فروش عمده پتو لیلیان طلایی

آیا میدانید برای خرید پتو لیلیان طلایی به کدام دفتر فروش پتو لیلیان طلایی مراجعه کرد که قیمت فروش عمده را با قیمتهای شگفت انگیر به شما عرضه کند؟
همانطور که میدانید پتوی لیلیان یزد از بهترین الیاف بافته شده و مواد به کار رفته در بافت آن درجه یک است. این شرکت از جمله شرکت‌ هایی است که پتوهایی با بهترین کیفیت را ارائه داده و قیمت ‌های مناسب آن نیز موجب شده تا توجه مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب نماید. این پتو تک ‌رنگ بوده و در عین سادگی بسیار شیک است و رنگ طلایی به کار رفته در آن طرفداران بسیاری دارد که موجب شده تا در زمره کالاهای خواب لوکس و پرفروش درآید.
در این مقاله تصمیم داریم این پتوی بسیار اعلا و نرم را معرفی کنیم که بیدار شدن از تخت را برای شما به کار سختی تبدیل مینماید! این منسوج از جنس شبیه پشم و نزدیک‌ترین الیاف به پنبه ساخته شده و در عین ‌حال که دو رویه است وزن بسیار کمی نیز دارد. همچنین ضدّ حساسیت بوده و در برابر نور خورشید، روغن، چربی، مواد شیمیایی و بید مقاومت بسیار بالایی دارد. پتوی لیلیان طلایی تمام این ویژگی های انحصاری را داشته و نظر شما را در میان تمام کالاهای خواب به خود جلب مبکند.

 

پتو لیلیان طلایی

از پتو ببعی چه میدانید

پتوی ببعی!؟ .. چه اسم جالبی! بله پتو ببعی .. یعنی پتویی که از پارچه ببعی تولید شده است، پارچه ‌ای با نرمی و لطافت خاص که یکی از پارچه‌ های پرفروش در میان پارچه‌ های پولیش است. از آنجا که پارچه ‌های پولیش عایق خوبی در برابر سرما هستند، کاربرد بسیار خوبی در فصول سرد سال دارند، به همین دلیل هم برای تولید انواع پالتو، کلاه، هودی، لایه داخلی کاپشن، آستر کت و همچنین تولید پتو مورد استفاده قرار میگیرند. این پارچه از الیاف مصنوعی همچون ویسکوز و پلی ‌استر در میزان زیاد با پنبه تولید میشود و از این رو هیچ‌ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمیکند. پارچه ‌های پولیش ببعی به جهت اینکه شباهت زیادی به پشم گوسفندان دارد، با نام پارچه پولیش ببعی یا برّه ‌ای یا پارچه گوسفند مصنوعی شهرت دارند.
به طور کلّی میتوان ویژگی ‌های مهم پتوی لیلیان را چنین ذکر نمود:
– کاملا بدون حساسیت هستند،
– قابلیت شست و شو هم با ماشین لباسشویی و هم به صورت دستی را دارند،
– دارای کشسانی در جهت افقی هستند،
– بسیار نرم و لطیف هستند،
– عایق بسیار خوبی در برابر سرما هستند.

مشخصات انواع پتو لیلیان

مشخصات انواع پتو لیلیان

پتو لیلیان یکی از جدیدترین انواع پتوهایی است که از سوی تولید کنندگان فعال در صنایع نساجی به بازار عرضه شده است. این پتو از کیفیت بالایی نیز نسبت به سایر پتوهای معمولی برخوردار بوده و همین امر موجب شده تا جزو شناخته شده‌ ترین پتوهای مرغوب در بازار باشد. پتوهای تک‌ رنگ همیشه طرفداران بسیاری دارد و جدیدترین مدل‌ های پتوی لیلیان نیز دارای نمونه ‌های تک ‌رنگ است که تولید کنندگان در انتخاب رنگ آنها نهایت سلیقه و خلاقیت را به خرج داده ‌اند. همچنین از الیافی در تولید این پتوها استفاده شده است که هنگام بازتاب یا برخورد نور با این الیاف، حالت سایه روشن در آنها ایجاد شده و این امر نیز به زیبایی بیشتر آنها کمک بسزائی میکند.
رنگ طلایی همواره بسیار پرطرفدار بوده و پتوی لیلیان طلایی نیز یکی از محبوب‌ترین و پٌرطرفدارترین پتوهای موجود در بازار است که اغلب در رنگ‌ طلایی براق و زیبا تولید و تهیه میشود و از این‌رو فروش بالایی نیز در بازار دارد. در واقع پتوهای لیلیان در زمره آن پتوهایی قرار دارد که یک طرف آن طرحدار بوده و طرف دیگر که برای انداختن روی بدن است از جنس پشم است، یعنی همان پتوی ببعی! به همین دلیل هم میتوان گفت که این پتوها دو طرفه نبوده و تنها از یک طرف مورد استفاده قرار میگیرد. این پتو در تماس با دست و صورت و هر جای دیگری از بدن هیچ حساسیتی ایجاد نمی نماید، که این همان نقش الیاف و مواد اولیه درجه‌ یک و مرغوب به کار رفته در آن است که موجب میشود از انواع بیماری ‌های پوستی و آلرژی ‌ها برای افراد حساس به ‌ویژه کودکان جلوگیری کند. لازم به ذکر است که پتوی لیلیان طلایی در دو نوع ساده و گلدار تولید میشود و البته انواع طرح برجسته آن نیز در بازار موجود است. این پتوها در طرح و رنگ ‌های متفاوتی به بازار عرضه میشود و تقریباً میتوان گفت تمامی طیف ‌های رنگ‌ را دارا است و از این رو با هر نوع رنگ و دکوراسیون اتاق مطابقت داشته و طرفداران بسیاری دارد. این نوع پتو با زیبایی منحصر به فرد خود میتواند تاثیر شایانی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب ایجاد کند.

انواع پتو لیلیان
از بین روش‌ های متفاوت تولید برای انواع پتو میتوان به روش صنعتی اشاره نمود که پتوی لیلیان طلایی نیز به این روش تولید میشود. در روش صنعتی، این پتو با دستگاه و تجهیزات پیشرفته بافته میشود، در تولید آن، الیاف و مواد اولیه مورد نظر وارد دستگاه های بافت و مخصوص شده، سپس در ابعاد مختلف به صورت بافته‌، کنار یکدیگر قرار میگیرند. همچنین در مراحل تولید این پتو، امکان چاپ انواع طرح و عکس‌، رنگ ‌آمیزی ‌های مختلف و… در روی پتو نیز وجود دارد. از جمله تولیدات و طرح ‌های متفاوت این پتوها میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:
– انواع پتوهای نقش برجسته یک ‌نفره و دونفره
– پتوهای کودک و نوجوان با طرح ‌های عروسکی و کارتونی بسیار زیبا
پتوهای لیلیان که میتوان آنها را پتوهای پلیسه نیز نامید در دو اندازه تک ‌نفره و دو نفره تولید میشود و به جرئت میتوان گفت که از شیک ‌ترین انواع پتو است: پتویی پلیسه و زیبا با رنگ ‌های مختلف و مدل خاص و فانتزی! همچنین برای راحتی مصرف‌ کنندگان، این پتو دارای نوع ضخیم برای زمستان و نازک برای فصل ‌های گرم‌ تر مثل پاییز و بهار است. در این بین، پتو لیلیان تک ‌نفره طلایی، از محبوب ‌ترین انواع پتو بوده که سفارش و خرید آن با قیمتی بسیار مناسب هم به روش مستقیم و هم غیرمستقیم برای متقاضیان امکان دارد. در واقع این پتو به دلیل طراحی متفاوت و تک ‌رنگ بودن مورد توجه و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و نوع تک ‌نفره آن که در ادامه ابعاد و مشخصات آن را ذکر خواهیم نمود، پرفروش ‌ترین اندازه این پتو است.

مشخصات کلّی پتو لیلیان طلایی یک ‌نفره

مشخصات کلّی پتو لیلیان طلایی یک ‌نفره

– وزن: 930 گرم
– جنس: پلی‌استر
– قابلیت شست و شو: هم با ماشین لباسشویی و هم به صورت دستی
– ابعاد: 220 در 160 سانتی متر و مناسب برای یک نفر
– گارانتی: اصالت و تضمین فیزیکی سلامت کالا

از ویژگی های پتو لیلیان تک ‎رنگ وتک ‌نفره طلایی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
– این پتو از کیفیت بالایی برخوردار بوده که مهم ‌ترین مشخصه این محصول است.
– ضخامت بالا و مناسب این پتو موجب افزایش طول عمر آن شده و همچنین آن را به بهترین انتخاب برای فصول سرد تبدیل کرده است.
– پتوی لیلیان به هنگام شست ‌و ‌شو و در تماس با آب و مواد شوینده دچار افت کیفیت نمیشود.
– باتوجه به مزایا و کیفیت این پتو، قیمت آن نیز مناسب بوده و با انواع بودجه سازگاری دارد.

عرضه ‌کنندگان بی‌ واسطه پتو لیلیان طلایی

عرضه ‌کنندگان بی‌ واسطه پتو لیلیان طلایی

طی سال‌ های اخیر و به دلیل توسعه خرید آنلاین در میان مردم، امکان خرید پتوی لیلیان طلایی نیز بدون ‌واسطه و به صورت مستقیم فراهم آمده است. این نوع خرید موجب میشود تا دست واسطه به نوعی از بازار کوتاه شده و کالای مورد نظر با قیمت مناسب و تعیین ‌شده از سوی تولید کننده به دست خریدار برسد. همچنین حذف برخی هزینه ‌های جانبی دیگر از جمله تردد و صرف وقت و انرژی برای گشتن در بازار از مزایای خرید آنلاین و غیر مستقیم است. البته در خرید آنلاین نیز باید دقت نمود که وب ‌سایت ‌های معتبر را انتخاب نمود. همچنین این فروشگاه ‌ها ارسال رایگان محصولات خود را به برخی از شهرها و کشورها همچون کشور ترکیه انجام میدهند و بسته ‌بندی ‌های تجاری و حرفه ‌ای نیز از دیگر ویژگی ‌های مثبت این فروشگاه‌ ها است که در ابعاد وسیع‌ تر میتوان به کاهش عبور و مرور و به تبع آن کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک شهری و همچنین کاهش آلودگی صوتی اشاره نمود.
ما نیز در وب ‌سایت خود، با افتخار یکی از عرضه ‌کنندگان بی ‌واسطه این پتو با مدل خاص بوده و از همان بدو ورود به سایت با ارائه راهنمایی و مشاوره در مورد خرید انواع پتوهای رنگی، خاص، فانتزی و نیز پتوهای پلیسه از جمله پتوی لیلیان طلایی، در خدمت شما عزیزان بوده و در نهایت پس از ثبت سفارش نیز به رسالت خود در ارسال به ‌موقع و ایمن کالای مورد نظرتان پایدار هستیم.

قیمت خرید انواع پتو لیلیان

قیمت خرید انواع پتو لیلیان

عمده‌ فروشی پتو لیلیان طلایی موجب میشود تا قیمت این محصول به حد قابل ‌توجهی کاهش یابد و جزو پرفروش ‌ترین این محصولات به شمار برود. انواع پتوهای گل برجسته لیلیان در مراجع فروشگاهی معتبر اعم از حضوری و آنلاین قابل دستیابی است. این مراکز، کالای مذکور را از کارخانجات مبدأ خریداری نموده و بدون دخالت واسطه ‌ها، آن را به صورت مستقیم به دست مصرف ‌کنندگان میرسانند و از این رو میتوانید آنها را به قیمت مناسب صادراتی و در بالاترین سطح کیفی خریداری نمایید. در واقع هم خریداران عمده و هم تکی این پتو، میتوانند به مراکز فروشگاهی حضوری یا مجازی مراجعه کنند و پس از بررسی میزان بودجه خود، به مقایسه کیفیت و ابعاد تولیدات مختلف اقدام نمایند و سپس با توجه به نیاز خود، مناسب ‌ترین خرید ممکن را انجام دهند. ولی بدون تردید امروزه، خرید آنلاین جایگاه ویژه ‌ای یافته و موجب حذف هزینه ‌های عبور و مرور و دردسرهای ناشی از آن میشود. فروشگاه ‌های آنلاین نیز به صورت تخصصی، تنوع بالایی از محصولات را ارائه نموده و با خرید آسان و باصرفه در خدمت هموطنان عزیز هستند.

خرید پتو لیلیان
به این منظور فقط کافی است به سادگی در فضای وب اقدام به جست و جو نمایید و به وب ‌سایت ‌های متعدد فروشنده پتوی لیلیان طلایی هدایت شوید و اگر فرصتی برای جست و جو و بررسی انواع کالای مورد نیاز خود را ندارید، میتوانید با کارشناسان مجرب فروشگاه‌ های اینترنتی به صورت تلفنی یا آنلاین مشورت نموده و اطلاعات لازم را به دست آورید و سپس اقدام به خرید نمایید که در این مسیر نیز راهنمای شما خواهند بود.
یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی این است که امکان استعلام قیمت و مقایسه آن بین فروشگاه ‌های متعدد آنلاین وجود دارد، چون دست واسطه نیز کوتاه است. در نهایت خواهید توانست ضمن در نظر گرفتن کیفیت و طرح و ابعاد مورد نظر خود، پتو را با بهترین قیمت ممکن خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما