شرکت صادراتی پتو لاله دو نفره

برای داشتن یک خواب راحت و بی دغدغه به لوازم و وسایل مرغوبی نیازمند هستیم. پتو از اقلام مهمی می باشد که بدن انسان را در برابر سرما به خوبی محافظت می کند. در کشور ما کارخانه های معتبری همچون لاله این کالا را با بهترین کیفیت به بازار ارائه می کنند. پتو لاله دو نفره در طرح های متنوع و شیک و بهترین بسته بندی به دست مشتریان داخلی و خارجی می رسد و با صادرات خوبی همراه است.

برای ما انسانها همیشه در تمام طول تاریخ فراهم شدن امکانات رفاهی در اولویت بوده و هست که این میسر نیست مگر با داشتن روانی آسوده که استراحت کافی داشتن در طول روز از این آسایش روانی مستثنا نمیباشد پس برای استراحت و خوابی راحت به لوازم خواب باکیفیت و مرغوب نیازمندیم.پتو نیز یکی از همین اقلام مهم به شمار میرود که انسان را از سرما در امان نگه میدارد.در کشور ما ایران کارخانه پتو لاله پتوهای دو نفره و تک نفره در طرحهای شیک و بسیار متنوع وباکیفیت که بصورت فروش عمده پتو را ارائه میکند که در فروش پتو لاله، پتو لاله طرح دار بسیار با استقبال مشتریان عمده و جزء مواجه شده است.البته این اجناس با کیفیت از نگاه مشتریان خارجی دور نمانده و بازار خود را بصورت صادرات خوبی که دارد گسترش فراوانی داده است.

شرکت صادراتی پتو لاله دو نفره

6 نکته مهم درباره پتو که باید بدانید

6 نکته مهم درباره پتو که باید بدانید خرید پتو از خریدهای مهمی می باشد، زیرا که این کالای خواب در نمونه های یک نفره و دو نفره دارای استفاده های زیادی است و همچنین یکی از مهم ترین اقلام برای جهیزیه است.

حال می خواهیم شش نکته مهم درباره پتو بدانیم که در زیر آنها را برای شما عنوان کرده ایم:

  • پتو برای بزرگسالان در نمونه های یک و دو نفره به تولید می رسد که مشتری باید بر حسب استفاده خود سایز دلخواه را استفاده کند.
  • پتو در نمونه های مختلفی همچون یک لایه و دو لایه وجود دارد که برای مناطق سردسیر و فصل زمستان پتوی دو لایه مناسب تر و کارآمدتر می باشد.
  • طرح و مدل پتو را بهتر است مطابق با رنگ و دکوراسیون اتاق خواب تهیه نمایید تا هماهنگی لازم را داشته باشد.
  • جنس پتو باید به نحوی باشد که هیچگونه حساسیت پوستی برای فرد ایجاد نکند و پرزدهی نداشته باشد.
  • پتویی که برای کودکان خریداری می کنید باید از بهترین الیاف تهیه شده باشد زیرا پوست کودکان بسیار حساس است.
  • پتو را باید در بهترین مارک و برند و همچنین بسته بندی مناسب تهیه نمایید.

نکته مهم دیگر در مورد پتو بحث شستشوی آن می باشد. انواع پتو را باید با بهتربن مواد شوینده و نرم کننده شسته و به خوبی خشک شوند تا ماندگاری بالایی داشته باشند.

۱. پتو برای بزرگسالان در دو سایز در بازار موجود است پس بسته به نیاز یک نفره یا دونفره را انتخاب میکنیم

۲. پتو در دو جنس ارائه میشود شامل یک لایه و دو لایه پس بسته به محل زندگی و آب و هوای آن تصمیم به خرید نوع موردنظر میکنیم

۳. پتوها در طرحها ورنگهای متفاوتی عرضه میشود پس ما نیز با توجه به دیزاین و طرحهای محل زندگی انتخاب خود را انجام میدهیم

۴. جنس باکیفیت از نکات مهمیست بسیار بر آن تاکید میشود تا از نظر حساسیت پوستی و پرزدهی آن به مشکل برنخوریم

۵. پتوی انتخابی برای کودک بدلیل بسیار حساس بودن پوستشان باید از بهترین الیاف تهیه شده باشد

۶.نکته آخر و بسیار مهمی که میتوان به آن اشاره کرد مبحث شستشوی پتوها میباشد که باید این را در نظر داشت انواع پتوهاباید با مواد شوینده و نرم کننده مرغوب و مخصوص به خود شسته و به خوبی خشک شوند تا بتوانند ماندگاری بالایی داشته باشند

مرجع فروش انواع پتو لاله دو نفره

مرجع فروش انواع پتو لاله دو نفره پتو دو نفره از نمونه پتوهای پرمصرف می باشد که برای تخت های دو نفره استفاده می شود. این پتو به دلیل داشتن مزایایی همچون سبک بودن، شستشوی راحت و همچنین طرح و مدل های منحصر به فرد و شگفت انگیز، بجای لحاف استفاده می شود و کارایی بیشتری دارد.

پتو طرح دار دو نفره لاله از نمونه های شیک این کالا می‌باشد که برای جهیزیه دارای خرید بالایی می باشد که عروس خانم ها به راحتی می توانند این کالا را در رنگ بندی و مدل های استثنایی تهیه نمایند.

لازم به ذکر است که پتو لاله به غیر از مدل دو نفره، مدل های یک نفره نیز دارد که برای کادو و هدیه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

در این وب سایت انواع پتو گلبافت و لاله در بهترین مدل و تنوع رنگ به مشتریان عمده و با جزئی ارائه می گردد.

کارخانه تولیدی پتوی لاله مهرگان قم(پتوی زنبق لاله یک نفره و دو نفره)

کارخانه پتو لاله مشهد درجه یک

عمده فروشی پتو لاله یزد ارزان

پتو لاله اصفهان

هنگام خرید پتو به این نکات توجه کنید

هنگام خرید پتو به این نکات توجه کنید اولین نکته ای که در هنگام خرید هر چیزی اعم از جزئی و کلی به ذهن هر کسی خطور میکند مرغوبیت جنس مورد نظر و کیفیت آن میباشد که خرید پتو نیز از این امر مستثنا نیست.پس در هنگام خرید پتو علاوه بر ویژگیهایی که بیان شد در وهله دوم بسته به محل زندگی سعی میکنیم پتویی انتخاب کنیم که راحتی را برایمان بهمراه داشته باشد لذا چون پتوها در جنسهای دو لایه و یک لایه عرضه میشوند این مسائل را در نظر میگیریم و نکته ای اینکه همچنین از نظر طرح نیز بسته به محل اقامت و و دیزاین آ۱ن طرحی درخور بارنگی دلخواه انتخاب کنیم.

فروش عمده پتو لاله دو نفره طرح دار

فروش عمده پتو لاله دو نفره طرح دار فروش عمده پتو های لاله دو نفره و تک نفره طرح دار و زیبا از طریق کارخانه پتو لاله بصورت حضوری وهمچنین از طریق وب سایت کارخانه بصورت غیر حضوری میسر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما