خرید عمده پتو مسافرتی مدل آنتیک

پتو مسافرتی مدل آنتیک از جمله پتوهای پرفروش در بازار است که همواره افراد زیادی تقاضای خرید عمده این پتو را دارند. اما تعداد کمی از مراکز فروش به خرید عمده پتو مسافرتی مدل آنتیک میپردازند. همانطور که میدانید خرید عمده پتو بسیار مقرون به صرفه تر از خرید به صورت تکی است.
شرکت دیبافت از جمله شرکت هایی است که پتو مسافرتی مدل آنتیک را به صورت عمده به فروش میرساند. این شرکت با مدیریت مهندس خسروانی سابقه درخشانی در زمینه فروش اینترنتی دارد. این شرکت تمام محصولات خود را از لحاظ کیفیت تضمین میکند. همچنین شرکت دیبافت در موقعیت های گوناگونی تخفیفات ویژه ای را برای مشتریانش در نظر گرفته است.

بررسی مدل های پتو مسافرتی

بررسی مدل های پتو مسافرتی

همانطور که میدانید ما انسان ها در طول سال بارها به سفرهای دور و نزدیک سفر میکنیم. یکی از وسایل ضروری در سفر پتو مسافرتی است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و وجود آن در بین وسایل سفر الزامی است. توجه داشته باشید که پتو مسافرتی علاوه بر اینکه در مسافرت استفاده میشود، کاربرد بسیار زیادی در زندگی روزمره شما نیز دارد.
ما انواع مختلفی از پتو مسافرتی داریم که در طرح و جنس با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از این پتوهای مسافرتی از الیاف پنبه تولید شده اند که از جمله پرفروش ترین نوع محسوب میشوند. این پتو ویژگی های بسیار زیادی دارد و به دلیل اینکه از الیاف طبیعی در تولید آن استفاده شده است، ضد حساسیت است.
مدل دیگر از پتوهای مسافرتی، مدل ارگانیک است. این پتو نسبت به سایر پتوهای مسافرتی گران تر است و این به دلیل ویژگی متمایز آن نسبت به سایر پتوها است. این نوع پتو هیچ گونه آلژی و حساسیتی را برای افراد ایجاد نمیکند و به دلیل این ویژگی محبوبیت زیادی دارد.
از مدل های دیگر پتوهای مسافرتی میتوانیم به مدل پشمی اشاره کنیم. این پتو از الیاف ترکیبی پشم و الیاف مصنوعی تولید میشود. این پتو نسبت به سایر پتوها از درصد پرزدهی و حساسیت زایی بیشتری برخوردار است، از این رو استفاده از این پتو برای کودکان و افرادی که دچار حساسیت های گوناگون هستند، توصیه نمیشود.

پتو مسافرتی خوب چگونه است

پتو مسافرتی خوب چگونه است

پتوهای مسافرتی ویژگی های زیادی دارند که در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره میکنیم تا شما در هنگام خرید پتو مسافرتی بهترین نوع این پتو را خریداری کنید.
حجم و اندازه پتو مسافرتی: مهم ترین تفاوتی که بین پتو مسافرتی و سایر پتوها وجود دارد، حجم آن است. حجم این پتو بسیار سبک است، به گونه ای که شما میتوانید به راحتی این پتو را حمل و نقل کنید. پتو مسافرتی جاگیر نیست و شما میتوانید برای مسافرت این پتو را در صندوق عقب ماشین خود و در اندک جایی قرار دهید. پتوهای مسافرتی در سایزهای یک نفره و دو نفره تولید شده اند و شما میتوانید طبق نیاز خود آنها را خریداری کنید.
جنس پتو مسافرتی: همانطور که میدانید پتوهای مسافرتی از الیاف طبیعی و مصنوعی یا ترکیبی از این دو تولید میشوند، اما پیشنهاد ما خریداری کردن پتو با الیاف طبیعی یا ترکیبی از طبیعی و مصنوعی است، زیرا این پتوها کیفیت بسیار بیشتری را دارا هستند.
رنگ و طرح پتو مسافرتی: این پتو در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید شده است که شما میتوانید طبق سلیقه شخصی خود رنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری فرمایید ولی ما پیشنهاد میکنیم که اگر از پتو مسافرتی بیشتر در محیط های بیرون استفاده میکنید، پتویی را خریداری کنید که کثیفی روی خود را کمتر نشان دهد.
شست و شوی آسان پتو مسافرتی: همانطور که میدانید پتو مسافرتی بعد از مسافرت باید شسته شود تا آلودگی و کثیفی روی آن پاک شود. در نتیجه پتوی خریداری شده شما باید قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی و با دست را داشته باشد تا شما بتوانید با آسان ترین روش ها پتوی خود را شست و شو دهید. شما برای آگاهی از این مسئله میتوانید به برچسب زده شده بر روی آن مراجعه کنید.

قیمت پتو به چیزی بستگی دارد

قیمت پتو به چیزی بستگی دارد

همانطور که میدانید قیمت یکی از مهم ترین ملاک های خرید پتو است، اما توجه داشته باشد که قیمت پتو مسافرتی از سایر پتوها کمتر است و موارد گوناگونی وجود دارد که بر روی این قیمت تأثیر میگذارد و همواره آن را کم و زیاد میکند. مهم ترین دلیل که بر روی قیمت پتو تأثیر میگذارد، الیاف به کار رفته در تولید پتو است. الیاف طبیعی به دلیل اینکه طبیعی هستند و ویژگی های متمایزی نسبت به الیاف مصنوعی دارند، گران تر هستند.
از دیگر مواردی که بر روی قیمت پتو تأثیر میگذارد، خرید به صورت مستقیم یا به صورت واسطه دار است. به عبارت دیگر شما با خرید از فروشگاه های سطح شهر این پتو را با واسطه خریداری میکنید، اما برخی شرکت ها با حذف واسطه ها توانسته اند این پتو را به قیمت تولیدی و واقعی اش در اختیار شما قرار دهند.
همچنین موارد دیگری مثل ماشین آلات و انواع رنگ هایی که در تولید این پتو استفاده میشود، تأثیر بسیار زیادی در قیمت پتو مسافرتی شما میگذارد. به هر میزان که ماشین آلات پیشرفته تر و رنگ های به کار رفته در پتو مرغوب تر باشند، پتو باکیفیت تر و دارای قیمت بیشتری است.

فروش مستقیم پتو مسافرتی مدل آنتیک

فروش مستقیم پتو مسافرتی مدل آنتیک

همانطور که گفته شد فروش پتو به صورت مستقیم بسیار مقرون به صرفه تر است و برخی از مراکز فروش و شرکت ها هستند که این پتو را به قیمت تولیدی اش به فروش میرسانند. یکی از این شرکت ها، شرکت دیبافت است. این شرکت همواره تلاش میکند محصولات باکیفیت و متنوعی را از کارخانه جات تولیدی تهیه کند و به همان صورت نیز در اختیار شما قرار دهد.
شرکت دیبافت دارای سایتی است که شما میتوانید برای مشاهده انواع پتو مسافرتی مدل آنتیک به آنجا مراجعه کنید و محصول دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین این شرکت مشاوران فروشی را در اختیار شما قرار میدهد تا شما هرگونه سؤالی را در این زمینه داشتید از آنان بپرسید. شرکت دیبافت علاوه بر اینکه مشتریان زیادی در ایران دارد، در سایر کشورها نیز توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است و همواره افراد زیادی خواهان خرید این پتو از شرکت دیبافت هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما