فروشنده معتبر پتو زنبق لاله مهرگان

پتو یکی از منسوجات تولید شده برای دور ماندن از فصل سرد سال از جمله فصل زمستان است، امروزه برندهای گوناگونی در زمینه پتو؛ تولید و روانه بازار شده اند، منسوجات بافته شده توسط شرکت ها و فروشندگان معتبری به دست عموم میرسد. فروشنده معتبر پتو زنبق لاله مهرگان مانند کارخانه تولیدی پتو زنبق که تمام تلاش خود را برای حفظ کیفیت این کالا میکند، همواره برای جلب رضایت مشتری پرتلاش و ساعی است. آنچه در این مطلب میخوانید باعث آشنایی بیشتر شما با فروشنده یا فروشندگان معتبر پتو زنبق لاله مهرگان است.
– آشنایی با پتو زنبق لاله مهرگان
– چه کسانی باید از پتو ضد حساسیت استفاده کنند؟
– چرا باید پتو پشم شیشه بخریم؟
– تولیدکنندگان انواع پتو زنبق لاله مهرگان
در این محتوا میخواهیم پتویی را معرفی کنیم با اینکه مدت زمان زیادی از عرضه این محصول به اقصا نقاط کشور نمیگذرد اما توانسته است سهم فروش بسزایی از خود را نشان داده و با داشتن ویژگی های مثبت جز پرفروش ترین منسوجات تولید شده شرکت پتو لاله مهرگان باشد. پتو زنبق لاله از پرفروش ترین کالای خواب بوده که با تقاضای بیش از حد مردم همراه بود و به همین دلیل شرکت تولیدی پتو زنبق لاله مهرگان در تمامی استان های کشور نمایندگی های فروش تاسیس کرد تا خریداران این پتو با سهولت بیشتری نسبت به خرید این محصول اقدام کنند به همین دلیل فروشنده معتبر این پتو را میتوان این نمایندگی ها دانست.

فروشنده معتبر پتو زنبق لاله مهرگان
پتو زنبق لاله جزو با کیفیت ترین منسوجات تولید شده در صنعت نساجی است که صادرات عمده از را شامل خود کرده است، هر سال بیش از 800 تن از این محصول به کشورهای دیگر صادر میشود، از جمله کشورهایی که تقاضای عمده این محصولات را دارند شامل کشور: عراق، پاکستان، افغانستان، ارمنستان، آذربایجان، ترکیه، چین و… است. با صادرات این محصول بازرگانان توانستند سهم زیادی از ارزآوری به درون کشور را تامین کنند و در این مسیر سود زیادی داشته باشد. با گسترش تقاضای این محصول و فروش زیاد آن در نتیجه نیاز بیشتری به نیروی انسانی در فرآیندهای تولید تا بسته بندی و ارسال آن به اقصا نقاط جهان است به همین علت با صادرات این محصول اشتغالزایی گسترده ای برای هموطنان عزیزمان صورت گرفته است.
امروزه انواع مختلفی از برندهای پتو در بازار داخلی و خارجی عرضه شده است در این میان برخی برندها معتبر و برخی تقلبی هستند که باید خریداران محصولات خود را از فروشنده معتبر خریداری کنند، نحوه خرید از فروشنده معتبر به دو صورت است: اولین راه برای خرید پتو زنبق مراجعه به سایت شرکت دیبافت و خرید به صورت مستقیم این محصول است، شرکت تولیدی مهرگان با استفاده از سایت خود توانسته است محصولات خود را در انواع مختلف درون سایت به همراه قیمت ها درج کند. همچنین جهت اطلاع از قیمت این محصولات و سایر محصولات به همراه اطلاع از تنوع آنها میتوانید با شماره های ارتباطی درون سایت تماس برقرار کنید. راه دوم خرید پتو زنبق لاله مهرگان با مراجعه به فروشگاه های معتبر عرضه کننده پتو میتوانید این محصول را به صورت واسطه از این فروشگاه ها متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود به صورت خرده یا عمده انبوه خریداری کنید.
شرکت تولیدی پتو مهرگان قابلیتی ایجاد کرده است که با فروش مستقیم محصولاتش با ضمانت 7 روزه به فروش میرساند و به همین دلیل اگر پتو خود را از سایت به صورت مستقیم به صورت عمده سفارش دهید با ضمانت و گارانتی 7 روزه این محصول را خریداری کرده اید، همچنین با سفارش اینترنتی این پتو هزینه ارسال و نگهداری و بخصوص باربری را متحمل نخواهید شدّ اما با خرید حضوری باید هزینه باربری و ارسال را بپردازید.

آشنایی با پتو زنبق لاله مهرگان

آشنایی با پتو زنبق لاله مهرگان

پتو لاله مهرگان یکی از برندهای معتبر پتو عرضه شده در سراسر کشور است، این پتو علیرغم اینکه کیفیت مناسبی دارد، قیمت ارزان تری هم نسبت به سایر پتوها دارد. این پتو از الیاف پلی استر ویسکوز و الیاف پنبه و الیاف ابریشم ساخته شده است، تنوع در الیاف های این محصول منجر به تولید پتو زنبق لاله مهرگان با کیفیت شد که در ادامه به نحوه تولید این پتو میپردازیم.
فرآیند تولید پتو زنبق لاله مهرگان شامل مراحلی است از جمله ابتدا ترکیب الیاف های مذکور است، کارخانه تولیدی این محصول با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات صنعتی تولید پتو توانسته است بافت با تراکم الیاف بالا این پتو را تولید کند؛ ابتدا الیاف های الیاف پلی استر ویسکوز و الیاف پنبه و الیاف ابریشم به مقدارهایی که کارخانه از قبل مشخص کرده است تار و پود میشوند و باعث میشود بافت اولیه پتو ایجاد شود؛ سپس بافت پتو تولید شده به خط بافندگی هدایت میشود که با توجه به نسبت وزن خاص برای تولید یک پتو زنبق مهرگان واجد شرایط میگردد، سپس با نهایی شدن بافت پتو؛ چله هایی توسط دستگاه و سوزن بافندگی ایجاد میشود که در مرحله ریسندگی این چله ها به یکدیگر مستحکم میشوند، سپس پتو تولید شده به مرحله چاپ میرود و با الگوهای طراحی که تحت نظر گرافیست های داخلی کشورمان ایجاد شده است، طرح برجسته و سه بعدی این پتوها به خود میگیرند، سپس پتوهای تولید شده به مرحله درمان هدایت میشود، این مرحله شامل فرایند اتوکشی یا قیچی لایه های اضافه از پتو است که ممکن است در رو یا زیر پتو ایجاد شده باشد، سپس در این مرحله که پردازش به اتمام رسید، پتو فوق به دستگاه تثبیت رنگ و رنگ رزی هدایت میشود، این مرحله بسیار حائز اهمیت است. زیرا باید برای پتو رنگ های با دوام و مقاومی به کار برده شود تا در اثر شست و شو زیاد و استفاده مدام، دچار رنگ رفتگی و رنگ ساییدگی یا آب رفت نباشند.

آشنایی با پتو زنبق لاله مهرگان
سپس پتو تولید شده به دستگاه تراکم سنجی هدایت میشود و با استفاده از تنظیماتی که بر روی این دستگاه ایجاد شده است، این محصول وزن و تراکم بافتش مشخص میشود در صورتی که تراکم بافت این محصول به حد نصاب نباشد، آن پتو به بخش های ابتدایی بازگردانده میشود، شرکت لاله مهرگان در امر تولید پتو با کیفیت بسیار زبانزد است به همین علت این پتو با بازرسی ها و مراحل مختلف با آزمون های متنوع بررسی میشوند.
از پرفروش ترین رنگ های پتو زنبق شامل رنگ های: مشکی، صورتی، آبی، قرمز، نارنجی و پسته ای است؛ البته تولید این محصول در رنگ بندی گسترده صورت میگیرد و میتوان گفت جزء پتوهایی است که خریداران میتوانند متناسب با سلیقه خود طرح و رنگ دلخواه خود را خریداری کنند. در ادامه طرح های پرفروش و تولید شده این پتو شامل طرح گل است، عبارت زنبق برگرفته از گل است. به همین دلیل عمده طرح های تولید شده این پتو شامل طرح گل ساده یا گل برجسته است شامل: گل های زنبق، گل محمدی، گل رز، گل لاله و… و از طرح های دیگر این محصول شامل طرح فانتزی، طرح رمانتیک مخصوص زوجین و جهیزیه نوعروسان و… است، طرح های این محصولات بسیار دلنشین و زیبا است به صورتی که طرح سه بعدی این محصول بسیار جذاب است و زیبایی منحصر به فردی را به اتاق و تخت خوابتان میبخشد. در ادامه روند تولید این پتو با کیفیت بعد از پردازش محصول فوق و پایان رسیدن مراحل تولید، با استفاده از دستگاه کارتر در ابعاد متنوع برش داده میشود تا برای تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد. از ابعادی که میتوان برای این پتو در نظر گرفت شامل ابعاد 60 در 100 سانتی متر که پتو مخصوص کودکان و نوزادان است، ابعاد 120 در 220 سانتی متر مخصوص پتو تک نفره جوانان و بزرگسالان، پتو 220 در 240 سانتی متر مخصوص پتو دو نفره زوجین و نوعروسان است.
در مرحله قبل از بسته بندی پتوها توسط کارشناسان بازرسی میشوند تا عیبی بر روی آنها نباشد، بعد از تایید توسط این گروه در کیف ها بسته بندی میشوند تا به سراسر کشور ارسال شوند.

چه کسانی باید از پتو ضد حساسیت استفاده کنند

چه کسانی باید از پتو ضد حساسیت استفاده کنند

پتو زنبق لاله مهرگان جزء پتو ضد حساسیت است، نمیتوان گفت افراد خاصی باید از پتو ضد حساسیت استفاده کنند؛ زیرا این فاکتور باید برای تمامی مصرف کننده های پتو اعمال شود، پتو اگر پرزدهی داشته باشد یا حساسیت زا باشد باعث میشود مصرف کننده در حین خواب دچار بیماری هایی مانند خارش پوستی، حساسیت پوستی، اگزما شود یا پرزهای این پتو از پتو جدا شده و به درون بینی یا چشمان مصرف کننده بروند که باعث اذیت مصرف کننده میشود.
پتو زنبق لاله با داشتن تراکم بالا و نرمی مناسب بدون پرزدهی است و این محصول با درصد بیشتر الیاف پنبه نسبت به الیاف های دیگر درون خود توانسته است سطحی یک پارچه و یک دست به همراه ضد حساسیت داشته باشد، این پتو برای تمامی رده های سنی تولید و به فروشنده معتبر سراسر کشور عرضه میشود. از جمله پتو تولید شده با کیفیت این شرکت شامل پتو نوزاد و کودکان است، این پتو با داشتن اندازه 80 در 100 و وزن 300 گرم گزینه مناسبی برای استفاده برای کودکان و نوزادان است، زیرا با استفاده از این پتو احساس خفگی یا سنگینی و زبری نمیکنند. از جانبی کودکان و نوزادان تا 10 سالگی به طور میانگین حدود 10-14 ساعت از شبانه روز را میخوابند و با داشتن پوستی نازک نیاز به استفاده از پتویی با نرمی بالا و ضد حساسیت هستند. امروزه یکی از معضلاتی که خانواده ها برای خرید پتو کودک زنبق لاله مهرگان مدل کودک با آن مواجه هستند قیمت پتو است، پتوهای سیسمونی با افزایش قیمت زیادی در طی سال های اخیر همراه بوده است اما این پتو با داشتن قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالا توانسته است گزینه و معیار مناسبی برای مصرف کنندگان باشد، این پتو جنسی مقاوم و نرم دارد که به راحتی میتوانید آن را تهیه کنید. والدین باید در انتخاب پتو برای کودک و نوزاد خود به خوبی دقت داشته باشند و با هدیه یک پتو مناسب و مرغوب به آنها، سلامتی و کیفیت را به کودک ببخشیم تا در آینده دچار بیماری و حساسیت پوستی نشوند.
از جانبی این پتوها قابلیت شست و شوی بالایی دارند به صورتی که میتوانید آنها را به صورت دستی یا ماشینی با استفاده از مواد شوینده به راحتی بشویید، بخصوص برای کودکان و نوزادان که تحرک بیشتری نسبت به سایر افراد دارند. این پتوهای ضد حساسیت را فروشنده های معتبر در اقصا نقاط کشور عرضه میکنند و به همین دلیل به خوبی در دسترس همگان در سطح بازار داخلی و خارجی قرار گرفته است.

چرا باید پتو پشم شیشه بخریم

چرا باید پتو پشم شیشه بخریم

یکی از تولیدات شرکت پتو لاله مهرگان، پتو پشم شیشه ای است، این پتو از ترکیب الیاف پلی استر ویسکوز با پشم شیشه تولید میشود و جزو تولیدات متنوع است، پتو پشم شیشه ای با داشتن کمی زبری و وزن زیاد تر باعث شده است به خوبی گرما را درون خوب حبس کند و برای افرادی که از سرمای فصل های سرد سال مانند زمستان بیزارند، گزینه مناسبی در پیش روی آنها باشد. پتو پشم شیشه ای با داشتن ویژگی هایی نظیر: تراکم الیاف بالا، ضد حساسیت، نرم و لطیف، وزن سبک، حمل آسان، جا به جایی با سهولت بالا، قابلیت شست و شو و عدم پرزدهی جزو گزینه های مناسبی برای مصرف کنندگان پتو است.
نکته ای که در شست و شوی این پتو یا سایر پتوها حائز اهمیت است اینکه برای شست و شو پتوها یا منسوجات خواب به معیارهایی توجه داشته باشیم، یکی از این معیارهای خرید که بر روی پتو نوشته شده است ویژگی قابل شست و شو است، اگر پتو این ویژگی را داشت میتوانید آن را بشویید؛ اگر این ویژگی را نداشت از شست و شوی مکرر این محصول خودداری کنید، پتو زنبق لاله مهرگان این قابلیت را دارد و به راحتی میتوانید آن را بشویید. در شست و شو منسوجات خواب بعد از شست و شو آنها باید در جایی خشک پهن شوند تا در مقابل اشعه آفتاب قرار نگیرند و به مرور دچار پوسیدگی و رنگ رفتگی سفید شدن نشوند.

تولیدکنندگان انواع پتو زنبق لاله مهرگان

تولیدکنندگان انواع پتو زنبق لاله مهرگان

امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید پتو گام نهادند و تولید گسترده ای را به ثمر رساندند، شرکت تولیدی پتو لاله مهرگان با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی توانسته است محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کند، تولید کنندگان معتبر این پتو در بسیاری از شهرهای کشور مانند: تهران، قم، اصفهان، مرکزی، همدان، خراسان رضوی و کرمان وجود دارند و این محصولات را به سراسر کشور توزیع میکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما