عرضه کنندگان پتو شادیلون پارمیدا

امروزه پتو کالایی است که از آن برای گرم نگه داشتن شب های سرد زمستانی استفاده میشود. انواع گوناگونی از برندهای متفاوت در بازار برای تولید و عرضه پتو وجود دارد که یکی از معروف ترین و پرفروش ترین این برندها، برند پتو شادیلون مدل پارمیدا است. کارخانه نساجی شادیلون در سال 1357 در قالب یک مجموعه شروع به فعالیت و تولید انواع منسوجات نمود. پتوهای تولیدی مجموعه شادیلون دارای نشان استاندارد کالا هستند و همچنین این پتوها به خاطر تولید با بهترین نوع الیاف از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و این ویژگی آنها سبب شده است که نشان استاندارد کیفیت را از سمت سازمان دریافت کنند.
عرضه کنندگان پتو شادیلون پارمیدا به خوبی میدانند که اگر بخواهند میزان رضایت و فروش کالاهای خود را افزایش دهند باید تنوع کالاهای خود را نیز افزایش داده و پتوهای تولیدی خود را در طرح و رنگ های متنوعی تولید کنند. عرضه کنندگان پتو شادیلون پارمیدا موفق شده اند که علاوه بر انحصار بازار داخلی، بازار کشورهای همسایه مثل عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس را نیز دربر بگیرند و صادرات گسترده ای را به این کشورها انجام دهند. یکی از مهم ترین عواملی که برای عرضه کنندگان پتو شادیلون پارمیدا اهمیت ویژه ای دارد، مسئله کیفیت پتو است به گونه ای که این شرکت از رنگ های تولید شده توسط شرکت های اروپایی استفاده کرده که با دارا بودن کیفیت بالا سبب افزایش طول عمر و ماندگاری پتوهای تولیدی میشود و این مسئله سبب رضایت هر چه بیشتر مشتریان از عرضه کنندگان پتو شادیلون پارمیدا میشود و انواع متنوعی از پتوها را شامل پتوهای دو نفره پارمیدا، پتو دو نفره پارمیدا گل دار و پتو دو نفره پارمیدا گل برجسته را به بازار عرضه میکنند. گفتنی است که طرح های روی پتوهای گل برجسته پارمیدا توسط یک تیم قوی و خوش ذوق طراحی میشوند. زیبایی طرح های روی پتو گل برجسته پارمیدا به حدی است که این پتو را از سایر پتوها جدا کرده و در نگاه اول، مشتری متوجه تفاوت این پتو با پتوهای تولیدی برندهای دیگر میشود.

پخش عمده انواع پتو شادیلون پارمیدا
معمولا عرضه کنندگان پتو شادیلون پارمیدا در سراسر کشور محصولات خود را به صورت عمده، عرضه و به فروش میرسانند. یکی از موارد تاثیرگذار در تعیین قیمت پتو، مراکز عرضه این پتوها است که به صورت عمده انجام میگیرد. گفتنی است که هیچ عرضه کننده ای در سراسر کشور وجود ندارد که منصافانه تر از سایت های مربوط به عرضه این کالا، محصولاتش را به فروش برساند؛ چرا که بعضی از عرضه کنندگان پتو شادیلون پارمیدا محصولی بی کیفیت را با نام پتوی شادیلون پارمیدا به فروش میرسانند و این کالا را با قیمتی دو یا سه برابر بیشتر از قیمت اصلی آن به فروش میرسانند. پس شما میتوانید با مراجعه به نمایندگی ها و سایت های اینترنتی مربوط به عرضه این کالا برای تهیه این پتو زیبا اقدام نمایید. همچنین برای تهیه این محصول به صورت عمده میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاوران فروش و عرضه کنندگان پتو شادیلون پارمیدا راهنمایی ها و نکات لازم برای خرید این کالا را به شما ارائه ‌دهند.

مشخصات پتو شادیلون پارمیدا درجه یک

مشخصات پتو شادیلون پارمیدا درجه یک

امروزه پتو به یکی از کالاهای ضروری برای زندگی و استراحت و خواب شبانه تبدیل شده است. پتو شادیلون مدل پارمیدا یکی از بهترین پتوهای بازار ایران است که حاصل تلاش عرضه کنندگان پتو شادیلون پارمیدا است. یکی از مهم ترین ویژگی های هر پتویی جنس آن پتو است و الیافی که در تولید پتوهای شادیلون پارمیدا به کار میروند بالاترین کیفیت را دارند، به طوری که این الیاف با استفاده از بهترین تجهیزات و دستگاه های تولید منسوجات که در خط تولید کارخانه شادیلون هستند، به کار میروند. عرضه کنندگان پتو شادیلون پارمیدا تراکم بسیار بالایی را برای پتوهای تولیدی خود لحاظ میکنند از این ‌رو پتو شادیلون پارمیدا بسیار گرم است و گرما را در خود نگه میدارد و مناسب ترین انتخاب برای روزهای سرد زمستانی است.
عرضه کنندگان پتو شادیلون پارمیدا نرمی و لطافت را برای تولیدات خود بسیار لحاظ میکنند از این‌ رو هنگام استفاده از آنها احساس آرامش بخش و دلنشینی را خواهید داشت. این پتوها به راحتی با دست یا ماشین لباسشویی شسته میشوند و پس از شست و شو چروک نمیشوند، صاف باقی میمانند، پرزهای خود را از دست نمیدهند و رنگ و شکل آنها ثابت میماند و مانند روز اول استفاده، ثابت هستند. عرضه کنندگان پتو شادیلون پارمیدا این پتو را در ابعاد و اندازه های متنوعی ساخته اند. برای مثال پتو تک نفره پارمیدا که دارای ابعاد 210×160 سانتی متر مربع و وزنی در حدود 2 کیلوگرم است، و پتو دو نفره پارمیدا دارای ابعاد 240×220 سانتی متر مربع و وزنی در حدود 8/3 کیلوگرم هستند. پتوهای گل برجسته پارمیدا بسیار خوش رنگ و نقش بوده و به خاطر داشتن این ویژگی منحصر بفرد، انتخاب مناسبی برای روتختی هستند از این ‌رو پتو شادیلون مدل پارمیدا انتخاب اول عروس خانم ها برای خرید جهیزیه است چرا که به دلیل زیبایی بی نظیر به راحتی با سرویس خواب و وسایل اتاق خواب ست میشود. پتوهای پارمیدا پرز ریزی ندارند و به طور کامل دور دوزی شده اند. این دور دوزی پتو پارمیدا از نخ کش شدن این پتوها جلوگیری کرده و باعث افزایش دوام و ماندگاری این محصول میشود. گفتنی است که پتوهای پارمیدا از جنس الیاف پلی استر بسیار مرغوب ساخته شده اند از این‌ رو این پتوها ضدحساسیت هستند و برای سلامتی بسیار مفید بوده و فرد را از هزینه های فراوان درمان، بی نیاز میکند.

پتو شادیلون برای چه کسانی بهتر است

پتو شادیلون برای چه کسانی بهتر است

پتو شادیلون مدل پارمیدا از جمله پتوهایی است که از الیاف خیلی مرغوب و با کیفیت در ساخت آن استفاده شده است. این الیاف با استفاده از بهترین تجهیزات و دستگاه های تولید منسوجات که در خط تولید کارخانه وجود دارند برای تولید انواع پتو شادیلون در طرح ها و رنگ های متنوع به کار میرود که باعث میشود الیاف مورد استفاده در تولید پتو شادیلون مدل پارمیدا تراکم و انسجام بالایی داشته باشد و همگی به خوبی میدانیم که هر چه تراکم الیاف استفاده شده در یک پتو بیشتر باشد، دوام و ماندگاری و مقاومت آن پتو در برابر عوامل خارجی مانند ضربه، کشش، فشار و… بیشتر است بنابراین پتوهای شادیلون مدل پارمیدا انتخاب مناسبی برای کسانی است که به دنبال پتوی مناسب، باکیفیت و عمر طولانی هستند.
با تلاش های گسترده عرضه کنندگان پتو شادیلون پارمیدا در طرح های برجسته و گل دار با رنگ های زیبا و به روز انتخاب اول عروس خانم ها برای تهیه جهیزیه است چرا که با رنگ بندی های زیبا و متنوع به راحتی با دکوراسیون اتاق خواب ست میشود و نیز میتوان از آن به عنوان روتختی استفاده نمود.
عرضه کنندگان پتو شادیلون پارمیدا به دلیل استفاده از الیاف مرغوب و درجه یک، این کالا را به نوعی آنتی باکتریال و ضد باکتری تولید کرده اند و این پتو برای استفاده کودکان، سالمندان و افرادی که دارای حساسیت های پوستی همچون آلرژی، اگزما و… هستند بسیار مفید و کاربردی است، چرا که پتو بطور مستقیم با بدن و صورت ما در ارتباط است و اگر از پتویی استفاده شود که ضد حساسیت نباشد و ایجاد عارضه هر چند خفیف در بدن ما کند برایمان ناراحت کننده خواهد بود. پس همواره سعی کنید که پتویی را انتخاب و خریداری کنید که ضدحساسیت باشد تا با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید و سلامتی خود و اعضای خانواده تان را به خطر نیندازید.

همه چیز درباره پتوهای کودکانه

همه چیز درباره پتوهای کودکانه

یکی از اصلی ترین نیازهای انسان در طول زندگی خواب است و این نیاز در بین کودکان و نوزادان بیشترین اهمیت را دارد چرا که خواب نوزاد با میزان رشد او متناسب است و هر چه که خواب یک کودک بیشتر باشد رشد بیشتری هم خواهد داشت از این‌رو دانشمندان و پژوهشگران همواره به تامین خواب راحت برای کودکان تاکید بسیار کرده اند؛ اما مهم ترین نیاز هر خوابی داشتن پتوی مناسب و آرامش بخش برای خواب است پس سعی کنید پتویی را برای کودکتان انتخاب کنید که خوابی راحت و آرامش بخش برای او به ارمغان بیاورد. اگر به تازگی قصد خرید پتو برای کودک خود را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی ها و کاربردهای یک پتو مناسب را برای شما بیان کنیم تا بتوانید آگاهانه و با هوشیاری کامل برای خرید پتو برای کودک دلبندتان اقدام نمایید.
اولین نکته ای که در هنگام خرید پتوی کودک باید به آن توجه شود جنس پتو است که برای کودکان بهتر است از پتوهای ارگانیک و با جنس های سلولی پنبه ای، فلانل و میکروفایبر استفاده کرد چرا که این پتوها بسیار نرم و لطیف بوده و نرمی و لطافت آنها هیچ گونه آسیبی به صورت و بدن کودک نمیزند، همین طور این پتوها وزن کمی داشته و بسیار سبک هستند و هیچ گونه فشاری را بر بدن کودک وارد نمیکنند، این پتوها همگی ضدحساسیت بوده و کودک با استفاده از این جنس پتوها دچار حساسیت های پوستی، تنفسی همچون آلرژی، اگزما، خارش و… نمیشود، این پتوها به راحتی با دست یا ماشین لباسشویی با انواع شوینده ها شسته شده و با این حال چروک نمیشوند و صاف باقی میمانند و پرزهای آنها نیز با شست و شوهای مکرر کنده نمیشود و رنگ و شکل آنها مثل روز اول استفاده، باقی میمانند. یکی دیگر از نکات لازم در خرید پتوی کودک، توجه به رنگ و طرح آنها است، همیشه سعی کنید پتویی را برای کودک خود انتخاب کنید که دارای رنگ های شاد باشد و همین طور از طرح های شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان خریداری نمایید و از خرید پتو با شکل و رنگ و طرح های ترسناک و خشونت آمیز خودداری کنید چرا که این طرح ها در روحیه کودکان اثر منفی گذاشته و باعث به وجود آمدن استرس، اضطراب و کابوس های شبانه در کودکان میشود. نکته آخر اینکه همواره سعی کنید پتویی را برای کودک انتخاب کنید که خیلی ارزان قیمت نباشد و از برندهای معروفی مانند گلبافت، نرمینه، شادیلون و… باشد. لازم به ذکر است که عرضه کنندگان پتو شادیلون پارمیدا تمامی نکات ذکر شده در خصوص پتوی کودکان را رعایت کرده و تمامی تلاش خود را در جهت بهبود ارائه خدمت به مشتریان خود میکنند.

پخش عمده انواع پتو شادیلون پارمیدا

پخش عمده انواع پتو شادیلون پارمیدا

پتو یکی از نیازهای مهم و ضروری برای زندگی است و جزو وسایل شخصی هر فرد حساب می‌شود و هر کسی پتوی مخصوص به خود را دارد. برندهای گوناگونی در زمینه عرضه پتو فعالیت دارند که یکی از معروفترین این برندها، شادیلون مدل پارمیدا است که به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا و همین طور زیبایی منحصر بفرد، طرفداران بسیاری را دارد، مراکز توزیع و پخش عمده پتو شادیلون پارمیدا راه های زیادی را برای ثبت سفارش و خرید به صورت حضوری و غیر حضوری در مقابل خریداران قرار داده اند.
قیمت پتو شادیلون پارمیدا توسط مدیریت کارخانه شادیلون برای فروش عمده، در بازار اعلام میشود و شما میتوانید با مراجعه به سایت های عرضه و فروش پتو شادیلون، از قیمت های به روز شده این کالا، کسب اطلاع کنید، و اگر که قصد خرید این پتوی محبوب را داشته باشید، میتوانید به فروشگاه ‌های عرضه کننده و نمایندگی های کارخانجات این محصول مراجعه نمایید. نمایندگی پتو شادیلون پارمیدا به عنوان یکی از موقعیت هایی است که امکان فروش مستقیم پتوهای این کارخانه را در بازارهای امروزی بر عهده گرفته است.

پخش عمده انواع پتو شادیلون پارمیدا
گاهی اوقات به دلایلی شما نمیتوانید برای خرید حضوری این کالا اقدام کنید و میخواهید به صورت غیر حضوری فرآیند خرید خود را کامل کنید در این صورت به سایت های اینترنتی فروش پتو شادیلون پارمیدا که دارای طرح و رنگ های متنوعی است مراجعه کرده و به صورت مستقیم و حذف واسطه و با قیمتی متناسب و به صرفه برای خرید این کالای خواب زیبا و بادوام اقدام نمایید. در واقع خرید اینترنتی این کالا یکی از آسان ترین و سریع ترین راه های خرید این محصولات است. خرید اینترنتی از سایت های معتبر در زمینه عرضه پتو دارای مزایای فراوانی است که م‌توان به تعدادی از آنها اشاره کرد از جمله:
1_ تنوع بالای محصولات از حیث کیفیت و برند پتو
2_ امکان مطالعه ویژگی های کامل محصولات
3_ امکان کسب مشاوره رایگان آنلاین و تلفنی و کسب آگاهی از مدل های مختلفی از محصولات ارائه شده
4_ ارسال سریع و بدون وقفه محصولاتی که از پیش ثبت و خریداری شده اند
با توجه به موارد ذکر شده خریداران پتو شادیلون پارمیدا با مراجعه به سایت های معتبر عرضه پتو میتوانند نسبت به خرید این کالای محبوب اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما