فروشگاه پتو مینک طرح دار دونفره

پتو مینک طرح دار دو نفره را فروشگاه معتبر عرضه می کند. این کالاهای خواب، در رنگ های متنوعی تولید می شوند و از جانب دیگر، به علت خصوصیات برتری که دارند، در زمره پرفروش ترین ها قرار می گیرند. باید گفت، مشتریان می توانند خرید پتو مینک را به صورت کلی انجام دهند. به این شکل، با قیمت های ارزان خواهند توانست محصول را به دست آورد. در کل، برترین کارخانه پتو مینک محصولاتش را از طریق بهترین فروشنده ارائه می دهد.فروشگاه پتو مینک طرح دار دونفره

انواع طرح های پتو مینک دونفره

انواع طرح های پتو مینک دونفره یکی از ویژگی های پتوهای مینک، داشتن مدل های مختلف و رنگ بندی های متنوع است. این نوع از محصولات را از الیاف گوناگونی که می شود از پلی استر و اکریلیک نام برد، می بافند. آنان بسیار پر جاذبه و کاربردی هستند. اما در ادامه می خواهیم انواع طرح های پتو مینک دونفره را نام ببریم:

  • طرح راه راه
  • طرح چهار خانه
  • طرح گل رزین
  • طرح ژاکاردی
  • طرح قالی
  • طرح ساده در الوان مختلف

این پتوها در ابعاد استاندارد 240*180 و سایزهای سفارشی ساخته می شوند. بیشتر آنها وزن‌ شان از 2500 تا 3000 گرم می باشد و از جمله محصولات سبک و نازک محسوب می شوند. جالب است بدانید، مینک در اصل نوع دستگاه است. این ماشین، پتوهای نمدی که تخت و صاف هستند را به محصولاتی دارای پرز، تبدیل می کند.

به همین دلیل، به چنین پتوهایی، مینک می گویند. پرزهای آن کوتاه بوده و نرم می باشد و گرمی و لطافت خاصی را ایجاد می کند. به هر حال، مصرف کنندگان قادر هستند در کنار مدل های گوناگون، رنگ هایی نظیر طوسی، مشکی، کرم، سبز، آبی و غیره را نیز تهیه کنند.

خرید پتو مینک طرح دار درب کارخانه

خرید پتو مینک طرح دار درب کارخانه شرکت های صادراتی و همینطور پخش کنندگان داخلی می توانند خرید پتو مینک طرح دار را از درب کارخانه انجام دهند. با این حساب، قادرند که هر نوع مدل، ابعاد و رنگی را که در نظر دارند، درخواست کنند. از جانبی، تهیه کالا به این شکل، ساده بوده و در واقع، مشتری به طور مستقیم با خود عرضه کننده اصلی معامله می کند.

گفتنی است، این پتوها را بیشتر برای مناطق بحران زده مانند جاهایی که دچار حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله شده اند، پادگان های نظامی و بیمارستان ها به کار می برند. البته در خانه و یا سفر نیز می شود از آنها استفاده کرد.

روی هم رفته، برای خرید مرغوب ترین نوع پتو مینک، آن هم در طرح های متنوع، می توانید با سامانه فروش این سایت معتبر، ارتباط برقرار نمایید. تهیه کالا به این روش، بدون دردسر و با کمترین هزینه ها انجام پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما