فروش استثنایی انواع پتو مینک ژاکارد از کارخانه

یکی از پرطرفدارترین و مهم ترین کالاهای خواب، پتو است. پتو وسیله ای شخصی است که هرکس آن را مطابق با سلیقه و علایق خود خریداری میکند. اگر بخواهیم راجع به فواید پتو حرف بزنیم به موارد زیادی میتوان اشاره کرد؛ تقریبا همه ما این تجربه را داشتیم که بدون استفاده از پتو خوابیده باشیم و احساس کردیم که یک جای کار میلنگد یا برای اینکه راحت بخوابیم یک چیزی کم داریم و زمانی هم که بیدار شدیم حس کردیم که خواب خوب، آرام و با کیفیت همیشگی را نداشته ایم. همه ما آن لحظه در گوشه ذهنمان میدانستیم چیزی که برای خواب راحت کم داشتیم پتو بوده است. بله! یکی از فواید پتو این است که خوابی راحت و با کیفیت را برای ما فراهم میآورد؛ وقتی که یک روز پر از کار و خستگی را پشت سر گذاشته ایم یا اینکه در فصل سرد زمستان هستیم و میخواهیم یک خواب شیرین را تجربه کنیم، همه ما به سراغ اتاق خواب و پتوی خود میرویم. دانشمندان معتقد هستند پتو زمانی که ما خواب هستیم با گرفتن حرکات اضافه بدن باعث میشود آرام تر و بهتر بخوابیم. اگر خواب ناآرام و بی کیفیتی داشته باشیم، مشکلاتی اجتناب ناپذیر برایمان به وجود میآید. تحقیقات نشان میدهند اولین مشکلی که با آن رو به رو میشویم بدخلقی و بی حوصلگی روز بعد است؛ همین بی حوصلگی میتواند مشکلات دیگری در برخورد با خانواده و اطرافیانمان یا در انجام کارهای روزانه برایمان به وجود بیاورد. از مضرات دیگر خواب بی کیفیت که دانشمندان طی تحقیقات گسترده به آن رسیده اند چاقی، افسردگی و کم شدن حافظه است. همه این دلایل است که باعث میشود خیلی از ما حتی در روزهای گرم تابستان بدون پتو نتوانیم بخوابیم یا اگر بخوابیم خواب خیلی خوبی نداشته باشیم.همین دلایل تولید کننده های صنعت نساجی ما را بر آن داشت تا وسایل رفاه و آسایش ما را تولید، فراهم و روانه بازار کنند. یکی از این پتوها، پتوی مینک ژاکارد است که از جمله مرغوب ترین و پرطرفدارترین پتوهای موجود در بازار است. در ادامه این مطلب توضیحات کامل و جامع در مورد پتوهای مینک ژاکارد خواهیم داد. پس از شما دعوت میکنیم که تا انتها همراه ما باشید.

پتو مینک ژاکارد

گروه تولیدی کالای خواب مینک ژاکارد

یکی از تولید کننده معتبر پتو در کشورمان تولیدی پتو مینک ژاکارد است. طیف تولیدات این مجموعه بسیار زیاد است. این تولیدی با نام تجاری درخشان سهند و در شهر اصفهان فعالیت میکند. گروه تولیدی مینک یکی از تولید کننده های کالای خواب است که محصولاتش مشتریان خارجی نیز دارند و شاهد صادرات انواع پتوهای تولید شده این کارخانه به کشورهای همسایه هستیم. به ویژه کشور عراق؛ گروه تولیدی پتوی مینک حجم گسترده ای سفارش از کشور عراق برای مدل های مختلف از پتوهای خود دارد. گروه تولیدی مینک ژاکارد یکی از گروه های تولیدی کالای خواب است که در مقیاس بسیار زیادی برای ارگان های دولتی مثل بیمارستان و پادگان های نظامی پتو تولید میکند.

پتوی مینک

پتوی مینک چیست

پتوی مینک به پتوهایی میگویند که پس از اتمام مراحل تولید توسط دستگاهی خاص به نام دستگاه مینک در سطح رویی پتو، خزهای مخصوصی ایجاد میشود آنگاه توسط دستگاه دیگری و در دمای معین جلا داده میشوند.

نکات خواندنی قبل از خرید پتو

از نکات مهمی که زمان انتخاب و خرید پتو باید به آن توجه کنیم

جنس پتو ژاکارد

توجه به جنس الیاف استفاده شده در تولید پتو است. نکته بسیار مهم دیگر

ضد حساسیت و آنتی باکتریال بودن پتوی مورد نظر است. توجه به آنتی باکتریال بودن پتو در مورد پتوی کودک و نوزاد بنا بر اینکه نوزادان و کودکان اغلب پوست حساس و لطیفی دارند، اهمیت بسیار بیشتری دارد. پتویی که میخریم باید قابلیت شست و شو داشته باشد. بنا بر نیازمان و موارد مصرفی که پتو را برای آن تهیه میکنیم سایز پتو نیز حائز اهمیت است، مثلا پتوهای دونفره که انتخاب بسیار خوبی برای روتختی هستند یا برخی از پتوهای یک نفره به قدری کم حجم و سبک هستند که به عنوان پتو مسافرتی میتوان استفاده کرد. در این موارد توجه به سایز پتو مهم است. توجه به قد شخص و ابعاد پتو نکته ای است که اگر میخواهیم خواب راحت در سرمای زمستان داشته باشیم، باید به آن توجه کنیم چراکه اگر قد ما از ابعاد پتویی که خریداری میکنیم بیشتر باشد با مشکل بیرون ماندن بخشی از بدن از پتو مواجه میشویم که برای بعضی اصلا خوشایند نیست. رنگ پتو؛ با توجه به اتاق و سرویس خواب که با پتوی انتخابی در یک طیف رنگی مشابه داشته و هم سو باشند هم از نکاتی است که خوب است در زمان خرید پتو مد نظر قرار دهیم. قیمت مناسب و گروه تولید کننده کالای خواب هم جزء مواردی است که نباید از آنها غافل شویم شناخت و تحقیق راجع به تولید کننده و به دست آوردن اطلاعات کافی در خصوص محصولات آن تولیدی پتو باعث میشود که ما محصول اصلی خریداری کنیم و هنگام خرید دچار اشتباه نشویم و محصول تقلبی نخریم. توجه به ضخامت پتو هم مهم است؛ با توجه به میزان گرمایی که توسط بخاری یا شوفاژ در منزل ما ایجاد میشود باید توجه کنیم پتویی انتخاب کنیم که نه آنقدر نازک باشد که سرما اذیتمان کند و نه آنقدر گرم و ضخیم باشد که مجبور شویم هنگام خواب پتو را کنار بزنیم.

کیفیت پتو ژاکارد

عوامل موثر برکیفیت پتو

از جمله عوامل موثر در کیفیت پتو الیافی است که در بافت آن استفاده میشوند و همینطور دستگاه ها و تجهیزاتی که در تولید پتو از آنها استفاده میکنند.

پتوی مینک ژاکارد را چگونه بشوییم؟

پتوهای مینک ژاکارد به علت جنس الیافی که در آنها استفاده شده است، به طور کلی پرزدهی ندارند و بعد از شست و شو دچار آبرفت یا تغییر شکل و رنگ نمیشوند. اما لازم است که ما نکاتی را برای شست و شوی صحیح و حفظ کیفیت و دوام و افزایش طول عمر پتوی خود رعایت کنیم. اولین کاری که باید انجام دهیم چک کردن برچسب شست و شوی پتو است؛ چون با مطالعه آن اطلاعات مفیدی راجع به نکاتی که باید رعایت کنیم به دست میآوریم. پتوهای مینک قابلیت شستن با ماشین لباس شویی و دست را دارند که در هر صورت باید با آب 30 درجه سانتی گراد پتو را شست. اگر از لباس شویی استفاده میکنید باید به وزن آن دقت کنید چون هنگامی که پتو خیس است وزنش بیشتر میشود.

انواع پتو ژاکارد

انواع پتو مینیک ژاکارد و مشخصات آن

پتو یک نفره طرح قالیچه مینک ژاکارد

پتو با طرح قالیچه مینک ژاکارد با ابعاد تک نفره تولید میشود. جنس الیاف به کار برده شده در تولید پتو طرح قالیچه اکریلیک بوده، تنوع بسیار زیاد در رنگ و قیمت مناسب از جمله ویژگی های این پتو است که مشتریان زیادی را به خود جذب میکند. این پتو به طور کامل با نوار ساتن دوردوزی شده است. پتو یک نفره مینک طرح قالیچه با دو وزن و سایز متفاوت تولید میشود که شامل وزن 2500 گرم با ابعاد 160 در 220 سانتی متر و وزن 2200 گرم با ابعاد 150 در 220 سانتی متر است.

پتو یک نفره پشمی مینک ژاکارد طرح قالیچه

این پتو وزن 2500 گرم و ابعاد 150 در 220 سانتی متر دارد. جنس الیاف ان صد در صد پشم بوده و مثل پتوی یک نفره طرح قالیچه اکرلیک که در مورد آن توضیح دادیم، دارای دوردوزی ساتن و تنوع رنگ بسیار زیاد است. از ویژگی های بارز پتو طرح قالیچه مینک ژاکارد این است که زنده بودن طرح و رنگ در آن به وضوح قابل روئت است.

پتو یک نفره ژاکارد

پتو یک نفره طرح گل مینک ژاکارد

این مدل پتوهای گروه تولیدی مینک هم به دو گروه تقسیم میشوند که تنها از لحاظ وزن و ابعاد با هم تفاوت اندکی دارند و جنس الیاف استفاده شده در تولید آنها کاملا یکسان بوده و جنس الیاف پتو یک نفره طرح گل مینک صد در صد اکرلیک است. گروه اول دارای وزن 2000 گرم و ابعاد 150 در 210 سانتی متر و گروه دوم دارای وزن 2200 گرم و ابعاد 150 در 220 سانتی متر هستند.

پتو دو نفره گل زرین مینک ژاکارد

پتوی دو نفره گل زرین مینک که به طرح تابان هم معروف است، از مرغوب ترین الیاف آکریلیک با ابعاد دونفره 180 در 240 سانتی متر و وزن 2800 گرم تولید میشود.

پتو طرح پوست مینک ژاکارد

پتوی طرح پوست به پتوی تکاور یا کماندو معروف است. این مدل پتو با ابعاد یک نفره 160 در 220 سانتی متر و دونفره 220 در 240 سانتی متر تولید و به بازار عرضه میشود. پتوی تکاور تار و پود بسیار منسجمی دارد که سبب افزایش طول آن میشود. ضخامت و گرمای خیلی خوب پتوی تکاور باعث شده است این پتو انتخاب خیلی مناسبی برای روزهای سرد زمستان باشد. پتوی تکاور قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباس شویی را دارد. پس از شست و شو دچار تغییر رنگ و تغییر شکل نمیشود.

پتو چهار خونه ژاکارد

پتو طرح کوبیسم مینک ژاکارد

این مدل از پتوهای مینک ژاکارد هم به صورت دونفره و هم به صورت تک نفره تولید میشود؛ که ابعاد تک نفره آن 160 در 200 سانتی متر با وزن 2000 گرم و ابعاد دو نفره آن 220 در 240 سانتی متر با وزن 2500 گرم است. جنس الیاف به کار رفته در تولید پتوی طرح کوبیسم که به پتوی شکوفه معروف است، پلی استر صد در صد مرغوب است. این پتو قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباس شویی را دارد. ویژگی های پتو طرح کوبیسم مینک ژاکارد:• تراکم بالای الیاف• تنوع زیاد طرح و رنگ• تغییر شکل و رنگ ندادن پس از شست و شو• طول عمر زیاد

پتو طرح طاووس ژاکارد

پتو طرح طاووس مینک ژاکارد

پتوی طاووس مینک ژاکارد پتویی دو نفره است. ابعاد این پتو 220 در 240 سانتی متر، وزن آن 3900 گرم و جنس الیاف آن صد در صد اکرلیک است. پتوی طاووس به سبب داشتن ویژگی های زیر جزء پتوهای پرطرفدار بازار قرار دارد.• ضخامت زیاد• گرمای مناسب• قابلیت استفاده به عنوان رو تختی• قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباس شویی• تار و پود منسجم و تراکم بالای الیاف

پتو دو نفره ژاکارد

پتو دو نفره مینک طرح گل

پتوهای دو نفره مینک طرح گل به دو دسته تقسیم میشوند؛ گروه اول پتوی دونفره طرح گل که ابعاد آن 210 در 230 سانتی متر، وزن 2900 گرم و جنس صد در صد اکرلیک هستند. گروه دوم پتوهای دونفره طرح گل مینک ژاکارد دارای ابعاد 235 در 215 سانتی متر، وزن 2900 گرم و جنس الیاف 40 درصد اکرلیک، 60 درصد پلی استر است. پتوی طرح گل پتویی دارای ضخامت مناسب برای استفاده در روزهای سرد زمستان است. این پتو در میان سایر پتوهای مینک ژاکارد لطافت بیشتری دارد. همینطور قابل شسته شدن با دست و ماشین لباس شویی است.

پتو دو نفره پشمی طرح گل مینک ژاکارد

پتو دونفره پشمی مینک دارای ابعاد 215 در 235 سانتی متر، وزن 2900 گرم و جنس الیاف آن 100 درصد پشم است. وجود پشم خالص در بافت پتو باعث شده که وزن بیشتری نسبت به سایر پتوها داشته باشد که البته وجود همین پشم خالص باعث میشود پتو پشمی دو نفره گرمای خیلی خوبی داشته باشد.

پتو نمدی سربازی مینک ژاکارد

این پتو هم مثل پتوی دو نفره طرح گل به دو گروه تقسیم میشود که از نظر جنس الیاف و ابعاد تفاوت دارند. دسته اول پتوهای نمدی سربازی مینک دارای وزن 2000 گرم و با ابعاد 150 در 220 سانتی متر و جنس الیاف صد در صد پلی استر هستند؛ دسته دوم وزن 2500 گرم و با ابعاد 160 در 220 سانتی متر و جنس الیاف صد در صد پلی استر پنبه وجود دارند.

پتو نمدی ژاکارد

پتو نمدی طرح ببری مینک ژاکارد

پتو نمدی طرح ببری مینک وزن 1300 گرم با ابعاد 140 در 220 سانتی متر و جنس الیاف صد در صد پلی استر تولید میشود. پتو ببری مینک ژاکارد پتویی سبک و راحت است که در عین حال گرمای خیلی خوبی دارد. ویژگی های پتو ببری مینک ژاکارد• تار و پود منسجم و تراکم الیاف بالا• قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباس شویی• طول عمر بالا

پتو نمدی چهارخانه مینک ژاکارد

این پتو هم جزء پتوهای سبک تولیدی مینک ژاکارد به حساب میآید. چراکه با وزن 1400 گرم و ابعاد 145 در 200 سانتی متر تولید میشود. جنس الیاف به کار برده شده در این پتو پلی استر صد در صد خالص است.

خرید بی واسطه پتو ژاکارد

مزایای خرید بی واسطه پتو مینک ژاکارد

از جمله مزایای خرید بی واسطه از تولیدی حذف واسطه ها و دلال ها است که همین حذف واسطه ها و دلال ها میتواند بسیاری از هزینه های اضافی را به شکل چشم گیری کاهش دهد و قیمت تمام شده پتو برای مشتریانی که بدون واسطه و مستقیم از تولیدی خرید میکنند، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای است. نکته دومی که باعث میشود که مشتریان به خرید از تولیدی ترغیب شوند، اطمینان از کیفیت و جنس پتوی خریداری شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما