عرضه مستقیم پتو لیلیان مدل پارمیس

اگر تمایل به خرید از مرکز فروش عرضه مستقیم پتو لیلیان مدل پارمیس دارید، اگر میخواهید کالای مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت خریداری کنید، خرید از شرکت معتبر دیبافت بهترین گزینه برای شماست.
پتو لیلیان مدل پارمیس میتواند انتخاب بیشتر مشتریان باشد، به همین دلیل مراکز فروش سعی کرده اند تا چند راه خرید را برای شما مشتریان عزیز فراهم آورند که خرید به صورت مستقیم یکی از این راه ها است و این پتو توسط مراکز فروش گوناگونی عرضه میشود.
عرضه مستقیم پتو لیلیان مدل پارمیس در بسیاری از شهرهای کشورمان ایران انجام میشود. همانگونه که مطلع هستید، خرید به صورت مستقیم خیلی مقرون به صرفه بوده و میتوان با قیمت پایین تری کالای باکیفیتی را خریداری کرد. البته این موضوع را هم باید در نظر گرفت که خرید کالای با کیفیت عالی و با قیمت مناسب تنها از مراکز فروش معتبر میسر است.

همه چیز درباره پتو مدل پارمیس

همه چیز درباره پتو مدل پارمیس

پتو مدل پارمیس توسط برند مطرح لیلیان تولید شده و این مدل تنها یکی از مدل های زیبای این کارخانه تولیدکننده پتو است و به صورت مستقیم توسط مراکز بازرگانی عرضه میشود.
این پتو دوطرفه بوده و افراد میتوانند از هر دو طرف پتو استفاده کنند. دوطرفه بودن این کالا باعث شده که از سایر پتوها متمایز شود. جنس نرم و لطیف این پتو یکی دیگر از ویژگی های بارزش است که به وضوح قابل مشاهده است. داشتن طرح های مختلف و استفاده از رنگ های گوناگون و زیبا در این محصول باعث شده که هر فردی بتواند طرح دلخواه خود را از میان صد طرح برگزیند و خریداری کند.
برای کودکانی که آلرژی دارند یا افرادی که دچار مشکلات تنفسی هستند، استفاده از این پتو خیلی مناسب است. این پتو با گردش هوای مناسبی که ایجاد میکند، خوابی لذت بخش را برای افراد مهیا میکند. علاوه بر لطافت بالایی که این محصول دارد، داشتن تاروپودی مستحکم باعث میشود که اشخاص بتوانند از این کالای خواب زیبا چندین سال استفاده کنند.
پتو لیلیان مدل پارمیس تنفس پذیر تولید شده و خیلی شیک است. عرضه مستقیم این محصول توسط مراکز فروش باعث خرید این منسوج با قیمت پایین‌تری شده است. این کالا گرمای مناسبی را ایجاد میکند و از ورود سرما نیز پیشگیری میکند‌. مناسب تمام سنین بوده و میتوان با طرح هر اتاق خوابی آن را ست نمود. استفاده از الیاف و مواد اولیه درجه یک باعث شده است که عمر این محصول افزایش یابد و مقاومتش در برابر شست و شوی زیاد بیشتر شود. همچنین این کالا رنگش را هنگام شست و شو از دست نداده و همواره ثبات رنگ دارد.

استفاده از نرم کننده برای پتو

استفاده از نرم کننده برای پتو

برخی از پتوها فقط با دست و بعضی دیگر هم با دست و هم با ماشین لباسشویی شسته میشوند. لازم به ذکر است که در خرید پتو حتماً دقت کنید که پتو قابل شست و شو در ماشین لباسشویی باشد تا به راحتی و بدون دردسر بتوانید پتو را شست و شو دهید.
علاوه بر اینکه پتو باید با آب ولرم و مایع شوینده مناسب شست و شو داده شود و به خوبی آبکشی شود، خوب است که از کمی نرم کننده هم برای نرم شدن پتو استفاده شود. توجه کنید که به هیچ وجه از آب داغ برای شست و شو استفاده نکنید، چون باعث از بین رفتن بافت پتو شده و زیبایی پتو را از بین میبرد. مناسب ترین دمای آب برای شست و شو۳۰ درجه سانتی گراد است.
مناسب ترین نرم کننده ها برای پتو، همان نرم کننده های لباس و حوله هستند که بعد از شست و شو پتو میتوانید کمی به پتو اضافه کنید و باز منسوج خود را شست و شو دهید.
اگر دسترسی به نرم کننده ندارید، میتوانید حدود دو فنجان سرکه سفید را به محلول آب با مایع شوینده یا پودر بیافزایید. سرکه سفید مانند نرم کننده عمل کرده و پتو را نرم میکند. البته این را در نظر بگیرید که اگر مواد شوینده شما دارای بخار است، هرگز از سرکه سفید استفاده نکنید، زیرا گاز خطرناکی را از خود ساطع میکند.

دلیل گرمای بالا پتو لیلیان چیست

دلیل گرمای بالا پتو لیلیان چیست

پتو لیلیان از جمله پتوهایی است که به دلیل ایجاد گرمای زیاد مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته و علت آن نیز ضخامت بالای این پتو است. این پتو با داشتن ضخامت زیاد مانع ورود هوای سرد به داخل پتو شده و بهترین انتخاب برای کسانی است که سرمایی بوده و به دنبال جای گرم و نرم برای خواب خود میگردند. اندازه مناسب طرح های این کالا هم باعث ایجاد گرمای بالا میشود، چرا که اگر پتویی سایز مناسب نداشته باشد، نمی‌تواند تمام اعضای بدن فرد را در خود جا دهد و سرما را به خوبی از خود عبور میدهد.
این کالا درجه حرارت ثابت بدن افراد را حفظ کرده و مانع پایین آمدن درجه حرارت بدن میشود‌. دارای تنظیم حرارت بدن است و داشتن این ویژگی ها باعث شده که از این پتو به عنوان یکی از پتوهای بسیار گرم یاد شود.

فروش انواع پتو لیلیان مدل پارمیس

فروش انواع پتو لیلیان مدل پارمیس

کالاهای خواب متعددی با هر سبک و طرحی وارد بازار شده و بعضی از آنها به کشورهای دیگر نیز صادر میشوند. انتخاب پتویی مناسب از میان صدها گونه پتو بدون آگاهی کمی دشوار است. خرید همه کالاها باید از مراکز فروش معتبر صورت گیرد تا کالایی که سفارش داده شده با قیمت مناسب خریداری و سالم تحویل گرفته شود.
فروش انواع پتو لیلیان مدل پارمیس در سطح کشور توسط مراکز بازرگانی متعددی صورت میگیرد. قیمت این کالا در هر سایتی با دیگری فرق دارد و بالا و پایین است. در این میان شرکت دیبافت اقدام به عرضه مستقیم این محصول کرده تا بیشتر افراد توان خرید این کالای زیبا و باکیفیت را داشته باشند و بتوانند با قیمت پایین‌تری نسبت به سایر مراکز این کالا را خریداری کنند. منسوجات این شرکت همگی دارای کیفیت مطلوب بوده و از قیمت مناسب تری نیز برخوردار هستند. مسئولین این شرکت در تلاشند که رضایت صد درصدی مشتریان گرامی را جلب نمایند و در این راه موفق نیز بوده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما