهارخانه با نام «بهاره» بیشتر به خاطر کاربرد این محصول در میان عموم مردم است. درست است که پتوها به عنوان روانداز مطرح اند و بیشتر به این علت تولید میشوند، اما در مواقعی کاربرد آنها میتواند بسته به نیازی که دارید تغییر کند، مثلاً درخصوص پتوهای مسافرتی چهارخانه این کاربرد تغییر کرده و این منسوج علاوه بر اینکه روانداز خوب و مناسبی است، در میان عموم مردم به عنوان زیرانداز نیز کاربرد دارد.
اگر در ایام تعطیلات ازجمله تعطیلات نوروزی در خیابان‌های شهر خود قدم بزنید و مسافران نوروزی را زیر نظر بگیرد، امکان ندارد خانواده ای را ببینید که از این پتوها به عنوان روانداز یا زیرانداز استفاده نکند، همواره یک در میان، یکی از این پتوها را به عنوان زیرانداز استفاده میکنند. از همین رو این پتوهای در میان مردم با نام پتو مسافرتی بهاره یا گاهی هم زیرانداز بهاره شهرت دارند.
پتوهای چهارخانه در اقسام طرح و رنگ و با در نظر داشتن سلایق مختلف مشتریان عزیز تولید شده و سپس روانه بازار فروش میشوند، اما خبر خوبی که برایتان داریم، فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه با نازل ترین قیمت است.
اگر قصد خریدی را دارید که برایتان چوب دو سر برد باشد، یعنی هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و هم قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری را در بر بگیرد، بهتر است به فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه نگاه ویژه تری بیندازید، چرا که در فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه، این پتوها قیمت ارزان تری نسبت به خرید باواسطه دارند. در فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه، با حذف واسطه ها و خرید از کارخانه به صورت مستقیم خریدی با قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد.
پس پیشنهاد ما به شما این است که ‌در طرح فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه از تجربه خریدی ارزان و به صرفه لذت ببرید.

ویژگی های پتو مسافرتی چهارخانه

ویژگی های پتو مسافرتی چهارخانه

پتوهای مسافرتی چهارخانه وزن سبکی دارند و همین وزن کم حمل آنها را راحت‌تر میکند تا آنجا که در هر مسافرتی به راحتی میتوان آنها را در چمدان خود قرار داد و همراه خود برد.
این پتوها گرما را نیز به خوبی منتقل میکنند، برخلاف تصورات عموم مردم که گمان میبرند پتوهای مسافرتی در انتقال گرما ضعیف عمل میکنند، این پتوها به خوبی به ما نشان داده اند که مسافرتی بودن و سبک بودنشان دلیلی برای قدرت کم در انتقال گرما نمیشود. اگر میبینید پتوی مسافرتی مصرفی تان در این زمینه ضعیف عمل میکند، بدانید که چون در خرید دقت نکرده اید و کالای مرغوبی را خریداری نکرده اید با این مشکل رو به رو هستید، وگرنه پتوهای مسافرتی به خصوص پتوهای مسافرتی چهارخانه که مورد بحث ما نیز هستند، از خاصیت های مهمشان همین گرمابخشی در نهایت سبکی و کم وزنی شان است.
پس برای اینکه بعدترها با این مشکل رو به رو نشوید، ما به شما فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه را توصیه میکنیم که میتوانید با خرید از این طریق با قیمت مناسب تری این پتوها را تهیه نمایید.
مورد دیگری که در خصوص ویژگی های پتوی چهارخانه مهم است، تنوع در طرح و رنگ این محصول به خصوص ست پذیری بالای این کالاست. همانطور که میدانید امروزه پیراهن های چهارخانه مردانه و زنانه به صورت ست به بازار عرضه میشود و زوج های جوان علاقه شدیدی به این پیراهن ها دارند، برای اینکه در مورد پتو خریدی باب میل و شیک و مجلسی داشته باشید، ما به شما پیشنهاد میکنیم همانطور که در خرید پیراهن های ست مردانه و زنانه و نیز بچگانه چند طرح از آنها را انتخاب میکنید، در اینجا هم تنوع طرح و رنگ زیادی وجود دارد و شما میتوانید در طرح فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه این منسوج را در چند رنگ، طرح و ست با لباس هایتان خریداری نمایید، تا جلوه زیباتری به خانه تان بدهد، پس بار دیگر به صورت ویژه تر بانوان عزیز را مخاطب خود قرار میدهیم و یادآور میشویم که میتوانید در فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه این پتوها را به صورت چند طرح و رنگ و ست با لباس های چهارخانه ای که دارید، سفارش داده و آنها را درب منزلتان تحویل بگیرید.
پس به طور خلاصه پتوهای مسافرتی چهارخانه وزنی سبک، حجمی کم، قابلیت انتقال خوب گرما، تنوع زیاد در طرح و رنگ و قیمت خرید مناسب را شامل میشوند که در این بین شما میتوانید از طریق فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه این منسوج را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت از رکت دیبافت خریداری نمایید.

ضخامت پتوی مسافرتی چقدر باید باشد

ضخامت پتوی مسافرتی چقدر باید باشد

همانطور که در قسمت های دیگر این مقاله اشاره کردیم، اگرچه پتوهای مسافرتی وزنی سبک و حجمی کم را شامل می‌شوند، اما اینها دلیل بر منتقل نکردن گرما نمیشوند.
ضخامت این پتوها بسته به جنسی که در آنها استفاده میشود و الیاف و مواد اولیه تولید تغییر میکند و این به خود شما خریدار محترم بستگی دارد که چه اندازه ضخیم بودن این منسوج برایتان مهم است، اما لازم است در این میان اضافه کنیم که نازک بودن و ضخامت کم این محصول دلیل نمیشود گرما را به خوبی انتقال ندهد؛ مگر اینکه جنس خریداری شده از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، پس در خرید نهایت دقت را به خرج دهید و برای اینکه در این زمینه دچار مشکل نشوید، بهتر است این محصول را به‌طور مستقیم از شرکت پخش و عرضه دیبافت سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید، چرا که با حذف واسطه ها، هم کالا را با قیمت ارزان تر خریداری مینمایید و هم اینکه جنس تقلبی را اشتباهاً به جای جنس اصلی نمیخرید و نکته مهم تر در فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه، علاوه بر ارزان تر تمام شدن این مطلب به نفع خریدار این است که معمولاً تمامی کارخانه ها گارانتی خرید دارند و در صورتی که جنس خریداری شده کیفیت مناسبی نداشته باشد تا مدت معینی که هر برند، بر اساس سلیقه و نحوه تولید خود اعلام میدارد، این کالا قابلیت عودت دارد و شما اگر از جنس خریداری شده راضی نباشید و کیفیت مرغوبی بر اساس هزینه ای که خرج کرده اید را شامل نشود، میتوانید کالا را پس بفرستید و درعوض براساس سلیقه خودتان محصولی جدید تهیه کنید یا به هر میزان که هزینه کرده اید آن را پس بگیرید، پس از هر نظر فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه به نفع خریدار تمام میشود و پیشنهاد ما به شما این نوع از خرید است.

بررسی طرح های انواع پتو مسافرتی چهارخانه

بررسی طرح های انواع پتو مسافرتی چهارخانه

پتوهای مسافرتی در انواع مختلف طرح تولید میشوند و به بازار فروش عرضه میگردند که پرفروش ترین و کاربردی ترین آنها پتوهای مسافرتی چهارخانه، ژله ای و حوله ای اند. همچنین نقش و نگاری که بر روی این پتوها به کار میرود، ممکن است که به صورت ساده یا برجسته به کار رفته شود و این به سلیقه شخصی خریدار برمیگردد که این پتوها را به چه عنوان و با چه طرحی خریداری کند.
با مطالعه این مطلب تاکنون حتماً به این رسیده اید که پتوهای مسافرتی چهارخانه کاربردی تر از دیگر محصولات این جنس از پتوها هستند و شما میتوانید در هر طرح و رنگی که مایلید، این منسوج را سفارش داده و به راحتی در خانه خود تحویل بگیرید.

قیمت انواع پتو مسافرتی چهارخانه

قیمت انواع پتو مسافرتی چهارخانه

پتوهای مسافرتی بر اساس جنسی که از آن تهیه شده اند، قیمت گذاری میشوند، همچنین در تعیین قیمت این پتوها نوع طرح و رنگ مؤثر است. برای بررسی قیمت پتوهای مسافرتی چهارخانه مهم است که در نظر بگیریم این پتوها از چه مواد اولیه ای تشکیل شده اند، چه نوع طرحی مد نظرمان است و از همه مهم تر از چه برندی قصد تهیه این منسوج را داریم.

در کنار همه اینها شیوه خرید پتوهای مسافرتی چهارخانه نیز امری مهم تلقی میشود. اینکه این محصول را به صورت تکی یا کارتونی یا عمده تهیه کنیم یا به صورت فروش مستقیم، پتوهای مسافرتی چهارخانه را از خود تولیدی ها و شرکت های پخش سفارش دهیم یا اینکه از طریق فروشگاه ها بخریم نیز در میزان قیمت آن به شدت مثمرثمر واقع میشود.
در این میان پیشنهاد ما به شما بار دیگر خرید از طریق شرکت های پخش پتو مسافرتی چهارخانه به خصوص شرکت بازرگانی دیبافت است و چه بهتر که این کالا را به صورت عمده و در مقدار زیاد تهیه نمایید تا قیمت آن کمتر شود.
هرآنچه را که نیاز بود از پتوهای مسافرتی چهارخانه و فروش مستقیم پتو مسافرتی چهارخانه بدانیم، آموختیم در انتها از اینکه ما را تا پایان این مطلب همراهی نمودید، نهایت سپاس و احترام را داریم. کیفیت را از ما بخواهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما