شرکت عرضه پتو کلودی گل برجسته

شرکت عرضه پتو کلودی گل برجسته کالاهای خود را در رنگ، طرح و مدل های متنوعی به بازار عرضه میکند و دربردارنده‌ پتوهای متنوعی همچون پتو طرح دار، پتو طرح طبیعت و انواع گوناگونی از پتوهای مدل جدید هستند تا بتوانند نظر اکثریت خریداران پتو در اقصا نقاط جهان را به خود جلب کنند که خریداران این کالای خواب محبوب با سلیقه های متفاوت بتوانند به راحتی پتوی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.
شرکت عرضه این پتو تولیدی خود را در بسته بندی های شیک و زیبایی به بازار عرضه میکند چرا که یکی از مشتریان اصلی این پتوها نو عروس ها هستند.
شرکت عرضه این پتو، پتوهای تولیدی خود را به 2 صورت مستقیم و بدون واسطه یا غیر مستقیم و با واسطه به مشتریان خود عرضه میکند که خرید پتو به روش مستقیم بهتر و ارزان تر از روش غیر مستقیم است.
در روش مستقیم افراد میتوانند با مراجعه به نمایندگی های پتو کلودی در ایران یا فروشگاه های معتبر عرضه کننده این کالا، پتوی مورد نياز خود را به صورت عمده تهیه نمایند ولی در روش غیرمستقیم خریداران این کالا میتوانند با مراجعه به مغازه های خرده فروشی پتوی مورد نیاز خود را با قیمتی بیش از روش مستقیم تهیه نمایند.

 

مشخصات پتو کلودی گل برجسته

امروزه برندهای گوناگونی از انواع پتوهای خارجی در بازار وجود دارد که یکی از معروف ترین آنها برند پتو کلودی مدل گل برجسته است. پتو کلودی یکی از برندهای وارداتی به بازار ایران است و کلودی به معنای ابری است و هنگامی که اسم کلودی بر روی یک پتو قرار میگیرد به این معنا است که ما با یک پتو سوپر لاکچری زیبا که دو طرف آن دارای دو طرح متفاوت و برجسته است رو به رو هستیم.
شرکت هایی همچون ریلکس، اسکیمو، سنفیلا و… تولید کننده انواع متنوعی از پتوهای کلودی به صورت دو رو و برجسته هستند و از معروف ترین پتوهای کلودی وارداتی موجود در بازار ایران میتوان به پتو کلودی مدل ترولاو قلبی، پتو کلودی ایدورا و پتو کلودی بونیتو اشاره کرد.
پتوهای برند کلودی همگی ضدالکتریسیته هستند که این مزیت خود به تنهایی باعث یکنواختی تار و پود پتو میشود و در بدن ما احساس جرقه مانند را ایجاد نمیکند. همینطور به دلیل داشتن الیاف متراکم گرمای زیادی را تولید میکند. پتوهای کلودی بخاطر الیاف مرغوب بکار رفته در ساختارشان همگی ضدحساسیت هستند.
پتوهای کلودی در ابعاد گوناگون تک نفره و دو نفره عرضه میشوند که پتو تک نفره دارای ابعاد 160×220×2 سانتی متر و وزن حدود 2800 گرم و پتو دو نفره دارای ابعاد 220×240×2 سانتی متر و وزن حدود 4000 گرم به بازار برای فروش عرضه میشوند. لازم به ذکر است که پتوهای کلودی با داشتن پرزهای کوتاه به راحتی قابل شست و شو با دست یا ماشین لباس شویی هستند.

 

 

مشخصات پتو کلودی گل برجسته

چرا پتوی ما پرز میدهد

پرزهای پتو، گلوله هایی هستند که به الیاف درهم پیچیده گفته می‌شود. این گلوله های ریز و درشت که از جنس بافت اصلی پتو هستند به خاطر درگیری الیاف سرگردان روی پتو ایجاد میشوند. معمولا پرزها به خاطر خروج الیاف آزاد از نخهای تاروپود پتو توسط نیروی اصطکاکی تولید میشوند که در صورت گره خوردن این گلوله ها با الیاف بلندتر برای مدت طولانی روی پتو باقی میمانند. پتوهای که از جنس پشم شیشه هستند بیشتر از دیگر پتوها دچار پرز میشوند،پتوهای مسافرتی نیز که از الیاف مصنوعی ساخته شده اند بعد از مدتی دچار پرزدهی میشوند، پرزها نیز به مرور زمان زبر میشوند و سبب ایجاد بیماری های پوستی تنفسی میشوند.

نکات طلایی در نگه داری از پتو پتوها هم مانند وسایل دیگر پس از خریداری و استفاده احتیاج به مراقبت و نگه داری دارند تا بدین وسیله بتوان عمر مفید و دوام و مقاومت آنان را افزایش داد.
یکی از راه های نگه داری و مراقبت از پتو، قرار دادن آن در محلی مناسب و استاندارد است به طوری که نم و رطوبت نتواند به درون آن نفوذ کند. همینطور لازم است که هر چند وقت یک بار نوع تا زدن پتوها را عوض کنیم تا جای تا روی پتو باقی نماند و ظاهر پتو را دچار آشفتگی نکند. همچنین شما میتوانید با استفاده از ملحفه بر روی پتو خود از کرک برداشتن، نشستن گرد و خاک بر روی پتوهای خود جلوگیری کنید.
یکی دیگر از مواردی که آسیب های جدی جبران ناپذیری را به پتو وارد میکند شست و شوی نادرست و غیر اصولی پتو است که شما همواره میتوانید برای راحتی کار خود شست و شوی پتوهایتان را به ماشین لباس شویی بسپارید و آن را روی آبکشی اضافه تر تنظیم کنید تا تمامی کف اضافی را از سطح پتو پاک کند. برای اینکه مطمئن شوید که ماشین لباس شویی هیچ گونه آسیبی به پتوهای شما وارد نمیکند بهتر است که پتوهایی را خریداری کنید که عبارت Machine washing بر روی برچسب آنها حک شده باشد.

 

 

چرا پتوی ما پرز میدهد

مرکز پخش پتو کلودی گل برجسته

این پتو یکی از معروف ترین برندهای خارجی پتو در بازار ایران و سایر نقاط جهان است که توسط مرکز پخش و شرکت عرضه پتو کلودی گل برجسته پخش و عرضه میشود. پتوهای کلودی با مدل گل های زیبا و برجسته به خاطر زیبایی بی نظیر و کیفیت عالی علاوه بر ایران به اقصا نقاط جهان شامل کشورهای عرب زبان و برخی از کشورهای اروپایی نیز پخش و صادر میشوند.
مرکز پخش پتو کلودی گل برجسته محصولات خود را پس از تولید در کارخانه و قیمت گذاری و بسته بندی شدن به تمامی کشورهای عرضه کننده این مارک پتو همچون ایران پخش و توزیع میکند، این مراکز پخش کار خود را به خوبی انجام میدهند و پتوهای کلودی گل برجسته را حتی به دور افتاده ترین شهرهای ایران نیز پخش میکنند.
مرکز پخش پتو کلودی گل برجسته، محصولات خود را در طرح و رنگ های متنوع و گوناگون بین خریداران خود پخش میکند و همواره با بهره گیری از برترین و مجرب ترین تیم پخش و عرضه، تولیدات خود را به صورت عمده و با قیمتی منصفانه بین مشتریان خود پخش میکنند.

 

 

مرکز پخش پتو کلودی گل برجسته

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما