فروشندگان پتو شادیلون مدل تیسا

 

آیا اینکه پتوی مورد نیاز خود را از چه برند و چه فروشنده ای بخرید، اهمیت دارد؟ آیا اینکه هشت ساعتی را که قرار است با یک بافته سر کنیم، مهم است که از کدام فروشنده یا فروشگاهی بخریم؟ بله بسیار مهم است. فروشندگان پتو شادیلون، پاسخ در خوری برای این سوال ما پیدا کرده اند. مدل تیسا از برند شادیلون بهترین دوست زمان کوتاه و بلند هنگام استراحت و ریلکس کردن ما است. بسیار مهم است که کالای مورد نیاز خود را از چه برندی تهیه کنند، اینکه چه کارخانه ای و با چه سابقه کاری آن را ساخته باشد. این موضوع ربطی به کالای خاصی ندارد و برای خرید تمامی محصولات اثرگذار خواهد بود. حال برای خرید پتو که در ربع زندگی انسان در شبانه روز همراه او است، داشتن یک پتو که نرم و راحت باشد و حساسیت ایجاد نکند باعث میشود طی شب خوابی آرام و رویایی را تجربه کنیم.

تولید کنندگان این پتو

یکی از این کارخانه های قابل اعتماد، کارخانه پتو شادیلون است که محصولات بسیار با کیفیتی تولید میکند و انواع سلیقه ها و نیازها را در تولیداتش مد نظر قرار میدهد. این کارخانه سابقه خود را از سال ۱۳۸۳ در مشهد دارد و همچنان انواع مختلفی از پتوها را تولید و صادر میکند. پتو شادیلون مدل تیسا یکی از این پتوها است که استقبال خوبی از آن صورت گرفته است، به یاد داشته باشید که با چند کلیک ساده میتوانید به راحتی محصولات را درب منزلتان تحویل بگیرید.

خصوصیات پتو شادیلون مدل تیسا

خصوصیات پتو شادیلون مدل تیسا

قبل از خرید هر محصولی بهتر است ویژگی های آن را به خوبی مطالعه کنیم تا انتخاب صحیح تری داشته باشیم. اگر قصد خرید پتو شادیلون مدل تیسا را دارید باید این نکات را بدانید. پتو شادیلون تک نفره مدل تیسا ۱۵۰۰ گرم وزن دارد و در ابعاد ۱۵۰ در ۲۲۰ سانتی متر بافته میشود. جنس این پتو از نخ های مرغوب پلی استر بوده و ضخامت آن از پتوهای قدیمی کمتر و از پتوهای مسافرتی بیشتر است، این موضوع باعث میشود این منسوج در ماه های گرم سال گزینه مناسبی باشد و برای مکان هایی که زمستان خیلی سختی ندارد هم کارآمد باشد، مخصوصا اگر دمای بدن شما غالبا از افراد دیگر بالاتر است و در واقع سرمایی هستید میتواند برایتان مناسب باشد.
البته لفظ گرمایی و سرمایی آنچنان درست نیست بسیاری از افراد اعتقاد دارند باید خودمان را بسیار گرم کنیم تا از بیماری در امان باشیم، اما در اصل دمای متعادل برای بدن بهترین گزینه است. یعنی نه آنقدر که زیر یک پتو عرق کنیم و نه آنقدر نازک که در طی شب بلرزیم. همگی اینها متناسب با محیط زندگی شما باید در خرید یک پتو مناسب در نظر گرفته شود. این پتو یک لایه است و به دلیل وزن کم، دوخت مناسب و کیفیت عالی که دارد از قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی پشتیبانی میکند. البته شما همچنان میتوانید مانند گذشته ها آن را به صورت دستی بشویید و از آنجایی که وزن اولیه پتو زیاد نیست، این کار راحت تر خواهد بود.

نحوه دوخت این پتو

دور دوزی های زیبای این پتو بادوام هستند. این پتو در رنگ های متنوعی مانند فیروزه ای، نسکافه ای، زرشکی، گل بهی، لیمویی، طلایی، طوسی روشن، سبز آبی، کالباسی، آبی، بنفش، صورتی و رنگ های دیگری بافته میشود و یکی از زیباترین آنها پتو تیسا شادیلون طرح گل رز است. باید بدانید در کنار این رنگ های متنوع ثبات رنگ و آسیب ندیدن بافت و رنگ پتو از مهم ترین مشخصات این پتو و محصولات شادیلون است. اگر قرار باشد با یکبار شست و شو پتویی پرز بدهد، بالتبع به درد نخور خواهد بود و شادیلون با استفاده از نخ های مرغوب کیفیت کالاهای خود را همواره حفظ میکند.

سایز انواع پتو شادیلون

سایز انواع پتو شادیلون

برای انتخاب پتوی مناسب شما ابتدا باید سایز تشک روی تخت خود را به دست بیاورید. در ضمن ارتفاع تشک را هم فراموش نکنید. پتو شادیلون مدل تیسا در ابعاد ۱۵۰ در ۲۲۰ بافته میشود و وزن آن ۱۵۰۰ گرم است. پتو تیسا ساده و کم وزن بوده و میتواند گزینه خوبی برای کشیدن روی تخت باشد. حتی اگر تختتان دو نفره بود، پتو شادیلون مدل تیسا دونفره با ابعاد ۲۰۰ در ۲۲۰ سانتی متر بافته میشود.

کیفیت پتو شادیلون مدل تیسا

کیفیت پتو شادیلون مدل تیسا

حتما تا به حال تجربه کرده اید که لباس سفید مورد علاقه تان را با لباسی صورتی رنگ به ماشین لباسشویی بدهید و در انتها دو لباس صورتی تحویل بگیرید! این لباس های دوست داشتنی با طرح های زیبا اما با جنس نامرغوب باعث این مشکل میشوند یا چند بار اول رنگ میدهند یا تا آخر کار و آخرین رنگ هایی که در تار و پودشان هست را تقدیم لباس های دیگر میکنند. گاهی بعد از چند ماه شروع به رنگ دادن میکنند و بی کیفیت بودنشان را به رخ میکشند. اما این پتو سبک بوده و نخ کش نمیشود، درزهایش به خوبی دوخته شده اند و حین استفاده یا شست و شو با ماشین لباسشویی آسیب نمیبیند، رنگ پس نمیدهد، رنگ اولیه اش را همواره حفظ میکند و پرز نمیدهد. اگر اینطور نبود پتوی صورتی شما بعد از شستن، کالباسی به دستتان میرسید و حالتان را سخت میگرفت.

این پتو در چه فصل هایی قابل استفاده است

این پتو مناسب ماه های مختلف سال است و همواره گرما و دمای بدن را نگهداری میکند. با توجه به تجربیات خریداران به علت سبکی، هنگام استفاده احساس نمیکنید وزن پتو درحال اذیت کردن است یا چیز خاصی روی خودتان کشیده اید درحالی که گرمای ایجاد شده کاملا احساس یک پتوی سنگین تر را میدهد. البته اگر طرفدار پتوهای سبک تر هستید، میتوانید پتو مسافرتی تیسا را هم جزء گزینه هایتان قرار دهید. خوشبختانه شرکت شادیلون با تنوع محصولاتش در قیمت، جنس، طرح و مدل باعث شده است که قدرت خرید بالاتر برود.

صادرات پتو شادیلون مدل تیسا

صادرات پتو شادیلون مدل تیسا

هنگامی که شما کارخانه دار باشید، قدم اول ایجاد محصول با کیفیت مرغوب و با شاخص های روز دنیا است، ساخت محیط کارخانه و ایجاد خط های تولیدی با استفاده از بهترین دستگاه های ممکن که اصولا هم خارجی هستند و اگر قرار است حرفه ای تر کار کنید، تولید نخ خودتان که کارخانه شادیلون این کارها را به خوبی انجام داد و جای پای خودش را در بازار داخلی به واسطه کیفیت زبان زدش محکم کرد.
حتما میدانید بهترین تبلیغ برای هر کارخانه ای کالای مرغوب آن است، اما همواره هدف گذاری باعث میشود پیشرفت کنیم. پس این کارخانه صادرات پتو شادیلون را به کشور عراق مد نظر داد و در مدت زمان کمی موفق شد اینکار را به سرانجام برساند و از مرزهایی مانند شلمچه انجام میشود که به علت نزدیکی محل تولید و مرغوبیت این پتو کشور عراق با صادرات آن موافقت کرد و با افتخار میتوان گفت امروز بخشی از بازار کالای خواب عراق در اختیار گروه صنعتی پتو نوبافت مشهد است و مهم تر از همه هنگامی که یک کالا موفق به کسب سهمی از صادرات یک کشور میشود این خود ضامن با کیفیت بودن آن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما