فروشگاه پتو گلبافت تک رنگ گل برجسته

امروزه تعداد زیادی فروشگاه پتو گلبافت تک رنگ برجسته در سراسر کشور وجود دارد که این محصولات را با کیفیت ها و قیمت ها گوناگون در دسترس خریداران قرار می دهند.فروشگاه های اینترنتی ما یکی از بزرگترین مراکز فروش این محصولات محسوب می شوند به گونه ای که خریداران می توانند به صورت غیر حضوری مرغوب ترین انواع این محصولات را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایند.

همچنین پتو گلبافت تک رنگ گل برجسته در فروشگاه مرکزی ما به صورت عرضه مستقیم در معرض دید بازدید کنندگان قرار دارد و مشتریان می توانند برای خرید آن ، به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه مرکزی مراجعه کنند.شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه کنید.

فروشگاه پتو گلبافت تک رنگ گل برجسته

سایزبندی پتو گلبافت تک رنگ گل برجسته

سایزبندی پتو گلبافت تک رنگ گل برجسته پتو های گلبافت تک رنگ گل برجسته یکی از محبوب ترین پتو های مورد استفاده در میان مردم محسوب می شود و حائز اهمیت است بدانید که این محبوبت توجه تولید کنندگان فراوانی را به خود جلب کرده است به گونه ای که امروزه تولید فراوانی در سراسر کشور وجود دارند که انواع مختلفی از این محصولات را در طرح ها و سایز های مختلف تولید کرده و در دسترس مردم قرار می دهند.

ما در این بخش می خواهیم شما را با چند مورد از مهمترین نکات مربوط به سایز بندی های این محصولات آشنا کنیم پس اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که به این پتو های علاقه مند می باشد و می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به سایز بندی های آن بدانید ما را در ادامه این بخش دنبال کنید.

سایز بندی پتو گلبافت تک رنگ گل برجسته:

سایز های دو نفره پتو های گلبافت بزرگترین سایز این محصولات محسوب می شوند به گونه ای که این نوع از پتو ها مناسب برای استفاده دو نفر می باشد و هر دوی آن ها را به طور کامل پوشش خواهند داد.

  • یک نفره

پتو های یک نفره گلبافت یکی از پرطرفدار ترین سایز های این محصولات می باشند و و جزو سایز های متوسط به حساب می آیند چرا که تنها توانایی پوشاندن یک نفر را دارند.

  • کودکانه

این سایز از پتو ها، کوچکترین سایز موجود در بازار است و مردم از آن برای کودکان خود استفاده می کنند چرا که علاوه بر سایز کوچک دارای طرح هایی زیبا، جذاب و کودکانه نیز می باشند.

سایز بندی های متنوع این پتو سبب می شود که مشتریان در هر طیف سنی و جنسی از یک خانواده بتوانند آن را بنا به سلیقه خریداری کنند و از مزایای استفاده از این پتو بهره مند شوند. توصیه می کنیم شما هم از این فرصت استفاده کنید و سایزهای مختلف را بنا بر نیاز تهیه نمایید.

خرید پتو گلبافت تک رنگ ارزان قیمت

خرید پتو گلبافت تک رنگ ارزان قیمت همانطور که میدانید بازار توسط عرضه و تقاضا اداره میشود و هر چه درخواست های مردم برای یک محصول بیشتر شود باید عرضه آن نیز به مراتب نسبت به قبل افزایش پیدا کند و به همین دلیل نیز امروزه فروشندگان متعددی در سراسر کشور پدید آمده اند که این محصولات را در کیفیت ها و قیمت های مختلف در دسترس مردم قرار می دهند.

سایت های آنلاین ما از جمله بهترین مراکز خرید پتو گلبافت به حساب می آیند به گونه ای که خریداران می توانند بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت پتو گلبافت را در مجموعه ما مشاهده نمایند.

پتو گلبافت با کیفیت عالی و زیبای ما در طیف رنگی متنوعی عرضه می شوند زیبایی خیره کننده آنها سبب جذب مشتری فراوانی می شود به منظور خرید پتو گلبافت به صورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه نمایید و آن را در حجم عمده خریداری نمایید همچنین برای خرید اینترنتی آن می توانید محصول مورد نظر را به صورت آنلاین سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت برای شما ارسال نمایند.

خصوصیات پتو گلبافت تک رنگ

خصوصیات پتو گلبافت تک رنگ پتو گلبافت در انواع طرح و رنگ متفاوت در بازار موجود است یکی از این مدل های پتو، پتو گلبافت تک رنگ می باشد که در انواع رنگ های زیبا و چشم نواز، تولید و روانه بازار می شوند یکی از خصوصیات پتو گلبافت تک رنگ گل برجسته مقاومت بالای آنها می باشد و از الیاف باکیفیت و مقاوم تهیه و تولید می شود. در دوخت این پتوها ، از نوار دوزی محکم دور آنها بهره می گیرند تا زود پاره و باز نشوند.

همچنین مقاومت بالای پتوها به حدی است که با شستشو و استفاده از مواد شوینده رنگ آنها از بین نمی روند و می توانید با خاطری آسوده، آن را در ماشین لباسشویی بشویید و نیز می توانید برای شستشو به خشکشویی بسپارید بدون اینکه به الیاف پتو آسیبی برسد. این پتوها از جنس نرم و لطیف بوده و از الیاف ضد حساسیت در تولید آن بهره گرفته شده است . این پتو کاربردهای متفاوت دارد و هم به عنوان زیرانداز استفاده می شود و هم روانداز.

قیمت روز پتو گلبافت تک رنگ دونفره

قیمت روز پتو گلبافت تک رنگ دونفره مرجع فروش پتو گلبافت دونفره در فروشگاه مرکزی می باشد و شما می توانید پتو گلبافت تک رنگ دونفره را از فروشگاه ما تهیه کنید. در فروشگاه ما امکان خرید مستقیم و حضوری برای هموطنان عزیز وجود دارد و شما می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید و از بین رنگ و طرح مختلف، مدل دلخواه را برگزینید. همچنین می توانید با مراجعه به پایگاه اینترنتی ما، محصول مورد نظر را آنلاین سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت برای شما ارسال نمایند.

به علت اینکه محصول تولیدی، مستقیم از کارخانه به فروشگاه مرکزی می آید و دست واسطه ها کوتاه شده است پتو گلبافت با قیمت مناسبتر از بازار به مشتری عرضه می شود. همچنین به علت اینکه خرید در حجم عمده انجام می گیرد هزینه حمل و نقل آن به نسبت حجم خرید، پایین می آید . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز پتو گلبافت تک رنگ دو نفره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

1

  1. سلام وقت بخیر قیمت چنده عمده می‌خوام پتو دو نفره وپتو یک نفره

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما