فروش استثنایی پتو سوپر برجسته

فروش محصولات پتو سوپر برجسته به چه صورت است؟ انواع محصولات پتو برجسته کدامند؟ نحوه تولید پتو سوپر برجسته به چه صورت است؟ فروشندگان برتر پتو سوپر برجسته کدام اند؟ جهت دریافت پاسخ سوالات مذکور در زمینه پتو سوپر برجسته و دریافت پاسخ هر گونه سوال دیگر در این زمینه لطفا تا پایان این محتوا همراه ما باشید.
اگر به دنبال خرید پتویی استثنایی و بی نظیر با طرح برجسته هستید؛ کافی است به بازار عرضه محصولات پتویی مراجعه کنید و با دیدن برندهای متنوع در طرح ها و رنگ های گوناگون نسبت به خرید این محصولات اقدام کنید. امروزه برندهای گوناگونی از پتو در بازار وجود دارند که خریداران این محصولات میتوانند نسبت به نیاز خود اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنند. یکی از برترین و پرفروش ترین پتوها شامل” پتو سوپر برجسته ” است که توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب نماید. با تقاضای روز افزون این محصول از سمت بازار داخلی و خارجی شرکت تولیدی تصمیم گرفت در تمامی اقصا نقاط کشور، نمایندگی های فروش تاسیس کند تا بتوانند نسبت به خرید این محصولات به صورت مستقیم از درب کارخانه اقدام کنند؛ فروش استثنایی این محصولات به همراه تخفیفات ویژه و با قیمت درب کارخانه از جانب نمایندگی ها و کارخانه تولیدی صورت میگیرد که خریداران این محصولات میتوانند با طرح دلخواه خود نسبت به خرید آنها اقدام کنند.
متاسفانه سود جویان زیادی در زمینه تولید و پخش این محصولات به خصوص منسوجات خواب در میان برندهای معتبر اقدام به سود جویی گزافی کرده اند که در نتیجه با ضرر در سلامتی و مالی فرد خریدار همراه بوده است، در نتیجه خریداران این محصولات باید به صورت مستقیم این کالاها را به خصوص کالاهای خواب را خریداری کنند.

فروش استثنایی پتو سوپر برجسته
منسوجات خواب به خصوص پتو در بازار صادرات بسیار پررونق بودند و با صادرات آنها به کشورهای دیگر منجر به ارزآوری گسترده ای درون کشور شده است و فروش آنها به صورت عمده و انبوه از سمت تاجران صورت میگیرد، با صادرات روز افزون این محصول باعث شد ارزآوری آنها نسبت به ارزآوری فرآورده های نفتی بیشتر برای کشور سود آور باشد و هر سال بیشتر از 5000 تن از پتو سوپر برجسته به کشور هایی نظیر ارمنستان، تاجیکستان، پاکستان، افغانستان، ترکیه، عراق، آذربایجان و… صادر میشود.
خریداران پتو سوپر برجسته با خرید این محصولات از طریق کارخانه تولیدی میتوانند به صورت استثنایی آنها را خریداری کنند؛ به صورتی که فروش استثنایی آنها با تخفیفات ویژه و فروش تضمینی همراه بوده است. کارخانه تولیدی؛ این پتوها را در طرح های مختلف در سایت شرکت تولیدی قرار داده است و خریداران میتوانند با مراجعه به سایت شرکت تنوع این محصولات به همراه گستره قیمتی آنها را مشاهده کنند و به صورت مستقیم این محصولات با کیفیت را از تولیدی سفارش دهند تا در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنند. همچنین فروش این محصولات با استفاده از مراجعه حضوری به مغازه ها و فروشگاه های عرضه کننده پتو صورت میگیرد که میتوانند با مراجعه به این مغازه ها انواع این محصولات را به همراه قیمت آنها مطلع شوند و نسبت به خرید این پتو اقدام کنند.
مزیت سفارش اینترنتی این پتو از کارخانه بدین صورت است که از جنس خریداری شده خود اطمینان دارید و با کیفیت بیشتری آنها را خریداری میکنید و در این نوع روش خرید هزینه باربری و ارسال را متحمل نخواهید شد اما در خرید به صورت حضوری این محصولات باید سود فروشندگان و هزینه ارسال را بپردازید.

آشنایی با پتو سوپر برجسته طرح دار

آشنایی با پتو سوپر برجسته طرح دار

پتو چیست؟ همه ما در طول زندگیمان از پتو استفاده کردیم؛ برخی پتوها در زمان استفاده ما بسیار نرم و لطیف و با کیفیت بودند و برخی از آنها زبر و سنگین که در استفاده از آنها گاهی اوقات دوری جستیم؛ به صورت کلی پتو، وسیله ای است که با تراکم الیاف های متنوع و کنار هم قرار گرفتن یک پارچه و مستحکم تولید مشوند تا مصرف کنندگان پتو بتوانند با استفاده از آنها از سرمای محیط اطراف و انواع بیماری مانند سرماخوردگی دور بمانند. بدیهی است که استفاده از یک پتو مرغوب و نرم و لطیف منجر به افزایش کیفیت خواب و ساعات خواب ما میشود و بیشتر به سمت و سوی ان محصول علاقه پیدا میکنیم؛ در ادامه به روند تولید این پتو با کیفیت و بررسی همه جانبه آن محصول میپردازیم.
کارخانه تولیدی پتو سوپر برجسته با استفاده از الیاف های استثنایی توانسته است، محصولات مدرن و جدیدی را به بازار داخلی و خارجی عرضه کند، یکی از این محصولات شامل پتو سوپر برجسته است. در این کارخانه ابتدا الیاف های پلی استر ویسکوز و الیاف پنبه و ابریشم را به یکدیگر میبافند تا بافت اولیه پتو ایجاد شود. سپس پتو به مرحله بافندگی هدایت میشود و با استفاده از جدیدترین متدها و ماشین آلات صنعتی این محصولات بافته میشوند و بر روی بافت این پتو چله هایی ایجاد میشود تا این چله ها به خوبی به یکدیگر مستحکم شوند، سپس پتو به مرحله ریسندگی هدایت میشود و با استفاده از این دستگاه بافت پتو به خوبی به یکدیگر محکم میشود تا دوام بیشتری داشته باشد.
در این مرحله پتو به بخش ترمیم هدایت میشود با استفاده از نیروهای بازرسی این پتوها به خوبی برسی میشوند تا از هر گونه نقض و عیب دور بمانند و در صورت تایید توسط این تیم، پتو به مرحله بعد میرود.

آشنایی با پتو سوپر برجسته طرح دار
مرحله بعد بخش رنگ رزی و تثبیت رنگ است که با استفاده از این دستگاه، رنگ های ضد حساسیت به خوبی بر روی پتو ایجاد میشود و با استفاده از دستگاه طراحی و شابلون های طراحی که توسط نیروهای بخش گرافیک طراحی شده اند، پتوها دارای طرح های زیبا و برجسته میشوند. سپس پتو به مرحله برش هدایت میشود تا با استفاده از تنظیماتی که بر روی این دستگاه انجام میشود، تراکم و وزن این محصولات به همراه اندازه های از قبل تعیین شده شامل 120 در 240 سانتی متر مخصوص پتو تک نفره سوپر برجسته و اندازه 220 در 240 سانتی متر مخصوص پتو دو نفره سوپر برجسته است که بعد از برش دادن به بخش بسته بندی هدایت میشوند تا در بسته های ساک مانند قرار گیرند و به سراسر اقصا نقاط کشور و جهان با راه های دریایی، زمینی، هوایی ارسال شوند.
از پرفروش ترین و جذاب ترین رنگ های پتو سوپر برجسته میتوان به رنگ هایی نظیر لیمویی، صورتی، قرمز، آبی، مشکی، قهوه ای و… اشاره کرد که با داشتن رنگ های بی نظیر باعث میشود، دکوراسیون اتاق و خانه هایتان بسیار جذاب و زیبا شوند، این پتو برای دختران رنگ های صورتی بیشتر به فروش رسانده شده است. این رنگ ها بسیار طبیعی و از حداقل ترین مواد شیمیایی به کار رفته درونشان ساخته شده است و به همین دلیل جز منسوجات ضد حساسیت به شمار میروند؛ از جانب دیگر با استفاده از تثبیت رنگی که بر روی این پتوها صورت گرفته است باعث شده تا با شست و شوی مداوم و استفاده فراوان دچار رنگ رفتگی نشوند؛ همچنین این پتوها در رنگ های دیگر شامل ترکیب رنگ، دو رنگ و… تولید میشوند.
پتو سوپر برجسته با استفاده از شابلون های طراحی دارای طرح های سه بعدی، گل برجسته، سوپر برجسته، پاستلی، گل برجسته مانند گل های رز، گل محمدی، گل لاله، گل یاسمن، طرح شخصیت کارتونی، طرح رمانتیک عاشقانه، طرح فانتزی، طرح دریا و طبیعت و… تولید میشوند.

پرز پتو را چگونه از بین ببریم

پرز پتو را چگونه از بین ببریم

کارخانجات تولیدی با استفاده از الیاف های متنوع امروزه تولیدات متنوعی از پتو را به بازار عرضه و به فروش رسانده اند، عمدتا الیاف های پتوها دارای مقدار کمی پرز است و اگر پرز پتویی بیش از حد باشد نشان از مرغوبیت آن است؛ البته درنظر داشته باشید این پرزها هر چقدر بیشتر باشد باعث میشود، مشکلاتی را برای فرد مصرف کننده ایجاد کند و این پرزها به درون چشم و بینی میروند که حساسیت زیادی را برای فرد ایجاد میسازند. گاهی اوقات به پرزدهی پتوها برمیخوریم و این امر نشان از عدم استفاده و مراقبت صحیح از آن پتو است که منجر شده چنین بلایی به سر پتو بیاورند. در این محتوا میخواهیم چندین نکته در مورد نگه داری و استفاده از پتو و روش رفع پرزدهی پتوها بیان کنیم تا هم مرغوبیت و هم دوام بالاتری داشته باشد.
برای خرید پتو ابتدا باید به مشخصات پتو و آگاهی قبلی از آن، نسبت به خرید این محصولات اقدام کنیم، برخی خریداران پتو، ابتدا فقط به معیار سبکی و لطافت و نرمی پتو یا قیمت مینگرند اما انتخاب و خرید یک پتو بسیار، دشوار تر از این موارد است، علاوه بر رعایت موارد فوق باید به نکاتی از جمله قابلیت شست و شو و الیاف های به کار رفته درون این محصولات توجه کنیم که بر روی مشخصات پتو نوشته شده است. خریداران پتو میتوانند از پتو سوپر برجسته استفاده کند که با داشتن نرمی و لطافت بالا، قابلیت شست و شو دارد. مصرف کنندگان پتو باید از این وسیله شخصی مانند مسواک خود مراقبت کنند، زیرا این محصولات برای هر فرد باید مجزا باشد به صورتی که پتوها در مدت زمان زیاد استفاده باعث میشود میکروب به خود جذب کنند و اگر هر فردی از پتو استفاده کند، باعث میشود بافت پتو دارای میکروب بیش از حد شود.
ابتدا برای مصرف پتو باید کمد مختص به خود داشته باشند، مانند کمد رختخواب که بسیار گزینه مناسبی است تا در هنگامی که میخواهیم آن را جمع کنیم تا زده و درون کمد قرار دهیم تا در دسترس و زیر پا و بدن افراد دیگر قرار نگیرد؛ در ادامه باید از پتوها در مکان هایی که اجسام تیز مانند خط کش، پرگار، اتو و… وجود دارند استفاده نکنیم، زیرا این اجسام تیز به درون پتو میرود و باعث پارگی و ایجاد خراش میشود.
اگر پتو شما دارای پرزدهی است یکی از دلیل های این عمل به خاطر شست و شو بی کیفیت آن است که به صورت دستی یا ماشینی شست و شو کردید، برای عدم پرزدهی آنها بهتر است، آنها را به خشک شویی ببرید تا با استفاده از دستگاه ها و مواد نرم کننده مربوط به پتو به خوبی آنها را از پرز پاک کنند.

ویژگی های پتو تک لایه

ویژگی های پتو تک لایه

پتو سوپر برجسته به صورت تک لایه یا دو لایه تولید میشود، برای خرید این محصولات باید با توجه به شرایط اقلیمی خود در موقعیت جغرافیایی خریداری کنید؛ اگر در مکان های سرد سیر هستید از پتو دو یا چند لایه استفاده کنید و اگر در مناطق گرم سیر هستید از پتو تک لایه استفاده کنید. شرکت تولیدی پتو سوپر برجسته با تولید این محصولات به صورت تک لایه و دو لایه توانسته است در پیش روی مصرف کنندگان گزینه های متنوعی را قرار دهند تا بتوانند بر اساس نیاز خود نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند. از ویژگی های دیگر پتو تک لایه میتوان به رنگ بندی متنوع، عدم پرزدهی، شست و شوی فراوان، نرم و لطیف، سبک و قابلیت حمل آسان و… اشاره کرد.

قیمت باور نکردنی انواع پتو سوپر برجسته

قیمت باور نکردنی انواع پتو سوپر برجسته

امروزه قیمت منسوجات پتویی و کالاهای خواب بسیار افزایش یافته است، در این میان کارخانه های تولیدی توانسته اند، محصولاتی متنوع با کیفیت و قیمت متنوع تولید و به بازار عرضه کنند تا خریداران بتوانند نسبت به خرید این محصولات متناسب با بودجه خود اقدام کنند. تولیدات متنوع شرکت تولیدی پتو سوپر برجسته شامل پتو پنبه ای برجسته، پتو نخی سوپر برجسته، پتو پلی استری سوپر برجسته و… است. برای اطلاع از قیمت این محصولات، میتوانید با سایت شرکت تولیدی به صورت مستقیم تماس حاصل کنید و از انواع این محصولات به همراه قیمت آنها مطلع شوید. همچنین سفارش مستقیم این محصولات از کارخانه تولیدی باعث میشود با قیمت مقرون به صرفه تری این محصولات را خریداری و استفاده نمایید.

 پتو طرح برجسته
پتو طرح برجسته

تولید پتو طرح برجسته و سه بعدی امروزه به دلیل تقاضای روز افزون بسیار افزایش یافته است و پتوهایی با طرح های نوین و برجسته تولید و روانه بازار میشوند، هر چقدر عمق طرح برجسته این پتوها بیشتر باشد باعث میشود پتو جذابیت و زیبایی بیشتری داشته باشد. با خرید پتو سوپر برجسته با طرح های فانتزی و رمانتیک یا شخصیت های کارتونی برای پتو کودکان میتوانید هدیه بسیار عظیمی به آنها تقدیم نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما