صادرکنندگان پتو مدل یاقوت

پتوهای ایرانی با تنوع رنگ و طرح و کیفیت بالای الیاف به کار برده شده برای تولید آنها، پاسخ گوی سلیقه های مختلف برای خرید پتو هستند و توانسته اند در بازار داخلی و خارجی جایگاه خود را به دست آورند، از این رو بسیاری از تولیدکنندگان به صادرات پتو به کشورهای همسایه میپردازند. در این راستا، صادرکنندگان پتو مدل یاقوت خرید آسان، دسترسی راحت و قیمت مناسب را همواره سرلوحه کار خود قرار داده اند.

مشخصات پتو مدل یاقوت

مشخصات پتو مدل یاقوت

پتو مدل یاقوت یکی از بی نظیر ترین مدل های پتو است، این پتو با طرح ها و رنگ های متنوع و مهیج، نیاز شما برای تکمیل پالت رنگ اتاق خوابتان را برآورده میسازد.
پتو مدل یاقوت به صورت یک نفره و دو نفره در رنگ های گوناگون و طرح های ساده، برجسته و دو رو تولید میشود. به دلیل کیفیت بالای الیاف به کار برده شده برای تهیه آن، دارای قابلیت مقاومت به رنگ بری و پرزدهی در شست و شو با ماشین لباسشویی است.
صادرکنندگان پتو مدل یاقوت با بهترین شرکت های تولیدکننده این منسوج همکاری خود را انجام میدهند، از این رو این پتو با بهترین و مرغوب ترین الیاف تولید شده است.

پتو با لحاف چه فرقی دارد

پتو با لحاف چه فرقی دارد

یک لحاف از سه لایه تشکیل شده است؛ یک لایه رویی لحاف از پارچه که گاهی اوقات از تکه پارچه های به هم دوخته شده، تهیه میشود (اغلب 100٪ پنبه، اما نه همیشه)، یک لایه میانی از چوب پنبه ای، عایق برای گرما، (یک لایه ضخیم و کرکی از 100٪ پنبه یا 100٪ پلی استر یا پشم و…) و یک لایه زیرین پارچه که شبیه به نوع پارچه در لایه بالایی است.
یک پتو معمولاً فقط از یک نوع پارچه (پنبه، پلی استر، پشم یا مخلوط پنبه و پلی استر) و اغلب روی ماشین بافندگی بافته میشود. یک لایه پارچه است و گاهی اوقات مانند یک افغانی از نخ، بافته یا قلاب بافی میشود.

فاصله زمانی بین هر بار شست و شوی پتو

فاصله زمانی بین هر بار شست و شوی پتو

شاید از پتو خود صرفاً برای تزیین یا برای گرمای بیشتر در ماه های زمستان استفاده میکنید؛ بنابراین نظافت پتو، به میزان استفاده از آن بستگی دارد. اگر هر شب پتوها را روی تخت خود دارید، سعی کنید هر دو تا سه ماه یک بار آنها را بشویید. اگر پوست شما را لمس میکنند، آنها را هر هفته به همراه ملحفه های خود بشویید. اگر حیوان خانگی دارید، شست و شوی مکرر را هدف قرار دهید.
وجود کنه‌های گرد و غبار در اطراف پتو خطرناک نیست، اما میتواند برای مبتلایان به آسم یا کسانی که آلرژی دارند، مشکل ساز باشد. اگر میخواهید از تجمع سلول های پوستی و کنه‌های گرد و غبار جلوگیری کنید، میتوانید با شستن مکرر این کار را انجام دهید.
اگر یک پتو از پوست شما دور است یا آن را فقط در یک شب عجیب بیرون می آورید، دیگر نیازی به شستن زیاد نیست. شاید هدف این باشد که هر چند وقت یک بار آن را تازه کنیم.

عوامل معمولی که شستن بیشتر پتو را تضمین میکند

ـ ادرار
ـ آلرژی
ـ حیوانات خانگی
اگر حیوانات خانگی دارید که دوست دارند روی تخت با شما بخوابند، شستن مکرر پتو ضروری است. بوی سگ، موهای حیوانات خانگی و شوره به سرعت جمع شده و غیر بهداشتی میشود.
درضمن میتوانید از لینک های وابسته کمک بگیرید. وقتی برای خرید روی این لینک ها کلیک میکنید، هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت، اما اطلاعات لازم را درباره شست و شوی پتو در اختیار شما میگذارد. صادرکنندگان پتو مدل یاقوت نیز همواره در سایت های فروش خود لینک هایی را برای پاسخ گویی به سوالات خریداران قرار داده اند.

قیمت خرید پتو مدل یاقوت

قیمت خرید پتو مدل یاقوت

خرید پتو یکی از الزامات مهم اتاق خواب است که راحتی و آسایش شما را در حین خواب تضمین میکند. از این رو شما همواره به دنبال خرید پتویی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید.
پتو مدل یاقوت بسته به طرح، سایز، جنس و کیفیت الیاف به کار برده شده برای آن، قیمت های متفاوتی دارد. همچنین با توجه به نوسانات بازار، قیمت پتو هر چند وقت یک بار تغییر میکند که شما میتوانید برای پیگیری این تغییرات به سایت فروشگاه دیبا بافت نگار مراجعه نمایید. توجه داشته باشید به دلیل اینکه در پتو مدل یاقوت، الیاف پلی استر بیشتری به کار برده شده، قیمت آن بالاتر از پتوهای دیگر است. مطمئناً هر خریدار باهوشی به فکر کیفیت است تا پرداخت قیمت کمتر برای یک پتو.
خرید یک محصول مرغوب با قیمتی مناسب، نقطه شیرینی در خرید کردن است! شرکت دیبافت، یکی از بهترین صادرکنندگان پتو مدل یاقوت این نقطه شیرین را برای خریداران عزیز مهیا کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما