عرضه مستقیم پتو لاله مهرگان زنبق

پتو لاله مهرگان دارای تنوع زیادی در منسوجات تولیدی خود است، یکی از مدل های پرطرفدار و پر فروش لاله مهرگان، مدل زنبق است. این محصول به دلیل کیفیت بالا و نقش و نگار جذاب و نرمی و لطافتی که دارد توانسته به موفقیت زیادی در بازارهای فروش دست پیدا کند و توجه عده ی زیادی از بانوان سخت پسند را به سمت خود جلب کند.
پتوی زنبق در دو مدل ساده و گلدار به تولید میرسد، که امروزه طرح تک رنگ مدل ساده این منسوجات بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
عرضه مستقیم منسوجات زنبق، باعث کوتاهی دست واسطه ها در خرید و فروش این منسوجات شده و به همین سبب عرضه مستقیم پتو زنبق با قیمتی استثنایی و باورنکردنی صورت میپذیرد، از این رو خریداران میتوانند با کمترین هزینه ممکن بافته ای با کیفیت فوق العاده را خریداری کنند. اما چگونه میتوان پتو زنبق را بدون واسطه خریداری کرد؟
نمایندگی های عرضه مستقیم پتو مهرگان زنبق در مناطق مختلف کشور وجود دارد که از طریق این نمایندگی های عرضه مستقیم زنبق، میتوان به راحتی این منسوجات با کیفیت را با قیمتی عالی خریداری کرد. همچنین شرکت های تولیدی مهرگان زنبق برای آن دسته از افرادی که قادر به مراجعه حضوری نیستند، تدابیری را اندیشیده که بتوانند این افراد از طریق سایت های طراحی شده معتبر اقدام به ثبت سفارشات عمده خود کنند و از این طریق نیز با افزایش طیف مشتریان بتوانند به عرضه مستقیم محصولات زنبق بپردازند.

مشخصات ظاهری پتو لاله مهرگان

مشخصات ظاهری پتو لاله مهرگان

یک منسوج مناسب علاوه بر داشتن کیفیت ساختاری و الیافی مرغوب باید دارای مشخصات ظاهری برجسته ای برای جذب مشتری باشد. در واقع مشخصات ظاهری منسوجات درکنار داشتن ساختاری مرغوب از اهمیت زیادی برخوردار است. اما در ادامه به معرفی محصولی میپردازیم که هم از نظر ساختاری و هم ظاهری از کیفیت و زیبایی فوق العاده ای برخوردار باشد. پتو مهرگان با دارا بودن کیفیتی بینظیر و نقش و نگاری ارزنده توانسته نظر مشتریان زیادی را به سمت و سوی خود جلب کند.
پتو لاله مهرگان دارای انواع مختلفی ازجمله؛ پتوهای ساده و طرح برجسته لاله مهرگان در ابعاد تک نفره و دو نفره، در رنگ بندی های تیره و روشن، در مدل های بهاره و زمستانه، مطابق با هر سلیقه و گروه سنی ای هستند. این پتو صد در صد از پلی استر تولید شده است؛ بنابراین این پتو بسیار نرم و لطیف بوده و در هنگام خواب باعث انتقال احساس راحتی و آرامش به افراد میشود، این بافته بدون پرزدهی و رنگ رفت بوده و قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را نیز دارد. این پتو به دلیل مرغوبیت و الیاف مرغوب، دارای ماندگاری و دوام طولانی مدت است و قابل استفاده برای سالیان سال، بدون ذره ای نگرانی از کاهش کیفیت ساختاری آن مورد انتظار است. از این رو به واسطه داشتن این ویژگی ها توانسته افراد بسیاری را شیفته کیفیت بی نظیر خود کند. از طرفی خصوصیت دیگر پتو لاله مهرگان که میتوان به آن اشاره کرد، ضد حساسیت بودن این منسوج است. از این رو این بافته مناسب برای افرادی مناسب است که دچار اگزما و یا حساسیت های پوستی و تنفسی هستند.

دلایل پرز دادن پتو

دلایل پرز دادن پتو

پرز دادن پتو یکی از مشکلات بزرگی محسوب میشود که به دلیل انتخاب بافته ای با کیفیت پایین و نامرغوب، ممکن است بعضی از خانواده ها به آن گرفتار شوند. پرزدهی پتو علاوه بر کاهش زیبایی ظاهری منسوجات، باعث ایجاد مشکلات و بیماری های پوستی، تنفسی به مرور زمان میشود.
اما سوالی که پیش می آید این است که چه پتوهایی بیشتر دچار پرزدهی میشوند؟ پتوهایی که از الیاف مصنوعی تهیه شده، شاید لطیف و نرم بنظر برسند، اما به دلیل نامرغوبی الیاف به سرعت دچار پرزدهی خواهند شد. تنها پتوهایی که دچار پرزدهی نمیشوند، منسوجات تهیه شده از الیاف طبیعی و پنبه خالص هستند.
پرزهای پتو گلوله هایی هستند که به الیاف پتو درهم پیچیده، این گلوله ها ریز و کوچک که از ماهیت و جنس خود بافته هستند به دلیل درگیری الیاف سرگردان روی پتو و همچنین خروج الیاف آزاد از نخ های تار وپود بدلیل ساییدگی، ایجاد میشوند و به الیاف های بلند روی سطح پتو گره میخورند و ممکن است برای مدت زیادی روی پتو باقی بمانند. برای بین بردن پرز پتو روش های کارساز متعددی از جمله استفاده از تیغ، چسب یا شست و شوی چندین باره این بافته ها بدون مواد شوینده وجود دارد.
توصیه ما به شما برای اینکه گرفتار این مسئله نشوید، خرید پتویی خاص از برندی مشهور و با کیفیت مانند پتو زنبق مهرگان که دارای الیافی مرغوب و ضدحساسیت است. این منسوجات را میتوان از فروشگا های معتبرعرضه مستقیم لاله مهرگان زنبق تهیه کرد، و بدین طریق با خرید محصولی سرشناس و معتبر مانند مهرگان زنبق، میتوانید هم کیفیت و هم زیبایی را با هم دریافت کنید.

پتو پشمی چقدر گرمادهی دارد

پتو پشمی چقدر گرمادهی دارد

در ادامه مطلب قصدداریم شما را با برخی ویژگی ها و میزان گرمای پتوهای پشمی آشنا کنیم.
پتوهای پشمی تولید شده از دو نوع الیاف طبیعی و مصنوعی است. این نوع بافته بدلیل خاصیت جذب حداکثری گرمایی که دارد، برای آن قبیل از افرادی که سرمایی هستند، بسیار مناسب هستند. ساختار این نوع پتوها دولایه بوده و لایه ای که در تماس مستقیم با پوست بدن است ساختاری نرم دارد وبدون پرز و پشم بوده و لایه سطحی دارای پشم و پرز بوده که این پرزهای بلند سبب میشود هوا در بین آنها باقی بماند و عایق خوبی برای دمای بدن باشد و مانع ورود سرما به زیر پتو گردد و دارای گرمای فوق العاده خوبی است. اگر جز اون دسته از افرادی هستید که از سرما بیزار و فراری هستند پیشنهاد ما به شما استفاده از پتو پشمی درفصل زمستان است. همچنین اگر درفصول سرد سال اهل استفاده از کرسی هستید، این پتوها با نگهداری گرما برای استفاده در روی کرسی بسیار مناسب است.

سفارش عمده پتو لاله مهرگان زنبق

سفارش عمده پتو لاله مهرگان زنبق

قیمت و بهای یک منسوج از مهمترین موضوعاتی است که در موقع خرید مورد توجه مشتریان خواهد بود، پتو لاله مهرگان زنبق به دلیل داشتن قیمتی استثنایی و باور نکردنی به عنوان یکی از پرفروش ترین منسوجات شناخته شده است و این امر سبب شده تا عرضه مستقیم لاله مهرگان زنبق در بازار از رونق خوبی برخوردار باشد و سود فراوانی را از طریق فروش سفارشات عمده، نصیب تولیدکنندگان این بافته بکند. البته ناگفته نماند سفارشات عمده علاوه بر تولیدکنندگان، برای مشتریان عزیز نیز خالی از لطف نیست و خریداران با سفارش بصورت عمده میتوانند در این معامله سود خوبی برده و با کمترین هزینه، کیفیتی عالی را خریداری کنند.
فروش و عرضه مستقیم انواع پتو لاله مهرگان زنبق از طریق شرکت های معتبر و سرشناسی مانند شرکت لاله مهرگان قم انجام میپذیرد. شرکت لاله مهرگان قم مانند سایر شرکت های عرضه مستقیم پتو لاله مهرگان، اقدام به تولید انواع مختلف پتو لاله مهرگان ازجمله مدل های پرفروشی مانند زنبق در رنگ بندی های مختلفی مانند بنفش، یاسی، صورتی و… میکند.
مشتریان عزیز برای تهیه و سفارش محصولات لاله مهرگان زنبق بصورت عمده میتوانند به راحتی و از طریق مراجعه حضوری به این شرکت ها و یا بصورت اینترنتی اقدام کنند.

معرفی اجمالی پتو طرح ستاره

معرفی اجمالی پتو طرح ستاره

پتو طرح ستاره نیز یکی از تولیدات برجسته شرکت دیبافت بوده که دارای ویژگی ها و نقطه قوت های زیادی است. در ادامه قصد داریم به معرفی چند نمونه از ویژگی های مشهود این بافته بپردازیم.
 الیاف بکار رفته در این منسوج بسیار مرغوب و آکریلیک بوده و بسیار نرم و لطیف است.
 این بافته دارای طراحی زیبا و نوآوری در نقش و نگار است.
 پتو طرح ستاره دارای رنگ بندی های مختلف و گوناگونی است.
 این پتو دولایه بوده اما دارای وزنی سبک است و به دلیل گرمای فوق العاده ای که دارد، بسیار مناسب برای فصول سرد سال خواهد بود.
 این بافته خاصیت ضدآلرژیک و ضد حساسیت دارد و مناسب برای افرادی خواهد بود که دارای پوست های حساسی هستند
 این منسوج بدون پرزدهی بوده و از قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما