شرکت بازرگانی پتو گلبافت 1 نفره

پتو ها یکی از پر کاربرد ترین انواع تجهیزات سرویس خواب بوده که انواع مختلفی داشته و یکی از محبوب ترین آن ها، پتو گلبافت است به شکل تک نفره، دو نفره و چند نفره از آن وجود دارد.

بسیاری تمایل دارند که پتو گلبافت 1 نفره تهیه کنند که در بسیاری از خانه ها و مراکز مراقبتی خصوصی کاربرد داشته و بهتر است که از شرکت بازرگانی تهیه شود که کیفیت بالایی برخوردار هستند.

شرکتهای بازرگانی پتو یک نفره که در بازارهای ایران بسیار قابل توجه است در بازارهای خارجی نیز محبوبیت بسیاری دارد به طوری که صادرات این نوع پتو ها در بازارهای ایران بیشتر به چشم می خورد. پتو های گلبافت یک نفره از بهترین نوع پتو ها می باشند که دارای مواد اولیه سالم و دارای تمام اصول بهداشتی می باشند که با لوازم و تجهیزات کاملاً پیشرفته و مد روز دنیا توسط شرکتهای بازرگانی به بازار عرضه می شوند.

شرکت بازرگانی پتو گلبافت 1 نفره

علت محبوبیت پتو گلبافت چیست؟

علت محبوبیت پتو گلبافت چیست؟

پتو های نوع گلبافت یکی از معروف ترین پتو های اصیل ایرانی است که از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و دلیل آن ویژگی های برجسته ای است که این نوع پتو ها دارند.

یکی از ویژگی های آن نرم و لطیف بودن این نوع پتو ها به دلیل داشتن الیاف پنبه ای و پلی استری بوده که سبب شده استفاده از آن نه تنها از خراش و حساسیت بدن جلوگیری می کند، بلکه کیفیت خواب را نیز افزایش می دهد.

دارای طرح های بسیار زیبا و بر جسته ای بوده که معمولا از نقش های گل با برگ های بزرگ استفاده می شود و ایرانی پسند است.

به دلیل به کار بردن الیاف براق که سبب زیبایی رویه پتو شده و طرح دوخته شده آن را برجسته تر می نماید.

دارای وزن سبکی است که سبب می شود استفاده از آن بسیار آسان شود و هنگام استفاده موجب سنگینی بیش از حد نگردد.

برخی از پتو های گلبافت، پتو گلبافت دورو است که باعث می شود از هر طرف آن بتوان استفاده کرد و این مورد نیز می تواند از دلایل محبوبیت آن باشد.

پتو های نوع گلبافت دارای الیاف بسیار محکمی هستند و البته رنگ آن ها به شکلی است که حتی در صورت شست و شوی مکرر با آب و انواع مواد شوینده رنگشان کم رنگ یا پخش نمی شود و مانند روز اول باقی می ماند و همچنین تار و پود آن ها تخریب نمی گردد.

پتوهای گلبافت به خاطر نرمی و لطافت بسیار زیاد از گرمای مطلوبی برخوردار هستند.

پتوهای گلبافت به دو نوع تک لایه و دولایه تقسیم می شوند که نوع دو لایه آن مورد استفاده در فصل زمستان بوده و تک لایه ها به خاطر خنک بودن در فصول دیگر بیشتر قابل استفاده می باشند. این نوع پتو ها به لحاظ داشتن کیفیت خاص و همچنین تنوع رنگ بندی و شاد بودن مورد توجه بسیاری از مشتری ها می باشد که اخیراً رنگ بندی ها و نوع کیفیت ساخت آنها به صورت گل برجسته و سه بعدی انجام می شود که محبوبیت این نوع پتوهارا دوچندان کرده است.

یکی از محبوبیت های اصلی پتوی گلبافت این است که قیمت پتو گلبافت نسبت به پتو های دیگر بهتر بوده و از این نظر مشتریان علاقه خاصی برای این نوع پتو ها خصوصاً برای خرید جهیزیه نوعروسان دارند.

بهترین عرضه کنندگان انواع پتو گلبافت 1 نفره

بهترین عرضه کنندگان انواع پتو گلبافت 1 نفره

با توجه به ویژگی هایی که این نوع پتو دارد، روز به روز به تعداد علاقه مندان آن افزوده شده و به این ترتیب با افزایش تقاضا ها برای آن، تولید نیز افزایش یافته تا پاسخگوی نیازهای بازار باشد.

در صورتی که از عرضه کننده به صورت مستقیم تهیه شود، قیمت بسیار مناسبی خواهد داشت.

متقاضیان محترم می توانند جهت خرید پتو گلبافت برجسته ۱نفره، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از ارتباط با بهترین عرضه کننده انواع این پتو و مقایسه قیمت ها، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند.

بهترین عرضه کنندگان انواع پتو شرکت هایی هستند که با تجهیزات مدرن نسبت به تولید انواع این پتو ها اقدام و با کمترین قیمت به بازار عرضه می‌کنند.

این شرکت ها چون به صورت عمده نسبت به تولید پتو اقدام می نمایند از لحاظ قیمت بسیار به صرفه تر می باشد.

مشخصات کامل پتو گلبافت یک نفره

مشخصات کامل پتو گلبافت یک نفره پتوهای گلبافت از لحاظ محبوبیت دارای تنوع زیادی می باشند، پتوها از ورق های پنبه ای یا الیاف مصنوعی موجود در بازار تولید میشوند که تنوع زیادی داراند و برای مثال می توان پتوهای پنبه ای را نام برد که ترکیبی از نخ پنبه و الیاف مصنوعی بوده که در بالا به آن اشاره کردیم از دو نوع یک لایه و دولایه بوده که در فصول مختلف قابل استفاده می باشد.

از پتو های دیگر گلبافت می‌توان به پتوهای پشمی و پتوهای پشم شیشه ای و مسافرتی و همچنین پتوهای سربازی اشاره کرد.

قیمت عمده پتو گلبافت 1 نفره چقدر است؟

قیمت عمده پتو گلبافت 1 نفره چقدر است؟ قیمت عمده پتوی گلبافت یک نفره به لحاظ داشتن مدل های متنوع یکی از گزینه های کاربردی محبوب در جامعه می باشد. قیمت پتوهای یک نفره بر اساس چندین گزینه مانند کیفیت و و همچنین رنگ بندی و طرح های متنوع تعیین می‌شود.

یادمان باشد که پتو وسیله ای شخصی است پس برای انتخاب پتو به خودمان احترام بگذاریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما