صادر کنندگان بهترین پتو نرمینه سوپر برجسته

در ایران تولید کنندگان بسیار خوبی در زمینه تولید پتو نرمینه سوپر برجسته فعالیت دارند و تولید این محصول در کشور ایران رونق بسیار خوبی نیز دارد. این محصول با انواع طرح های مختلف، رنگ های زیبا و مرغوبیت بسیار قابل توجه و با استانداردهای لازم تولید و توسط صادر کنندگان بهترین پتو نرمینه سوپر برجسته به کشورهای دیگر از جمله کشورهای همسایه و مخصوصا عراق صادر میشود. این محصول بسیار زیبا و گل برجسته گزینه بسیار مناسبی برای صادرات به کشورهای دیگر است. صادر کنندگان بهترین پتو نرمینه سوپر برجسته از چنین اتفاقی بسیار خشنود هستند، زیرا علاوه بر گسترش چرخه اقتصادی کشور، سود بسیار خوبی کسب میکنند.

مشخصات پتو نرمینه طرح برجسته

مشخصات پتو نرمینه طرح برجسته

از مشخصات پتو نرمینه طرح برجسته این است که به دلیل شکل ظاهری جذاب و فوق العاده ای که دارد به عنوان روتختی نیز کاربرد دارد و جلوه بسیار زیبایی به تخت و اتاق خواب شما میدهد. این محصول مرغوب ضد حساسیت است و به کسانی که بیماری یا حساسیت های پوستی، آلرژی دارند بسیار توصیه میشود زیرا از بروز هر گونه بیماری و مشکل پوستی جلوگیری میکند. این کالای ارزشمند را به راحتی میتوانید بشویید و مطمئن باشید که بعد از هر بار شسته شدن به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهد داد و همچنین در بافت این محصول تغییری ایجاد نخواهد شد. این منسوج با کیفیت گرمادهی بسیار خوب و قابل توجهی دارد و همچنین بسیار گرم و لطیف است. به خاطر جلوگیری از ریش ریش شدن، این محصول به صورت بسیار تمیز و زیبا دور دوزی شده است. جنس محصول ذکر شده از ۸۵ % آکرولیک و ۱۵ % پلی استر بوده و بسته بندی آن نیز بسیار زیبا و است.

از پتو ضد حساسیت چه میدانید

از پتو ضد حساسیت چه میدانید

اگر پوست بسیار حساسی دارید و سیستم ایمنی بدن شما بسیار حساس است و از این میزان حساسیت رنج میبرید، پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از کالای خواب ضد حساسیت در هنگام خواب است. از پتو ضد حساسیت چه میدانید؟ برخی از شما مشتریان محترم در جریان این موضوع نیستید که بسیاری از کالاهای خواب ساده و معمولی دارای مواد شیمیایی هستند و این امر حساسیت شما را بیشتر میکند. در صورت داشتن بیماری و حساسیت پوستی بهتر است از کالایی استفاده کنید که علاوه بر راحتی و گرمادهی مناسب و خوب، ضد حساسیت نیز باشد و سلامت شما خریداران محترم را در هنگام خواب تضمین کند. تشک های فنری به خاطر فنری که در داخل این محصول تعبیه شده است، به هیچ عنوان برای افرادی که دارای بیماری و حساسیت پوستی هستند توصیه نمیشود. اگر درگیر این بیماری هستید و از آن بسیار رنج میبرید بهتر است که از محصولات خواب ضد حساسیت و لاتکس استفاده کنید.

چرا پتو چند لایه بسیار گرم است

چرا پتو چند لایه بسیار گرم است

برای بسیاری از افراد که از سرما فراری هستند پتوهای چند لایه گزینه بسیار مناسبی است. برای اینکه بدانید چرا پتو چند لایه بسیار گرم است باید به ساختار محصول، همچنین تعدد لایه های آن اشاره کرد. از آنجایی که این محصول گرمای قابل توجهی دارد، بعضی افراد به شدت به این محصول وابسته میشوند و بدون استفاده از این محصول نمیتوانند بخوابند. این محصول با یک لایه در فصولی که کمتر سرد است کاربرد دارد و پتوهای چند لایه در فصول سرد سال کاربرد بیشتری دارند. استفاده از این محصول به افرادی که اگزما دارند و پوست آنها به الیاف پوستی حساسیت دارد توصیه نمیشود؛ زیرا استفاده از این محصول باعث خارش های پوستی و تشدید هر گونه حساسیت و التهاب میشود. این محصول به افرادی پیشنهاد میشود که به هیچ عنوان علاقه ای به استفاده از پتوهای سنگین ندارند.

فروش استثنایی پتو نرمینه سوپر برجسته

فروش استثنایی پتو نرمینه سوپر برجسته

فروش استثنایی پتو نرمینه سوپر برجسته در دو سایز یک نفره و دو نفره توسط مراکز و شرکت های عرضه انجام میپذیرد. این برند معتبر علاوه بر داشتن نمایندگی های فروش در سراسر کشور و در شهرهای مختلف ایران، امکان فروش مستقیم و استثنایی را از طریق سایت های مربوطه را نیز فراهم کرده است و این امر باعث تسهیل خرید مشتریان شده است.
یکی از قدیمی ترین شرکت ها و مراکز عرضه و فروش کالاهای خواب که در میان مردم شناخته شده است، شرکت نرمینه است که روزانه به تعداد قابل توجهی از محصولات خود را روانه بازار میکنند. سایت ها و مراکز فروش نرمینه، محصولات متنوعی اعم از پتو نرمینه سوپر برجسته را برای ارائه در اختیار شما عزیزان قرار داده اند و مشتریان محترم میتوانند در کمترین زمان تمامی محصولات شرکت نرمینه را مشاهده کنند و با مقایسه قیمت های محصولات، کالای مدنظر خود را انتخاب کنند.

پتو خاص

پتو خاص

یکی از انواع پتوهای خاص موجود در بازار کشور، پتو ژله ای کاملا نرم و راحت است. این محصول در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و زیبا تولید میشود. همچنین این محصول مرغوب قابلیت شست و شوی راحت را نیز دارد و از طریق ماشین لباسشویی یا به وسیله دست به راحتی میتوانید این محصول را بشویید و اطمینان داشته باشید که به هیچ عنوان تغییر رنگ داده و در بافت آن تغییری ایجاد نمیشود. مزایای پتو ژله ای خاص به شرح زیر است:
– طرح و رنگ بندی بسیار متنوعی دارد.
– حجم و وزن کمی دارد.
– ثبات رنگ در مقابل نور خورشید یکی از ویژگی های مهم این محصول با کیفیت است.
– قیمت مناسب نیز یکی از ویژگی های بسیار مهم این محصول خاص و زیبا است.
– ضد چروک است.
– ضخیم است.
– وزن سبکی دارد.
– از مواد اولیه درجه یک تولید شده است.
– پرزدهی کمتری نسبت به سایر محصولات خواب دارد.
– قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی و همچنین با دست را دارد.
– دارای طول عمر بالا است.
– ایجاد حساسیت نمی کند.
– دارای گرمای مناسب و قابل توجهی است.
– فضای کمی را اشغال میکند.
– در تولید این محصول از رنگ های طبیعی استفاده شده است.
– قیمت ارزانی نسبت به سایر محصولات خواب دارد.
– طرح و رنگ بسیار متنوعی دارد.

 پتو نرمینه گلدار
پتو نرمینه گلدار

بخش زیادی از مشتریان در فروشگاه های عرضه کالاهای خواب به مشتریان خرید عمده پتو نرمینه اختصاص دارد که امروزه دسترسی زیادی برای سفارش پتو، با شرایط بسیار خوب برای آنها فراهم شده است. اگر تمایل دارید برای خرید پتو نرمینه گلدار اقدام کنید، با توجه به حجم و ظرفیت سفارش محصولی که دارید، قیمت و درصد تخفیف متفاوتی برای شما در نظر گرفته میشود. میتوانید برای خرید عمده انواع پتو نرمینه اعم از پتو سوپر برجسته یا گلدار از طریق مرکز و فروشگاه ها یا از طریق صادر کنندگان بهترین پتو نرمینه سوپر برجسته، اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما